Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Nono, azért elég sok gyári autó van, ami ezzel elbánik. :o no és hány nem gyááári. :)

Próbáltad már az LS-t? Nálam volt egy hétvégét,10liter átlag fogyi jött ki.

0-50re normális gyorsulásítással nincs hangja gyakorlatilag,viszont ha odalépsz jön a v8 üvöltés. :D

3.0 A6 quattro egy orrtolós dög ezekhez képest,pedig azt is szeretem még 2.5TDI-vel is,mondjuk annál megszokást igényel,hogy fullthrottle..gondokozik..gondolkozik hátbaqúr :)

E38 "szállító" hetes sem rossz csak nagyon nagy és nehéz.

Fúrás-faragás engem meg nem mozgat. :(

Link to comment
Megosztás:

Jól olvasom,hogy egy 116le-s 900kg-os,alul kormányzott autótól vagytok elájulva? :)

Ha van egy 125le-s hátsókerekes 1090kg-os Sierrám akkor azzal is durva vagyok? :o

Eddig ez az autó tetszett a legjobban,amit vezettem.

4.0 v8 286LE és a súlyeloszlása közel 50-50% az s6,m3,m5 kívül nem nagyon szorongatja meg semmi.

Persze én is örülök a 45LE-nek,elég az! :D

Megint a lényegét nem érted...

Link to comment
Megosztás:

Próbáltad már az LS-t? Nálam volt egy hétvégét,10liter átlag fogyi jött ki.

0-50re normális gyorsulásítással nincs hangja gyakorlatilag,viszont ha odalépsz jön a v8 üvöltés. :o

3.0 A6 quattro egy orrtolós dög ezekhez képest,pedig azt is szeretem még 2.5TDI-vel is,mondjuk annál megszokást igényel,hogy fullthrottle..gondokozik..gondolkozik hátbaqúr :D

E38 "szállító" hetes sem rossz csak nagyon nagy és nehéz.

Fúrás-faragás engem meg nem mozgat. :)

Ls-t nem. Cayenne turboval mozgolódtam. 500ló, v8 biturbo...megint egy autó aminek semmi értelme, de kimondottan élvezetes. talán ezért az élményért építik olyanok a kis korzákat, akiket mozgat a faragás....

Link to comment
Megosztás:

Ls-t nem. Cayenne turboval mozgolódtam. 500ló, v8 biturbo...megint egy autó aminek semmi értelme, de kimondottan élvezetes. talán ezért az élményért építik olyanok a kis korzákat, akiket mozgat a faragás....

Majd ha Németországból rángacc le Horvátországba egy x méteres yach-ot, 5 személy és baromi sok csomag társaságában, akkor nem fogod ezt mondani :o

Link to comment
Megosztás:

Próbáltad már az LS-t? Nálam volt egy hétvégét,10liter átlag fogyi jött ki.

0-50re normális gyorsulásítással nincs hangja gyakorlatilag,viszont ha odalépsz jön a v8 üvöltés. :)

3.0 A6 quattro egy orrtolós dög ezekhez képest,pedig azt is szeretem még 2.5TDI-vel is,mondjuk annál megszokást igényel,hogy fullthrottle..gondokozik..gondolkozik hátbaqúr :)

E38 "szállító" hetes sem rossz csak nagyon nagy és nehéz.

Fúrás-faragás engem meg nem mozgat. :(

ez a fúrás faragás dolog engem sem mozgatot amíg le nem mentem Demóhoz egyszer, annak ott van hangulata :o csak ugye elég sok minden kell ehhez (idő - garázs - szerszámok - egy jó mentor aki odaszól ha valamit nagyon elbénáznál :D

Link to comment
Megosztás:

Majd ha Németországból rángacc le Horvátországba egy x méteres yach-ot, 5 személy és baromi sok csomag társaságában, akkor nem fogod ezt mondani :o

Áh, vitot kell venni. :)

én vagyok az ígérgetős buksi...na de majd most csütörtökön :D de tényleg... :)

:(

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Most tervezek venni egy 1995-ös 1.5 D Corsát, és mivel Pesten használnám érdekelne, hogy az EURO II-es besorolást kap vagy már csak rosszabbat?

Az újféle dugódíj miatt nagyon fontos számomra, belvárosba sokat kell járnom. Illetve az is érdekelne, hogy ha ez nem kapja meg akkor milyen évjárattól kaphat az 1.5 D Corsa Euro II-t vagy jobbat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Most tervezek venni egy 1995-ös 1.5 D Corsát, és mivel Pesten használnám érdekelne, hogy az EURO II-es besorolást kap vagy már csak rosszabbat?

Az újféle dugódíj miatt nagyon fontos számomra, belvárosba sokat kell járnom. Illetve az is érdekelne, hogy ha ez nem kapja meg akkor milyen évjárattól kaphat az 1.5 D Corsa Euro II-t vagy jobbat.

95-ös nem kaphat csak piros matricát maximum.Tehát "szmogriadókor" otthon marad az autó.

Euro II-t meg szerintem csak a TD-s corsák tudják.

A sima 1.5D-n katalizátor sincs talán,tehát fekete matricát kap.

A kérdésedre a válasz: 96 január 1-től gyártott 15TD-t vagy 1.7TD kaphat kék matricát.

Link to comment
Megosztás:

Értem, a sima 1.5 D Corsáról akkor le is mondok. A TD Corsák többet fogyasztanak? Viszont olyat is halottam, hogy a turbó a sok indítgatástól hamar tönkremehet, erről mit tudnátok mondani? Futár autónak használnám és a fogyasztás nagyon sokat számít.

Inkább generátor,kuplung problémái vannak és nem olyan olcsó hozzá az alkatrész.

És egy öreg diesel-el mindig több a baj van,mint egy benzinessel.Viszont üzemanyagon lehet,hogy így is spórolsz.

Vagy futár autónak tudom még javasolni a 3hengeres 1.0-ás (54LE) x10xe motoros benzinest.

Láncos motor,ha megvételkor jár az összes henger,akkor nagyon tuti lesz és Euro 3-as úgy rémlik.

Árban nagyjából ott van mint a turbódé,városban is 7liter alatt tartható a fogyasztása.

Link to comment
Megosztás:

Az X10XE motor nem Euro III-as, csak Euro II-es (ahogy az összes többi X-el kezdődő motorkód is)

@PROKINCS:

A fentiekből kiindulva ha dízel Corsa B-t szeretnél akkor azt nézd hogy a forgalmiban a motorszámnál az X15DT vagy X17D motorkódok legyenek, ezek már Euro II-esek. Az első 1.5-ös és turbódízel, a második 1.7-es és sima szívódízel. Fogyasztásban amúgy sztem a TD jobb. Azt sajna nem tudom hogy ezek milyen évjárattól készültek, de a '96 nagyjából helytálló.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a segítséget! Service manualt valahonnan tudok letölteni 1.5 TD -hez? / az se baj ha magyar :o /

Javítási kézikönyv

Lehet nem jött át,és nem egyértelmű,de hiába találsz 95ös TD-t ami Euro II ugyan,de csak piros matricát kaphat,mert kék matricát csak 96 jan1-től forgalomba helyezett autóra rakhatnak,hiába teljesen ugyan olyan az autó.

Legközelebbi műszakin kérni kell egy igazolást,hogy a környezetvédelmi-osztály besorolás módosításáról,amivel elmész az ocsmányirodába és 500Ft-ért megkapod a 96tól forgalomba-helyezett eur2-es autódra a kék plecsnit.

Persze az a legjobb ha idén elvitték műszakira és megcsinálták helyetted. :D

Link to comment
Megosztás:

Elkezdtem böngészni a netet, és ráakadtam erre: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/corsa...g_1.5_d-4282692

1.5D -nek van hírdetve, de valójában 1.5TD, felhívtam a számot, és igazolták, hogy tényleg 1.5TD. De mégis kék plakettet kapott, friss műszaki vizsgával, pedig 1994-es.

Biztos ennek is megvan a módja,hogyan lehet elintézni,vagy megváltoztatták a jogszabályt.

Én úgy tudtam,hogy "hivatalosan" ez a helyzet...de tudjuk,hogy Magyarország papíron ország :D

Láttam már én is g astrát,x16szr motorral,piros plakettel,de szakadt Fiat Uno-t meg kékkel. :o

Link to comment
Megosztás:

Biztos ennek is megvan a módja,hogyan lehet elintézni,vagy megváltoztatták a jogszabályt.

Én úgy tudtam,hogy "hivatalosan" ez a helyzet...de tudjuk,hogy Magyarország papíron ország :D

Láttam már én is g astrát,x16szr motorral,piros plakettel,de szakadt Fiat Uno-t meg kékkel. :o

http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/201...atrica/?rnd=585

Link to comment
Megosztás:

Idézet a válaszból:"Emellett a 6/1990 KöHÉM-rendelet, amely a fenti kategóriákat meghatározza, tartalmaz egy kivételt, amely szerint az 1996 után az EU területén forgalomba helyezett autók kérésre átsorolhatóak a 4. osztályba, hiszen elméletileg ettől az időponttól csak EURO-II minősítésű autók kerülhettek forgalomba."

Tehát "elvileg" 96 előttiek nem hiába Euro II,ezt mondtam én is feljebb. :o

Itt olyat írnak,hogy az osztálybesorolás forgalmiban történő átírása 6000Ft.

Nos,ez teljesen az ügyintézőn múlik,ha előveszed a jó fej figurát,akkor csak beírja a hivatalos megjegyzések közé.500Ft-os csekkért cserébe.

Ha rossz napja van kicserélteti veled a forgalmit 6000Ft-ért.

Link to comment
Megosztás:

Tehát elvileg ennek piros vagy fekete matricát kellett VOLNA kapnia, de a tanusítvány adó vagy az okmányiroda elírta, vagy nem foglalkozott vele?

Elég bonyolultnak tűnik, de magyarra fordítva, ELVILEG bármilyen öreg és környezetszennyező lehet az autóm, HA mégis Euro II van a forgalmiba írva megkapom a kék plakettet? De az is lehet, hogy egyszerűen bélelt borítékkal mentek műszaki vizsgára, hogy kéket kaphasson.

Link to comment
Megosztás:

Tehát elvileg ennek piros vagy fekete matricát kellett VOLNA kapnia, de a tanusítvány adó vagy az okmányiroda elírta, vagy nem foglalkozott vele?

Elég bonyolultnak tűnik, de magyarra fordítva, ELVILEG bármilyen öreg és környezetszennyező lehet az autóm, HA mégis Euro II van a forgalmiba írva megkapom a kék plakettet? De az is lehet, hogy egyszerűen bélelt borítékkal mentek műszaki vizsgára, hogy kéket kaphasson.

Igen ha mondjuk az nkh-nál vizsgázott volna az autó,ott biztosan rányomják a pirosat,hiába euro2.

Tehát még egyszer: "Hivatalosan" két feltétel kell a kékhez

1.Euro II

2.96 január 1 utáni forgalomba helyezés.

A 94es euro II TD corsa meg gondolom nem olyan szigorú helyen vizsgázott és a probléma megoldva. :D

Mondtam,hogy én láttam Fiat Uno-t is kékkel.Nem tudom,hogy gyártottak-e egyáltalán euro II-es Uno-t :o

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.