Volu Elküldve Február21, 2011 Elküldve Február21, 2011 az égig érő paszuly nem eladó??? <_< :D sztem beszerezhető az is,csak pár telefon és menni fog :D
Mc-elek Elküldve Február21, 2011 Elküldve Február21, 2011 sztem beszerezhető az is,csak pár telefon és menni fog <_< én az avatar képedre gondoltam :D
Volu Elküldve Február21, 2011 Elküldve Február21, 2011 én az avatar képedre gondoltam <_< jaaaa,az nem,az made by anyóspajtás, nem eladó, bár ha nagyon erőltetni akarod a cserét egy c20let-re akkor talán :D
spzoli Elküldve Február21, 2011 Elküldve Február21, 2011 pfffff <_< :) van eladó felni vagy 40 garnitűra a felnis hirdetésben,tessék lájkolni :D Normális osztókörrel nem tudott volna szerezni vazzeg? :D
Volu Elküldve Február21, 2011 Elküldve Február21, 2011 Normális osztókörrel nem tudott volna szerezni vazzeg? <_< az osztókörben nem volt biztos, ezt majd megkérdezem hogy valóban annyi e vaccse...a lényeg hogy van sok :D
spzoli Elküldve Február21, 2011 Elküldve Február21, 2011 az osztókörben nem volt biztos, ezt majd megkérdezem hogy valóban annyi e vaccse...a lényeg hogy van sok :D Ha valami újra való, akkor valszeg az lesz... 105/115/120 ezek vannak most <_<
Ixes Elküldve Február22, 2011 Elküldve Február22, 2011 Drága sporttársak! Megismételném az első bejelentkezésemkor ismertetett diagnózist, ha tudtok rá valami gyógyírt, kérlek, ne kíméljetek! "Üdv mindenkinek! Új fórumosként szeretnék tanácsot kérni. Vettem egy 96'-os B corsát, remélem nagy örömömre. Amikor elindítom, a fordulatszám mérő mutatója beáll 2100 -re, és ott figyel egész idő alatt. Amennyiben határozottan megkocogtatom a műszerfalat vagy agyament módon kipörgetem a motort elindul, működik, majd ismét letargiába esik. Mi lehet a gondja? Köszi!"
Technodome Elküldve Február22, 2011 Elküldve Február22, 2011 Drága sporttársak! Megismételném az első bejelentkezésemkor ismertetett diagnózist, ha tudtok rá valami gyógyírt, kérlek, ne kíméljetek! "Üdv mindenkinek! Új fórumosként szeretnék tanácsot kérni. Vettem egy 96'-os B corsát, remélem nagy örömömre. Amikor elindítom, a fordulatszám mérő mutatója beáll 2100 -re, és ott figyel egész idő alatt. Amennyiben határozottan megkocogtatom a műszerfalat vagy agyament módon kipörgetem a motort elindul, működik, majd ismét letargiába esik. Mi lehet a gondja? Köszi!" Előfordul ,hogy érintekési hiba lehet. Elektromos vagy spirálos az órád? Nekem a világításával volt gond. Kocc és jó lett, aztán egyszer szétszedtem és azóta jó <_<
Volu Elküldve Február22, 2011 Elküldve Február22, 2011 Ha valami újra való, akkor valszeg az lesz... 105/115/120 ezek vannak most <_< fúrok én rá neked olyan lukat és akkorát amilyet csak szeretnél,bár ez feláras lesz :D
spzoli Elküldve Február22, 2011 Elküldve Február22, 2011 fúrok én rá neked olyan lukat és akkorát amilyet csak szeretnél,bár ez feláras lesz <_< Jó, de én mondom meg mivel fúrjad... :D
Volu Elküldve Február22, 2011 Elküldve Február22, 2011 Jó, de én mondom meg mivel fúrjad... :D <_< :D na mivel,mesélj :)
spzoli Elküldve Február22, 2011 Elküldve Február22, 2011 <_< :D na mivel,mesélj :D Kezdjük fogpiszkálóval :)
Béla91 Elküldve Február22, 2011 Elküldve Február22, 2011 Mindenki mutat egy szép corzát, most én is így teszek. :) <_< Ezzel aztán repeszthetnék oda meg vissza :D De még a gyümölcsösben is :D :D Felrakom piratebayre a gyűjteményem majd linkelem.
moti Elküldve Február22, 2011 Elküldve Február22, 2011 Skacok, nagyon rossz hírem van :S Első hosszú úton megszívatott a GSI Mentem Jászberénybe és ment fel ész nélkül a hűtővíz, 110fok, elég későn vettem észre gyorsan megálltam, és megálláskor már gözölgött rendesen. Ventilátor nem kapcsolt be, gyorsan direktbe kötöttem és így forog (szerencse hogy volt nálam drót), így ebből kiderült hogy szar a hőgomba :S vagy kontakthibás. Bementem vele lassan berénybe, visszament a hőfok 95fokra hagytam még a ventilátort hagyj hütse le, és leállitottam. Azóta direkt ventilátorral indulok el, elég gyorsan felmegy 90fokra a viz és ott megáll. Mi miatt forrósodik a víz ennyire?? ventilátor ha megy annak nem szabad 90foknak lennie nem??? Vmi kárt okozhattam ezzel a motornak? Én termosztát (hogy mindig zárva van), rossz hőgomba, avagy hengerfejes az autó??? Csütörtökön mérünk benne az iskolába kompressziót, csak az a baj, hogy pontosan nem tudom hol van a gyertya.
Volu Elküldve Február22, 2011 Elküldve Február22, 2011 Skacok, nagyon rossz hírem van :S Első hosszú úton megszívatott a GSI Mentem Jászberénybe és ment fel ész nélkül a hűtővíz, 110fok, elég későn vettem észre gyorsan megálltam, és megálláskor már gözölgött rendesen. Ventilátor nem kapcsolt be, gyorsan direktbe kötöttem és így forog (szerencse hogy volt nálam drót), így ebből kiderült hogy szar a hőgomba :S vagy kontakthibás. Bementem vele lassan berénybe, visszament a hőfok 95fokra hagytam még a ventilátort hagyj hütse le, és leállitottam. Azóta direkt ventilátorral indulok el, elég gyorsan felmegy 90fokra a viz és ott megáll. Mi miatt forrósodik a víz ennyire?? ventilátor ha megy annak nem szabad 90foknak lennie nem??? Vmi kárt okozhattam ezzel a motornak? Én termosztát (hogy mindig zárva van), rossz hőgomba, avagy hengerfejes az autó??? Csütörtökön mérünk benne az iskolába kompressziót, csak az a baj, hogy pontosan nem tudom hol van a gyertya. 90fok az üzemi hőfoka, ha ott van az jó
Béla91 Elküldve Február22, 2011 Elküldve Február22, 2011 Itt is van, na majd lehet lájkolni <_< és tölteni lefele, bár lassú lesz :S Moti, a műanyag dísz alatt. lásd találod a gyertyákat.
moti Elküldve Február22, 2011 Elküldve Február22, 2011 90fok az üzemi hőfoka, ha ott van az jó Igen ott van ventilátorral, ha kiveszem direktből akkor nem megy feljebb??? Ventilátorral kevesebbnek kellene lennie nem?? 2-3 perc alatt 90fokos a viz Hengerfejtömités nem sérülhetett meg??
moti Elküldve Február22, 2011 Elküldve Február22, 2011 Itt is van, na majd lehet lájkolni :D és tölteni lefele, bár lassú lesz :S szerk: hm-hm lehet nem lesz jó, na majd meg preparálom XD Moti, a műanyag dísz alatt. lásd találod a gyertyákat. Gondoltam hogy ott van <_< 16-os fogja igaz? ki jön könnyen, vagy vmi csipesszel ki kell szedni?
Béla91 Elküldve Február22, 2011 Elküldve Február22, 2011 Gondoltam hogy ott van <_< 16-os fogja igaz? ki jön könnyen, vagy vmi csipesszel ki kell szedni? 16os gyertyakulccsal, de bennmarad a gyertyakulcsban a gyertya :D nem kell csipesz.
moti Elküldve Február22, 2011 Elküldve Február22, 2011 16os gyertyakulccsal, de bennmarad a gyertyakulcsban a gyertya <_< nem kell csipesz. Az enyémbe nem marad benne
Mc-elek Elküldve Február22, 2011 Elküldve Február22, 2011 Igen ott van ventilátorral, ha kiveszem direktből akkor nem megy feljebb??? Ventilátorral kevesebbnek kellene lennie nem?? 2-3 perc alatt 90fokos a viz Hengerfejtömités nem sérülhetett meg?? termosztát nem nyit ki... teljesen és mivel a hőgomba nem érzi hogy meleg a víz ezért nem indul... szerintem <_<
Volu Elküldve Február22, 2011 Elküldve Február22, 2011 termosztát nem nyit ki... teljesen és mivel a hőgomba nem érzi hogy meleg a víz ezért nem indul... szerintem :D wahlert neki <_<
moti Elküldve Február22, 2011 Elküldve Február22, 2011 termosztát nem nyit ki... teljesen és mivel a hőgomba nem érzi hogy meleg a víz ezért nem indul... szerintem <_< Holnap szétszedem, megnézzem a hőgombát és termosztátot is. Ha vmelyik rossz, akkor betudod nekem péntek délutánig szerezni???
Mc-elek Elküldve Február22, 2011 Elküldve Február22, 2011 Holnap szétszedem, megnézzem a hőgombát és termosztátot is. Ha vmelyik rossz, akkor betudod nekem péntek délutánig szerezni??? ezt privibe lécci <_<
krapi Elküldve Február22, 2011 Elküldve Február22, 2011 Az enyémbe nem marad benne kicsavartad gyertyakábelt visszadugod azzal kijön
Recommended Posts