Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Akkor kérném észérvekkel alátámasztani,mitől hígitja jobban az etanol az olajat,mint a sima benga! :D

A probléma az extrém túldúsítással van hidegindításnál. Az elégtelen lé pedig fel tudja higítani az olajat. A benzin is lekerül oda, csak kisebb mennyiségben, mert azt nem kell annyira túldúsítani. Nincs motor, aminek nincs kartergáza.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy kis problémám Seltronic KSE-SU1 fejegység bekötésével. Vagyis, hogy sikerült nagy nehezen bekötnöm, de néhány nap használat és 1 hét pihentetés elteltével már be sem lehet kapcsolni. Világít a bekapcsoló gomb, de megnyomásra nem reagál semmit.

Amúgy bekötni is csak úgy sikerült, hogy a narancssárga és a piros vezetéket összekötöttem, mert úgy vettem észre, hogy gyújtás során nem jelenik meg a 12V a piros vezetéken, de így legalább ment pár napig és a memória sem veszett el.

Szerintetek mi lehet a probléma? Esetleg a fejegység adta meg magát, vagy nem kap elég áramot?

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv!

Tibi

Én is megszenvedtem a fejegységgel.

A színekre már nem emlékszem de két vezetéket nekem is össze kellett kötni,hogy működjön,valamint fix 12v-ot kap,mert a gyújtásról állandóan kikapcsolt.

Konkrétan nem tudom hogyan lett ez kivitelezve,mert egy műszerész csinálta.

Aztán vettem egy Blau mp3 fejegységet,ami pont ezt csinálta mint a tiéd. Az volt a baj,hogy a két vezeték összekötése szétcsúszott.

Én ott keresném a hibát először.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy kis problémám Seltronic KSE-SU1 fejegység bekötésével. Vagyis, hogy sikerült nagy nehezen bekötnöm, de néhány nap használat és 1 hét pihentetés elteltével már be sem lehet kapcsolni. Világít a bekapcsoló gomb, de megnyomásra nem reagál semmit.

Amúgy bekötni is csak úgy sikerült, hogy a narancssárga és a piros vezetéket összekötöttem, mert úgy vettem észre, hogy gyújtás során nem jelenik meg a 12V a piros vezetéken, de így legalább ment pár napig és a memória sem veszett el.

Szerintetek mi lehet a probléma? Esetleg a fejegység adta meg magát, vagy nem kap elég áramot?

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv!

Tibi

1hétig ment most meg nem ? Ha nem kapna áramot akkor előtte sem kapott volna, Biztosíték jó benne? Szedd szét és kösd össze megint hátha megjavul a probléma. A piros és sárga vezetéket nem gáz ,hogy egybekötötted, elég sok embernek így van megoldva és így gyújtás nélkül is tud zenét hallgatni.

Ha nem orvosolódik a problémád akkor szerintem sokkal előbb választ kapsz a TUNING!!!-AUTOHIFI fórumon belül.

Link to comment
Megosztás:

hakapeszimaki

Az általad belinkelt sárfogót milyen ponton belül találtad a bárdinál? Én mondjuk 1.2 benzineshez keresek de nem találtam vagy csak elkerülte a figyelmemet.

Köszi

Jester autóját vettem alapul: 1.5 motor, 2000-es évjárat,karosszéria alkatrész,klokkerholm,sárfogó(motor alatt)

Link to comment
Megosztás:

4 gyári gyertya megvéve belerakva :D Semmi változás

Motorhőfok jeladót megnéztük, kimértük és kb. ugyanolyan értékek jöttek ki mint ami a Gyikba van

Egyenetlen alapjárat nem attól van, 2 éve egyik "szerelő" kicserélt benne vmi szabályzót, egy kis alkatrész, és azóta rángat hideg motorral. Azt mondja hogy nem belevalót vett és ezért lehet ez, de legalább bemelegitjük mindig indulás előtt xD

Vki légyszi segítsen

Link to comment
Megosztás:

A probléma az extrém túldúsítással van hidegindításnál. Az elégtelen lé pedig fel tudja higítani az olajat. A benzin is lekerül oda, csak kisebb mennyiségben, mert azt nem kell annyira túldúsítani. Nincs motor, aminek nincs kartergáza.

S a benzin mivel jobb anyag, mint az etanol az olaj szempontjából? :D

A felforrosodó olajból a benzin is elpárolog....

Link to comment
Megosztás:

S a benzin mivel jobb anyag, mint az etanol az olaj szempontjából? :D

A felforrosodó olajból a benzin is elpárolog....

Már írtam, a benzin is ugyanúgy keveredik az olajjal, de mivel azt nem kell annyira túldúsítani, hogy elinduljon a motor és ezalatt sokkal kevesebb az elégetlen, kicsapódó benzin, mint az etanol, így az etanolnál fokozottabban oda kell figyelni erre. Ismerek pár embert, akik rosszul programozott hidegindítás miatt elég gyakran kellett, hogy olajat cseréljenek, mert tele volt etanollal. :)

De nem kell elhinni. :)

Link to comment
Megosztás:

1hétig ment most meg nem ? Ha nem kapna áramot akkor előtte sem kapott volna, Biztosíték jó benne? Szedd szét és kösd össze megint hátha megjavul a probléma. A piros és sárga vezetéket nem gáz ,hogy egybekötötted, elég sok embernek így van megoldva és így gyújtás nélkül is tud zenét hallgatni.

Ha nem orvosolódik a problémád akkor szerintem sokkal előbb választ kapsz a TUNING!!!-AUTOHIFI fórumon belül.

biztosíték jó, áramot is kap a cucc. megpróbálom a másik topicban is. köszi a tippet!!

Link to comment
Megosztás:

Mit szabályoz? :D

Az a baj hogy én se tudom :S

Egy szabályzó, amit kicseréltek utángyártottra vagy más autóba valóba, és 2-3 percig hideg motor rángat. Mi lehet ez??? Alapjárat szabályzó vagy léptetőmotor, vagy mi :S Az a baj ezt a 1.2 ecotec rendszert nem ismerem és a villogtatás se müködik :S

Link to comment
Megosztás:

Az a baj hogy én se tudom :S

Egy szabályzó, amit kicseréltek utángyártottra vagy más autóba valóba, és 2-3 percig hideg motor rángat. Mi lehet ez??? Alapjárat szabályzó vagy léptetőmotor, vagy mi :S Az a baj ezt a 1.2 ecotec rendszert nem ismerem és a villogtatás se müködik :S

Ezt cserélték?

alapjarmotor%20bosch%2001132008602.JPG

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.