Demó Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 Akkor kérném észérvekkel alátámasztani,mitől hígitja jobban az etanol az olajat,mint a sima benga! :D A probléma az extrém túldúsítással van hidegindításnál. Az elégtelen lé pedig fel tudja higítani az olajat. A benzin is lekerül oda, csak kisebb mennyiségben, mert azt nem kell annyira túldúsítani. Nincs motor, aminek nincs kartergáza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Sziasztok! Van egy kis problémám Seltronic KSE-SU1 fejegység bekötésével. Vagyis, hogy sikerült nagy nehezen bekötnöm, de néhány nap használat és 1 hét pihentetés elteltével már be sem lehet kapcsolni. Világít a bekapcsoló gomb, de megnyomásra nem reagál semmit. Amúgy bekötni is csak úgy sikerült, hogy a narancssárga és a piros vezetéket összekötöttem, mert úgy vettem észre, hogy gyújtás során nem jelenik meg a 12V a piros vezetéken, de így legalább ment pár napig és a memória sem veszett el. Szerintetek mi lehet a probléma? Esetleg a fejegység adta meg magát, vagy nem kap elég áramot? Előre is köszönöm a segítséget! Üdv! Tibi Én is megszenvedtem a fejegységgel. A színekre már nem emlékszem de két vezetéket nekem is össze kellett kötni,hogy működjön,valamint fix 12v-ot kap,mert a gyújtásról állandóan kikapcsolt. Konkrétan nem tudom hogyan lett ez kivitelezve,mert egy műszerész csinálta. Aztán vettem egy Blau mp3 fejegységet,ami pont ezt csinálta mint a tiéd. Az volt a baj,hogy a két vezeték összekötése szétcsúszott. Én ott keresném a hibát először. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Sziasztok! Van egy kis problémám Seltronic KSE-SU1 fejegység bekötésével. Vagyis, hogy sikerült nagy nehezen bekötnöm, de néhány nap használat és 1 hét pihentetés elteltével már be sem lehet kapcsolni. Világít a bekapcsoló gomb, de megnyomásra nem reagál semmit. Amúgy bekötni is csak úgy sikerült, hogy a narancssárga és a piros vezetéket összekötöttem, mert úgy vettem észre, hogy gyújtás során nem jelenik meg a 12V a piros vezetéken, de így legalább ment pár napig és a memória sem veszett el. Szerintetek mi lehet a probléma? Esetleg a fejegység adta meg magát, vagy nem kap elég áramot? Előre is köszönöm a segítséget! Üdv! Tibi 1hétig ment most meg nem ? Ha nem kapna áramot akkor előtte sem kapott volna, Biztosíték jó benne? Szedd szét és kösd össze megint hátha megjavul a probléma. A piros és sárga vezetéket nem gáz ,hogy egybekötötted, elég sok embernek így van megoldva és így gyújtás nélkül is tud zenét hallgatni. Ha nem orvosolódik a problémád akkor szerintem sokkal előbb választ kapsz a TUNING!!!-AUTOHIFI fórumon belül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Szóval erre gondoltam Szerintem ez mindentől megvéd! :D hakapeszimaki Az általad belinkelt sárfogót milyen ponton belül találtad a bárdinál? Én mondjuk 1.2 benzineshez keresek de nem találtam vagy csak elkerülte a figyelmemet. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 hakapeszimaki Az általad belinkelt sárfogót milyen ponton belül találtad a bárdinál? Én mondjuk 1.2 benzineshez keresek de nem találtam vagy csak elkerülte a figyelmemet. Köszi Jester autóját vettem alapul: 1.5 motor, 2000-es évjárat,karosszéria alkatrész,klokkerholm,sárfogó(motor alatt) Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 4 gyári gyertya megvéve belerakva :D Semmi változás Motorhőfok jeladót megnéztük, kimértük és kb. ugyanolyan értékek jöttek ki mint ami a Gyikba van Egyenetlen alapjárat nem attól van, 2 éve egyik "szerelő" kicserélt benne vmi szabályzót, egy kis alkatrész, és azóta rángat hideg motorral. Azt mondja hogy nem belevalót vett és ezért lehet ez, de legalább bemelegitjük mindig indulás előtt xD Vki légyszi segítsen Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Vki légyszi segítsen egy,kettő,három...MUKÖDJ!!! (ezer és +egy dolog miatt csinálhatja) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 A probléma az extrém túldúsítással van hidegindításnál. Az elégtelen lé pedig fel tudja higítani az olajat. A benzin is lekerül oda, csak kisebb mennyiségben, mert azt nem kell annyira túldúsítani. Nincs motor, aminek nincs kartergáza. S a benzin mivel jobb anyag, mint az etanol az olaj szempontjából? :D A felforrosodó olajból a benzin is elpárolog.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 egy,kettő,három...MUKÖDJ!!! (ezer és +egy dolog miatt csinálhatja) Akkor mi az a szabályzó, amit sztetek kicseréltek benne, egy kicsi, és ez miatt rángat utána Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 Akkor mi az a szabályzó, amit sztetek kicseréltek benne, egy kicsi, és ez miatt rángat utána Mit szabályoz? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 látom megy a harc :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 S a benzin mivel jobb anyag, mint az etanol az olaj szempontjából? :D A felforrosodó olajból a benzin is elpárolog.... Már írtam, a benzin is ugyanúgy keveredik az olajjal, de mivel azt nem kell annyira túldúsítani, hogy elinduljon a motor és ezalatt sokkal kevesebb az elégetlen, kicsapódó benzin, mint az etanol, így az etanolnál fokozottabban oda kell figyelni erre. Ismerek pár embert, akik rosszul programozott hidegindítás miatt elég gyakran kellett, hogy olajat cseréljenek, mert tele volt etanollal. :) De nem kell elhinni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 De nem kell elhinni. :D Nem kell megsértődni, mint az oviban! :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január4, 2011 Megoszt Elküldve Január4, 2011 egy,kettő,három...MUKÖDJ!!! (ezer és +egy dolog miatt csinálhatja) lájk :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ktibi Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 1hétig ment most meg nem ? Ha nem kapna áramot akkor előtte sem kapott volna, Biztosíték jó benne? Szedd szét és kösd össze megint hátha megjavul a probléma. A piros és sárga vezetéket nem gáz ,hogy egybekötötted, elég sok embernek így van megoldva és így gyújtás nélkül is tud zenét hallgatni. Ha nem orvosolódik a problémád akkor szerintem sokkal előbb választ kapsz a TUNING!!!-AUTOHIFI fórumon belül. biztosíték jó, áramot is kap a cucc. megpróbálom a másik topicban is. köszi a tippet!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Mit szabályoz? :D Az a baj hogy én se tudom :S Egy szabályzó, amit kicseréltek utángyártottra vagy más autóba valóba, és 2-3 percig hideg motor rángat. Mi lehet ez??? Alapjárat szabályzó vagy léptetőmotor, vagy mi :S Az a baj ezt a 1.2 ecotec rendszert nem ismerem és a villogtatás se müködik :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Béla91 Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Most nézem hogy, gyárilag BERU márkájú a gyújtáskábel a X14XE motorhoz? Az a kábel akadt a kezembe ami elvileg nem húzott át és most nézem. Amúgy lényegtelen csak egy észrevétel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 lájk :D na ezzel ki lehet a világból kergetni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 na ezzel ki lehet a világból kergetni... szerccc futni ? mondjam még ? :) :) :D :P amúgy miért ? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 szerccc futni ? mondjam még ? :) :) :D :P amúgy miért ? :D sok hülye p*csa ismerősöm (18-20év körüliek) mindent lájkolnak a fészbúkon...és amikor minden második szavuk ez...szóval szeretek futni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Az a baj hogy én se tudom :S Egy szabályzó, amit kicseréltek utángyártottra vagy más autóba valóba, és 2-3 percig hideg motor rángat. Mi lehet ez??? Alapjárat szabályzó vagy léptetőmotor, vagy mi :S Az a baj ezt a 1.2 ecotec rendszert nem ismerem és a villogtatás se müködik :S Ezt cserélték? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 Most nézem hogy, gyárilag BERU márkájú a gyújtáskábel a X14XE motorhoz? Az a kábel akadt a kezembe ami elvileg nem húzott át és most nézem. Amúgy lényegtelen csak egy észrevétel. 64E a gyári készlet hozzá aszem, nem is vettem gyárit! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január5, 2011 Megoszt Elküldve Január5, 2011 sok hülye p*csa ismerősöm (18-20év körüliek) mindent lájkolnak a fészbúkon...és amikor minden második szavuk ez...szóval szeretek futni :P :D :) :) :D mi baromi jól elszórakoztatjuk magunkat és másokat :D :D :o :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 :D :) :) :D mi baromi jól elszórakoztatjuk magunkat és másokat :P :D :D :o mindjárt úgy mclájkollak hogy csak na :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január6, 2011 Megoszt Elküldve Január6, 2011 mindjárt úgy mclájkollak hogy csak na :) elfutsz magad elől ? :D :) lájkolás ezredrangú, postok véleményezése.....na az viszi a prímet :D :P :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts