djjean Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 Köszi a válaszokat! Gyertyát amúgy mikor érdemes cserélni? 2-3 éve már bent vannak, bár nincs velük gond, de hátha erre is van valami időintervallum
Volu Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 djjean írta: Köszi a válaszokat! Gyertyát amúgy mikor érdemes cserélni? 2-3 éve már bent vannak, bár nincs velük gond, de hátha erre is van valami időintervallum 60ezrenként max azt is illene cserélni...
hakapeszimaki Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 Volu írta: 60ezrenként max azt is illene cserélni... Az a max az nagyon max. :D Osztod kettővel ezt az intervallumot akkor jó lesz. :D Buzukihoz vannak valami nagyon drága gyertyák,amik 60e-t bírnak.
hakapeszimaki Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 spzoli írta: Az rideg,amikor Mr. Wolf 12:16-kor másodperc pontosan kiszáll az NSX-ből. :D
djjean Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 Rendben köszi. Holnap viszem is olajcserére. Azért igen érdekes, hogy a városban 2 opel szervíz van, mindkettőt felhívtam és eléggé eltérőek az árak. Az egyiknél szűrők+castrol olaj 13ezer ft míg a másiknál 17ezer ft olajszűrő+GM olaj, de mivel most valami akció van így "csak" 13,500 Ft, és ebben nincs is benne a pollenszűrő, légszűrő se.
Technodome Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 djjean írta: Rendben köszi. Holnap viszem is olajcserére. Azért igen érdekes, hogy a városban 2 opel szervíz van, mindkettőt felhívtam és eléggé eltérőek az árak. Az egyiknél szűrők+castrol olaj 13ezer ft míg a másiknál 17ezer ft olajszűrő+GM olaj, de mivel most valami akció van így "csak" 13,500 Ft, és ebben nincs is benne a pollenszűrő, légszűrő se. Sztem egy olajcserét azt te is meg tudsz csinálni, nem kell szervizbe menned. Elég ha megveszed az olajat + a szűrőt és kész. ( Mondjuk én olajcserénél egybe ki is szoktam cserélni a levegő és pollenszűrőket is és azokkal sincs gond egy ideig. És még mindig olcsóbban jössz ki mintha szervizbe vinnéd
djjean Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 Hát igen, csak én elég béna vagyok az ilyen dolgokhoz. Nemrégiben a robogómat akartam megcsinálni de sikerült még jobban elrontani :D Amúgy az opeles srác azt mondta, hogy nem sok corsában van pollenszűrő. Ez mennyire igaz? Amikor előzőleg cserélték, akkor mintha cseréltek volna olyat is benne.
Technodome Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 djjean írta: Hát igen, csak én elég béna vagyok az ilyen dolgokhoz. Nemrégiben a robogómat akartam megcsinálni de sikerült még jobban elrontani :D Amúgy az opeles srác azt mondta, hogy nem sok corsában van pollenszűrő. Ez mennyire igaz? Amikor előzőleg cserélték, akkor mintha cseréltek volna olyat is benne. :P Ami mondjuk még szívatós ha nincs megfelelő célszerszám akkor az az olajszűrő letekerése. Viszont egy láncos fogóval egyszerűen lejön. Pollenszűrő a szélvédő alatt van középen . Le kell szedni azt a két műanyag takarót, és ott lesz alatta. Az enyémbe nem volt, csak a helye :D Ajánlották, hogy érdemes tenni/cserélgetni mert akkor kevésbé fog párásodni az ablak. És tényleg :D
Volu Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 Technodome írta: :P Ami mondjuk még szívatós ha nincs megfelelő célszerszám akkor az az olajszűrő letekerése. Viszont egy láncos fogóval egyszerűen lejön. Pollenszűrő a szélvédő alatt van középen . Le kell szedni azt a két műanyag takarót, és ott lesz alatta. Az enyémbe nem volt, csak a helye :D Ajánlották, hogy érdemes tenni/cserélgetni mert akkor kevésbé fog párásodni az ablak. És tényleg :D plusz az ablaktörlő karokat is :D amúgy tényleg nem hülyeség kicserélni a pára miatt
dirty-handz Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 Technodome írta: :P Ami mondjuk még szívatós ha nincs megfelelő célszerszám akkor az az olajszűrő letekerése. Viszont egy láncos fogóval egyszerűen lejön. Pollenszűrő a szélvédő alatt van középen . Le kell szedni azt a két műanyag takarót, és ott lesz alatta. Az enyémbe nem volt, csak a helye :D Ajánlották, hogy érdemes tenni/cserélgetni mert akkor kevésbé fog párásodni az ablak. És tényleg :D Legjobb leszedő a véső vagy csavarhúzó jól beleverni és már le is tudod tekerni :lol: Pollenszűrő nem mindbe van de mindbe ott a helye és tényleg jó párásodás ellen. Amúgy az olajcsere szűrő cseréket otthon is megtudod oldani :D
dirty-handz Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 jester írta: Köszi!, a te géped is baba! :D Én is tettem rá pár kiegészítőt, mondjuk a sportdob, meg króm vég pont nem látszik. A gyári alufelni nekem tetszik, még egy fóliázáson gondolkodom. Amúgy minden elvárásnak megfelel, az előző Wagonyír + után megváltás... (mondjuk a Suzival se volt különösebb baj, csak a formája nem tetszett, meg sajnos ellopták :D ) Nekem most ilyen: Bár az első lámpa az már másmilyen most már. ő lenne a lámpa: ja és bocs nem volt lemosva bár 1 nap múlva tiszta retek szóval mindegy.
Volu Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 sztem a "ki linkelt be több képet a saját autójáról" versenyben biztos te vinnéd el az első helyezést dirty :D bár azt még mindig nem értem hogy a koporsó hogy fér el benne :D :P :D
dirty-handz Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 Volu írta: sztem a "ki linkelt be több képet a saját autójáról" versenyben biztos te vinnéd el az első helyezést dirty :P bár azt még mindig nem értem hogy a koporsó hogy fér el benne :D :lol: :D Áhhh köszzziii hehehe, amúgy simán elfér hátra van hajtva a hátsó támla :D
jester Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 dirty-handz írta: Nekem most ilyen: Bár az első lámpa az már másmilyen most már. ő lenne a lámpa: ja és bocs nem volt lemosva bár 1 nap múlva tiszta retek szóval mindegy. Hát ez tényleg elég egyedi lett. :D Mondjuk én nem lennék ilyen merész, de ez is egy irány. Majd akkor lesz az i-re feltéve a pont, ha 2000-es motor dorombol benne :D Azzal hogy haladsz?
dirty-handz Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 jester írta: Hát ez tényleg elég egyedi lett. :D Mondjuk én nem lennék ilyen merész, de ez is egy irány. Majd akkor lesz az i-re feltéve a pont, ha 2000-es motor dorombol benne :D Azzal hogy haladsz? Az a baj, hogy elsőre az alján a kereszttartók szétrohadtak, meg hátul a rugó alatt az 1ik rész megvan repedve elsőre ezt kéne megcsináltatnom valami jó szakival aztán jönne a 2000es motor projekt :D Amúgy nem nagy cucc én szerelgettem át mindent egyedül kivétel a fóliát nem én raktam fel. Nem igen tudok most olyan embert akihez szívesen vinném sajnos.
Volu Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 dirty-handz írta: Az a baj, hogy elsőre az alján a kereszttartók szétrohadtak, meg hátul a rugó alatt az 1ik rész megvan repedve elsőre ezt kéne megcsináltatnom valami jó szakival aztán jönne a 2000es motor projekt :D Amúgy nem nagy cucc én szerelgettem át mindent egyedül kivétel a fóliát nem én raktam fel. akkor azt a saabos polar mobilos rendszámtábla keretet is lecserrélhetnéd :D
dirty-handz Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 Volu írta: akkor azt a saabos polar mobilos rendszámtábla keretet is lecserrélhetnéd :D Le kéne csak kellene egy jó minőségű keret sima fekete kellene nekem ez azért tetszik mert ha rendszám alatt lehúzod a részt kitudod venni a rendszámot nem kell szarrá törni. Meg hát ha a SAABra ezt teszik szar nem lehet.
jester Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 dirty-handz írta: Az a baj, hogy elsőre az alján a kereszttartók szétrohadtak, meg hátul a rugó alatt az 1ik rész megvan repedve elsőre ezt kéne megcsináltatnom valami jó szakival aztán jönne a 2000es motor projekt :D Amúgy nem nagy cucc én szerelgettem át mindent egyedül kivétel a fóliát nem én raktam fel. Nem igen tudok most olyan embert akihez szívesen vinném sajnos. Nem is a szereléssel van bajom, hanem az indexes tükör, körbefólia, fekete felnik stb. nekem már túl vad. :D Esetleg még egy GSI hátsó spoilert tennék rá, de annyira már nem foglalkoztat az optikai tuning... :D
dirty-handz Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 jester írta: Nem is a szereléssel van bajom, hanem az indexes tükör, körbefólia, fekete felnik stb. nekem már túl vad. :D Esetleg még egy GSI hátsó spoilert tennék rá, de annyira már nem foglalkoztat az optikai tuning... :D Nekem tetszik mert minden corsa ami szembe jön unalmas :D
Technodome Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 dirty-handz írta: Le kéne csak kellene egy jó minőségű keret sima fekete kellene nekem ez azért tetszik mert ha rendszám alatt lehúzod a részt kitudod venni a rendszámot nem kell szarrá törni. Meg hát ha a SAABra ezt teszik szar nem lehet. Meg ugye olcsó se. Egyik szerelő srác hozott nekem volvó szervízből rendszámtáblakeretet. Ő mesélte ,hogy ha az ügyfél kéri akkor 6000+munkadíj a keret :D Oké, hogy jó minőség na de ennyire :D
Volu Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 dirty-handz írta: Nekem tetszik mert minden corsa ami szembe jön unalmas :D ha egyszer lesz fölösleges pénzem amit ebbe ölnék,akkor pont egy ilyen hétköznapi unalmas kinézetű corsát csinálnék vmi v6-os mocival :D meglepi verda :D
dirty-handz Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 Technodome írta: Meg ugye olcsó se. Egyik szerelő srác hozott nekem volvó szervízből rendszámtáblakeretet. Ő mesélte ,hogy ha az ügyfél kéri akkor 6000+munkadíj a keret :D Oké, hogy jó minőség na de ennyire :lol: Jó hát én ingyen kaptam :D De amúgy a SAABa is arany árba mérnek mindent :P hóláncot vették tőlünk 3-5 ezerért és eladták 40 ezerért :D
dirty-handz Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 Volu írta: ha egyszer lesz fölösleges pénzem amit ebbe ölnék,akkor pont egy ilyen hétköznapi unalmas kinézetű corsát csinálnék vmi v6-os mocival :D meglepi verda :D Ez jó vicc egy ideig de ha ránézek egy alap corsára elég hányinger keltő kinézete van főleg 1-2őnek :P Főleg aminek még gazdája se volt sose :lol: Azért ha néha kiszállsz egy normális kinézetű kocsiból az is számít :lol: Fele annyian fognak gyökérnek nézni :D Amúgy az enyém sincs szanaszét pakolva minden lófasszal szóval ez is meglepetést okozna szerintem :lol: Főleg azért mert a fóliás gyökér az 1.2es corsával majd jól letolom mert BMW-m van az ilyen szintű emberek abba a tudatba élnek, hogy az ő kocsijuknál nincs gyorsabb. De a corsicaLET kocsija az szép volt
Volu Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 dirty-handz írta: Ez jó vicc egy ideig de ha ránézek egy alap corsára elég hányinger keltő kinézete van főleg 1-2őnek :D Főleg aminek még gazdája se volt sose :P Azért ha néha kiszállsz egy normális kinézetű kocsiból az is számít :lol: Fele annyian fognak gyökérnek nézni :D Amúgy az enyém sincs szanaszét pakolva minden lófasszal szóval ez is meglepetést okozna szerintem :lol: Főleg azért mert a fóliás gyökér az 1.2es corsával majd jól letolom mert BMW-m van az ilyen szintű emberek abba a tudatba élnek, hogy az ő kocsijuknál nincs gyorsabb ha az alapján ítélnek hogy milyen kocsiból szállok ki,akkor mindenki keresztbe bő nyállal...amúgy meg a B corsa egy olyan autó hogy akár hogy is nézzen ki, nem leszel menőbb tőle :D
dirty-handz Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 Volu írta: ha az alapján ítélnek hogy milyen kocsiból szállok ki,akkor mindenki keresztbe bő nyállal...amúgy meg a B corsa egy olyan autó hogy akár hogy is nézzen ki, nem leszel menőbb tőle :D Nem erre gondoltam, hanem ha valaki rendben tartja szerintem jobb kiszállni belőle mint 1 lelakott szarból. Amin a sárvédő ívek fehérek popszegeccsel van feltákolva vagy csavarral és még sorolhatnám :D Bár még mindig jobb mint az ócska tuningok amiket lehet látni :P Nekem pl szokták mondani, hogy a korához képest szép na erre gondolok. Mondjuk egy 96 utáni festett lökösös ami rendben van nagy motorral az szép alázós lehet :D
Recommended Posts