Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Na... Ma megnéztem az alkatrész leírásba 100 Foknál kapcsolja a ventit a kapcsoló <_< szóval nincs semmi gond a rendszerrel viszont az, hogy égett szagot érzek mindig az arra utal amit j0hnny írt, hogy valahol akkor lyukas a rendszer csak tudnám, hogy hol. Lehet tényleg a kupakot kéne cserélnem mert onnan jön be az illat bentre?

Link to comment
Megosztás:

Kiváncsian várom mikor kapsz egy zsíros csekket Haka! :angry:

Nem a gyorshajtók miatt vannak a balesetek, persze amiatt is akad 1-2 biztos, inkább az a baj, hogy rengeted vezetni nem tudó van kint az utakon akik még gyors hajtanak is pedig még érzékük sincs a vezetéshez. De a rendőrség is mindig ilyen idióta baromságra pazarolja az időt, hogy sebességet mérjenek amikor még millió probléma van. Ja és még a vezetési kultúra is egy nagy 0. Olyan tipikus magyar mentalitás mint minden téren :P

Áhh be van lőve a gps,hogy mindig akkor ugasson,hogy gyorsan megyek,ha 15km/h-val túllépem a mindenkori megengedett sebességet.

Tehát 50helyett 65, 90helyett 105-nél szól.Ezek a bírság határok.

Ha mégis kapok,akkor azt jelenti,hogy nem jól mér a gps sebességet. <_< Mert 100-ra szoktam beállni gps szerint. A km óra szerint majdnem 110.

Tehát ha a törvény sem bünteti,hogy +10 többel megyek,akkor nem is hajtok gyorsan szvsz. :P

Link to comment
Megosztás:

Na... Ma megnéztem az alkatrész leírásba 100 Foknál kapcsolja a ventit a kapcsoló <_< szóval nincs semmi gond a rendszerrel viszont az, hogy égett szagot érzek mindig az arra utal amit j0hnny írt, hogy valahol akkor lyukas a rendszer csak tudnám, hogy hol. Lehet tényleg a kupakot kéne cserélnem mert onnan jön be az illat bentre?

Mondjuk. Ha a hűtődnél ereszt,az nagyon látványos. A hűtőn szokott zöld kicsapódás lenni,ahol végigfolyik a fagyálló.

Ha öreg a fagyállód,akkor az különösebb folyás nélkül is büdös tud lenni.

Link to comment
Megosztás:

Mondjuk. Ha a hűtődnél ereszt,az nagyon látványos. A hűtőn szokott zöld kicsapódás lenni,ahol végigfolyik a fagyálló.

Ha öreg a fagyállód,akkor az különösebb folyás nélkül is büdös tud lenni.

Hát már annyira nem fiatal 1 éves van már kb. Tegnap a kocsi alatt fetrengtem több órát meg utána is megnéztem még, hogy maradt e alatta folt de nem volt szerencsére, szóval elvileg nem folyik de lehet a kupakcserét megejtem még hátha az is segít valamit.

Link to comment
Megosztás:

Na ma átnéztem a verdát bemelegszik 90 fokra ######án szerencsére és hamar és 97 foknál kapcsol a venti és letolja 95ig vagy kicsit még alá és most ezt 2x megnéztem 1más után és nem volt égett hűtővíz szag bár tegnap után töltöttem mert volt kis fogyás. Köszönöm szépen srácok a segítséget a kacsolót és a termosztátot vissza vetetem

Link to comment
Megosztás:

Na ma átnéztem a verdát bemelegszik 90 fokra ######án szerencsére és hamar és 97 foknál kapcsol a venti és letolja 95ig vagy kicsit még alá és most ezt 2x megnéztem 1más után és nem volt égett hűtővíz szag bár tegnap után töltöttem mert volt kis fogyás. Köszönöm szépen srácok a segítséget a kacsolót és a termosztátot vissza vetetem

Így a tökéletes ahogy írtam <_< 97foknál kapcsol a venti. Nekem a hőgomba nem kapcsolja a ventit 100foknál se. Eddig jó volt. Mennyiért adod ide a hőgombát?

Link to comment
Megosztás:

Áhh be van lőve a gps,hogy mindig akkor ugasson,hogy gyorsan megyek,ha 15km/h-val túllépem a mindenkori megengedett sebességet.

Tehát 50helyett 65, 90helyett 105-nél szól.Ezek a bírság határok.

Ha mégis kapok,akkor azt jelenti,hogy nem jól mér a gps sebességet. <_< Mert 100-ra szoktam beállni gps szerint. A km óra szerint majdnem 110.

Tehát ha a törvény sem bünteti,hogy +10 többel megyek,akkor nem is hajtok gyorsan szvsz. :angry:

Maradjál csak meg ebben a hitben...

Elmondom neked hogy egyetlen rendőrségi mérőműszernél sincsen semmilyen tolerancia, van egy mérési hibahatár, onnantól kezdve mérnek (és büntetnek is).

Az általad említett két sebességértéknél ez így néz ki:

Ha a megengedett sebesség 50km/h:

-akkor a mérési hibahatár (ameddig nem büntetnek) az 54km/h

-helyszíni bírság kiszabható 54-68km/h-ig

-illetve 69km/h-tól szabálysértés

Ha a megengedett sebesség 90km/h:

-akkor a mérési hibahatás 94km/h

-helyszíni bírság kiszabható 94-108km/h-ig

-109km/h-tól szabálysértés.

Link to comment
Megosztás:

Hát már annyira nem fiatal 1 éves van már kb. Tegnap a kocsi alatt fetrengtem több órát meg utána is megnéztem még, hogy maradt e alatta folt de nem volt szerencsére, szóval elvileg nem folyik de lehet a kupakcserét megejtem még hátha az is segít valamit.

1 éves az fiatalnak számít fagyállónál.5évenként illik cserélni csak.

Maradjál csak meg ebben a hitben...

Elmondom neked hogy egyetlen rendőrségi mérőműszernél sincsen semmilyen tolerancia, van egy mérési hibahatár, onnantól kezdve mérnek (és büntetnek is).

Az általad említett két sebességértéknél ez így néz ki:

Nem nagyon láttam mostanában gyorshajtásért helyszínen bírságolni.Ehhez két egység kell egy aki bemér meg egy aki később kiszed.

A trafizás úgy néz ki,hogy kiállnak,vagy a radar be van állítva a közigazgatási bírság alsó határára ami szerinted +18km/h szerintem +15km/h. Készülnek a felvételek,aztán ezeket elküldik a szombathelyi központba megírni a feljelentéseket,majd onnan postázzák.

Amerre járok arra mindenki alszik.Nem is tudom hogyan lehet vidéken beszedni a szükséges összeget bűntetésekből,amikor városon belül mindenki óra szerint 50-nel,országúton meg jó ha 90-nel tötymörög.

Illetve kezdenek trükkösek lenni: öcsém jött haza hajnal 2körül,amikor egy olyan gyalogoslámpa váltott előtte 100m-rel pirosra,amely azonnal vált ha a gyalogos jelez. Gyalogos meg sehol nem volt.Éjszaka 0.0 forgalom mellett meg igen nagy a csábítás,hogy átguruljon az ember egy piros zebrán.A meghibásodó lámpának kisebb a valószínűsége szvsz.

Link to comment
Megosztás:

Keresztapum corsájába felforrt a víz, vagyis 105fokos volt, és gőzölt, benézett, egy ponton a hűtője kilyukadt (ahol bemegy a vastag cső bal oldalon felül az után egyből, sztem a műanyag cső)

Most meg nehezebben indul be, kéken füstöl, meg amikor beindul akkor felmegy az alapjárat 2000 és 10-15s múlva megy le normálra.

x12xe a motorkódja. 97fokon nem kapcsolt be a ventilátor, de összezárva müködik. Hőkapcsoló neki.

A többi mitől lehet??

Link to comment
Megosztás:

[...]

Éjszaka 0.0 forgalom mellett meg igen nagy a csábítás,hogy átguruljon az ember egy piros zebrán.A meghibásodó lámpának kisebb a valószínűsége szvsz.

Ha szabad írnom bezzeget: Itt nálunk kis forgalmú időszakban sem kapcsolnak ki lámpát, még éjjel sem, (energiapazarláááás) Alapban mindenfelé pirosat mutat. Aztán ha jármű közeledik, 50,00 km/-ra beállítva, egy szempillantás alatt átvált zöldre pár másodpercre. Elég furcsa, de meg lehet szokni. Az elején mindig kigurultam, hogy hátha mindjárt vált :D Aztán rájöttem, hogy igen, mindjárt, de miattam. B)

És hogy ellenpontot is mondjak a lámpákra: valahogy egész Helsinkiben egy darab zöldhullám nincs. Sem nappal, se éjjel... Borzasztó.

moti: hengerfejtömítés?

Link to comment
Megosztás:

Ez a baj hogy 2009-es kalkulátorral számolsz.

2010-től megint változtak a szabályok, nekem megvan itt a gépemen pdf-ben, de nem tudom belinkelni.

Igazad van. Az imént volt a passzív című TV műsorban, trafis sünbácsi. Mutatta,hogy 50-nél 69 km/h-ra állította a felvétel készítés határát. Alatta mindenkit békén hagynak.

De azt mondják,hogy így is percenként elkapnak valakit,pedig 69 helyett majdnem 80-at mutat szinte minden km-óra,akkor meg már tényleg illik büntetni szvsz.

Országúton 108,az meg 120óra szerint. Na az sem kevés.

Vannak emberek akik kiakadnak,hogy szemét rendőrök bemértek stb...hát ne már,akkor mennyinél bűntessenek? 50 helyett 100-al,vagy hogy?

Link to comment
Megosztás:

Lehetséges. Azért indul nehezen mert valahol elmegy a kompresszió? Normális, hogy egy kicsit meghajtotta és felment a víz 105re? Hőkapcsolót tuti cserél!

Gyakorlottabbak jobban meg tudják nálam mondani, de érdemes megnézni ilyenkor a hűtővíz, olaj mennyiségét, állagát. A kék füst semmi esetre nem jó, ott mindenképp valami gáz van. Minél hamarabb megnézetitek, annál jobb. Rozsdás, olajos gyertya is sokat elárulhat.

Link to comment
Megosztás:

Gyakorlottabbak jobban meg tudják nálam mondani, de érdemes megnézni ilyenkor a hűtővíz, olaj mennyiségét, állagát. A kék füst semmi esetre nem jó, ott mindenképp valami gáz van. Minél hamarabb megnézetitek, annál jobb. Rozsdás, olajos gyertya is sokat elárulhat.

Meg egy kompresszió mérés is. De azt nem értem, hogy beindulásnál miért megy fel 10-15 másodpercig 2e a fordulatszám. Ez a hiba után jött elő ez a probléma

Link to comment
Megosztás:

gyárilag nem ford.számmérős órával ellátott autóba be lehet tenni f.órát? Azt tudom ,hogy arra figyelni kell ,hogy spirálos vagy elektromos de mondjuk a ford.mérőhöz milyen kábel vagy plusz alkatrész kell hogy működjön?

Hali!!!

Lehet hogy gyárilag be van kábelezve. Ha nem akkor kell kb 1 méter vezeték oszt szevasz.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.