Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Még be lehet jelentkezni, de elég spontán kell akkor leugranod hozzám, mert amint kész, nem sokáig marad nálam :D

pofátlanabb dologra gondoltam,ha fent vagy pesten akkor :) (bár akkor biztos sorban állás lenne a dologból a többiekkel együtt :) )

Elküldve
Jó, de te hitelesebben tudod előadni, hogy másik tartó kell, nem jó a mostani féltengelye, más a kipuff... :D

Világos, ezeket én is leírtam. amire még rá akarom beszélni, az egy nagyobb fék, mert én meg ragaszkodnék a 256-hoz legalább...

Elküldve
pofátlanabb dologra gondoltam,ha fent vagy pesten akkor :D (bár akkor biztos sorban állás lenne a dologból a többiekkel együtt :D )

Címet nem is mellékelsz? :) De szar.... :)

Elküldve
Világos, ezeket én is leírtam. amire még rá akarom beszélni, az egy nagyobb fék, mert én meg ragaszkodnék a 256-hoz legalább...

Mindenképp :D

Elküldve
a lábán hozod?

ha igen azért alázzál vele a pályán :D

Tréleren viszem, eléggé szétszedett állapotban van, már így hozták le, én csak a motort csinálom. :)

pofátlanabb dologra gondoltam,ha fent vagy pesten akkor :) (bár akkor biztos sorban állás lenne a dologból a többiekkel együtt :D )

Ezt meg majd a tulajjal beszéld meg, onnantól nekem ebbe semmi beleszólásom nem lesz :P

Elküldve
Tréleren viszem, eléggé szétszedett állapotban van, már így hozták le, én csak a motort csinálom. :D

a Tiédbe is azért szép ,hogy ha nem nézi meg jobban az autót akkor nem tudja hogy milyen vadállat :)

Elküldve
Akkor milyen kocsira való,mert opel felniken van..???

Esetleg A Corsa, de ezeket inkább ültetett autókhoz szokták használni.

Amúgy Unon láttam még iylent és hasonló kis autókon, mint a régi Polok, stb...

De nem egy standard méret. :D

Elküldve
a Tiédbe is az szép ,hogy ha nem nézi meg jobban az autót akkor nem tudja hogy milyen vadállat :)

Ebben az a szép, hogy akárki, akárhogy megnézi, ezt akkor se nézné ki belőle, csak ha tényleg képben van. :D :)

Elküldve
Esetleg A Corsa, de ezeket inkább ültetett autókhoz szokták használni.

Amúgy Unon láttam még iylent és hasonló kis autókon, mint a régi Polok, stb...

De nem egy standard méret. :D

.....csak mert szeretném eladni és nem tudom merre tovább..........ötlet? :)

Elküldve
Ebben az a szép, hogy akárki, akárhogy megnézi, ezt akkor se nézné ki belőle, csak ha tényleg képben van. :D :)

erre gondoltam én is,ránézésre a Tied is sima A corsa-nak néz ki.

Tényleg ...meg van még?? mintha árultad volna..

Elküldve
.....csak mert szeretném eladni és nem tudom merre tovább..........ötlet? :D

Mondjuk hirdesd meg méret alapján és aki pont ilyent keres, az meg fogja venni. :)

Elküldve
erre gondoltam én is,ránézésre a Tied is sima A corsa-nak néz ki.

Tényleg ...meg van még?? mintha árultad volna..

Volt már használtautón egy éve, de igazából soha nem árultam, akkor is más volt vele a célom.

Amúgy meg minden eladó :D

Elküldve
Jól van, de a teljesen tuti infókat én se igazán mondhatom el, mert nekem meg rengeteg utánajárás, belefektetett pénz és szopás áll ezek mögött az infók mögött. :D

Tehát bárkinek szívesen faragok szinte bármit, de mindent ne akarjon tudni, mert azt nem fogja megkapni :)

A lóvét nekem sem a legyek hordják össze.

Nem az ingyenélők közé tartozom. :)

Küldtem pü-t várom az ajánlatod!

Elküldve
A lóvét nekem sem a legyek hordják össze.

Nem az ingyenélők közé tartozom. :D

Küldtem pü-t várom az ajánlatod!

Ezt nem konkrétan neked írtam, mert elég sokan kérdezősködnek és szívesen segítek is mindenkinek infókkal.

De hogy az olyan dolgokat, amik nekem is pár évbe és többszázezerbe kerültek, mire eljutottam a jelenlegi állapotig, nem fogom csak úgy elmesélni, ezt remélem senki nem várja el tőlem.

Konkrétan például az a lehajtás, ami most az enyémben van, tehát nagycsuklós féltengelyek, csonkállványok, már a 4. verzió, közel 4 évig teszteltem, próbálgattam és már vagy 300e Ft-ot költöttem eddig a lehajtásra, amit nekem is előbb meg kellett keresnem és sajnos nekem se európai szintű a fizetésem, amint itt gondolom a legtöbb embernek.

Amúgy egy ilyen lehajtást adok 80e-ért, amiből csak a két új csapágy 20e, de benne van a két egyedi gyártású féltengely és a két egyedileg átalakított nagy kerékagyakkal felszerelt csonkállvány is.

De hogy hozzád visszatérjünk, ez neked nem kell, mert létezik pár megoldás, hogy gyári féltengelyekkel össze legyen rakva a technika és ezek azt a 115LE-t röhögve kibírják, sőt, ha később esetleg XE-t akarnál, ahhoz is jó lesz.

Elküldve
Nekem a csont gyári sem kerreg a 125 ló miatt, igaz a nyomaték sem akkora mint egy XE-nél.

Mentem vele már 20000-et, és okés a dolog.

Bírná a gyári az XE-t is, csak épp nem passzol.

Elküldve
Nekem a csont gyári sem kerreg a 125 ló miatt, igaz a nyomaték sem akkora mint egy XE-nél.

Mentem vele már 20000-et, és okés a dolog.

Leömlő jó lett?

Elküldve
Leömlő jó lett?

Jó persze. Szép hangja lett, viszont most már 60-as rendszer kéne nem 50-es. :D

Elösször nem illeszkedett rendesen a hengerfejhez, mert a hegesztés meghúzta az egészet, meg feszítve lett összehegesztve stb. Lett lemeztömítés helyett vastagabb, és a 3 részre vágtam a flansnit, 2 szélső cső külön, 2 középső együtt. Ha következőt csinálnék már könnyebb lenne, és gyorsabban elkészülne, egyből darabokra vágnám az egészet, és szépen visszahegeszteném mindenhol, a belső illesztések is olyanok lennének mint a nagykönyvben.

10000 volt a flansni, 7800 a flexicső, és 6000 a leömlő, plusz a melóm, és 3 db 1mm vastag vágókorong.

Szerintem nem rossz ár ha összeadja az ember, pláne, hogy 60-ért csinálták volna a legolcsóbban a leömlőt, és még ahoz is kell flexicső.

Elküldve
Jó persze. Szép hangja lett, viszont most már 60-as rendszer kéne nem 50-es. :D

Elösször nem illeszkedett rendesen a hengerfejhez, mert a hegesztés meghúzta az egészet, meg feszítve lett összehegesztve stb. Lett lemeztömítés helyett vastagabb, és a 3 részre vágtam a flansnit, 2 szélső cső külön, 2 középső együtt. Ha következőt csinálnék már könnyebb lenne, és gyorsabban elkészülne, egyből darabokra vágnám az egészet, és szépen visszahegeszteném mindenhol, a belső illesztések is olyanok lennének mint a nagykönyvben.

10000 volt a flansni, 7800 a flexicső, és 6000 a leömlő, plusz a melóm, és 3 db 1mm vastag vágókorong.

Szerintem nem rossz ár ha összeadja az ember, pláne, hogy 60-ért csinálták volna a legolcsóbban a leömlőt, és még ahoz is kell flexicső.

Mondjuk most elvileg tudok egy z18xe leömlőt amit proex csinált... :)

Elküldve
Nekem a csont gyári sem kerreg a 125 ló miatt, igaz a nyomaték sem akkora mint egy XE-nél.

Mentem vele már 20000-et, és okés a dolog.

A 125 lovat azt egy x14xe-ből hoztad ki?

Mérted padon is vagy csak összeadtad,hogy póverbox +10le, leömlő +10le,hangos kipufogó +10..stb. :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.