hakapeszimaki Elküldve Január1, 2011 Elküldve Január1, 2011 Tiszaszigetet kerülöm, nyáron megszivattak, szétszedték a kis corsát eléggé a szerbek. Maradok inkább Röszkénél ha nincs nagy forgalom. Cigit,piát kerestek mi? Akkor ezek szerint a helyzet változatlan arrafelé. Ha 100Ft-tal olcsóbb lesz,akkor kb 4000Ft ért állok 3órát meg néha megszívatnak.Én inkább kihagyom. :D
Jean Trevor Elküldve Január1, 2011 Elküldve Január1, 2011 Hát Röszkénél szitne nincs várakozás, Tiszaszigeten se volt, csak a szerbek épp magyarokat akartak szivatni. De még igy is fél órába telt, de mondjuk addig szétbaszott az ideg.. Na beteszteljük majd, csak legyen olcsó a benya!
moti Elküldve Január1, 2011 Elküldve Január1, 2011 Hmmm..ha csak a távolsággal számolsz,akkor megéri. Mi kb.10éve jártunk át 7es BMW-vel (110literes tank) de csak egy párszor,mert általában közölte a szerb vámos,hogy 2-3ezerért visszaadja az útlevelünket. :D Néha rendőrrel is találkoztunk azon a 3kilométeren annak ugyanannyit kellett jattolni. :) Honnan tudta a vámos, vagy a rendőr hogy tankolni mentél ki xD???
hakapeszimaki Elküldve Január1, 2011 Elküldve Január1, 2011 Honnan tudta a vámos, vagy a rendőr hogy tankolni mentél ki xD??? Abból,hogy fél óra múlva beálltunk az érkezőkhöz nem volt nehéz kitalálni. Meg a nagy autók 99%-a azért járt át. Csak az tudja hogyan mennek a balkánon a dolgok aki átélte már. Tulajdonképpen mind1 is hogy miért jársz arra...ha pénzt akar akkor jattolsz. A rendőr az megindokolja ilyen kézi traffipax-méréssel (amivel az álló autóból is lehet 100km/h csinálni :D ) két éve asszem 20euróért engedtek el minket. A vámos/útlevélkezelő meg csak vigyorog és közli,hogy x összegért visszaadja az útleveled,viszont lehet alkudni :) Onnan nézve Magyarország nagyon jó hely az biztos. :)
Laccci Elküldve Január1, 2011 Elküldve Január1, 2011 Minden kedves fiú ismerősömnek fehérmályú, könnyövérü, egyéjszakás nemi betegségektől mentes, pajzán 2011-et kívánok a tőlem megszokott módon!
Béla91 Elküldve Január1, 2011 Elküldve Január1, 2011 Szerintem, helyszíni bírság nem egyenlő a helyszínen fizetendő bírsággal. :D ..kapsz egy szép csekket :) De én nem tudom. Nem kerültem még ilyen szituba. B.Ú.É.K.
moti Elküldve Január1, 2011 Elküldve Január1, 2011 Abból,hogy fél óra múlva beálltunk az érkezőkhöz nem volt nehéz kitalálni. Meg a nagy autók 99%-a azért járt át. Csak az tudja hogyan mennek a balkánon a dolgok aki átélte már. Tulajdonképpen mind1 is hogy miért jársz arra...ha pénzt akar akkor jattolsz. A rendőr az megindokolja ilyen kézi traffipax-méréssel (amivel az álló autóból is lehet 100km/h csinálni :D ) két éve asszem 20euróért engedtek el minket. A vámos/útlevélkezelő meg csak vigyorog és közli,hogy x összegért visszaadja az útleveled,viszont lehet alkudni :) Onnan nézve Magyarország nagyon jó hely az biztos. :) Annyiból inkább csináltatok másikat :É Ha minden emberrel vagy tegyük fel minden 5. emberrel megcsinálják mennyi pénzt szednek össze naponta :|
áki87 Elküldve Január2, 2011 Elküldve Január2, 2011 Sziasztok! eltérek kicsit a beszélgetéstől, kis segítség kéne mert nem találom a 1.4 i corsámban a főbiztosíték házat, nincs ott ahol a kézikönyv szerint lennie kell, mert valamiért nem műkszik az AC pumpám és elsősorban a biztosítékot nézném meg. ja a motorkód az asszem c14nz valahogy így. gondolom típusfüggő akkor ez a dolog. köszi B.U.É.K.
zotya975 Elküldve Január2, 2011 Elküldve Január2, 2011 Sziasztok! eltérek kicsit a beszélgetéstől, kis segítség kéne mert nem találom a 1.4 i corsámban a főbiztosíték házat, nincs ott ahol a kézikönyv szerint lennie kell, mert valamiért nem műkszik az AC pumpám és elsősorban a biztosítékot nézném meg. ja a motorkód az asszem c14nz valahogy így. gondolom típusfüggő akkor ez a dolog. köszi B.U.É.K. Relé gyujtás ráadásakor kattan? Biztik nem a világításkapcsoló alatt vannak?
J0hnny Elküldve Január2, 2011 Elküldve Január2, 2011 Relé gyujtás ráadásakor kattan? Biztik nem a világításkapcsoló alatt vannak? Az AC biztije ott van, FI néven fut.
áki87 Elküldve Január2, 2011 Elküldve Január2, 2011 hát ezt most nemtudom megmondani biztosra mert pár kilométerre tőlem pihizik szegény, de asszem nem kattan, akkor az lesz a probléma? és az hol található? a biztik megvannak a világításkapcsoló alatt, de kéne lennie egy másik biztosítékháznak is valahol nem? az nincs meg.
áki87 Elküldve Január2, 2011 Elküldve Január2, 2011 Az AC biztije ott van, FI néven fut. szupper! köszönöm
zotya975 Elküldve Január2, 2011 Elküldve Január2, 2011 hát ezt most nemtudom megmondani biztosra mert pár kilométerre tőlem pihizik szegény, de asszem nem kattan, akkor az lesz a probléma? és az hol található? a biztik megvannak a világításkapcsoló alatt, de kéne lennie egy másik biztosítékháznak is valahol nem? az nincs meg. Az astrán az anyósoldali lábtérburkolat alatt van az AC-relé, corsán passz.
J0hnny Elküldve Január2, 2011 Elküldve Január2, 2011 Az astrán az anyósoldali lábtérburkolat alatt van az AC-relé, corsán passz. Ott is,de a biztije a műszerfal alatt.
Mc-elek Elküldve Január2, 2011 Elküldve Január2, 2011 http://www1.garaget.org/gallery/archive/55...5329_xpq3va.jpg ezek a svédek :D vagy nem..,pedig csak a képet néztem. upp=fel
Béla91 Elküldve Január2, 2011 Elküldve Január2, 2011 Patent :D x14xe motornál hengerfej problémakor, olajos víz. Ha lebontódik a motor mit kell cserélni vagy mit ajánlott még cserélni egy 120E km ert futott motornál. Mik jöhetnek szóba. Hengerfejtömítés ugyebár, szelepszár szímering.. úh.. annyi mindenre gondoltam most meg semmi nem jut eszembe.
hakapeszimaki Elküldve Január2, 2011 Elküldve Január2, 2011 Patent :) x14xe motornál hengerfej problémakor, olajos víz. Ha lebontódik a motor mit kell cserélni vagy mit ajánlott még cserélni egy 120E km ert futott motornál. Mik jöhetnek szóba. Hengerfejtömítés ugyebár, szelepszár szímering.. úh.. annyi mindenre gondoltam most meg semmi nem jut eszembe. Szerintem hengerfej csavarokat sem rakjuk vissza többször.Tömítés,szimering stimmel. Ugye tudod,hogy az "időmérő köreid" és a hidegen audi üldözéseid nyírták ki a HF-et? Nagy valószínűséggel. :D
Mc-elek Elküldve Január2, 2011 Elküldve Január2, 2011 Szerintem hengerfej csavarokat sem rakjuk vissza többször.Tömítés,szimering stimmel. Ugye tudod,hogy az "időmérő köreid" és a hidegen audi üldözéseid nyírták ki a HF-et? Nagy valószínűséggel. :D tömítések,szimeringek :)
Béla91 Elküldve Január2, 2011 Elküldve Január2, 2011 Szerintem hengerfej csavarokat sem rakjuk vissza többször.Tömítés,szimering stimmel. Ugye tudod,hogy az "időmérő köreid" és a hidegen audi üldözéseid nyírták ki a HF-et? Nagy valószínűséggel. :D :) kimondta hogy az enyém hengerfejes.
TomTech Elküldve Január2, 2011 Elküldve Január2, 2011 ezek a svédek :D vagy nem..,pedig csak a képet néztem. upp=fel Jól látod, svéd gyerek csinálja. Migweb-en fent van, lassan elkészül vele.
Demó Elküldve Január2, 2011 Elküldve Január2, 2011 http://www1.garaget.org/gallery/archive/55...5329_xpq3va.jpg Le a kalappal a munka előtt, de soha nem fogom megérteni, hogy miért szívatják magukat ennyien a 4x4-el. Semmi előnyét nem látom ennek a technikának. Ha még Synchro, vagy Quattro lenne, még meg is érteném, de ezt... :) Akkor már inkább középmotor + RWD. :D
Mc-elek Elküldve Január2, 2011 Elküldve Január2, 2011 Le a kalappal a munka előtt, de soha nem fogom megérteni, hogy miért szívatják magukat ennyien a 4x4-el. Semmi előnyét nem látom ennek a technikának. Ha még Synchro, vagy Quattro lenne, még meg is érteném, de ezt... :) Akkor már inkább középmotor + RWD. :D calibra-t alá lehet faragni?
Demó Elküldve Január2, 2011 Elküldve Január2, 2011 calibra-t alá lehet faragni? Ez Calibra, Vectra 4x4 hajtás, pont ez az, ami kb. nem jó semmire.
Recommended Posts