Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
akkor másfél havonta olajcsere a cégesben?? az se kevés..

Nálunk leszarják az olajcserét. Legjobb esetben akkor van olajcsere ha lecserélem vagy lecseréltetem. Munkatársam saját kocsijával tolja SEAT INCA azt 60 ezernél cserélt olajat az 1.9 SDIbe.. A haverom akivel 1 főnöknél vagyunk neki még 50 ezernél se volt csere. Szóval ha nem cseréltem le és zsarolom ki rá a pénzt sose lenne olajcsere kb :D:D

Elküldve
akkor másfél havonta olajcsere a cégesben?? az se kevés..

Ááá... hivatalosan 45e km lenne az olajcsereperiódusa, de 30-35e km között szoktuk ledobni róla, szóval így is van 4 hónap két olajcsere között.

Elküldve

ablakmosó projekt végre megoldva!

ketten tesztelve láttuk, hogy a motor játszik szökőkutat, ezért a tócsa alul!

Új motor beszerezve, beépítettem, és vége a tócsának :D

Elküldve
ablakmosó projekt végre megoldva!

ketten tesztelve láttuk, hogy a motor játszik szökőkutat, ezért a tócsa alul!

Új motor beszerezve, beépítettem, és vége a tócsának :D

Asszem ezt már az elején megírták, hogy a motor lesz szär és ha jól rémlik volu írta :D Ha előbb hallgatsz rá semmi gondod nem lenne már rég.

Elküldve

Külföldi autót érdemes venni?? Milyen okmányokat kérnek amikor megyek az okmány irodába átiratni. Esetleg valakinek vannak tapasztalatai ezzel kapcsolatban?

Elküldve
Külföldi autót érdemes venni?? Milyen okmányokat kérnek amikor megyek az okmány irodába átiratni. Esetleg valakinek vannak tapasztalatai ezzel kapcsolatban?

Nem érdemes max alkatrésznek vagy megbízható havertól aki hoz be. De látom már megint fejjel akarsz a falnak menni :D Külföldi papírok kellenek asszem csak 96 (vagy 98 hmm nem emlékszek már.)utánit lehet forgalomba helyeztetni... Regisztrációs díj :D ..........

Elküldve
Nem érdemes max alkatrésznek vagy megbízható havertól aki hoz be. De látom már megint fejjel akarsz a falnak menni :D Külföldi papírok kellenek asszem csak 96 (vagy 98 hmm nem emlékszek már.)utánit lehet forgalomba helyeztetni... Regisztrációs díj :D ..........

Dehogyis akarok fejjel a falnak menni, ezért kérdezösködök előtte. Most már bármilyen idős autót be lehet hozni külföldről. Amit kinéztem arra 160e ft a regisztrációs dij. Esetleg valakinek tapasztalata, hogy okmányiroda szokott e szórakozni? Milyen papírok kellenek és hogy megy az ügy menete???

Elküldve
Dehogyis akarok fejjel a falnak menni, ezért kérdezösködök előtte. Most már bármilyen idős autót be lehet hozni külföldről. Amit kinéztem arra 160e ft a regisztrációs dij. Esetleg valakinek tapasztalata, hogy okmányiroda szokott e szórakozni? Milyen papírok kellenek és hogy megy az ügy menete???

Nem saját tapasztalat de megosztom hátha segít egy kicsit: (hasonló kérdésre válaszolnak)

Törzskönyvet a gépkocsi átíratásakor az okmányirodában fognak kiállítani, ha a jármű okmányaival és származásával minden rendben van. A behozott jármű külföldi okmányával és a vásárlás tényét igazoló okirattal (számla, adásvételi szerződés, stb.) fel kell keresni az okmányirodát, és elindítani a külföldi származás ellenőrzést, ez akár 3-4 hétig is elhúzódhat, írásban kapja meg az eredményt a BM Központi Adatfeldolgozó, Nyilvántartó és Választási Hivataltól. A külföldi származás ellenőrzés eredményének megérkezéséig a jármű nem helyezhető forgalomba, erre az átmeneti időszakra ideiglenes (E-s) rendszámot lehet kiváltani. A lopott autó rizikója a kereskedést terheli, azonban az ezzel kapcsolatos kellemetlenségeket (időmúlás, vételár visszakövetelése stb.) a vevő kénytelen elszenvedni.

Itt egy másik leírás: Íme

Más: mennyibe kerül egy motorcsere lepapírozása? (mondjuk ha egy 1.4-es mocit szeretnék bepakolni a mostani helyett,)

Elküldve
Más: mennyibe kerül egy motorcsere lepapírozása? (mondjuk ha egy 1.4-es mocit szeretnék bepakolni a mostani helyett,)

Felesleges ilyenekkel szórakozni. 16éves motoron nem lehet olvasni a motorkódot. :D Következő műszakin beleírják a forgalmiba, hogy nem olvasható ha nagyon szigorú a vizsgabiztos.

De simán lehet egy 1.2nz-ből is 60lovat kihozni. Nekem az 12sz kb. annyi.

Jó helyen kell belenyúlni. :D

Elküldve
Felesleges ilyenekkel szórakozni. 16éves motoron nem lehet olvasni a motorkódot. :D Következő műszakin beleírják a forgalmiba, hogy nem olvasható ha nagyon szigorú a vizsgabiztos.

De simán lehet egy 1.2nz-ből is 60lovat kihozni. Nekem az 12sz kb. annyi.

Jó helyen kell belenyúlni. :)

Egyszer fussunk már össze kecsón! :D

Elküldve
Felesleges ilyenekkel szórakozni. 16éves motoron nem lehet olvasni a motorkódot. :D Következő műszakin beleírják a forgalmiba, hogy nem olvasható ha nagyon szigorú a vizsgabiztos.

De simán lehet egy 1.2nz-ből is 60lovat kihozni. Nekem az 12sz kb. annyi.

Jó helyen kell belenyúlni. :D

Szerintem is én se papíroztatnám le ...mondjuk ez, hogy nem olvasható nem tudom mit von maga után mert ennyi erővel berakok egy C20NE-t és az se olvasható és az még feltűnő motor se.... C14NZ tuti nem tennék bele..

Elküldve
Nem saját tapasztalat de megosztom hátha segít egy kicsit: (hasonló kérdésre válaszolnak)

Törzskönyvet a gépkocsi átíratásakor az okmányirodában fognak kiállítani, ha a jármű okmányaival és származásával minden rendben van. A behozott jármű külföldi okmányával és a vásárlás tényét igazoló okirattal (számla, adásvételi szerződés, stb.) fel kell keresni az okmányirodát, és elindítani a külföldi származás ellenőrzést, ez akár 3-4 hétig is elhúzódhat, írásban kapja meg az eredményt a BM Központi Adatfeldolgozó, Nyilvántartó és Választási Hivataltól. A külföldi származás ellenőrzés eredményének megérkezéséig a jármű nem helyezhető forgalomba, erre az átmeneti időszakra ideiglenes (E-s) rendszámot lehet kiváltani. A lopott autó rizikója a kereskedést terheli, azonban az ezzel kapcsolatos kellemetlenségeket (időmúlás, vételár visszakövetelése stb.) a vevő kénytelen elszenvedni.

Itt egy másik leírás: Íme

Más: mennyibe kerül egy motorcsere lepapírozása? (mondjuk ha egy 1.4-es mocit szeretnék bepakolni a mostani helyett,)

Aham, akkor törzskönyvet nem kapok egy külföldihez. És ha nincs számla vagy adásvételi papír a külföldi tulajdonostól, de a forgalmija le van pecsételve 2011.március 22. dátummal hogy kivonták ott a forgalomból (gondolom, hogy magyarországra belehessen hozni) és rendszám tábla is ott maradt, ilyenkor mi a helyzet?

Elküldve
Szerintem is én se papíroztatnám le ...mondjuk ez, hogy nem olvasható nem tudom mit von maga után mert ennyi erővel berakok egy C20NE-t és az se olvasható és az még feltűnő motor se.... C14NZ tuti nem tennék bele..

Ha müszakin nem olvasható le, akkor a vizsgabiztos elküldi közlekedési hatósághoz ahol kap egy egyedi AF-es motorkódot.

Elküldve
Szerintem is én se papíroztatnám le ...mondjuk ez, hogy nem olvasható nem tudom mit von maga után mert ennyi erővel berakok egy C20NE-t és az se olvasható és az még feltűnő motor se.... C14NZ tuti nem tennék bele..

20ne-re talán van valami esély,hogy kiszúrják de ez maximum az nkh-nál történhetne meg. De egy c16se-t a c14se után...senki meg nem mondja róla,ha nem olvasható a motorkód.

Elküldve
20ne-re talán van valami esély,hogy kiszúrják de ez maximum az nkh-nál történhetne meg. De egy c16se-t a c14se után...senki meg nem mondja róla,ha nem olvasható a motorkód.

Hát én pl lazán megmondom :D kb ránézésből felismerem az összes corsa b motort nem nehéz. Azért nem hiszem, hogy ennyire hülyék.

http://www.corsa.ja.pl/zdjB.php

c14se.jpgx16xe.jpg

Elküldve

Ma voltam vizsgán átment a csotány 27 ezer pénzbe fájt :D Hát igen a fólia :D

csotany.jpg

20110512135__2.jpg

Viszont haka te lazán betehetnél egy C14SE-t bár a hengerenként fúra lenne rajta :):D de kb ugyan úgy néz ki mint a tied.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.