Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Egyik ismerős lányka olyat akar vetetni apukájával :lol:

Jó drága,de legalább se nem megy se nem kanyarodik jobban egy 1.4 H astránál ráadásul ronda! :lol:

Kitaposott túrabakancs forma rulez! :excl:

Az erősebb 1esek 4milkánál kezdődnek,annyiért meg már van e90 is. :(

Legalább jó csaj ? :lol:

Randának randa, de kanyarodás, nos azt ki kellene próbálni :lol:

Na majd az 1M :o :D

Link to comment
Megosztás:

A katalógusban 20sec szerepel 0-100-ra 1.2 nz,sz-nél én úgy emlékszem.

Az enyémet nem mértem de

Nem rossz ahhoz képest,hogy a 116i alap bimmer 12s 0-100 :excl:

Mi van meg? El se forgott 100km/h-ig, még óra szerint se, és akkor még arról nem beszéltünk hogy az óra mennyit csal gyárilag...

Link to comment
Megosztás:

Mi van meg? El se forgott 100km/h-ig, még óra szerint se, és akkor még arról nem beszéltünk hogy az óra mennyit csal gyárilag...

Az enyém út melletti sebességmérővel tesztelve 60-at írt mikor 60-at mutatott az órám.

Azt nem mondom,hogy 100at mutat akkor nem megyek csak 95-tel.

De a gyári 20sec azért elég pesszimista,mert azt azért nehezen képzelem el,hogy 100-at mutat és 85-tel mész :excl:

Szóval több user is megfutja 15körül a 100-at,én azt láttam a youtube-on. :(

Link to comment
Megosztás:

magyar vezetési morál: 2sávos út +lekanyarodó sáv,belső sávban araszolok, full dugó, ki szerettem volna menni a lekanyarodóba, index ki, mellettem öreg kigyurt fószer rágyorsít nem enged ki, persze nem jut elörébb mert dugó van...eljátszotta ezt v 3x, mire a mögötte lévő kiengedett.Mikor a fószer mellé értem lehúztam az ablakot és KULTÚRÁLTAN (de tényleg:) megkérdeztem tőle h miért derogált beengedni mikor normálisan indexeltem stb...erre mi volt a válasza: 'Anyaád, anyád, a qrva anyád - és közben rázta az öklét a középső ujját mutogatva...erre tényleg nem tudtam mit mondani, bár a kerékkulcs majdnem átrepült

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy tervezem egy B Corsa vásárlását (1.2,vagy 1.4 még az nem dőlt el,de sztem az 1.0-t hanyagolom).

Az érdekelne pontosan, hogy milyen gyermekbetegségei,típushibái vannak,mire érdemes odafigyelni vásárláskor?

Köszi:

Imi

Helló!

Esetleg erre vki vmit?

Köszönöm...

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Esetleg erre vki vmit?

Köszönöm...

Csákó!

Ha Corsát akarsz venni legjobban a rozsdásodásra kell figyelni.Küszöbök,váznyúlványok elöl,hátul. Az első ülések hátsó bekötési pontjánál a padlólemez szokott elporladni.Aztán még az ajtók alja,csomagtérajtó,motorháztető,tankbetöltő.A kárpit alá is érdemes benézni ahol tudsz,mondjuk a pótkeréknél.

Szóval vigyél pokrócot mindig,hogy alá tudj feküdni. :lol:

A rozsda a legdrágábban javítható hiba általában.

Aztán van még egy nagy ellensége a használt autó vásárlónak: A finish és társai sűrű macimézek. :excl:

Eladás előtt beleöntenek egy-két dobozzal és amíg benne van az olajban gyönyörű csendes hangja van,elkopott szimmeringek,tömítések stb. szépen tartják az olajat,füstölést is megfogja.Viszont hosszú távon kinyírja a motort még jobban,mert elveszi az olaj kenőképességét :lol:

Megtudni hogy van-e benne elég jó szakértelmet kíván. Azt mondják,hogy járó motornál leveszed az olajbetöltő sapkát

akkor jobban csapkodja kifelé az olajat valamint az olajnak más színe is van állítólag.Meg a motor is lustább tőle,de azt egy próbakör alatt elég nehéz megmondani,hogy mihez képest lustább.Miután kicserélted az olajat jössz rá biztosan,hogy volt-e benne. :(

Tényleg csodákra képes a finis :lol:

A legjobb választás az 1.4es 8szelepes központi(nz,sz) vagy az si hengernkénti 82lovas motor.Az 1.2-es 45lovasokkal is elvan az ember nagy előnyük,hogy 5literből elvannak országúton.A 16szelepes 1.2 1.4 esekből 500eFT alatt nincs értelmes darab.

Az övfeszítőket is érdemes megnézni megvannak-e még.Ha van légzsák,akkor gyújtásra égnie kell a lámpának majd indításra kialudnia.

A TID-del is szokott néha gond lenni,érdemes megnézni,hogy működik-e.

Remélem,hogy tudtam segíteni.

Link to comment
Megosztás:

Csákó!

Ha Corsát akarsz venni legjobban a rozsdásodásra kell figyelni.Küszöbök,váznyúlványok elöl,hátul. Az első ülések hátsó bekötési pontjánál a padlólemez szokott elporladni.Aztán még az ajtók alja,csomagtérajtó,motorháztető,tankbetöltő.A kárpit alá is érdemes benézni ahol tudsz,mondjuk a pótkeréknél.

Szóval vigyél pokrócot mindig,hogy alá tudj feküdni. :lol:

A rozsda a legdrágábban javítható hiba általában.

Aztán van még egy nagy ellensége a használt autó vásárlónak: A finish és társai sűrű macimézek. :(

Eladás előtt beleöntenek egy-két dobozzal és amíg benne van az olajban gyönyörű csendes hangja van,elkopott szimmeringek,tömítések stb. szépen tartják az olajat,füstölést is megfogja.Viszont hosszú távon kinyírja a motort még jobban,mert elveszi az olaj kenőképességét :lol:

Megtudni hogy van-e benne elég jó szakértelmet kíván. Azt mondják,hogy járó motornál leveszed az olajbetöltő sapkát

akkor jobban csapkodja kifelé az olajat valamint az olajnak más színe is van állítólag.Meg a motor is lustább tőle,de azt egy próbakör alatt elég nehéz megmondani,hogy mihez képest lustább.Miután kicserélted az olajat jössz rá biztosan,hogy volt-e benne. :lol:

Tényleg csodákra képes a finis :lol:

A legjobb választás az 1.4es 8szelepes központi(nz,sz) vagy az si hengernkénti 82lovas motor.Az 1.2-es 45lovasokkal is elvan az ember nagy előnyük,hogy 5literből elvannak országúton.A 16szelepes 1.2 1.4 esekből 500eFT alatt nincs értelmes darab.

Az övfeszítőket is érdemes megnézni megvannak-e még.Ha van légzsák,akkor gyújtásra égnie kell a lámpának majd indításra kialudnia.

A TID-del is szokott néha gond lenni,érdemes megnézni,hogy működik-e.

Remélem,hogy tudtam segíteni.

Sokat segítettél, köszönöm szépen... Még egy buta kérdés :excl: :Mi az a TID,és hogy tudom megnézni,működik-e?

Esetleg a kilóméterállás valódisága (értem ezalatt,hogy kb. mikor kellene kikopjon pl. a váltószoknya?)? (A jelenlegi családi F Astra-ba 185-ezer van,és épphogy kezd kopni a szoknya. Láttam neten olyat,hogy 120-ezerrel árulják vagy kevesebbel,és már szét van:S)

Link to comment
Megosztás:

Sokat segítettél, köszönöm szépen... Még egy buta kérdés :lol: :Mi az a TID,és hogy tudom megnézni,működik-e?

Esetleg a kilóméterállás valódisága (értem ezalatt,hogy kb. mikor kellene kikopjon pl. a váltószoknya?)? (A jelenlegi családi F Astra-ba 185-ezer van,és épphogy kezd kopni a szoknya. Láttam neten olyat,hogy 120-ezerrel árulják vagy kevesebbel,és már szét van:S)

Ez a váltószoknya kérdés azért csalóka, szerintem olyan 80 és 130e km között már kezdenek szétjönni. Km órát igazából nem tudom, hogy lehet megállapítani ,hogy mennyi lehet az igazi valós állás. Elég sok verzió van ami buktató lehet egy ilyen vásárlásnál. Esetleg a vezetőülés állapota ami árulkodó, mennyire van kiülve, kb ugyan annyit ér mint az óra állása.

Ismertem pesten olyan corsát amit pizzafutár használt 220e km-el, és szétült első üléssel adta be kereskedésbe, 3 nap múlva mentünk ,megnézni kíváncsiságból , és már új óra benne (előző ford. számmérős volt ez normál) persze 120ezer km-el és új első üléssel. Ez az egész max a kereskedőnek belekerült 15ezer forintjába és lazán 60e el többet kér a kocsiért mint "óraátállítás" előtt.

Amúgy régebben találtam olyan oldalt ahol elmagyarázták, hogyan kell visszaforgatni az órát.

Nehéz kérdés :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sokat segítettél, köszönöm szépen... Még egy buta kérdés :lol: :Mi az a TID,és hogy tudom megnézni,működik-e?

Esetleg a kilóméterállás valódisága (értem ezalatt,hogy kb. mikor kellene kikopjon pl. a váltószoknya?)? (A jelenlegi családi F Astra-ba 185-ezer van,és épphogy kezd kopni a szoknya. Láttam neten olyat,hogy 120-ezerrel árulják vagy kevesebbel,és már szét van:S)

A váltószoknyánál az a helyzet,amit leírt Technodome szerintem is.

A szerelőm azt mondta,hogy a pedálgumikat, váltószoknyákat szokta cserélgetni ha kevés km-es autót akar csinálni. :D

De nekem van egy tippem,amiről el szoktak felejtkezni a nepper bácsik: Az index,világítás kapcsoló cseréjéről. :)

Az enyémben 158.000km van és kicsit kezdenek kopni a jelek rajta.Bár nagyon alapozni erre sem lehet.

Az Opelek utastere meg amúgy nagyon bírja a gyűrődést és nehezebb szétlakni mint egy puccosabb autót.

Szvsz: A használattól,használótól függ minden.Ültem már olyan Tigrában speciel,hogy hölgytulajdonos fix 120.000 volt benne,de egy szétfingott nagy kupac szar volt. Futómű nem volt alatta ,a kárpiton ott virított a kiborított epershake,egy ép alkatrésze nem nagyon volt kb. :D

Meg néha hall az ember olyanokat,hogy "jaj nagyon jó kis autó ez,már náluk van öt éve,de még szerelőnél sem járt"! :lol:

Én inkább veszek taxit 700.000km-rel,mert abban biztosan kicseréltek mindent,mivel az kenyérkereső eszköz volt,mint a feljebb leírt hölgytulajoktól.

Tehát,ha kívül-belül nincs lelakva,nincs elrohadva stb. Akkor majdnem mind1 hány km van benne.

Ha "ránézésre tetszik" és talán még finis sincs benne akkor azt kell megvenni.

Link to comment
Megosztás:

magyar vezetési morál: 2sávos út +lekanyarodó sáv,belső sávban araszolok, full dugó, ki szerettem volna menni a lekanyarodóba, index ki, mellettem öreg kigyurt fószer rágyorsít nem enged ki, persze nem jut elörébb mert dugó van...eljátszotta ezt v 3x, mire a mögötte lévő kiengedett.Mikor a fószer mellé értem lehúztam az ablakot és KULTÚRÁLTAN (de tényleg:) megkérdeztem tőle h miért derogált beengedni mikor normálisan indexeltem stb...erre mi volt a válasza: 'Anyaád, anyád, a qrva anyád - és közben rázta az öklét a középső ujját mutogatva...erre tényleg nem tudtam mit mondani, bár a kerékkulcs majdnem átrepült

Fogadjuk,hogy 5ös 7es bimmer volt :lol: ...a bmw-s statisztikailag tűrhő,kivétel erősíti a szabályt természetesen :D

Meg a BMW mindig is a kidobók,behajtók szolgálati járműve volt,szóval olyanok akik saját kezűleg vernek össze másokat :D

Az ódisok,mercisek már kifinomultabbak,ők veretni szoktak vagy rögtön lőnek . :D Ez kizárólag az én megfigyelésem,sztereotípiám. :lol:

Faterom szerint mostanában Budapesten normálisabban vezetnek,mint Szegeden.

A tiédhez hasonló sztorik nálam mindennaposak annyi a különbség,hogy Szegeden Matizzal,Stifttel is eljátszák ugyanezt. :)

Senkitől nem számítok rá,hogy be fog engedni sőt inkább arra számolok,hogy direkt gyorsítani fog.

Kötelező nyugtatót a sofőröknek! :D

Link to comment
Megosztás:

Fogadjuk,hogy 5ös 7es bimmer volt :lol: ...a bmw-s statisztikailag tűrhő,kivétel erősíti a szabályt természetesen :D

Meg a BMW mindig is a kidobók,behajtók szolgálati járműve volt,szóval olyanok akik saját kezűleg vernek össze másokat :D

Az ódisok,mercisek már kifinomultabbak,ők veretni szoktak vagy rögtön lőnek . :D Ez kizárólag az én megfigyelésem,sztereotípiám. :lol:

Faterom szerint mostanában Budapesten normálisabban vezetnek,mint Szegeden.

A tiédhez hasonló sztorik nálam mindennaposak annyi a különbség,hogy Szegeden Matizzal,Stifttel is eljátszák ugyanezt. :)

Senkitől nem számítok rá,hogy be fog engedni sőt inkább arra számolok,hogy direkt gyorsítani fog.

Kötelező nyugtatót a sofőröknek! :D

egy 207-es peugeot volt lesötétítve...amúgy több ezer oldalt tele írhatnánk a felső kategóriás autókban ülők vezetési stílusáról és miértjeiről, de fölösleges...

egy biztos: ha kiteszed az indexet, rágyorsít a legtöbb, és nem bunkóságból de ezért nem szoktam mostanában az indexet használni csak berakom a kocsit és annyi

Link to comment
Megosztás:

nesze :lol:

Jobban megnéztem ezt a videót,hogy nem megy 100-al,amikor vége van de nem is rögtön 0sec nél indul a felvétel.Szóval mondjuk,hogy 11sec 0-100 ezzel a pówerbox dologgal.

Jó jó ez a pówerbox dolog biztosan csak nehogy az legyen a vége ennek a tuning mizériának,hogy a c14nz legyorsuljon.Jóindulatból szólok csak...

Link to comment
Megosztás:

egy 207-es peugeot volt lesötétítve...amúgy több ezer oldalt tele írhatnánk a felső kategóriás autókban ülők vezetési stílusáról és miértjeiről, de fölösleges...

egy biztos: ha kiteszed az indexet, rágyorsít a legtöbb, és nem bunkóságból de ezért nem szoktam mostanában az indexet használni csak berakom a kocsit és annyi

Hová fajul a dolog,hogy 207 pug-ból....áhh simán dobtad volna a kerékkulcsot biztosan valami nagyon kispályás volt. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Jobban megnéztem ezt a videót,hogy nem megy 100-al,amikor vége van de nem is rögtön 0sec nél indul a felvétel.Szóval mondjuk,hogy 11sec 0-100 ezzel a pówerbox dologgal.

Jó jó ez a pówerbox dolog biztosan csak nehogy az legyen a vége ennek a tuning mizériának,hogy a c14nz legyorsuljon.Jóindulatból szólok csak...

Muhahaha :lol: :lol: :)

Én nem a másodpercekben hiszek.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.