Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
XE-vel lenne olyan 7 és 8 között, de sofőr és gumifüggő. NE észrevehetően lustább, de főleg 60-80 felett lesz észrevehető.

Ha összeáll egy 20xe A veki meg egy 20xe Corsa akkor 1/4-en elképzelhető,hogy az a +200kg ledolgozható jobb starttal, jobb sofőrrel?

Elküldve
Ha összeáll egy 20xe A veki meg egy 20xe Corsa akkor 1/4-en elképzelhető,hogy az a +200kg ledolgozható jobb starttal, jobb sofőrrel?

Hát ha egy bal###### a sofőr akkor igen :D de szerintem legalább 1/2-1 kocsihosszal veri a corsa

Elküldve
Nekem is van egy tavaly novemberi mérésem, akkor már elég jól ment a Corsa, de ez messze nem a legjobb időm, amit versenyen futottam.

0-100km/h -> 4,800s

80-120km/h -> 2,07s

0-150km/h -> 7,94s

A 80-120 elég brutál, közben még váltok is egyet :D

Nem lesz semmi erősebb? :D

3.94 végáttétel?

Elküldve
gondolkodom már pár hónapja,hogy irok Neked egy pü-t a "mi lenne ha vennék egy V6 omegát és össze hoznánk a corsával" kezdetű sorokkal ,de úgy érzem ha megírom az egyenes út a leejtőn,szóval ez egyenlőre még várat magára :D

Egy XE-n azért elgondolkoznék a helyedben, sokkal agilisebb, mint a 8V, elvileg simán ehet kevesebbet is és 60-80e között már lehet venni. Nem mellesleg csak be kell lógatni és kicsit vágni a tűzfalon. V6-nál meg jön még a többi mókolás, motortartó építés, leömlő faragás, lehet akkor nem ártana nagyobb féltengely is és a fordszámmérőd se menne....

Elküldve
Ha összeáll egy 20xe A veki meg egy 20xe Corsa akkor 1/4-en elképzelhető,hogy az a +200kg ledolgozható jobb starttal, jobb sofőrrel?

Ha a Corsás megtalálja a gázpedált, akkor kizárt, hogy a Vectra nyerjen, közel 2mp a különbség 402m-en a két autó között.

3.94 végáttétel?

F28, 3,72-es difivel. 96 körül váltok 2-ből 3-ba, így a 0-100-as időnél kettőször váltok közben, 80-120-nál egyszer.

Elküldve
Ha a Corsás megtalálja a gázpedált, akkor kizárt, hogy a Vectra nyerjen, közel 2mp a különbség 402m-en a két autó között.

F28, 3,72-es difivel. 96 körül váltok 2-ből 3-ba, így a 0-100-as időnél kettőször váltok közben, 80-120-nál egyszer.

Meg a tapadást. :D

Elküldve
Egy XE-n azért elgondolkoznék a helyedben, sokkal agilisebb, mint a 8V, elvileg simán ehet kevesebbet is és 60-80e között már lehet venni. Nem mellesleg csak be kell lógatni és kicsit vágni a tűzfalon. V6-nál meg jön még a többi mókolás, motortartó építés, leömlő faragás, lehet akkor nem ártana nagyobb féltengely is és a fordszámmérőd se menne....

ha V6ra adnám a fejemet akkor már csak hobbi autónak maradna, nem minden napi használatra, XE-t már nem szeretnék :D ...és nagyjából tisztában vagyok az anyagi vonzatával is, úgyhogy ezért is várat még a dolog magára :D

Elküldve
ha V6ra adnám a fejemet akkor már csak hobbi autónak maradna, nem minden napi használatra, XE-t már nem szeretnék :D ...és nagyjából tisztában vagyok az anyagi vonzatával is, úgyhogy ezért is várat még a dolog magára :D

Miért nem szeretnél XE-t amúgy erre kíváncsi lennék a pénztárca megkímélésén kívül milyen indok van még?

Elküldve

Ezért élmény autó ez a kis corsa. Elég gáz lehet amikor így otthagynak ezért nem kéne nekem drága kocsi..... bőven jó egy kis corsa NAGY motorral :D És az 50 kilós csajom is elfér elől hátulra meg nem ül senki ez nem taxi. Lassan 2 éve van meg a corsa kb 7 alaklomnál többször nem ültek hátul szerintem :D

Elküldve
Köszi! :lol:

A régi szép idők! :lol: :D :D

Emlkéxel amikor Losié még béta állpotban volt és bejöttél az XE-vel?

Cseréltünk és mentem vele full esőben egyet hetény felé, full kopott nyárival.

Mókás volt, amikor a buszt előztük és a kopott nyári megúszott a vizen a busz mellett már. :D

Időm sem volt megijedni. :P

Elküldve
Emlkéxel amikor Losié még béta állpotban volt és bejöttél az XE-vel?

Cseréltünk és mentem vele full esőben egyet hetény felé, full kopott nyárival.

Mókás volt, amikor a buszt előztük és a kopott nyári megúszott a vizen a busz mellett már. :D

Időm sem volt megijedni. :D

Nekem is van egy ilyen csodálatos emlékem a céges 1.9 incaval kb slicre kopott gumi, leesett az eső kis fék nagy csúszás akkor neki mentem egy audinak életembe elsőre. Az audinak semmi baja nem lett csak letörölte a csávó 1 ronggyal a fehér foltot nekem meg szarrá tört a sárvédő + a lámpafülek :D és ha a spúr főnököm vesz gumit a kocsira akkor nem én ittam volna meg ennek is a levét de hát ez egy ilyen.

Elküldve
Egyen sem.

Pénzem nincs ilyen autót építeni és szervizelni, akkor minek nézzem hogyan játszanak akiknek van rá...

Akkor azt sem tudod, hogy miért állt az audi mellé a korzás... :D

Elküldve
Emlkéxel amikor Losié még béta állpotban volt és bejöttél az XE-vel?

Cseréltünk és mentem vele full esőben egyet hetény felé, full kopott nyárival.

Mókás volt, amikor a buszt előztük és a kopott nyári megúszott a vizen a busz mellett már. :D

Időm sem volt megijedni. :D

Én ismét egyre gyakrabban agyalok azon, hogy csak kellene egy jó kis sleeper A Corsa, XE-vel. :D

Minden full gyári fapad kívül-belül, csak az XE, egy emberesebb futómű, de nem mély, 256-os fék és egy szett 14-es, vagy 15-ös lemezfelni. :P

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.