Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Szerintem ez csak a motorvezérlés hibaprogramja - tudja, hogy valami nyűgös a motorban, és direkt felpörgeti kissé, hogy nehogy leálljon.

De azelőtt nem volt ilyen. Hibakódot kéne olvasni? Az a baj hogy az ővéjébe nem lehet :S 99-es

Elküldve
De azelőtt nem volt ilyen. Hibakódot kéne olvasni? Az a baj hogy az ővéjébe nem lehet :S 99-es

megint gond van van x12xe -vel ??

gépre kellene rakni és élő adatokat olvasni

Elküldve
megint gond van van x12xe -vel ??

gépre kellene rakni és élő adatokat olvasni

Nem hiszem, hogy vmi elektronika tönkre ment volna, mert felforrt a víz :/

Én nem láttam a gépkocsit, csak ahogy mesélte.

Majd beszélek vele, csak mondtam sajnálja rá a pénzt. Most lett 2 hónapja cserélve a hengerfejtömités, de te tudod B)

Elküldve
Nem hiszem, hogy vmi elektronika tönkre ment volna, mert felforrt a víz :/

Én nem láttam a gépkocsit, csak ahogy mesélte.

Majd beszélek vele, csak mondtam sajnálja rá a pénzt. Most lett 2 hónapja cserélve a hengerfejtömités, de te tudod B)

de hogy f@szba forrt meg.. nem jó a termosztát vagy a hőgomba..

abba meg jó drága a hőgomba ..amiatt hogy klímás.

Elküldve

Sziasztok!

Nemreg irtam, ide a forumra, hogy neha nagyon magas az alapjaratom. Eleinte meg segitett ha ujra inditottam, de mostanaban mar nem. Ma elvittem az autot (C14SE motor) a szerelohoz. Azt mondta, h 90% vagy alapjarati motor vagy potenciometer hiba okozza, esetleg rosszabbik esetben a vezerlo. Mondta, hogy szerezzem be bontobol ezt a ket alkatreszt. Kerdesem, hogy az alapjarati motor a corsakban egyforma vagy motortol fuggoen valtozik, mert nem szereltuk ki es tudjam, hogy a bontoban milyet kerjek. Ezeket valahogy le lehet tesztelni vagy semmi esely ra? Berakjak amit vettem es ha hosszu tavon lesz baj akkor az volt a hiba? Esetleg vmi egyeb eszrevetel, hogy mit nezzek meg meg? Szalszakadast a szerelo kizarta es allitolag merni sincs mit!

Elküldve
Sziasztok!

Nemreg irtam, ide a forumra, hogy neha nagyon magas az alapjaratom. Eleinte meg segitett ha ujra inditottam, de mostanaban mar nem. Ma elvittem az autot (C14SE motor) a szerelohoz. Azt mondta, h 90% vagy alapjarati motor vagy potenciometer hiba okozza, esetleg rosszabbik esetben a vezerlo. Mondta, hogy szerezzem be bontobol ezt a ket alkatreszt. Kerdesem, hogy az alapjarati motor a corsakban egyforma vagy motortol fuggoen valtozik, mert nem szereltuk ki es tudjam, hogy a bontoban milyet kerjek. Ezeket valahogy le lehet tesztelni vagy semmi esely ra? Berakjak amit vettem es ha hosszu tavon lesz baj akkor az volt a hiba? Esetleg vmi egyeb eszrevetel, hogy mit nezzek meg meg? Szalszakadast a szerelo kizarta es allitolag merni sincs mit!

egy jó pár motorkódnál egyforma az alapjárati...

de ha mondod bontóba mihez kell akkor valszeg olyat adnak..

tesztelési lehetőség rádug a kábel vég és gyújtást adsz neki,akkor megmozdul..

a fojtó potit csak kimérni lehet..

Elküldve
Sziasztok!

Nemreg irtam, ide a forumra, hogy neha nagyon magas az alapjaratom. Eleinte meg segitett ha ujra inditottam, de mostanaban mar nem. Ma elvittem az autot (C14SE motor) a szerelohoz. Azt mondta, h 90% vagy alapjarati motor vagy potenciometer hiba okozza, esetleg rosszabbik esetben a vezerlo. Mondta, hogy szerezzem be bontobol ezt a ket alkatreszt. Kerdesem, hogy az alapjarati motor a corsakban egyforma vagy motortol fuggoen valtozik, mert nem szereltuk ki es tudjam, hogy a bontoban milyet kerjek. Ezeket valahogy le lehet tesztelni vagy semmi esely ra? Berakjak amit vettem es ha hosszu tavon lesz baj akkor az volt a hiba? Esetleg vmi egyeb eszrevetel, hogy mit nezzek meg meg? Szalszakadast a szerelo kizarta es allitolag merni sincs mit!

Ilyen alkatrészt csak újba vegyél szerintem.

Elküldve
de hogy f@szba forrt meg.. nem jó a termosztát vagy a hőgomba..

abba meg jó drága a hőgomba ..amiatt hogy klímás.

Állitolag 5-6e fordulatig pörgette, és a hőgomba nem kapcsolta be a ventilátort. Termosztátja jó.

De menetszelet kapott rendesen, én se értem mi lett vele :|

Klímája nem müködik, de nem is akarja megcsináltatni. Akkor jó bele a sima mezei is nem??

Elküldve
Sziasztok!

Nemreg irtam, ide a forumra, hogy neha nagyon magas az alapjaratom. Eleinte meg segitett ha ujra inditottam, de mostanaban mar nem. Ma elvittem az autot (C14SE motor) a szerelohoz. Azt mondta, h 90% vagy alapjarati motor vagy potenciometer hiba okozza, esetleg rosszabbik esetben a vezerlo. Mondta, hogy szerezzem be bontobol ezt a ket alkatreszt. Kerdesem, hogy az alapjarati motor a corsakban egyforma vagy motortol fuggoen valtozik, mert nem szereltuk ki es tudjam, hogy a bontoban milyet kerjek. Ezeket valahogy le lehet tesztelni vagy semmi esely ra? Berakjak amit vettem es ha hosszu tavon lesz baj akkor az volt a hiba? Esetleg vmi egyeb eszrevetel, hogy mit nezzek meg meg? Szalszakadast a szerelo kizarta es allitolag merni sincs mit!

Tőlem megkérdezte a szerelőm,hogy 5ezerért adjon bontottat vagy 3e-ért csinálja meg.

Az új 15körül van.

Elküldve
Tőlem megkérdezte a szerelőm,hogy 5ezerért adjon bontottat vagy 3e-ért csinálja meg.

Az új 15körül van.

Nekem 10 és valami siemens vdo márka az nem vágom jó e B)

Ja és a jelentésem:

Elmúlt a pattogó csörgő hang 95ös benzinnél gyári gyertyákkal és cserélt Oktánszám váltóval tehát már ha gyorsítok akkor nincs folyamat a pattogó hang, viszont még mindig becsörög 1-2mpre 1-2esbe ha le padlózom vagy nagyobb gázt adok alapjáratról szóval szerintem dolgozó lány sz@r minőségű ez a 95ös kövire ismét 100ast fogok tankolni szerintem ott megint nem lesz hang.

Elküldve
Nekem 10 és valami siemens vdo márka az nem vágom jó e B)

Ja és a jelentésem:

Elmúlt a pattogó csörgő hang 95ös benzinnél gyári gyertyákkal és cserélt Oktánszám váltóval tehát már ha gyorsítok akkor nincs folyamat a pattogó hang, viszont még mindig becsörög 1-2mpre 1-2esbe ha le padlózom vagy nagyobb gázt adok alapjáratról szóval szerintem dolgozó lány sz@r minőségű ez a 95ös kövire ismét 100ast fogok tankolni szerintem ott megint nem lesz hang.

98-as dugó van? Mert akkor a 100-as benyához azt használd. Nagyobb előgyújtás miatt nagyobb lesz a teljesítmény is. Akár +10%-al is. Nálam ennyit dob rá a piros kútfejes benya.

Elküldve
98-as dugó van? Mert akkor a 100-as benyához azt használd. Nagyobb előgyújtás miatt nagyobb lesz a teljesítmény is. Akár +10%-al is. Nálam ennyit dob rá a piros kútfejes benya.

Igen barna dugó egyik fele 95 a másik fele 98! Nem hiszem, hogy a teljesítmény emiatt nő. De akkor kifogom próbálni majd nem veszíthetek semmit.

Elküldve
Igen barna dugó egyik fele 95 a másik fele 98! Nem hiszem, hogy a teljesítmény emiatt nő. De akkor kifogom próbálni majd nem veszíthetek semmit.

Három példát tudok rá mondani: M3 bimmer gyárilag 300ló versenybenyával 329ló. 307 pug 1.6 16v 100ló helyett 110.

Az enyém 49.8ló.

Hol él ez az ember? :D Ennyiért hármat lehet kapni.

Majd én is 1.5m ért kezdem árulni a corsát mert nagyon szép állapotban van. B)

Elküldve
Három példát tudok rá mondani: M3 bimmer gyárilag 300ló versenybenyával 329ló. 307 pug 1.6 16v 100ló helyett 110.

Az enyém 49.8ló.

Hol él ez az ember? :D Ennyiért hármat lehet kapni.

Majd én is 1.5m ért kezdem árulni a corsát mert nagyon szép állapotban van. B)

Akkor majd ránézek erre azt átlököm 98asra. Kösz a tippet

Elküldve
Állitolag 5-6e fordulatig pörgette, és a hőgomba nem kapcsolta be a ventilátort. Termosztátja jó.

De menetszelet kapott rendesen, én se értem mi lett vele :|

Klímája nem müködik, de nem is akarja megcsináltatni. Akkor jó bele a sima mezei is nem??

nem jó bele..

Elküldve
nem jó bele..

Hőkapcsoló

5414FT kerül a klímás kedvezménnyel 2500-3000FT VERNET márkájú

Menetméret: M22x1,5

Nyitási hőmérséklet [oC]: 105

Zárási hőmérséklet [°C]: 100

Jármű felszerelés: klímával szerelt járművekhez

További információ

Elküldve
Sziasztok!

Nemreg irtam, ide a forumra, hogy neha nagyon magas az alapjaratom. Eleinte meg segitett ha ujra inditottam, de mostanaban mar nem. Ma elvittem az autot (C14SE motor) a szerelohoz. Azt mondta, h 90% vagy alapjarati motor vagy potenciometer hiba okozza, esetleg rosszabbik esetben a vezerlo. Mondta, hogy szerezzem be bontobol ezt a ket alkatreszt. Kerdesem, hogy az alapjarati motor a corsakban egyforma vagy motortol fuggoen valtozik, mert nem szereltuk ki es tudjam, hogy a bontoban milyet kerjek. Ezeket valahogy le lehet tesztelni vagy semmi esely ra? Berakjak amit vettem es ha hosszu tavon lesz baj akkor az volt a hiba? Esetleg vmi egyeb eszrevetel, hogy mit nezzek meg meg? Szalszakadast a szerelo kizarta es allitolag merni sincs mit!

Én a helyedbe először kivenném a sajátot és féktisztítós ronggyal megtörölgetném a kúpot, majd tisztára törölném a kúp helyét. Eztután próbáld ki. Nekem ez segített. Ha még mindíg csinálja akkor keress újat. www.baro-ker.hu Itt a múltkor elég jó áron vesztegették.

Sok sikert.

Elküldve

Segítsetek már!

Vajon ennek az első ülései belemennének a corzibe persze ilyen konzolt csinálok neki.

Esetleg valaki upgradelt már ülést? A lényeg az ülésfütés lenne meg hogy atomkényelmes legyen. Ezek a kagylós marhaságok annyir anem jönnek be. Ám ennek a civicnek a csücsüjébe ellennék.

Ki milyen ülést próbált már berakni?

Müszakin mit szolnának neki?

Astra F turbó 200Le

Elküldve
Hőkapcsoló

5414FT kerül a klímás kedvezménnyel 2500-3000FT VERNET márkájú

Menetméret: M22x1,5

Nyitási hőmérséklet [oC]: 105

Zárási hőmérséklet [°C]: 100

Jármű felszerelés: klímával szerelt járművekhez

További információ

Neki 104-105 fokon forrt a víz, és kilyukasztotta a hűtőbe beömlő víz csövét, 1 tűméretű lyuk van rajta, de nyomáson nem nyomja ki a vizet.

Az a baj hogy nekem nincs 40-50% kedvezményem.

Elküldve

Sziasztok.

Nekem egy 1.5-ös isuzu motoros corsa b-m van és azt kérdezném hogy milyen motorolajat ajánlotok hozzá?

Márkásat jó venni vagy elég a tescos olaj is?

Ki milyet szokott bele tenni?

Még nem cseréltem benne olajat amióta megvettem ezért kérdem:-)

Előre is köszi a válaszokat.

Üdv

Enjoy

Elküldve
Sziasztok.

Nekem egy 1.5-ös isuzu motoros corsa b-m van és azt kérdezném hogy milyen motorolajat ajánlotok hozzá?

Márkásat jó venni vagy elég a tescos olaj is?

Ki milyet szokott bele tenni?

Még nem cseréltem benne olajat amióta megvettem ezért kérdem:-)

Előre is köszi a válaszokat.

Üdv

Enjoy

Tesco inkább ne ha sokáig akarod használni, középkategóriás jó bele szerintem pl castrol magnetec 10w40.

Elküldve
Sziasztok.

Nekem egy 1.5-ös isuzu motoros corsa b-m van és azt kérdezném hogy milyen motorolajat ajánlotok hozzá?

Márkásat jó venni vagy elég a tescos olaj is?

Ki milyet szokott bele tenni?

Még nem cseréltem benne olajat amióta megvettem ezért kérdem:-)

Előre is köszi a válaszokat.

Üdv

Enjoy

Ha ez a motor:

"Corsa 1.5 D

Corsa 1.5 TD

1988-tól 1993-ig"

"Magnatec Diesel 5W-40 B4

Magnatec Diesel 10W-40 B3

Motor X15DT

Kapacitás : Kenőanyag-kapacitás 3,75-4,25 liter

Kapacitás : Szűrő kapacitása 0,25 liter

Használat : Normál

Intervallumok : Csereciklus 7500 km / 12 hónap

Termékek : Edge Sport 0W-40

: Edge 0W-30

: Edge 5W-30

: Edge Turbo Diesel 0W-30

: Edge Sport 10W-60

Használat : Szigorú

Intervallumok : Csereciklus 7500 km / 6 hónap

Termékek : Edge Sport 0W-40

: Edge 0W-30

: Edge 5W-30

: Edge Turbo Diesel 0W-30

: Edge Sport 10W-60

Elküldve
????

most mi van.. B)

én meg írjam neked a katalógus számát és az alkatrész számát ? :D

Semmi evvel arra céloztam, hogy igazad van klímásba, klímás kell és leírtam melyiket tudok és mennyi annyira nem vészes.

Elküldve
Semmi evvel arra céloztam, hogy igazad van klímásba, klímás kell és leírtam melyiket tudok és mennyi annyira nem vészes.

még annyi .. hogy két fajta és vázszám függő

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.