Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Amúgy találtam 256 tárcsakat nyergek betétek és mindent ami kell szóval most már csak megérkezik felrakom és kész a fék tuning ha minden igaz. Érezni fogom a javulást amúgy? Mert minden újabb féle kocsiba beülve úgy fékezek elsőre, hogy kifejelem a szélvédőt remélem ennél is ilyesmi feeling lesz.

nekem gyárilag 256os van,most ki lettek cserélve a hátsó munkahenger is, de semmi különbséget nem éreztem amig azt a negyed liter fékfolyadék is le nem cserélték...na most olyan fékhatásom van hogy én kérek elnézést :icon4: szóval biztos fogsz különbséget érezni, csak a fékfolyadékot is cseréld le :D

Elküldve
nekem gyárilag 256os van,most ki lettek cserélve a hátsó munkahenger is, de semmi különbséget nem éreztem amig azt a negyed liter fékfolyadék is le nem cserélték...na most olyan fékhatásom van hogy én kérek elnézést ;) szóval biztos fogsz különbséget érezni, csak a fékfolyadékot is cseréld le :D

Így van mivel új lesz a tárcsa és a betét is csak a nyereg rész ezért a folyadékot is lecserélem az már nem pénz :icon4: Majd apám segít :icon4:

Elküldve
Így van mivel új lesz a tárcsa és a betét is csak a nyereg rész ezért a folyadékot is lecserélem az már nem pénz :D Majd apám segít :icon4:

No de az egészet cseréljétek le, nem ám csak rátöltünk, és légtelenítünk... :icon4:

Elküldve
Hát nem tudom, de az a sanda gyanúm. :D Ami kivillogtatásos leírást találtam ott nincs szó x14sz motorkódról szó. Szerintem buktam a dolgot és a szerviz marad.

Ehune

Elküldve
No de az egészet cseréljétek le, nem ám csak rátöltünk, és légtelenítünk... :D

Igen kiszeretném engedni az egészet és tök újat bele önteni. Ha már lúd legyen kövér :icon4:

Elküldve

Na megvolt a kivillogtatás. Két dolog lenne.

Az egyik, mikor elkezdte kivillogni a dolgokat, nem volt előte a 12 -es kód hogy diag módban lenne.

Amit kivillogott a 1640-es kód. Kopogásgátló? Hát nem tudom.

Ötlet?

Elküldve
Na megvolt a kivillogtatás. Két dolog lenne.

Az egyik, mikor elkezdte kivillogni a dolgokat, nem volt előte a 12 -es kód hogy diag módban lenne.

Amit kivillogott a 1640-es kód. Kopogásgátló? Hát nem tudom.

Ötlet?

hogy villogtattátok ki? Tech készűlékkel vagy otthoni módszerrel összekötve a kapcsolási pontokat? Amúgy olvasgatom a javítási könyvet és itt is írja h az a-b pontot összekötve, gyújtást ráadva kell kivillogtatni. Ugye a leolvasás a 12es számú kóddal kezdődik. Nos ez azt jelenti h elsőnek villog 12t utána meg annyit amennyi éppen a hibakódnak megfelel? Minden meghibásodási kódot 3x ismétel meg, ezek között mennyi idő telik el? A könyvben a 16os kód a kopogásérzékelő, meghibásodás oka: nincs jel
Elküldve
hogy villogtattátok ki? Tech készűlékkel vagy otthoni módszerrel összekötve a kapcsolási pontokat? Amúgy olvasgatom a javítási könyvet és itt is írja h az a-b pontot összekötve, gyújtást ráadva kell kivillogtatni. Ugye a leolvasás a 12es számú kóddal kezdődik. Nos ez azt jelenti h elsőnek villog 12t utána meg annyit amennyi éppen a hibakódnak megfelel? Minden meghibásodási kódot 3x ismétel meg, ezek között mennyi idő telik el? A könyvben a 16os kód a kopogásérzékelő, meghibásodás oka: nincs jel

Nekem 16 pines a csatlakozó úgyhogy az 5-ös és 6-os lyukat kell összekötni. Nekem nem volt 12-es villogás. nem tudom miért. nem 12-t villog hanem 1 szünet aztán 2. Eléggé észrevehető hogy mikor melyik szünet akar lenni. Akkor most ki kellene cserélni a kopogásérzékelőt?

Elküldve
Knock control unit or quad drive module
szervízköny szerint : 16. kopogásérzékelő 18.kopogásszabályozó rendszer. Amúgy köszi az infót. Esetleg ezek után miért nem próbálod meg a kábeles módszert és ha akkor is ezeket dobja ki akkor valószinű ott a baj
Elküldve
Nekem 16 pines a csatlakozó úgyhogy az 5-ös és 6-os lyukat kell összekötni. Nekem nem volt 12-es villogás. nem tudom miért. nem 12-t villog hanem 1 szünet aztán 2. Eléggé észrevehető hogy mikor melyik szünet akar lenni. Akkor most ki kellene cserélni a kopogásérzékelőt?

12 rongy 40% kedvezménnyel nem lesz vmi olcsó móka bontóba nézz inkább :D

Elküldve
12 rongy 40% kedvezménnyel nem lesz vmi olcsó móka bontóba nézz inkább :D
nem is ez az idegesítő mert ha szar akkor úgyis ki kell cserélni, viszont ha kicseréli az ember, kiad egy csomó pénzt érte (alkatrész+munkadíj ha olyan) és utána jelentkezik a hiba újból na az a gáz :icon4: nekem is ki kéne cserélnh a hengerfejtömítést, ennél is drágább a szerelés mint maga az anyag. Tényleg sok különbség van a gyári és az utángyártott tömítések között? Árban azt tudom hogy 7e a gyári és 2.5e az utángyártott (alkatrészbeszerzőm szerint :icon4: )de melyiket érdemes megvenni?
Elküldve
nem is ez az idegesítő mert ha szar akkor úgyis ki kell cserélni, viszont ha kicseréli az ember, kiad egy csomó pénzt érte (alkatrész+munkadíj ha olyan) és utána jelentkezik a hiba újból na az a gáz ;) nekem is ki kéne cserélnh a hengerfejtömítést, ennél is drágább a szerelés mint maga az anyag. Tényleg sok különbség van a gyári és az utángyártott tömítések között? Árban azt tudom hogy 7e a gyári és 2.5e az utángyártott (alkatrészbeszerzőm szerint :D )de melyiket érdemes megvenni?

Hengerfejnél nem lehet bepasztázni? Mert akkor tökmindegy szerintem hogy gyári vagy után gyártott :icon4: Amúgy tudok msot egy C16NZ blokkot pár dolog hiányzik belőle de jó amúgy nem érdekel? :icon4:

Elküldve
Hengerfejnél nem lehet bepasztázni? Mert akkor tökmindegy szerintem hogy gyári vagy után gyártott :D Amúgy tudok msot egy C16NZ blokkot pár dolog hiányzik belőle de jó amúgy nem érdekel? :icon4:
sajna most nem. Amúgy sztem nem lehet pasztával helyettesíteni a hengerfejtömítést. Ha nem így van akkor rosszul tudom :icon4:
Elküldve
sajna most nem. Amúgy sztem nem lehet pasztával helyettesíteni a hengerfejtömítést. Ha nem így van akkor rosszul tudom :D

Nem helyettesíteni hanem felrakni egy nem gyári tömítést és pasztát rá.. Csak tippelek nem vagyok autó szerelő.

Elküldve
Nem helyettesíteni hanem felrakni egy nem gyári tömítést és pasztát rá.. Csak tippelek nem vagyok autó szerelő.
sztem azt simán lehet, legalábbi vmelyik éjjel pont azt néztem a discovery-n az autókereskedőkben úgy csinálta a szerelő srác :D mondjuk ezt elég legalábbis jó ha a szerelőm tudja :icon4:
Elküldve
Nem helyettesíteni hanem felrakni egy nem gyári tömítést és pasztát rá.. Csak tippelek nem vagyok autó szerelő.

Jó nagy baromság lenne a fémtömítés alá pasztát rakni. :D

Elküldve
Neked amúgy, az ültetés sokat javított a billegésen?

Jaja, mostmár inkább a gumim fogy el kanyarban! :icon4:

Jó lett, tegnap 3E-ért összelőtték a kerékösszetartásom és mostmár merek vele menni.

A 40-es rugó nem annyira bológatós és a hátsó 30-assal jóféle. :D

Elküldve
Jaja, mostmár inkább a gumim fogy el kanyarban! :icon4:

Jó lett, tegnap 3E-ért összelőtték a kerékösszetartásom és mostmár merek vele menni.

A 40-es rugó nem annyira bológatós és a hátsó 30-assal jóféle. :D

Lehet benevezek én is mert iszonyat billeg a bódé, kanyarokba meg hát full vicc főleg a mecsekbe :icon4: Ha úgy akarnám bevenni a körforgalmat mint haverom D corsájával lehet, akkor igen csak kiszállnék a szántóföldre ;)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.