Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
én az avatar képedre gondoltam <_<

jaaaa,az nem,az made by anyóspajtás, nem eladó, bár ha nagyon erőltetni akarod a cserét egy c20let-re akkor talán :D

Elküldve
pfffff <_< :)

van eladó felni vagy 40 garnitűra a felnis hirdetésben,tessék lájkolni :D

Normális osztókörrel nem tudott volna szerezni vazzeg? :D

Elküldve
Normális osztókörrel nem tudott volna szerezni vazzeg? <_<

az osztókörben nem volt biztos, ezt majd megkérdezem hogy valóban annyi e vaccse...a lényeg hogy van sok :D

Elküldve
az osztókörben nem volt biztos, ezt majd megkérdezem hogy valóban annyi e vaccse...a lényeg hogy van sok :D

Ha valami újra való, akkor valszeg az lesz... 105/115/120 ezek vannak most <_<

Elküldve

Drága sporttársak! Megismételném az első bejelentkezésemkor ismertetett diagnózist, ha tudtok rá valami gyógyírt, kérlek, ne kíméljetek!

"Üdv mindenkinek! Új fórumosként szeretnék tanácsot kérni. Vettem egy 96'-os B corsát, remélem nagy örömömre. Amikor elindítom, a fordulatszám mérő mutatója beáll 2100 -re, és ott figyel egész idő alatt. Amennyiben határozottan megkocogtatom a műszerfalat vagy agyament módon kipörgetem a motort elindul, működik, majd ismét letargiába esik. Mi lehet a gondja? Köszi!"

Elküldve
Drága sporttársak! Megismételném az első bejelentkezésemkor ismertetett diagnózist, ha tudtok rá valami gyógyírt, kérlek, ne kíméljetek!

"Üdv mindenkinek! Új fórumosként szeretnék tanácsot kérni. Vettem egy 96'-os B corsát, remélem nagy örömömre. Amikor elindítom, a fordulatszám mérő mutatója beáll 2100 -re, és ott figyel egész idő alatt. Amennyiben határozottan megkocogtatom a műszerfalat vagy agyament módon kipörgetem a motort elindul, működik, majd ismét letargiába esik. Mi lehet a gondja? Köszi!"

Előfordul ,hogy érintekési hiba lehet. Elektromos vagy spirálos az órád? Nekem a világításával volt gond. Kocc és jó lett, aztán egyszer szétszedtem és azóta jó <_<

Elküldve
Ha valami újra való, akkor valszeg az lesz... 105/115/120 ezek vannak most <_<

fúrok én rá neked olyan lukat és akkorát amilyet csak szeretnél,bár ez feláras lesz :D

Elküldve

Mindenki mutat egy szép corzát, most én is így teszek. :)

image-ACD9_4D63F411.jpg

<_< Ezzel aztán repeszthetnék oda meg vissza :D De még a gyümölcsösben is :D :D

Felrakom piratebayre a gyűjteményem majd linkelem.

Elküldve

Skacok, nagyon rossz hírem van :S

Első hosszú úton megszívatott a GSI

Mentem Jászberénybe és ment fel ész nélkül a hűtővíz, 110fok, elég későn vettem észre gyorsan megálltam, és megálláskor már gözölgött rendesen. Ventilátor nem kapcsolt be, gyorsan direktbe kötöttem és így forog (szerencse hogy volt nálam drót), így ebből kiderült hogy szar a hőgomba :S vagy kontakthibás.

Bementem vele lassan berénybe, visszament a hőfok 95fokra hagytam még a ventilátort hagyj hütse le, és leállitottam.

Azóta direkt ventilátorral indulok el, elég gyorsan felmegy 90fokra a viz és ott megáll. Mi miatt forrósodik a víz ennyire?? ventilátor ha megy annak nem szabad 90foknak lennie nem??? Vmi kárt okozhattam ezzel a motornak?

Én termosztát (hogy mindig zárva van), rossz hőgomba, avagy hengerfejes az autó???

Csütörtökön mérünk benne az iskolába kompressziót, csak az a baj, hogy pontosan nem tudom hol van a gyertya.

Elküldve
Skacok, nagyon rossz hírem van :S

Első hosszú úton megszívatott a GSI

Mentem Jászberénybe és ment fel ész nélkül a hűtővíz, 110fok, elég későn vettem észre gyorsan megálltam, és megálláskor már gözölgött rendesen. Ventilátor nem kapcsolt be, gyorsan direktbe kötöttem és így forog (szerencse hogy volt nálam drót), így ebből kiderült hogy szar a hőgomba :S vagy kontakthibás.

Bementem vele lassan berénybe, visszament a hőfok 95fokra hagytam még a ventilátort hagyj hütse le, és leállitottam.

Azóta direkt ventilátorral indulok el, elég gyorsan felmegy 90fokra a viz és ott megáll. Mi miatt forrósodik a víz ennyire?? ventilátor ha megy annak nem szabad 90foknak lennie nem??? Vmi kárt okozhattam ezzel a motornak?

Én termosztát (hogy mindig zárva van), rossz hőgomba, avagy hengerfejes az autó???

Csütörtökön mérünk benne az iskolába kompressziót, csak az a baj, hogy pontosan nem tudom hol van a gyertya.

90fok az üzemi hőfoka, ha ott van az jó

Elküldve
90fok az üzemi hőfoka, ha ott van az jó

Igen ott van ventilátorral, ha kiveszem direktből akkor nem megy feljebb??? Ventilátorral kevesebbnek kellene lennie nem?? 2-3 perc alatt 90fokos a viz

Hengerfejtömités nem sérülhetett meg??

Elküldve
Itt is van, na majd lehet lájkolni :D és tölteni lefele, bár lassú lesz :S szerk: hm-hm lehet nem lesz jó, na majd meg preparálom XD

Moti, a műanyag dísz alatt. lásd találod a gyertyákat.

Gondoltam hogy ott van <_< 16-os fogja igaz? ki jön könnyen, vagy vmi csipesszel ki kell szedni?

Elküldve
Gondoltam hogy ott van <_< 16-os fogja igaz? ki jön könnyen, vagy vmi csipesszel ki kell szedni?

16os gyertyakulccsal, de bennmarad a gyertyakulcsban a gyertya :D nem kell csipesz.

Elküldve
Igen ott van ventilátorral, ha kiveszem direktből akkor nem megy feljebb??? Ventilátorral kevesebbnek kellene lennie nem?? 2-3 perc alatt 90fokos a viz

Hengerfejtömités nem sérülhetett meg??

termosztát nem nyit ki... teljesen

és mivel a hőgomba nem érzi hogy meleg a víz ezért nem indul...

szerintem <_<

Elküldve
termosztát nem nyit ki... teljesen

és mivel a hőgomba nem érzi hogy meleg a víz ezért nem indul...

szerintem :D

wahlert neki <_<

Elküldve
termosztát nem nyit ki... teljesen

és mivel a hőgomba nem érzi hogy meleg a víz ezért nem indul...

szerintem <_<

Holnap szétszedem, megnézzem a hőgombát és termosztátot is. Ha vmelyik rossz, akkor betudod nekem péntek délutánig szerezni???

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.