dirty-handz Elküldve Április30, 2011 Elküldve Április30, 2011 gabor76 írta: Sebváltó kulissza bekötésnél a szimmeringet szeretném cserélni. (Corsa B C12NZ) Egy cimbora szerint 26/13x7mm-es a szimmering, de jó lenne kinyomozni a pontos adatait. Unix/Bárdi környékén nem találtam a rendelhető holmik között. Ha valaki be tudja azonosítani, azt előre is köszönöm! Más: alváz- üregvédelmen vagyok túl, és körbekenték a külső műanyag karosszéria-elemeket valami trutymóval, amibe ragad minden szösz, bogár, de egységesen sötét színt kapott újra a kocsi (cserélve lett az első és a hátsó lökhárító, és nem mutatott túl jól a kiszürkült kerékív-borító elemekkel). Mi lehetett ez az anyag? Szilikonzsír? Állítólag egy lekenés után rendszeresen át kell vele kenni a felületeket, mert máskülönben utána kifakulnak. Vannak ilyen lökhárítóra kenhető cuccok amik javítanak a színen de hát halottnak a csók ha szépre szeretnéd szedd le és fényeztesd le. De leszedés nagyon nehéz B) Én is gondoltam már hogy lefújatom de én a kocsin gondoltam kimaszkolni és úgy de hát úgy meg lehet nem lesz valami szép. Én már cseréltem a 4 ívet miért nem akkor jutott nekem ez is eszembe istenem....:D
enjoy Elküldve Április30, 2011 Elküldve Április30, 2011 Sziasztok. Nekem olyan problémám lenne hogy eddig a jobb első keréknél ha belementem kis kátyúba vagy gödörbe akkor kottyant valami, elvittem szerelőhöz és kilett cserélve a fékbetét és a fékpofa elöl hátul, azóta viszont megszűnt a kotyogás és most akkor kopog valami elöl ha fékezek. a kerék lassulásával egyenlően lassul a kopogás sebessége is szóval valahogy összefüggésben kell lennie a kerék lassulásával. Sajnos analfabéta vagyok a kocsikhoz, ha valaki tud tippet mi lehet ez segítsen. A szerelő azt mondta hogy csináltassam meg a nyúlványt mert eléggé elvan rohadva és ha akkor se jön helyre megnézi mi lehet az. De ha valami komolyabb van addig nem akarok várni. Előre is köszi a segítséget.
J0hnny Elküldve Április30, 2011 Elküldve Április30, 2011 enjoy írta: Sziasztok. Nekem olyan problémám lenne hogy eddig a jobb első keréknél ha belementem kis kátyúba vagy gödörbe akkor kottyant valami, elvittem szerelőhöz és kilett cserélve a fékbetét és a fékpofa elöl hátul, azóta viszont megszűnt a kotyogás és most akkor kopog valami elöl ha fékezek. a kerék lassulásával egyenlően lassul a kopogás sebessége is szóval valahogy összefüggésben kell lennie a kerék lassulásával. Sajnos analfabéta vagyok a kocsikhoz, ha valaki tud tippet mi lehet ez segítsen. A szerelő azt mondta hogy csináltassam meg a nyúlványt mert eléggé elvan rohadva és ha akkor se jön helyre megnézi mi lehet az. De ha valami komolyabb van addig nem akarok várni. Előre is köszi a segítséget. Ha nem értesz hozzá mit érünk el a távgyógyítással? :D B)
dirty-handz Elküldve Április30, 2011 Elküldve Április30, 2011 J0hnny írta: Ha nem értesz hozzá mit érünk el a távgyógyítással? :D B) ezen jót szakadtam
J0hnny Elküldve Április30, 2011 Elküldve Április30, 2011 dirty-handz írta: ezen jót szakadtam Mond, hogy nincs igazam! Tudom bunkónak hat a dolog, de ha nem látott még soha szétdúrt futóművet, hogy magyarázzam el neki mit merre...
Henk Elküldve Április30, 2011 Elküldve Április30, 2011 enjoy írta: Sziasztok. Nekem olyan problémám lenne hogy eddig a jobb első keréknél ha belementem kis kátyúba vagy gödörbe akkor kottyant valami, elvittem szerelőhöz és kilett cserélve a fékbetét és a fékpofa elöl hátul, azóta viszont megszűnt a kotyogás és most akkor kopog valami elöl ha fékezek. a kerék lassulásával egyenlően lassul a kopogás sebessége is szóval valahogy összefüggésben kell lennie a kerék lassulásával. Sajnos analfabéta vagyok a kocsikhoz, ha valaki tud tippet mi lehet ez segítsen. A szerelő azt mondta hogy csináltassam meg a nyúlványt mert eléggé elvan rohadva és ha akkor se jön helyre megnézi mi lehet az. De ha valami komolyabb van addig nem akarok várni. Előre is köszi a segítséget. Tárcsa is lett cserélve, ha nem akkor nem volt nagyon rendellenesre kopva? (hullámos felület, stb.) Jártam már úgy, mondjuk fordított esetben, hogy tárcsa lett cserélve betét meg nem és utána fékezésnél ütemes kopogó, hupogó hangot adott. Ott a betét a régi tárcsához volt kopva és az újjal valahogy produkált egy ilyen hangot, miután a betét is lett cserélve megoldódott.
cody Elküldve Április30, 2011 Elküldve Április30, 2011 gabor76 írta: Sebváltó kulissza bekötésnél a szimmeringet szeretném cserélni. (Corsa B C12NZ) Egy cimbora szerint 26/13x7mm-es a szimmering, de jó lenne kinyomozni a pontos adatait. Unix/Bárdi környékén nem találtam a rendelhető holmik között. Ha valaki be tudja azonosítani, azt előre is köszönöm! Más: alváz- üregvédelmen vagyok túl, és körbekenték a külső műanyag karosszéria-elemeket valami trutymóval, amibe ragad minden szösz, bogár, de egységesen sötét színt kapott újra a kocsi (cserélve lett az első és a hátsó lökhárító, és nem mutatott túl jól a kiszürkült kerékív-borító elemekkel). Mi lehetett ez az anyag? Szilikonzsír? Állítólag egy lekenés után rendszeresen át kell vele kenni a felületeket, mert máskülönben utána kifakulnak. Az anyag ami neked kell: Turtle Wax - Black Trim Wax, ha megszáradt akkor egy kis szilikon. Nagyon jó szer.
dirty-handz Elküldve Április30, 2011 Elküldve Április30, 2011 Henk írta: Tárcsa is lett cserélve, ha nem akkor nem volt nagyon rendellenesre kopva? (hullámos felület, stb.) Jártam már úgy, mondjuk fordított esetben, hogy tárcsa lett cserélve betét meg nem és utána fékezésnél ütemes kopogó, hupogó hangot adott. Ott a betét a régi tárcsához volt kopva és az újjal valahogy produkált egy ilyen hangot, miután a betét is lett cserélve megoldódott. Aki tárcsát cserél és nem cserél betétet hát az no comment B)
J0hnny Elküldve Április30, 2011 Elküldve Április30, 2011 dirty-handz írta: Aki tárcsát cserél és nem cserél betétet hát az no comment :D B)
enjoy Elküldve Április30, 2011 Elküldve Április30, 2011 A tárcsa esztergáltatva lett, arra gondolok hogy lehet nem egyenletesen lett megesztergáltatva és azért csinálja, majd visszaviszem az esztergályosnak hogy csinálja meg rendesen. Ha akkor sem javul akkor nem tudom mi van. Amúgy köszi a segítséget:-) Henk írta: Tárcsa is lett cserélve, ha nem akkor nem volt nagyon rendellenesre kopva? (hullámos felület, stb.) Jártam már úgy, mondjuk fordított esetben, hogy tárcsa lett cserélve betét meg nem és utána fékezésnél ütemes kopogó, hupogó hangot adott. Ott a betét a régi tárcsához volt kopva és az újjal valahogy produkált egy ilyen hangot, miután a betét is lett cserélve megoldódott.
J0hnny Elküldve Április30, 2011 Elküldve Április30, 2011 enjoy írta: A tárcsa esztergáltatva lett, arra gondolok hogy lehet nem egyenletesen lett megesztergáltatva és azért csinálja, majd visszaviszem az esztergályosnak hogy csinálja meg rendesen. Ha akkor sem javul akkor nem tudom mi van. Amúgy köszi a segítséget:-) Tessék kicserélni, nem olyan drága, mint a tolószék! B)
gabor76 Elküldve Április30, 2011 Elküldve Április30, 2011 cody írta: Az anyag ami neked kell: Turtle Wax - Black Trim Wax, ha megszáradt akkor egy kis szilikon. Nagyon jó szer. Köszi, indul a beszerzés.
Henk Elküldve Április30, 2011 Elküldve Április30, 2011 dirty-handz írta: Aki tárcsát cserél és nem cserél betétet hát az no comment B) Ha tudnád hányan jönnek ilyen minimálköltségvetéssel az autóra címszóval. Ne cseréljek ablaktörlő lapátot csak a gumit fűzzem át benne meg olyan kerékcsapágynál ami 2db kúpgörgős csapágyból áll csak az egyiket cseréljük ki. (a dobozba eleve benne van a készlet)
krapi Elküldve Április30, 2011 Elküldve Április30, 2011 gabor76 írta: Sebváltó kulissza bekötésnél a szimmeringet szeretném cserélni. (Corsa B C12NZ) Egy cimbora szerint 26/13x7mm-es a szimmering, de jó lenne kinyomozni a pontos adatait. Unix/Bárdi környékén nem találtam a rendelhető holmik között. Ha valaki be tudja azonosítani, azt előre is köszönöm! szia ! ez a szimering méret jó ! egy sima csapágy boltban máris hozzád vágnak egyet kb 150-200 ft -ért ,autósboltban elkérnek érte úgy 800 ft is,és ügyelj arra hogy ne magyar minőség legyen ugyanis az hamar bekeményedik ,a kulissza alatt cseréld a vékony tömítést , filléres dolog az is, sok sikert !
gabor76 Elküldve Április30, 2011 Elküldve Április30, 2011 krapi írta: szia ! ez a szimering méret jó ! egy sima csapágy boltban máris hozzád vágnak egyet kb 150-200 ft -ért ,autósboltban elkérnek érte úgy 800 ft is,és ügyelj arra hogy ne magyar minőség legyen ugyanis az hamar bekeményedik ,a kulissza alatt cseréld a vékony tömítést , filléres dolog az is, sok sikert ! OK, úgy lesz. Köszöntem! B)
Brian68 Elküldve Május1, 2011 Elküldve Május1, 2011 Sziasztok! Kellene sürgősen egy kis segítség! 94-es B corsához valakinek meg van a kézi szervízkönyve, eltudná küldeni nekem, vagy tud cimet, ahonnan letölthető, légyszí irjon!
Technodome Elküldve Május1, 2011 Elküldve Május1, 2011 Idéz Sziasztok! Kellene sürgősen egy kis segítség! 94-es B corsához valakinek meg van a kézi szervízkönyve, eltudná küldeni nekem, vagy tud cimet, ahonnan letölthető, légyszí irjon!
Jean Trevor Elküldve Május1, 2011 Elküldve Május1, 2011 van javítási könyve is amit fent linkeltetek, meg van kezelési könyve is, én anno azt vateráról vettem kemény 1000 ft-ért B)
lurko24 Elküldve Május1, 2011 Elküldve Május1, 2011 Sziasztok! 2 Hete vásároltunk a párommal egy 94'-es corsat, szeretnék az első ajtókban hangszórókat cserélni, mert a gyáriakon a membrán ki van szakadva! B) Keresgéltem a neten, kidobott pár oldalon beszerelő keretet, és a kérdésem ehhez kapcsolódna. Feltétlenül kell hozzá, vagy keret nélkül is megoldható? Csak 165mm-es hangszóróhoz találtam ezt is, kisebbet is be tudnék pakolni? Választ előre is köszi! :D Üdv, Robi!
J0hnny Elküldve Május1, 2011 Elküldve Május1, 2011 lurko24 írta: Sziasztok! 2 Hete vásároltunk a párommal egy 94'-es corsat, szeretnék az első ajtókban hangszórókat cserélni, mert a gyáriakon a membrán ki van szakadva! B) Keresgéltem a neten, kidobott pár oldalon beszerelő keretet, és a kérdésem ehhez kapcsolódna. Feltétlenül kell hozzá, vagy keret nélkül is megoldható? Csak 165mm-es hangszóróhoz találtam ezt is, kisebbet is be tudnék pakolni? Választ előre is köszi! :D Üdv, Robi! A hifi topikban ez már kivolt tárgyalva. :)
dirty-handz Elküldve Május1, 2011 Elküldve Május1, 2011 lurko24 írta: Sziasztok! 2 Hete vásároltunk a párommal egy 94'-es corsat, szeretnék az első ajtókban hangszórókat cserélni, mert a gyáriakon a membrán ki van szakadva! B) Keresgéltem a neten, kidobott pár oldalon beszerelő keretet, és a kérdésem ehhez kapcsolódna. Feltétlenül kell hozzá, vagy keret nélkül is megoldható? Csak 165mm-es hangszóróhoz találtam ezt is, kisebbet is be tudnék pakolni? Választ előre is köszi! :D Üdv, Robi! Kell keret és 16,5 minek kisebb? Már 10-15 körül minőségiek kaphatók ami nem hasonlítható össze a gyárival :)
dirty-handz Elküldve Május1, 2011 Elküldve Május1, 2011 Techdome! Kérlek a 3ik linked küld el privibe mert j0hnny barátunk törölte pedig már csak 5 perc kellett volna, hogy lementsem.
J0hnny Elküldve Május1, 2011 Elküldve Május1, 2011 dirty-handz írta: Techdome! Kérlek a 3ik linked küld el privibe mert j0hnny barátunk törölte pedig már csak 5 perc kellett volna, hogy lementsem. Miért nem lehet ezt pü-ben intézni? :D Nagyon nehéz megérteni, hogy a fórumszabályzat tiltja az ilyesfajta tevékenységet úgy látom... B)
dirty-handz Elküldve Május1, 2011 Elküldve Május1, 2011 J0hnny írta: Miért nem lehet ezt pü-ben intézni? :D Nagyon nehéz megérteni, hogy a fórumszabályzat tiltja az ilyesfajta tevékenységet úgy látom... B) Mert elfelejtettem utólag jutott eszembe :) bocsi
J0hnny Elküldve Május1, 2011 Elküldve Május1, 2011 dirty-handz írta: Mert elfelejtettem utólag jutott eszembe :D bocsi B)
Recommended Posts