Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

A kezedbe? Akkor már előtte megvolt az gyengülve szerintem

Kaptam egy pár lámpát. Az egyik szétjött, a másik szétszedésnél elrobbant. Szétszedtem azért is, 3x annyi ragasztó volt az egyik sarkában, nem csoda, hogy befeszült. Az ép lámpát összraktam, nézegettem és elrobbant az üveg... örültem.

Link to comment
Megosztás:

Nekem a kezemben robbant szét Dzsoni kész lámpája...szted? <_<

A hátsó lámpa nem szép!

Nekem megtetszett a lámpa legalább nem teli piros viszont a fényei nagyon bejönnek jól látható. Egyedül azt nem értem, hogy a féklámpa miért nem a felső buborékba világít az a ködlámpa érdekes..

Link to comment
Megosztás:

Kaptam egy pár lámpát. Az egyik szétjött, a másik szétszedésnél elrobbant. Szétszedtem azért is, 3x annyi ragasztó volt az egyik sarkában, nem csoda, hogy befeszült. Az ép lámpát összraktam, nézegettem és elrobbant az üveg... örültem.

Melegítve szedted szét mert én depo lámpákat szedtem szét és melegítéssel ######án szétjött de simán bitang erős a ragasztó ha hőt nem kap.

Link to comment
Megosztás:

Próbálkozz mondjuk c corsa lámpával, vagy micra lámpával. Na az szopás, nem a bcorsa <_<

Megpróbálkoztam a 17 éves valeo lámpával amire gravírozva van még a rendszám is. Hát akármeddig melegítettem nem bírtam leszedni az üveget, törtem csak le végig a peremnél az üveget, 1-2 helyen alányúltam valamennyire de már nagyon régi a ragasztó. Meg azért ezek viszonylag új után gyártott lámpák voltak bár melegítés nélkül nagyon erős ez a ragasztó de melegítve hamar lent volt 3-5 perc kb

Link to comment
Megosztás:

Megpróbálkoztam a 17 éves valeo lámpával amire gravírozva van még a rendszám is. Hát akármeddig melegítettem nem bírtam leszedni az üveget, törtem csak le végig a peremnél az üveget, 1-2 helyen alányúltam valamennyire de már nagyon régi a ragasztó. Meg azért ezek viszonylag új után gyártott lámpák voltak bár melegítés nélkül nagyon erős ez a ragasztó de melegítve hamar lent volt 3-5 perc kb

2001es valeo fastra üvegeket törtem be, mert nem hőre lágyuló ragasztóval voltak összrakva... <_< így lett itthon az első síküveges ef######tra lámpa... :angry:

Link to comment
Megosztás:

Ma 12xe g astrát bűntettem! :angry: Gondolom 12xe volt,mert nem gyorsult szélvész módjára meg felirat nem volt rajta,körbe volt spojlerezve.De kályhacső meg malomkerék az volt. Négysávos autóút,óra szerint 130, gps szerint 120-nál már feladta. :P

Aztán kerülgettem a 80-nal tötymörgőket az 52-esen meg 44-esen. Összesen egy a6 avant előzött meg 200km-en. Gps szerint 100-ra szoktam beállni.

70% országút,30% város,gyorsulgatások,teljesítménymérés,így lett a fogyasztásom 5.4. <_<

Link to comment
Megosztás:

Ma 12xe g astrát bűntettem! :angry: Gondolom 12xe volt,mert nem gyorsult szélvész módjára meg felirat nem volt rajta,körbe volt spojlerezve.De kályhacső meg malomkerék az volt. Négysávos autóút,óra szerint 130, gps szerint 120-nál már feladta. :P

Aztán kerülgettem a 80-nal tötymörgőket az 52-esen meg 44-esen. Összesen egy a6 avant előzött meg 200km-en. Gps szerint 100-ra szoktam beállni.

70% országút,30% város,gyorsulgatások,teljesítménymérés,így lett a fogyasztásom 5.4. <_<

Ezek a történetek :P Nekem is valamelyik nap félre álltam mert azt hittem, hogy defektem van de nem volt visszapattantam index ki láttam 1 ford focust de még messze volt kimentem elé de nem kellett fékeznie meg semmi azt látom, hogy elkezdi neki b@szni és megakar forgalomtól való elzárt területen előzni. Visszaváltottam elkezdtem neki tolni mint az állat aztán még próbálta ő is tolni elhagytam aztán már lemaradt gondolom nem akarta tolni neki mondjuk már 140nél járt a mutató kb :P

Link to comment
Megosztás:

Ezek a történetek <_< Nekem is valamelyik nap félre álltam mert azt hittem, hogy defektem van de nem volt visszapattantam index ki láttam 1 ford focust de még messze volt kimentem elé de nem kellett fékeznie meg semmi azt látom, hogy elkezdi neki b@szni és megakar forgalomtól való elzárt területen előzni. Visszaváltottam elkezdtem neki tolni mint az állat aztán még próbálta ő is tolni elhagytam aztán már lemaradt gondolom nem akarta tolni neki mondjuk már 140nél járt a mutató kb :angry:

Nem én találom ki. :P Átlag magyar autó milyen? Újabbakra gondolok...Fapad,1.2 meg 1.4 nem lényeg, legyen ford,octávia,meg b*szott nagy vw jel rajta,nem baj ha kemény 75ló küzd az 1200-1300kg kasztnival. :P Ezeknél meg az én corsám sem megy rosszabbul.

Az 1.4si egy ilyen corsában simán meglep 120-150 lovas "családi" autókat szvsz.

De legközelebb minimum 6hengeres vasat veszek az tuti. :P

Gondolom te is tudsz menni tempósan is a céges caddyvel hiába csak 65ló kb. Tudni kell hol van a gázpedál,akkor lehet haladni. :P

Link to comment
Megosztás:

Nem én találom ki. <_< Átlag magyar autó milyen? Újabbakra gondolok...Fapad,1.2 meg 1.4 nem lényeg, legyen ford,octávia,meg b*szott nagy vw jel rajta,nem baj ha kemény 75ló küzd az 1200-1300kg kasztnival. :angry: Ezeknél meg az én corsám sem megy rosszabbul.

Az 1.4si egy ilyen corsában simán meglep 120-150 lovas "családi" autókat szvsz.

De legközelebb minimum 6hengeres vasat veszek az tuti. :P

Gondolom te is tudsz menni tempósan is a céges caddyvel hiába csak 65ló kb. Tudni kell hol van a gázpedál,akkor lehet haladni. :P

Így van ahogy írod nem nagyon mennek ezek az 1300 kilós verdák hiába új és az SI is meglepett már pár verdát. Caddyvel is lehet csapatni neki nem megy olyan rosszul de nem versenyzésre van annak a fogyasztása 5L ami elég ######a. Mellesleg én imádom a SEAT vagy VW incaját caddyjét minden kézre esik. De a corsat nagyon szeretem nem lenne szívem megválni tőle egy 2.0 16v motorral kb még ki is kaszniztatnám új fényezés minden és nem adnék tovább rajta. Igazából szinte mindenbe a régi dolgok pártija vagyok mert régen mindent jóra csináltak a mostani dolgokkal nem vagyok kibékülve nagyon persze nem vetem meg az újításokat.

Link to comment
Megosztás:

Kiváncsian várom mikor kapsz egy zsíros csekket Haka! <_<

Nem a gyorshajtók miatt vannak a balesetek, persze amiatt is akad 1-2 biztos, inkább az a baj, hogy rengeted vezetni nem tudó van kint az utakon akik még gyors hajtanak is pedig még érzékük sincs a vezetéshez. De a rendőrség is mindig ilyen idióta baromságra pazarolja az időt, hogy sebességet mérjenek amikor még millió probléma van. Ja és még a vezetési kultúra is egy nagy 0. Olyan tipikus magyar mentalitás mint minden téren :angry:

Link to comment
Megosztás:

Nem a gyorshajtók miatt vannak a balesetek, persze amiatt is akad 1-2 biztos, inkább az a baj, hogy rengeted vezetni nem tudó van kint az utakon akik még gyors hajtanak is pedig még érzékük sincs a vezetéshez. De a rendőrség is mindig ilyen idióta baromságra pazarolja az időt, hogy sebességet mérjenek amikor még millió probléma van. Ja és még a vezetési kultúra is egy nagy 0. Olyan tipikus magyar mentalitás mint minden téren <_<

Annyira tipikus, mint ez a hozzáállás. :angry:

Link to comment
Megosztás:

Nem a gyorshajtók miatt vannak a balesetek, persze amiatt is akad 1-2 biztos, inkább az a baj, hogy rengeted vezetni nem tudó van kint az utakon akik még gyors hajtanak is pedig még érzékük sincs a vezetéshez.

Ez szubjektív eléggé hogy kinek van érzéke a vezetéshez, ez nem veleszületett képesség, ezt csak gyakorlással lehet elsajátítani. Méghozzá k.rv@sok gyakorlással. Én ebből élek, jócskán túl vagyok 1millió levezetett kilométeren, de még mindig nem merném azt állítani hogy jól tudok vezetni, sztem az nagyképűség lenne. Ennélfogva ilyen "két éve van jogsim és már levezettem 40ezer kilométer" emberek ne mondják nekem hogy van rutinjuk, mert csak nevetni tudok rajtuk. Ayrton Senna igen, ő jól tudott vezetni.

Talán Carlos Sainz (fiatalabbaknak: régebben híres rallyversenyző volt) mondta egyszer hogy ha valaki még nem esett el soha autóval, az nem is tud igazán vezetni, mert még nem szembesült mindennel ami érheti az utakon. Ugyanis az hogy még soha nem volt baleseted, nem tudás vagy rutin kérdése, hanem egyedül a szerencséé. A mondás is úgy szól hogy addig jár a korsó a kútra...

Jó sofőr meg attól lesz valaki ha bármilyen nehézséget biztonsággal meg tud oldani amivel csak találkozik az utakon, legyen az defekt vagy az egyirányú utcában a forgalommal szembe jövő részeg kamionos.

Link to comment
Megosztás:

Jó sofőr meg attól lesz valaki ha bármilyen nehézséget biztonsággal meg tud oldani amivel csak találkozik az utakon, legyen az defekt vagy az egyirányú utcában a forgalommal szembe jövő részeg kamionos.

Vagy hajnal 5kor csehországban, tökig érő ködben,hóesésben egy egysávos havas úton, a hegyek között bóklászni. <_<

Link to comment
Megosztás:

Ez szubjektív eléggé hogy kinek van érzéke a vezetéshez, ez nem veleszületett képesség, ezt csak gyakorlással lehet elsajátítani. Méghozzá k.rv@sok gyakorlással. Én ebből élek, jócskán túl vagyok 1millió levezetett kilométeren, de még mindig nem merném azt állítani hogy jól tudok vezetni, sztem az nagyképűség lenne. Ennélfogva ilyen "két éve van jogsim és már levezettem 40ezer kilométer" emberek ne mondják nekem hogy van rutinjuk, mert csak nevetni tudok rajtuk. Ayrton Senna igen, ő jól tudott vezetni.

Talán Carlos Sainz (fiatalabbaknak: régebben híres rallyversenyző volt) mondta egyszer hogy ha valaki még nem esett el soha autóval, az nem is tud igazán vezetni, mert még nem szembesült mindennel ami érheti az utakon. Ugyanis az hogy még soha nem volt baleseted, nem tudás vagy rutin kérdése, hanem egyedül a szerencséé. A mondás is úgy szól hogy addig jár a korsó a kútra...

Jó sofőr meg attól lesz valaki ha bármilyen nehézséget biztonsággal meg tud oldani amivel csak találkozik az utakon, legyen az defekt vagy az egyirányú utcában a forgalommal szembe jövő részeg kamionos.

Ezzel mind 1-et értek <_< és a két éve van jogsim és 40 ezret levezettem kajak vicces :angry:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.