Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

egy motor kód sokat segítene <_<

de valószínűleg az elosztó fedélbe jut a víz

C14Nz

És mit tudok ellene tenni ? ma megnéztem van benne tömítés egy ilyen fekete műanyag de nem tűnik víz állónak lehet ilyet kapni gumiból valahol vagy csak finoman kiszilozzam?

Link to comment
Megosztás:

C14Nz

És mit tudok ellene tenni ? ma megnéztem van benne tömítés egy ilyen fekete műanyag de nem tűnik víz állónak lehet ilyet kapni gumiból valahol vagy csak finoman kiszilozzam?

Vedd le, tisztisd ki, és járj vele, Ha beázzik, akkor szilóval nyomd körbe <_<

Link to comment
Megosztás:

Nem lehet megtalálni a tulajdonost pfff Voltunk a házánál, már onnan 1 éve kilakoltatták őket, nem is az övéké volt a ház, hanem valami nyaraló és oda költöztek be. Már 1 éve nem látta a szomszédjuk, rendőrök, behajtók is keresték és azóta se találják. Állítólag Pesten bujkál valahol, neve Halászi Lajos. Reménytelen lesz megtalálni, ha rendőrök se találják.

Itt van három lehetőség.

Vagy eladóm, avagy elcserélem valamire, és akkor mások kinylodnak

Vagy valahogy átíratom (venni egy töröttet, ami íratható) vagy valahogy nem lehet az okmányba megcsinálni? Pl. nincs forgalmi meg törzsköny és akkor regisztrációs díj vagy valami?

Vagy gondolkoztam hazafele, az embert úgyse találják, feljelentéssel nem érek semmit, mert nem tudják hol van, mi van akkor, ha írok egy kölcsönadási szerződést és használom az autót, mert úgy nem lehet használni, hogy nem íratom át, mert Halászi Lajos nevére nem tudok biztosítást kötni.

Sztetek melyik lenne a legjobb???

Link to comment
Megosztás:

Vagy gondolkoztam hazafele, az embert úgyse találják, feljelentéssel nem érek semmit, mert nem tudják hol van, mi van akkor, ha írok egy kölcsönadási szerződést és használom az autót, mert úgy nem lehet használni, hogy nem íratom át, mert Halászi Lajos nevére nem tudok biztosítást kötni.

Sztetek melyik lenne a legjobb???

Aztán majd okírathamisításért bevarranak!

Menj a redőrségre és mindent mondj el szépen. <_<

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Esetleg erre, valaki? Másik kérdésem pedig, hogyan lehet leszedni corsáról az oldalsó íveket, amit többen festenek? Én is lekenném valamivel, mert már világosszürkék, és lehangoló.

Szia! A háttámlás kérdésben nem tudok segíteni, de ebben igen; a hátsó ívek nem bonyolultak, alapban csak egy tízes kulcs kell hozzá. Jó sok csavaranya fogja, ki tudod tapogatni kézzel a a kerékjárati ívben, közvetlenül ahol a kasztni kezdődik. Talán egy-egy darab van, ami a hátsó lökhárítóval közös, de alapvetően nem egy atomerőmű-bonyolultság. Ha egy-egy csavar forogna az anyával együtt, akkor belül a műanyag sín, ami csavart fogja, szétnyílt.

Ha sok ilyen lenne, akkor készülhetsz szilikonnal-kétkomponensű ragasztóval visszaragasztani.

Az első ív annyiban nehezebb, hogy a csavarok a kerékjárati védőműanyag alá vannak csavarozva, ergo azt is le kell szedni előbb. Nem megoldhatatlan, csak macerás. Nálam kinyomható közepű bolhákkal van megoldva, aminek a közepe rendre eltűnt, utáltam. Itt is van valami közös csavar a lökhárítóval, asszem', de adja magát a dolog.

Sok sikert!

Link to comment
Megosztás:

Én inkább azt javasolnám, hogy akivel a cserét bonyolítottad keresd meg! A szerződést amit kötöttetek semmisnek kell tekinteni, valamint bírd rá, hogy fizessen kárpótlást, hisz ő téged megtévesztett, az általa elkövetett bűncselekményt csalásnak hívják!

Vectrát eladta 80e-be, kárpótlást tuti nem fizet, nem olyannak ismerem már most utólag, max azt mondja, hogy nem tudott róla. Ezért a kocsiért egy szép Vectrát adott, szépen ültetve, szép alufelni meg minden, azt hiszem v2000 volt.

Link to comment
Megosztás:

Aztán majd okírathamisításért bevarranak!

Menj a redőrségre és mindent mondj el szépen. <_<

De hiába megyek be a rendőrségre, nem tudják megtalálni, és akkor örökké lefoglalják az autót, ez nekem nagyon nem kóser.

De közbe jár az agyam.

Link to comment
Megosztás:

Vectrát eladta 80e-be, kárpótlást tuti nem fizet, nem olyannak ismerem már most utólag, max azt mondja, hogy nem tudott róla. Ezért a kocsiért egy szép Vectrát adott, szépen ültetve, szép alufelni meg minden, azt hiszem v2000 volt.

Mondhatja, hogy nem tudott róla, de majd a bíróságon. Igaz, jövőre.

A trükközést meg szerintem felejtsd el, mert amivel ma egyszer jól jársz, holnap tízszeresen fogod megszívni. A mert engem is átvágtak nem indok.

Link to comment
Megosztás:

De hiába megyek be a rendőrségre, nem tudják megtalálni, és akkor örökké lefoglalják az autót, ez nekem nagyon nem kóser.

Örökké nem foglalják le.

A rendőrségnek nem érdeke hogy az ő udvarukon rozsdásodjanak el az autók.

Maximum az ügy lezárásáig tartják maguknál mint bizonyítékot, és attól függően hogy miként sikerült lezárni a dolgot, visszaadják az eredeti tulajnak, te meg visszakapod a pénzedet, vagy pedig ha nem sikerült őt megtalálni, akkor visszakapod te mint jóhiszemű vevő, amint bebizonyosodott hogy nem szándékosan akartál csalni. Abban igazad van hogy ez akár hónapokig is eltarthat, viszont utána tisztázva lesz a neved és nem keres majd a behajtócég sem.

Link to comment
Megosztás:

Mondhatja, hogy nem tudott róla, de majd a bíróságon. Igaz, jövőre.

A trükközést meg szerintem felejtsd el, mert amivel ma egyszer jól jársz, holnap tízszeresen fogod megszívni. A mert engem is átvágtak nem indok.

Akkor mit tegyek? Adjam el papírok nélkül? Vagy adjam el úgy, hogy tudja a vevő mi a titok?

Mennyiért lehetne papírok nélkül eladni?

Link to comment
Megosztás:

Szia! A háttámlás kérdésben nem tudok segíteni, de ebben igen; a hátsó ívek nem bonyolultak, alapban csak egy tízes kulcs kell hozzá. Jó sok csavaranya fogja, ki tudod tapogatni kézzel a a kerékjárati ívben, közvetlenül ahol a kasztni kezdődik. Talán egy-egy darab van, ami a hátsó lökhárítóval közös, de alapvetően nem egy atomerőmű-bonyolultság. Ha egy-egy csavar forogna az anyával együtt, akkor belül a műanyag sín, ami csavart fogja, szétnyílt.

Ha sok ilyen lenne, akkor készülhetsz szilikonnal-kétkomponensű ragasztóval visszaragasztani.

Az első ív annyiban nehezebb, hogy a csavarok a kerékjárati védőműanyag alá vannak csavarozva, ergo azt is le kell szedni előbb. Nem megoldhatatlan, csak macerás. Nálam kinyomható közepű bolhákkal van megoldva, aminek a közepe rendre eltűnt, utáltam. Itt is van valami közös csavar a lökhárítóval, asszem', de adja magát a dolog.

Sok sikert!

Köszönöm! Akkor neki esek!

Link to comment
Megosztás:

Örökké nem foglalják le.

A rendőrségnek nem érdeke hogy az ő udvarukon rozsdásodjanak el az autók.

Maximum az ügy lezárásáig tartják maguknál mint bizonyítékot, és attól függően hogy miként sikerült lezárni a dolgot, visszaadják az eredeti tulajnak, te meg visszakapod a pénzedet, vagy pedig ha nem sikerült őt megtalálni, akkor visszakapod te mint jóhiszemű vevő, amint bebizonyosodott hogy nem szándékosan akartál csalni. Abban igazad van hogy ez akár hónapokig is eltarthat, viszont utána tisztázva lesz a neved és nem keres majd a behajtócég sem.

Én nem értek ehhez. Biztos nem sikerül őket megtalálni.

Nem tudom, hogy kerülne le a behajtócég záradéka az autóról és hogy tudnám átíratni a kocsit.

És akkor 1-2 évig kocsi nélkül maradjak?

Link to comment
Megosztás:

Viszonylag gyakori azonban az autókra foganatosított végrehajtás, amely a tévhittel ellentétben nem a jármű elszállításával történik, hanem elidegenítési és terhelési tilalom gépjármű-nyilvántartásba történő bejegyzésével, amely velejárója az is, hogy a járművet ilyenkor kivonják a forgalomból. Ennek két következménye van a gyakorlatban: a forgalomból kivont autóval nem közlekedhetnek, ha mégis, akár egy rutin közúti ellenőrzés is rövidre tudja zárni az adós autóhasználatát.

Ráadásul - ezen felül - bírság is kiszabható, amely újabb teher lesz az adós számára a már meglévő, kifizetetlen,- kamatokkal és eljárási költséggel megnövelt- tartozáson felül.

Ezért kellene megkeresni a gyöngyösi céget. vki nem tud segíteni, mit merre hány méter?

Link to comment
Megosztás:

Viszonylag gyakori azonban az autókra foganatosított végrehajtás, amely a tévhittel ellentétben nem a jármű elszállításával történik, hanem elidegenítési és terhelési tilalom gépjármű-nyilvántartásba történő bejegyzésével, amely velejárója az is, hogy a járművet ilyenkor kivonják a forgalomból. Ennek két következménye van a gyakorlatban: a forgalomból kivont autóval nem közlekedhetnek, ha mégis, akár egy rutin közúti ellenőrzés is rövidre tudja zárni az adós autóhasználatát.

Ráadásul - ezen felül - bírság is kiszabható, amely újabb teher lesz az adós számára a már meglévő, kifizetetlen,- kamatokkal és eljárási költséggel megnövelt- tartozáson felül.

Ezért kellene megkeresni a gyöngyösi céget. vki nem tud segíteni, mit merre hány méter?

tehát a fentiek alapján:

Ha elidegenítési tilalom van a kocsin akkor a tulaj nem adhatja el -> #1 vevő nem vehetné meg > #2 vevő (te) sem veheti meg az #1 -től. Szerintem ezt az utat kellene visszafelé járni valahogy és megbeszélni azzal akitől te vetted, egy olyan személyt körözni akit már köröznek (tulaj) felesleg.

Viszont én úgy tudom hogy az autókon levő terheket bárki megnézheti úgy mint az ingatlanoknál a földhivatalban, erről kellett volna tájékoztatást kapjál mikor bementél a kocsi mivolta után érdeklődni.

Ez az én tippem, de egy ismerős ügyvéd véleményét kikérném még ezzel kapcsolatban, mókolni a papírokkal meg nem érdemes, úgyis kiderül.

Link to comment
Megosztás:

Viszonylag gyakori azonban az autókra foganatosított végrehajtás, amely a tévhittel ellentétben nem a jármű elszállításával történik, hanem elidegenítési és terhelési tilalom gépjármű-nyilvántartásba történő bejegyzésével, amely velejárója az is, hogy a járművet ilyenkor kivonják a forgalomból. Ennek két következménye van a gyakorlatban: a forgalomból kivont autóval nem közlekedhetnek, ha mégis, akár egy rutin közúti ellenőrzés is rövidre tudja zárni az adós autóhasználatát.

Ráadásul - ezen felül - bírság is kiszabható, amely újabb teher lesz az adós számára a már meglévő, kifizetetlen,- kamatokkal és eljárási költséggel megnövelt- tartozáson felül.

Ezért kellene megkeresni a gyöngyösi céget. vki nem tud segíteni, mit merre hány méter?

Vegyél háromajtós piros b corsa papírokat.Mind 1 mennyi cm3. Rendszám átpattint,motorszámod nem olvasható. Az alvázsám környéke is mindig el szokott rohadni,ez corsa betegség.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.