Jean Trevor Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 Na az olyan már nem az én hatásköröm szerintem <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Henk Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 az ábra szerint akkor nincs vezetékelve, mert a 9 és a 10-es üres sajnos Nekem is c12nz és be volt húzva gyárilag a vezeték. Sőt úgy emlékszem a felső sorban az az egy szál volt zöld színű de nem tudom hányadik láb. Ha van zöld vezeték a felső sorban annak is a bal oldalán akkor nyertél ha nincs akkor hosszabb tárgyalás lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 Egyébként nz-k vezetékét nem nagyon szokták behúzni. Nem motorfüggő... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jean Trevor Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 alsó sorban emlékszek zöld-kék vezetékre asszem, felül mondjuk az összes kábel jobb oldalon helyezkedik el, de a 11-es pinen (ábra szerint) bal oldalt van még egy kábel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 alsó sorban emlékszek zöld-kék vezetékre asszem, felül mondjuk az összes kábel jobb oldalon helyezkedik el, de a 11-es pinen (ábra szerint) bal oldalt van még egy kábel. Nem lenne egyszerűbb ha beszúrnál róla nekünk is egy képet? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jean Trevor Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 visszább nyomtam pár képet <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 visszább nyomtam pár képet <_< már nincs meg.. :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jean Trevor Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 [ ami képet beraktam az tuti <_< aszerint meg nincs benne Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jean Trevor Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 Hát szomorú vagyok <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 Hát szomorú vagyok <_< de legalább tudod hová kell bekötni :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jean Trevor Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 A gond, hogy nem vagyok egy nagy elektronikai szakember, így nem nagyon csapolnék semmit se <_< De tény, hogy tudom hova kéne bekötni :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 Én se tudom pontosan :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 Moti! Nem ezt pofáztuk már napok óta? A behajtócég nem fogja csak úgy a két szép szemedért a zálogjogot levenni az autóról, mert akkor ők sosem jutnak a pénzükhöz. Miután az eredeti tulajt (aki tartozik nekik) ők sem találják, az egyetlen mód arra hogy valaha még viszontlássák a pénzüket, az az autó elárverezése. Az hogy ezzel te mekkorát szívsz (szsz hogy se pénzed, se autód nem lesz), az őket baromira nem érdekli, az a te bajod, lettél volna óvatosabb autóvásárlás előtt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 Igaz :/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 Még talán ez a legjobb megoldás, de így sem jön vissza az összes pénzed, vagy csak nagyon sokára. Szóval bukni mindenképpen fogsz, már csak az a kérdés hogy kicsit vagy nagyot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 Hát nem tudom, majd meglátom Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 Még talán ez a legjobb megoldás, de így sem jön vissza az összes pénzed, vagy csak nagyon sokára. Szóval bukni mindenképpen fogsz, már csak az a kérdés hogy kicsit vagy nagyot. 150e lenne rá vevő, de azt nagyon keveslem, mert tényleg jó állapotba van, meg a pacik is megvannak Link to comment Megosztás: More sharing options...
huggybear Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 Sziasztok! Vettem a B Combo-mra 4 db Matador MP 16 Stella 2 nevezetű nyári gumiabroncsot, amivel kapcsolatban felmerült egy kérdésem. A képen látható pirossal keretezett jelölés a forgásirányt jelenti? Link: http://www.kephost.com/view3.php?filename=...jlyty1a84b9.jpg Köszi szépen! G. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jean Trevor Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 150 szerintem nagyon kevés, ha darabjaira bontod, simán jobban jössz ki belőle egyenként eladva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Henk Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 Srácok! Nincs valakinek c12nz Corsa-ja ami szervós? (Illetve a motorkód mindegy valamelyik 8 szelepes verzió.) Gondolkodom rajt, hogy átalakítom szervósra a vasat de a bárdiban láttam, hogy adott modellhez 2 féle szivattyút hoz, az egyiket hosszbordás szíj hajtja a másik még ékszíjas. Az érdekelne hova/hogy van felfogatva a blokkra a szivattyú, valami képes illusztráció lenne a legjobb. Addig nem akarok bontóban sem érdeklődni míg nem tudom pontosan melyiket hogyan tudom beépíteni. Nekem ugye az ékszíjas verzió kéne mert a hosszbordásnál generátort, főtengelyékszíjtárcsát is kéne cserélni meg a feszítőgörgőt is fel kéne szerelni valahogy. Szóval ha valaki tudna képet mutatni róla hogyan van felszerelve azt megköszönném, mindkét verzióról érdekelne infó. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 Srácok! Nincs valakinek c12nz Corsa-ja ami szervós? (Illetve a motorkód mindegy valamelyik 8 szelepes verzió.) Gondolkodom rajt, hogy átalakítom szervósra a vasat de a bárdiban láttam, hogy adott modellhez 2 féle szivattyút hoz, az egyiket hosszbordás szíj hajtja a másik még ékszíjas. Az érdekelne hova/hogy van felfogatva a blokkra a szivattyú, valami képes illusztráció lenne a legjobb. Addig nem akarok bontóban sem érdeklődni míg nem tudom pontosan melyiket hogyan tudom beépíteni. Nekem ugye az ékszíjas verzió kéne mert a hosszbordásnál generátort, főtengelyékszíjtárcsát is kéne cserélni meg a feszítőgörgőt is fel kéne szerelni valahogy. Szóval ha valaki tudna képet mutatni róla hogyan van felszerelve azt megköszönném, mindkét verzióról érdekelne infó. Köszi. Szia! Én utólag rakattam a C14SE corsámba szervót be kell menni a bontóba megvenni 1 szettet vagy innen fórumról van racing bazár....stb. Ami nekem kellett: - Generátor, feszítők sallangok hosszbordás. - Tartó részt fel kellett hegeszteni a jobb oldalon ami nem egyszerű meló - Fúrnom kellett lyukat olaj tartály vasának a csavaroknak ezt külön vettem mert nem adtak hozzá. - Amit kaptam az kormánymű, csövek szivattyú feszítők tartó bakk, tartály... Nekem ritka nagy szopäs volt betenni bár lehet az volt a baj, hogy enyém klímás bakkos volt... Ja és készülj fel, hogy zsebbe kell nyúlni, főleg ha otthon nem tudod megcsinálni. Akkor lenne mákod ha utolsó csavarig egybe megtudod valakitől venni úgy, hogy csak be kell tenni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 150 szerintem nagyon kevés, ha darabjaira bontod, simán jobban jössz ki belőle egyenként eladva. Moti van egy bontós haverom, elképesztő számokat mondott hogy egy sima astrából mennyit tud kiárulni...sztem ha van egy kis türelmed és időd, többet ki tudnál árulni belőle mint 300ezer...pl a küszöb spoilereidre már tudnék is vevőt...mondjuk magamat <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Henk Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 Szia! Én utólag rakattam a C14SE corsámba szervót be kell menni a bontóba megvenni 1 szettet vagy innen fórumról van racing bazár....stb. Ami nekem kellett: - Generátor, feszítők sallangok hosszbordás. - Tartó részt fel kellett hegeszteni a jobb oldalon ami nem egyszerű meló - Fúrnom kellett lyukat olaj tartály vasának a csavaroknak ezt külön vettem mert nem adtak hozzá. - Amit kaptam az kormánymű, csövek szivattyú feszítők tartó bakk, tartály... Nekem ritka nagy szopäs volt betenni bár lehet az volt a baj, hogy enyém klímás bakkos volt... Ja és készülj fel, hogy zsebbe kell nyúlni, főleg ha otthon nem tudod megcsinálni. Akkor lenne mákod ha utolsó csavarig egybe megtudod valakitől venni úgy, hogy csak be kell tenni Beépítést megoldom arra nem költenék. Csak abban az esetben venném meg ha minden cuccot kapok kompletten ne kelljen semmi mókolni. Viszont létezik olyan fajta amit ékszíj hajt ott nem kéne feszítőgörgő meg generátort cserélni, inkább ez a megoldás érdekelne azért is lenne jó valami kép róla, hogy néz ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 Milyen dolog ez?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts