spzoli Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 :D Egy találkozón sosem ott állok meg nézelődni, ahol tuning van, hanem egy öregebb autónál.A gyári állapot elérése sokkal nehezebb dolog. OEM+ :icon4: :icon4:
J0hnny Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 unta a gyárit :D Főleg, hogy ez C Corsa óracsoport, kellett neki az útjeladó is a váltóba.
spzoli Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 Főleg, hogy ez C Corsa óracsoport, kellett neki az útjeladó is a váltóba. Gyurinak is működik a gastra fal... :D Simán megoldható. :icon4:
J0hnny Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 Gyurinak is működik a gastra fal... :D Simán megoldható. :icon4: Nem azt mondtam, hogy nem, hanem hogy egy bontósnak mire elmagyarázod mit kérsz, megőszülsz. :icon4:
Báthory Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 Küld át a gyári számát, van hozzá egy progim, amivel talán megtudom mondani a kódot! :icon4: Köszi Na, először is Car 200 van benne, annak kell a kód, és ki kell vennem, hogy megnézzem, ahhoz meg célszerszám kell. Olyan meg nincs, de megoldom vhogy. Másodszor, haver talált sufniban car 300-at, szerinte ez a konkrét nem kér kódot, akkor ez megy majd a Corsába. Mindenesetre ha már így felajánlottad.... No.: GM0300T8120671 Made in Malaysia...: :D
Báthory Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 Egyébként szó nincs róla, hogy eredeti állapotba akarnám hozni anyám ütős-rúgós autóját, mindössze annyi az igény, hogy a rádió müködjön....... :D , és ha már úgyis tele a padlás gyári opel-rádiókkal, akkor minek adjak ki egyáltalán egy 5öst? Gondolom azzal is szakszervizbe kell menni, hogy kikapják a car 200ast, eszem-f*szom megáll.
Báthory Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 Car 300 4-5 eFt a vaterán. :icon4: Báthory! Az a legjobb,legolcsóbb ha találsz rozsdamentes hátsó ajtót. Erre gondoltam. Hátsó sárvédő javítóív. Bárdi webshop. 4570Ft. http://shop.bardiauto.hu/Images/ProductCod...5/KK5022591.JPG Kösz, került közben egy Car 300as ingyér, csak a régit kell kivésnem... Mindig tanulok újat, aha, szóval ez a sárvédőív. A régit kiflexelik, ezt behegesztik és lekenik? Biztos jól szórakozol rajtam... :D
Mc-elek Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 olvastam itt a fórumon,hogy márkaszervizben egy 6osért megmondják a kódot,bár cáfoljatok meg ha rosszul írtam pontosan így van :D kapsz egy új carpass-t
Mc-elek Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 ezt a gyári fejes témát nem vágom. Nagyon sok helyen olvasom h corsába gyári fejet vesznek az emberek , de hogy miért? Amennyibe kerül azért már vesz az ember sonyt, pio-t,kenwoodot stb... Hangja nem szebb semmivel.. szóval tényleg nem értem. vagy van vmi amit nem tudok h tudna ? :D majd megmutatom milyen a clarion :icon4:
J0hnny Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 Köszi Na, először is Car 200 van benne, annak kell a kód, és ki kell vennem, hogy megnézzem, ahhoz meg célszerszám kell. Olyan meg nincs, de megoldom vhogy. Másodszor, haver talált sufniban car 300-at, szerinte ez a konkrét nem kér kódot, akkor ez megy majd a Corsába. Mindenesetre ha már így felajánlottad.... No.: GM0300T8120671 Made in Malaysia...: :D Ha nem kér kódot, nem erölködünk! :icon4:
ACRONKA Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 Corsa B GSI 1.6 C16XE motorhoz keresek lambdaszondát. Nem az X16XE -hez való egy vezetékest, hanem 3 vezetékest! Vezetékek színe fekete, lila, rózsaszín (vagy kopott piros :D ) Gyári bontott, vagy gyári új érdekel. Tudja valaki hol szerezhetek? Eddig bárki akart segíteni a végén kiderült, hogy nem ilyet tud szerezni, hanem valami mást.
Volu Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 Corsa B GSI 1.6 C16XE motorhoz keresek lambdaszondát. Nem az X16XE -hez való egy vezetékest, hanem 3 vezetékest! Vezetékek színe fekete, lila, rózsaszín (vagy kopott piros :D ) Gyári bontott, vagy gyári új érdekel. Tudja valaki hol szerezhetek? Eddig bárki akart segíteni a végén kiderült, hogy nem ilyet tud szerezni, hanem valami mást. ezt a motorkódot soha többet nem akarom hallani :icon4: miért nem jó pl bosch? attól hogy nem gm felirat hanem bosch van ráírva még ugyanaz,csak az árcédula más rajta
ACRONKA Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 ezt a motorkódot soha többet nem akarom hallani :D miért nem jó pl bosch? attól hogy nem gm felirat hanem bosch van ráírva még ugyanaz,csak az árcédula más rajta :icon4: Azért, mert még csatija sem volt jó. Ennek ellenére belerakatták, azt mondták kössük át a vezetéket. Most is ez van benne, de mint ha nem is lenne! Ingadozik az alapjárat, simán pörög 2000-t is. Tudsz valami cikkszámot, hogy mi való ehhez a motorhoz Bosch-ból? Mit keressek?
J0hnny Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 :D Azért, mert még csatija sem volt jó. Ennek ellenére belerakatták, azt mondták kössük át a vezetéket. Most is ez van benne, de mint ha nem is lenne! Ingadozik az alapjárat, simán pörög 2000-t is. Tudsz valami cikkszámot, hogy mi való ehhez a motorhoz Bosch-ból? Mit keressek? Az alapjárat ingadozás mástól is lehet. Lambda ügyben itt érdeklődj! :icon4:
dirty-handz Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 Az alapjárat ingadozás mástól is lehet. Lambda ügyben itt érdeklődj! :icon4: Alapjárati motor? :D
Technodome Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 Ha nem kér kódot, nem erölködünk! :icon4: Hasi-tasi nem kér kódot :D
ACRONKA Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 Az alapjárat ingadozás mástól is lehet. Lambda ügyben itt érdeklődj! :D De a hibakód is lambda problémát mond. Most nem tudom pontosan mit. Kösz a linket!
dirty-handz Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 De a hibakód is lambda problémát mond. Most nem tudom pontosan mit. Kösz a linket! Mi a kocsi alvázszáma gyártási ideje? Megnézem a bosch szondát neked
ACRONKA Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 Alapjárati motor? :D :icon4: Bocs, de csak informatikus vagyok. Mit is jelent ez?
dirty-handz Elküldve Június30, 2011 Elküldve Június30, 2011 :icon4: Bocs, de csak informatikus vagyok. Mit is jelent ez? Van egy motor ami tartja az alapjáratot és ha ez elromlik felszokott ugrani a fordulat :D Meg ha elkoszolódik. :icon4:
dirty-handz Elküldve Július1, 2011 Elküldve Július1, 2011 Valaki már festette le a corsának a festett lökösön és oldalt a műanyag íveken lévő műanyagot van értelme? Nem tetszik ez a csúnya színe. Van értelme lefújni? Csomó corsán láttam, hogy lejött a festék.... az úgy elég gáz.. Fújjam le valami cuccal? Vagy inkább csak kenjem be ilyen valami ápolóval azt hello?!
Volu Elküldve Július1, 2011 Elküldve Július1, 2011 Van egy motor ami tartja az alapjáratot és ha ez elromlik felszokott ugrani a fordulat :D Meg ha elkoszolódik. :icon4: csak egy érdekes észrevétel: gyakran csinált a kocsim olyat,hogy mikor kinyomtam a kuplungot az alapjárat leesett a mélybe,majdnem lefulladt aztán visszaállt normálisra,gondoltam alapjárati motor tisztítás nem ártana neki. De amióta volt ez a motor mizériám,és a testkábel jól kötötték vissza,mintha több energia lenne a kocsiban és azóta az alapjárat is tökéletes :icon4: bár lehet hogy semmi köze a testkábelemnek az alapjárati motorhoz,de legalább most már az is jó ;)
Jean Trevor Elküldve Július1, 2011 Elküldve Július1, 2011 Nekem is pont ezt csinálta, kinyomtam a kuplungot lezuhant majd visszaállt. szerelőm azt mondta hogy a szívótorok koszos, de én gondolok valami elektromosra is.
Recommended Posts