spzoli Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 A 125 lovat azt egy x14xe-ből hoztad ki? Mérted padon is vagy csak összeadtad,hogy póverbox +10le, leömlő +10le,hangos kipufogó +10..stb. :D z18xe Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 z18xe Az más. :D Corsában van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 A 125 lovat azt egy x14xe-ből hoztad ki? Mérted padon is vagy csak összeadtad,hogy póverbox +10le, leömlő +10le,hangos kipufogó +10..stb. :)Soha nem volt x14xe-m. c14se volt eredetileg a kocsiban, abból is kitudnék, és ki is fogok hozni 125 lovat, de már 1 éve z18xe van a kocsiban. Ez gyárilag 125 ló. Ehez még lehet számolni a komplet kipuffrendszert ami szerinted csökkenti a teljesítményt, és az E85power átalakítót, ami szintén biztosan csökkenti a teljesítményt. A kipuffom pedig nem hangos csak padlógázon, normál használatban alig hangosabb mint a te 1.2 powered amivel 5.ben nyomatékból előzöl. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 Soha nem volt x14xe-m. c14se volt eredetileg a kocsiban, abból is kitudnék, és ki is fogok hozni 125 lovat, de már 1 éve z18xe van a kocsiban. Ez gyárilag 125 ló. Ehez még lehet számolni a komplet kipuffrendszert ami szerinted csökkenti a teljesítményt, és az E85power átalakítót, ami szintén biztosan csökkenti a teljesítményt. A kipuffom pedig nem hangos csak padlógázon, normál használatban alig hangosabb mint a te 1.2 powered amivel 5.ben nyomatékból előzöl. :D Bizony,bizony nyomatékból! :) Jön a 400ft-os benzin,fizetések maradnak,akkor lassan nem is lesz olyan akit meg kéne előzzek. :) Az e85-től átalakítóval lesz +8-10% teljesítmény és +20%körüli többletfogyasztás.Ha hidegen nehezebben indul,akkor könnyen felhígítja a motorolajat. Egy srácnak így ment szét a V12 5000-es bmw motorja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 Bizony,bizony nyomatékból! :) Jön a 400ft-os benzin,fizetések maradnak,akkor lassan nem is lesz olyan akit meg kéne előzzek. :) Az e85-től átalakítóval lesz +8-10% teljesítmény és +20%körüli többletfogyasztás.Ha hidegen nehezebben indul,akkor könnyen felhígítja a motorolajat. Egy srácnak így ment szét a V12 5000-es bmw motorja. Ezért váltok most melót, hogy ne legyen az üzemanyagár probléma. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 Valaki cserélt már radiátort a kocsijában? Tényleg le kell bontani a teljes műszerfalat, vagy szét lehet szedni anélkül is? A fűtésbox alja elvileg 6 csavarral van odafogva, csak ki is tudom e húzni oldalra, vagy valami gátolja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 Ezért váltok most melót, hogy ne legyen az üzemanyagár probléma. :D Hol leszel kutas? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 Hol leszel kutas? :D Hétfőtől Szigetszentmiklóson. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 Hétfőtől Szigetszentmiklóson. Kút? :D M0 felől a luk elég durva áron nyomta a naftát mikor bekerült a motorom. Annyi volt ott a 98as, mint nálunk a 95 szintén luknál. Meg ők nem szerdán váltottak árat, hanem csak csütörtökön.. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
jester Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy tudtok-e olyan alkatrészről vagy védőburkolatról, ami a dízel Corsák generátorát védené a víztől stb., amit az első kerék fröcsköl a generátorra és környékére? Már sokadszorra jött elő az őszi-téli töltésproblémám. A szaki szétszedte, csupa rozsda, olaj volt a generátor belseje. Csapágyat, szimmeringet cserélt, most úgy néz ki, hogy jó a töltés. Valamilyen megoldás nagyon jól jönne, hogy ne kelljen évente generátort felújítani, mert elég költséges móka. :D Előre is köszönöm az ötleteket vagy bármilyen hozzászólást, hogy valaki találkozott-e már ilyen problémával és azt tudta-e valahogy orvosolni. BÚÉK, meg minden ilyesmi, üdv: j. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 Kút? :D M0 felől a luk elég durva áron nyomta a naftát mikor bekerült a motorom. Annyi volt ott a 98as, mint nálunk a 95 szintén luknál. Meg ők nem szerdán váltottak árat, hanem csak csütörtökön.. :) A LUK ki fog vonulni a magyar piacról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy tudtok-e olyan alkatrészről vagy védőburkolatról, ami a dízel Corsák generátorát védené a víztől stb., amit az első kerék fröcsköl a generátorra és környékére? Már sokadszorra jött elő az őszi-téli töltésproblémám. A szaki szétszedte, csupa rozsda, olaj volt a generátor belseje. Csapágyat, szimmeringet cserélt, most úgy néz ki, hogy jó a töltés. Valamilyen megoldás nagyon jól jönne, hogy ne kelljen évente generátort felújítani, mert elég költséges móka. :) Előre is köszönöm az ötleteket vagy bármilyen hozzászólást, hogy valaki találkozott-e már ilyen problémával és azt tudta-e valahogy orvosolni. BÚÉK, meg minden ilyesmi, üdv: j. Az isuzuk-nál probléma,hogy lent van a generátor,így bele megy minden kosz. Védőburkolat nekem csak a sárvédőben van,de valaki már érdeklődött ilyen motort alulról védő burkolat után és Volu tudott mutatni ilyet. De akár én is:sárfogó :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
jester Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 Az isuzuk-nál probléma,hogy lent van a generátor,így bele megy minden kosz. Védőburkolat nekem csak a sárvédőben van,de valaki már érdeklődött ilyen motort alulról védő burkolat után és Volu tudott mutatni ilyet. De akár én is:sárfogó :D Köszi a választ. Hát a sárfogóval csak egy baj van: ugye alapból nem a kerék elé felvert sarat/fogja fel, hanem a kerék után felcsapódót. Igaz, ha a kerék elé van téve, akkor még atomtámadás ellen is védhet... :) csak kérdés, hogy úgy jó-e, kanyarodásnál a kerék beleér-e stb. De egy próbát megér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy tudtok-e olyan alkatrészről vagy védőburkolatról, ami a dízel Corsák generátorát védené a víztől stb., amit az első kerék fröcsköl a generátorra és környékére? Már sokadszorra jött elő az őszi-téli töltésproblémám. A szaki szétszedte, csupa rozsda, olaj volt a generátor belseje. Csapágyat, szimmeringet cserélt, most úgy néz ki, hogy jó a töltés. Valamilyen megoldás nagyon jól jönne, hogy ne kelljen évente generátort felújítani, mert elég költséges móka. :D Előre is köszönöm az ötleteket vagy bármilyen hozzászólást, hogy valaki találkozott-e már ilyen problémával és azt tudta-e valahogy orvosolni. BÚÉK, meg minden ilyesmi, üdv: j. Ilyen alkatrészt én is kerestem már egy ideje de sajnos eddig még semmi. Gondolkodtam, hogy csináltatok egy védőlemezt mert tényleg nem egészséges,hogy mindenféle szennyeződés felverődik a generátorra illetve a motortérbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 A LUK ki fog vonulni a magyar piacról. Ezt meg honnan veszed? Szeretem az ilyen alaptalan pletykákat... :D amit mondtál, azt maga a LUKOil magyarországi ügyvezetője cáfolta egy interjúban: "Azokat a vissza-visszatérő piaci pletykákat, miszerint a veszteségek miatt kiskereskedelmi águk - vagyis kúthálózatuk - eladását is fontolgatnák, határozottan cáfolta a Nol.hu-nak Denis Ryupin." Csak a nagykereskedelmi engedélyüket adják vissza, a kúthálózat megmarad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 Valaki cserélt már radiátort a kocsijában? Tényleg le kell bontani a teljes műszerfalat, vagy szét lehet szedni anélkül is? A fűtésbox alja elvileg 6 csavarral van odafogva, csak ki is tudom e húzni oldalra, vagy valami gátolja. A-s Corsában ki tudom cserélni alulról. Szívás, de nem akkora, mint kivenni a műszerfalat, egy próbát mindenképp megér, neked max a váltókulisszát kellene kivenni szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 A-s Corsában ki tudom cserélni alulról. Szívás, de nem akkora, mint kivenni a műszerfalat, egy próbát mindenképp megér, neked max a váltókulisszát kellene kivenni szerintem. mi most nyáron szedtük szét, alulról ki lehet szedni de finom munka :)két ilyen tálca végülis amit ha kicsavarozol akkor a pedál felé tudsz kimozgatni (másik oldalra nem) és onnan már hozzá lehet férni a radiátorhoz Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 Csak a nagykereskedelmi engedélyüket adják vissza, a kúthálózat megmarad. És ez mit jelent a gyakorlatban? Kifejtem: Eddig a LUK a saját nagyker árán adta az üzemanyagot.Innentől fogva viszont kisker áron kell árulnia az üzemanyagot,tehát kb ugyanazok az árak leszek kiírva a LUK kútra,mint az összes többire. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 Köszi a választ. Hát a sárfogóval csak egy baj van: ugye alapból nem a kerék elé felvert sarat/fogja fel, hanem a kerék után felcsapódót. Igaz, ha a kerék elé van téve, akkor még atomtámadás ellen is védhet... :D csak kérdés, hogy úgy jó-e, kanyarodásnál a kerék beleér-e stb. De egy próbát megér. Ó ne már nem pedig én belinkeltem és mégsem látszik mire gondolok most így rákattintva. Szóval erre gondoltam Szerintem ez mindentől megvéd! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 Első körben vennék 4 gyári gyertyát...mikor voltak cserélve? Második körben a motorhőfok jeladót mérném ki,azt amelyik az ECU-nak adja a hőmérséklet jelet. Egyszerű multiméterrel kimérhető, az astra Gyik-ban megtalálod milyen hőfokhoz, milyen értékek tartoznak. Rossz gyertya tud okozni fogyi növekedést és kis fordulaton egyenetlen járást. 4 gyári gyertya megvéve belerakva :D Semmi változás Motorhőfok jeladót megnéztük, kimértük és kb. ugyanolyan értékek jöttek ki mint ami a Gyikba van Egyenetlen alapjárat nem attól van, 2 éve egyik "szerelő" kicserélt benne vmi szabályzót, egy kis alkatrész, és azóta rángat hideg motorral. Azt mondja hogy nem belevalót vett és ezért lehet ez, de legalább bemelegitjük mindig indulás előtt xD Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 Ha hidegen nehezebben indul,akkor könnyen felhígítja a motorolajat. Mekkora baromság te jóisten! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 És ez mit jelent a gyakorlatban? Kifejtem: Eddig a LUK a saját nagyker árán adta az üzemanyagot.Innentől fogva viszont kisker áron kell árulnia az üzemanyagot,tehát kb ugyanazok az árak leszek kiírva a LUK kútra,mint az összes többire. Akkor olvasd el mégegyszer, amit Gabi írt és neten is nézz utána, mert ez így nem igaz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ktibi Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 Sziasztok! Van egy kis problémám Seltronic KSE-SU1 fejegység bekötésével. Vagyis, hogy sikerült nagy nehezen bekötnöm, de néhány nap használat és 1 hét pihentetés elteltével már be sem lehet kapcsolni. Világít a bekapcsoló gomb, de megnyomásra nem reagál semmit. Amúgy bekötni is csak úgy sikerült, hogy a narancssárga és a piros vezetéket összekötöttem, mert úgy vettem észre, hogy gyújtás során nem jelenik meg a 12V a piros vezetéken, de így legalább ment pár napig és a memória sem veszett el. Szerintetek mi lehet a probléma? Esetleg a fejegység adta meg magát, vagy nem kap elég áramot? Előre is köszönöm a segítséget! Üdv! Tibi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 Mekkora baromság te jóisten! :D Pedig nem az. :) Tudod, hogy én is etanolozok, tehát ezt semmiképp nem elfogultságból írom, de ez a probléma ismert. Én ettől függetlenül továbbra sem félek az etanoltól, de gyakrabban ellenőrzöm az olaj állagát, szagát és gyakrabban is cserélem. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január3, 2011 Megoszt Elküldve Január3, 2011 Pedig nem az. :D Tudod, hogy én is etanolozok, tehát ezt semmiképp nem elfogultságból írom, de ez a probléma ismert. Én ettől függetlenül továbbra sem félek az etanoltól, de gyakrabban ellenőrzöm az olaj állagát, szagát és gyakrabban is cserélem. :) Akkor kérném észérvekkel alátámasztani,mitől hígitja jobban az etanol az olajat,mint a sima benga! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts