Bernardo Elküldve Április18, 2011 Elküldve Április18, 2011 Ha mar elohozodott a fordulatszammero akkor en is kerdezek. Nekem egy C14SE corsam van es szeretnek majd tenni bele ford. merot, de olvastam, hogy ket fele letezik: elektronikus es bowdenes. Hogy tudom meg, hogy az enyembe milyen talal? Gondolom ha van zold kabel akkor elektromos, de be van az huzva a muszerfalig vagy hol keressem?
hakapeszimaki Elküldve Április18, 2011 Elküldve Április18, 2011 Ha mar elohozodott a fordulatszammero akkor en is kerdezek. Nekem egy C14SE corsam van es szeretnek majd tenni bele ford. merot, de olvastam, hogy ket fele letezik: elektronikus es bowdenes. Hogy tudom meg, hogy az enyembe milyen talal? Gondolom ha van zold kabel akkor elektromos, de be van az huzva a muszerfalig vagy hol keressem? Ha az órádba k=valami szám van akkor elektromos,ha w=akkor spirálos. Mindegyik benzines fordulatszámmérő a computertől kap fordulatjelet a zöld vezetéken.
dirty-handz Elküldve Április18, 2011 Elküldve Április18, 2011 Ha az órádba k=valami szám van akkor elektromos,ha w=akkor spirálos. Mindegyik benzines fordulatszámmérő a computertől kap fordulatjelet a zöld vezetéken. Amúgy szerintem a 96 utániak az elektromosak, amúgy simán belemegy az a C14SEbe, nekem fekete C14SE corsám van Piros szürke lenne belül és ki lett cserélve az óra fordulatszámmérősre B)
Bernardo Elküldve Április18, 2011 Elküldve Április18, 2011 Ha az órádba k=valami szám van akkor elektromos,ha w=akkor spirálos. Mindegyik benzines fordulatszámmérő a computertől kap fordulatjelet a zöld vezetéken. Ertem, nekem akkor spiralos van, amugy a kocsi is 93-as. Most akkor csak olyat tegyek bele ami szinten spiralos, mert maskepp nem fog valos erteket mutatni? A tobbi ora (sebesseg, benzin stb) is fog talalni?
Technodome Elküldve Április18, 2011 Elküldve Április18, 2011 Teljesen máshonnan kapja a dízel és a benzines fordszámmérő a bejövő jelet. A dízel a generátorról, a benzines a gyújtásjelből számol. Ergo nem lehet betenni...vagyis belehet, de oltári baromságot fog mérni. még jó hogy mondtad :D Akkor ez kilőve :) Akkor továbbra is keresek benzines órát B) bernardo Igen olyat vegyél ami spirálos ! És ezek szerint arra is figyelj ,hogy dieselbe vagy benzinesbe volt előtte.
Volu Elküldve Április18, 2011 Elküldve Április18, 2011 na ez http://www.youtube.com/watch?v=-8UAvf3xX0o helyszíni főbelövéssel díjaznám az ilyeneket, és a sok hozzászólónak még tetszik is...
kucu32 Elküldve Április18, 2011 Elküldve Április18, 2011 Ertem, nekem akkor spiralos van, amugy a kocsi is 93-as. Most akkor csak olyat tegyek bele ami szinten spiralos, mert maskepp nem fog valos erteket mutatni? A tobbi ora (sebesseg, benzin stb) is fog talalni? Hali!!! A fordulatszámmérő mindbe elektromos, csak a km óra lehet spirálos vagy elektromos. A tiedben ez spirálos.
Jean Trevor Elküldve Április18, 2011 Elküldve Április18, 2011 Én is múlthéten szereltem be magamnak, jó dolog B) Amúgy többen kerestek órát látom, itt egy friss hirdetés ez spirálos http://racing-bazar.hu/alkatresz/muszerfal...km_ora_spiralos
Technodome Elküldve Április18, 2011 Elküldve Április18, 2011 Én is múlthéten szereltem be magamnak, jó dolog B) Amúgy többen kerestek órát látom, itt egy friss hirdetés ez spirálos http://racing-bazar.hu/alkatresz/muszerfal...km_ora_spiralos Te csináltál a ford.számmérőhöz csatit-konzolt vagy mittudom én mi a neve :D vagy vettél bontóban Igen ezt én is néztem de most összejött egy pár dolog és így áttlódott jövő hónap elejére az óravásárlás. remélem akkor is akadmajd vhol
Jean Trevor Elküldve Április18, 2011 Elküldve Április18, 2011 Kimentem egy ismerőshöz és ketten kötöttük be! A hely gyorsan megvolt hova kell kötni az ecu-n, mert az világosan látszott hogy honnan nem megy tovább a zöld kábel. az óraegység mögé meg egy rézdarabot fogtunk az pont belement a 9-es pinbe ( bele is szorult), arra meg ráforrasztottuk a kábelt. Amivel sok idő elment az a rohadt nőgyógyász mozdulatok a spirállal.
Technodome Elküldve Április18, 2011 Elküldve Április18, 2011 Kimentem egy ismerőshöz és ketten kötöttük be! A hely gyorsan megvolt hova kell kötni az ecu-n, mert az világosan látszott hogy honnan nem megy tovább a zöld kábel. az óraegység mögé meg egy rézdarabot fogtunk az pont belement a 9-es pinbe ( bele is szorult), arra meg ráforrasztottuk a kábelt. Amivel sok idő elment az a rohadt nőgyógyász mozdulatok a spirállal. Azzal én is szívtam B) Kiszedtem az órát mert kiégtek az izzók benne. kifele még nem volt baj de amikor visszatettem akkor kezdődött a gubanc :D Nagynehezen sikerült rátenni de már majdnem kihullott a hajam :( Most megint szedhetem szét a középkonzolt, mert szerintem elengedte a hőfokszabályzó bowden magát és csak meleget fúj. Kész öröm ,hogy mindig van vmi :)
J0hnny Elküldve Április18, 2011 Elküldve Április18, 2011 Váltónál letekred a spirált és betolod az óra felé, amikor végzel vissza a váltóra és kész. Így nem szívatod meg magad és a kezed is egyben marad! B)
Technodome Elküldve Április18, 2011 Elküldve Április18, 2011 Váltónál letekred a spirált és betolod az óra felé, amikor végzel vissza a váltóra és kész. Így nem szívatod meg magad és a kezed is egyben marad! :D Ismételten köszi a hasznos tanácsot! Mindig tanul az ember B)
dirty-handz Elküldve Április19, 2011 Elküldve Április19, 2011 Váltónál letekred a spirált és betolod az óra felé, amikor végzel vissza a váltóra és kész. Így nem szívatod meg magad és a kezed is egyben marad! :D Legalább neked van is valami fogalmad a corsa szerelésről nem csak okosítasz jó 5let B)
hakapeszimaki Elküldve Április19, 2011 Elküldve Április19, 2011 Váltónál letekred a spirált és betolod az óra felé, amikor végzel vissza a váltóra és kész. Így nem szívatod meg magad és a kezed is egyben marad! B) A tűzfalnál a gumidugó nálam csak úgy engedte betolni a bowdent ha áttoltam a lyukon a dugót. Wd40 sem segített. Visszarakni meg kész élvezet volt.
dirty-handz Elküldve Április19, 2011 Elküldve Április19, 2011 A tűzfalnál a gumidugó nálam csak úgy engedte betolni a bowdent ha áttoltam a lyukon a dugót. Wd40 sem segített. Visszarakni meg kész élvezet volt. Amúgy ezek miatt szopás, hogy 18 éves kocsijaink vannak bár az újabbakat meg otthon szerelni se lehet :) De ez hogy már minden berohad meg elfáradt meg minden WÁÁÁÁ beszorul.. Meg utólag beszerelgetni mindent :( Mondjuk én már a fél kocsin lecseréltem mindent ami magamnak tetszik ne annyira nehéz de több órákat lazán el lehet b@szni szerelgetésre B) Meg amikor az autóhifit építgettem át minden héten mert meguntam a régit vagy bővíteni akartam na ott is általában jött valami gubanc legutoljára a generátor hang... Amit az oldott meg, hogy nincs a fejegységen fém keret :):D kb 3 hetem ment erre, hogy mi miatt lehet mert már mindent szétbontottam. Kábelek ######ák minden jó ha nem volt a keretbe a fejegység mindig tisztán szólt ilyet se láttam még.... Már több helyen futnak a kábelek is középen az RCA-k véletlen se legyen semmi közelébe :D
Henk Elküldve Április19, 2011 Elküldve Április19, 2011 Többször volt már szó a motor cserélgetésről, hogy ugye számítógépet meg kábelköteget is kell cserélni. Nekem az lenne a kérdésem, hogy mit reagál erre az immo? A másik ecu miatt ez nem lenne gond? Köszi.
spzoli Elküldve Április19, 2011 Elküldve Április19, 2011 Többször volt már szó a motor cserélgetésről, hogy ugye számítógépet meg kábelköteget is kell cserélni. Nekem az lenne a kérdésem, hogy mit reagál erre az immo? A másik ecu miatt ez nem lenne gond? Köszi. Kell a computerhez való immokarika, és a chip is a kulcsból.
J0hnny Elküldve Április19, 2011 Elküldve Április19, 2011 A tűzfalnál a gumidugó nálam csak úgy engedte betolni a bowdent ha áttoltam a lyukon a dugót. Wd40 sem segített. Visszarakni meg kész élvezet volt. Ilyen gondom soha nem volt, még a D kadettal sem. B)
J0hnny Elküldve Április19, 2011 Elküldve Április19, 2011 Legalább neked van is valami fogalmad a corsa szerelésről nem csak okosítasz jó 5let B) Az astra törésénél a nulláról való építés jó lecke volt. :D
Bernardo Elküldve Április19, 2011 Elküldve Április19, 2011 Kimentem egy ismerőshöz és ketten kötöttük be! A hely gyorsan megvolt hova kell kötni az ecu-n, mert az világosan látszott hogy honnan nem megy tovább a zöld kábel. az óraegység mögé meg egy rézdarabot fogtunk az pont belement a 9-es pinbe ( bele is szorult), arra meg ráforrasztottuk a kábelt. Amivel sok idő elment az a rohadt nőgyógyász mozdulatok a spirállal. Most akkor a zold kabelt a motorterbol vagy az ecu-tol kell tovabb vinni, mert ha jol tudom akkor az ecu a kesztyu tarto alatt jobb felol van? Onnan meg nem lehet konnyu elvinni egy plusz szalat egeszen a muszerfalig. Az orakon ha jol latom van egy hosszu csatlakozo, a ford. meros orakon akkor ezen a csatin van egy plusz pin?
tgabika76 Elküldve Április19, 2011 Elküldve Április19, 2011 Az ECU-tól. És szvsz sokkal könnyebb onnan vinni a vezetéket mint átfűzni a tűzfalon. A csatlakozó az órán jó eséllyel ugyanaz, csak hiányzik belőle egy pin, ahova a zöld vezetéket be kell forrasztani.
Jean Trevor Elküldve Április19, 2011 Elküldve Április19, 2011 Anyósoldalon leszeded a burkolatot, ehhez először leszereled a kesztyűtartó alatti polcot, aztán még + egy csavart kihajtasz oldalt+ van egy torx csavar. Ezek után letudod szedni a burkolatot, alatta találod az Ecu-t. Az ecuből jönnek kábelek (ezek közt lesz egy zöld kábel), amik egy kis gyorscsatlakozóba futnak tovább, ami az ecut tartó fémkeretre van ráfogatva. Ez a gyorscsatlakozó belemegy egy másik csatlakozóba és innen a zöld szál már nem megy tovább. Simán lehet látni, hisz ha megszámolod a kábeleket egyel kevesebb megy tovább és az pont zöld színű lesz. Ezt a kábelt kell megcsapolni és elvezetni hátul fel, egészen az óraegységig. Az óraegységre egy ilyen csatlakozó megy rá, ide a 9-es pinbe (képen piros nyíl jelzi, ide beteszel egy réz darabot, és erre a réz darabra ráforrasztod az ecutől jövő kábel amit felhúztál, innentől kezdve már mennie kell.
Bernardo Elküldve Április19, 2011 Elküldve Április19, 2011 Anyósoldalon leszeded a burkolatot, ehhez először leszereled a kesztyűtartó alatti polcot, aztán még + egy csavart kihajtasz oldalt+ van egy torx csavar. Ezek után letudod szedni a burkolatot, alatta találod az Ecu-t. Az ecuből jönnek kábelek (ezek közt lesz egy zöld kábel), amik egy kis gyorscsatlakozóba futnak tovább, ami az ecut tartó fémkeretre van ráfogatva. Ez a gyorscsatlakozó belemegy egy másik csatlakozóba és innen a zöld szál már nem megy tovább. Simán lehet látni, hisz ha megszámolod a kábeleket egyel kevesebb megy tovább és az pont zöld színű lesz. Ezt a kábelt kell megcsapolni és elvezetni hátul fel, egészen az óraegységig. Az óraegységre egy http://kepfeltoltes.hu/110419/corsacsati_w...ltoltes.hu_.jpg ilyen csatlakozó megy rá, ide a 9-es pinbe (képen piros nyíl jelzi, ide beteszel egy réz darabot, és erre a réz darabra ráforrasztod az ecutől jövő kábel amit felhúztál, innentől kezdve már mennie kell. Koszi szepen a reszletes valaszt! Jo tudni elore, mielott nekifognek, hogy mi var ram!
LököttZsiráf Elküldve Április20, 2011 Elküldve Április20, 2011 Vicces emberek vannak: Műegyetemi csíny mosolyogtat Espoo-ban - "eddig én ezt nem láttam" A tavasz a diákheccek időszaka. Igen sokan dörgölték a szemüket, akik elmentek mellette - "Nem láttam, ki tette. Igen, megmosolyogtató"- nyilatkozta a képet készítő olvasó. A kocsit teljesen körberagasztották különböző színű emlékeztető cédulácskákkal. Olvasónk hisz abban, hogy mindössze az egyetemisták vicce - Espoo-ban Otaniemiben található a műszaki főiskola is.
Recommended Posts