Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Sziasztok!

Ismét lenne egy pár kérdésem. A Corsa gyári kerékíve alá milyen szélességű alufelni fér be maximum? 5,5 - 6"-os elfordul még alatta gond nélkül? Szélesíteni nem akarnék, csak felnit alá :o Erre is kell bizonyos szélesség után külön engedély, mint az átmérőnél? Meg még egy (lehet hogy bugyuta) kérdés. A 145/-es gumit rá lehet tenni az 5.5"-os felnire? :D

Link to comment
Megosztás:

Megfagyott a levegő?? Hova lettek az emberek ? :o

Kérdés: Esetleg aki morcosította-morcosíytatta a mocitetőt az utána mennyi festékkel fújta színre a javított területet?

Kevertetni bármennyit lehet? (gondolok itt pl 2dl-re)

Illetve egy kis jótanács ,hogy mire kell figyelni amikor csinálja az ember, nagyon nem akarom, hogy beleérjen a fénycsóvába de azért nézzen ki jól.

Elképzelésem, hogy mondjuk (próbálom illusztrálni) a mocitetőkörívét ami ugye a lámpa vonalát követi összekötöm. 2 pont közt a legrövidebb út az egyenes. Az elejéhez nem akarok nyúlni mert az szerintem gátolná a hűtést valamilyen szinten.

Szerintetek?

Hali!!!

Nálunk a festékes boltban min. 2 dl-t tudnak keverni, ezt bele is tudják tenni spray-ba.

Szerintem ha a közepét is lejjebbhúzod nem fogja a hűtést gátolni. Ezt abból gondolom hogy nekem a lökhárító ott ( ahol az Opel jel van ) tömör, tehát ott nem megy be levegő.

Ha festés lesz akkor már telibe érdemes fújni az egész mocitetőt.

Link to comment
Megosztás:

Hali!!!

Nálunk a festékes boltban min. 2 dl-t tudnak keverni, ezt bele is tudják tenni spray-ba.

Szerintem ha a közepét is lejjebbhúzod nem fogja a hűtést gátolni. Ezt abból gondolom hogy nekem a lökhárító ott ( ahol az Opel jel van ) tömör, tehát ott nem megy be levegő.

Ha festés lesz akkor már telibe érdemes fújni az egész mocitetőt.

Értem. Kb mennyi mennyiség kellene egy mocitetőhöz? Árban kb mennyire jön ki egy ilyen mennyiség?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem tudom hogy jó helyre írok de olyan kérdésem lenne, hogy motorcserét fontolgatok a kis Corsámban. Le szeretném hivatalosan is papíroztatni. Olvastam olyat hogy 12000(új forgalmi meg valami másik díj ellenében) ha típus azonos motort tennék bele, de olyan információt is hallottam hogy ha felfelé növekszik a cm3 akkor köbcentinként ezerpárszáz forint regadót is kell fizetni. Nem tudja valaki hogy megy ez pontosan?

Köszi moskito

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem tudom hogy jó helyre írok de olyan kérdésem lenne, hogy motorcserét fontolgatok a kis Corsámban. Le szeretném hivatalosan is papíroztatni. Olvastam olyat hogy 12000(új forgalmi meg valami másik díj ellenében) ha típus azonos motort tennék bele, de olyan információt is hallottam hogy ha felfelé növekszik a cm3 akkor köbcentinként ezerpárszáz forint regadót is kell fizetni. Nem tudja valaki hogy megy ez pontosan?

Köszi moskito

Kicsit viszább volt téma nem is olyan rég! Vagy keresd meg Volu-t, Demó-t ők sztem tudnak neked tanácsokat adni ebben a témában

Link to comment
Megosztás:

igen visszaolvastam csak egy konkrét dolgot nem látok. Leírom mik a tervek, hátha így konkrét választ kapok. C12nz moci figyelget a kocsiban. Nem egy drag kocsit szeretnék építeni csak ha kell akkor oda tudjak lépni a kocsinak ezért egy X14XE vagy egy Gsi motorra gondoltam kompletten. Teszem azt veszek egy 1.6 16 szelepes motort ami ugye típus azonos. Kicserélem a fékeket lég hűtött tárcsára nagyobb féknyergekre ami egy gsi-n van, tehát megfelelne a műszaki vizsgán akkor ugye van egy egyszeri ktg ami 6000ft(ez az új forgalmi). Mik azok a fix költségek amik mindenképpen felmerülnek a papíroztatás alkalmával, gondolok itt arra hogy 400 cm2 nagyobb motornál bizti van valami különbözeti díj+ teljesen újra le kell vizsgáztatni vagy valami különbözeti kell??? Nem volt sosem motorcserém azért kérdezlek titeket + az nkh 20 percig várakoztatott mire inkább letettem a telefont.

Köszi Moskito

U.i.: Azért nem pm-ben kérdezem egyik tagot sem mert ha vannak fix összegek azt más is legalább megtalálja ha ilyen gondja lesz. Kérek mindenkit ne azzal gyertek hogy "az ismerősöm megcsinálta 20 ból kompletten", engem konkrét számok érdeklenének.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem tudom hogy jó helyre írok de olyan kérdésem lenne, hogy motorcserét fontolgatok a kis Corsámban. Le szeretném hivatalosan is papíroztatni. Olvastam olyat hogy 12000(új forgalmi meg valami másik díj ellenében) ha típus azonos motort tennék bele, de olyan információt is hallottam hogy ha felfelé növekszik a cm3 akkor köbcentinként ezerpárszáz forint regadót is kell fizetni. Nem tudja valaki hogy megy ez pontosan?

Köszi moskito

Tudtommal a 12eFT az olyankor van ha ugyanolyan motor kerül bele.

A nagyobb cm3 után én is hallottam,hogy regadó különbözetet kell fizetni.

SZvsz az sokkal járhatóbb út,hogy veszel egy 1.4 1.6 si-t 82-100le+váltót,mert az 1.2-es váltóval megeszi a fejedet is.

A blokk oldaláról szépen lecsiszolod aztán megmaratod valamivel,hogy rozsdás legyen.Így senki nem mondja meg,hogy az mekkora motor.

Amúgy olcsóbb,ha a mostanit eladod,és veszel egy erősebbet.

Láttam a hahu-n egy f16os gsi kadett motoros átépítést olyan 270-ért és azt mondta a srác,hogy elfogyott a pénze azért eladó "anyag áron". :o

Link to comment
Megosztás:

...mire kell figyelni amikor csinálja az ember, nagyon nem akarom, hogy beleérjen a fénycsóvába de azért nézzen ki jól.

Elképzelésem, hogy mondjuk (próbálom illusztrálni) a mocitetőkörívét ami ugye a lámpa vonalát követi összekötöm. 2 pont közt a legrövidebb út az egyenes. Az elejéhez nem akarok nyúlni mert az szerintem gátolná a hűtést valamilyen szinten.

Egyszerű: próbálkozz kartonpapírból kivágott sablonokkal, ragaszd rá cellux-szal a lámpára, nézegesd meg hogy melyik tetszik, melyik hogyan befolyásolja a világításképet, és ha megvan a végleges, akkor azt a sablont add oda a kasznisodnak és mondd hogy olyat szeretnél a motorháztetőre.

Link to comment
Megosztás:

igen visszaolvastam csak egy konkrét dolgot nem látok. Leírom mik a tervek, hátha így konkrét választ kapok. C12nz moci figyelget a kocsiban. Nem egy drag kocsit szeretnék építeni csak ha kell akkor oda tudjak lépni a kocsinak ezért egy X14XE vagy egy Gsi motorra gondoltam kompletten. Teszem azt veszek egy 1.6 16 szelepes motort ami ugye típus azonos. Kicserélem a fékeket lég hűtött tárcsára nagyobb féknyergekre ami egy gsi-n van, tehát megfelelne a műszaki vizsgán akkor ugye van egy egyszeri ktg ami 6000ft(ez az új forgalmi). Mik azok a fix költségek amik mindenképpen felmerülnek a papíroztatás alkalmával, gondolok itt arra hogy 400 cm2 nagyobb motornál bizti van valami különbözeti díj+ teljesen újra le kell vizsgáztatni vagy valami különbözeti kell??? Nem volt sosem motorcserém azért kérdezlek titeket + az nkh 20 percig várakoztatott mire inkább letettem a telefont.

Új műszaki biztosan kell+forgalmi.Ha megmondani sem tudják telefonon,akkor szerinted "hivatalosan" mennyire fogsz mélytorkozni az nkh-nál,ha le akarod papírozni? :o

Én egy sima c16si motort akartam,250eFtkörül talán benne is lett volna.

Az viszont biztos,hogy jobban jársz ha ezt eladod és veszel egy x14xe-t.Mármint autót kompletten :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Egy kis segítséget szeretnék kérni, 96-os B corsa, 2db kis problémával küzdök, 1= tolatólámpa nem világít (természetesen, izzókat cseréltem, biztosítékokat megnéztem), 2= fűtés probléma, ha bekapcsol a hűtő ventillátor 95 fok körül elmegy az utastér fűtés egy hosszabb időre. Van valakinek esetleg ötlet ? Előre is köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Egy kis segítséget szeretnék kérni, 96-os B corsa, 2db kis problémával küzdök, 1= tolatólámpa nem világít (természetesen, izzókat cseréltem, biztosítékokat megnéztem), 2= fűtés probléma, ha bekapcsol a hűtő ventillátor 95 fok körül elmegy az utastér fűtés egy hosszabb időre. Van valakinek esetleg ötlet ? Előre is köszi

A tolatólámpa kapcsoló romlott el, szinte biztos. A váltó elejébe van betekerve egy elektromos csati megy rá. A fűtéses kérdés passz, elég fura jelenség.

Link to comment
Megosztás:

Elég meredek összegekről beszélgettek.

Egyszerűen bele kell rakni a nagyobb motort, és vizsgakor +5000.

Én az autó orrában működő motorra és a levelezős műszakira számoltam 250-et :o Tehát az egész projektre.

Ha vesz egy törött vagy és külföldi,de működő,amúgy jó állapotú x14xe motorosat az a legjobb,ha átépítés jön szóba.

Olyan sincs nagyon 2kiló alatt+szűrők,vezérlés meg ami még=250 :D

Ha bontva szeded össze,akkor értelemszerűen még több valamivel.

Persze én csak egy okoskodó majom vagyok,biztosan valaki kihozza ezt olcsóbban is.(vagy nem tud számolni)

És nagyon happy lesz egy olyan autóban,amit jobb esetben az átépítés anyagköltségéért el lehet adni.

Link to comment
Megosztás:

Én az autó orrában működő motorra és a levelezős műszakira számoltam 250-et :) Tehát az egész projektre.

Ha vesz egy törött vagy és külföldi,de működő,amúgy jó állapotú x14xe motorosat az a legjobb,ha átépítés jön szóba.

Olyan sincs nagyon 2kiló alatt+szűrők,vezérlés meg ami még=250 :)

Ha bontva szeded össze,akkor értelemszerűen még több valamivel.

Persze én csak egy okoskodó majom vagyok,biztosan valaki kihozza ezt olcsóbban is.(vagy nem tud számolni)

És nagyon happy lesz egy olyan autóban,amit jobb esetben az átépítés anyagköltségéért el lehet adni.

super monkey :o :D

Link to comment
Megosztás:

Én az autó orrában működő motorra és a levelezős műszakira számoltam 250-et :o Tehát az egész projektre.

Ha vesz egy törött vagy és külföldi,de működő,amúgy jó állapotú x14xe motorosat az a legjobb,ha átépítés jön szóba.

Olyan sincs nagyon 2kiló alatt+szűrők,vezérlés meg ami még=250 :D

Ha bontva szeded össze,akkor értelemszerűen még több valamivel.

Persze én csak egy okoskodó majom vagyok,biztosan valaki kihozza ezt olcsóbban is.(vagy nem tud számolni)

És nagyon happy lesz egy olyan autóban,amit jobb esetben az átépítés anyagköltségéért el lehet adni.

ha bármilyen "leggázosabb" moci van a kocsiban, annak a műszakija 30+a törzskönyvben ill forgalmiban való átirás 6-6 ezer, plusz ha nem akarsz carakodni az ügyintézéssel akkor 5ért elintéznek mindent...szóval max 50és minden megvan

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok! :)

Megkaptam a fizút mondom bemegyek a városba betankolom a kocsit már sötét volt. Tankoltam ilyen shell racing benzint vagy 5l re ment rá vagy 25l.

Meg mászkáltunk a városba kocsival - kocsi nélkül :(

Majd átmentem egy másik kisebb városba anno szomszéd falú volt :( Nevezetes kanyarom előtt vonatsín átjáró de már megszűnt a kisvasút na mind1 úgy ahogy kell leállok szétnézek.

Pár robogós beszélgetett ott. Nem is akartam nagyon odalépni a gázra, de had menjen alapon lepörgettem az 1est :D Megyek kisebb íves kanyar rögtön rendőrségi autó keresztbe :D igazolás :) De nem intett le :D :o De tutkó hallották hogy felpörög a corza.

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok! :)

Megkaptam a fizút mondom bemegyek a városba betankolom a kocsit már sötét volt. Tankoltam ilyen shell racing benzint vagy 5l re ment rá vagy 25l.

Meg mászkáltunk a városba kocsival - kocsi nélkül :(

Majd átmentem egy másik kisebb városba anno szomszéd falú volt :( Nevezetes kanyarom előtt vonatsín átjáró de már megszűnt a kisvasút na mind1 úgy ahogy kell leállok szétnézek.

Pár robogós beszélgetett ott. Nem is akartam nagyon odalépni a gázra, de had menjen alapon lepörgettem az 1est :D Megyek kisebb íves kanyar rögtön rendőrségi autó keresztbe :D igazolás :) De nem intett le :P :o De tutkó hallották hogy felpörög a corza.

Nemsemmi, vigyázz mert megjegyeznek maguknak :D A corsás vad :P

Link to comment
Megosztás:

ha bármilyen "leggázosabb" moci van a kocsiban, annak a műszakija 30+a törzskönyvben ill forgalmiban való átirás 6-6 ezer, plusz ha nem akarsz carakodni az ügyintézéssel akkor 5ért elintéznek mindent...szóval max 50és minden megvan

Én múlt héten 50-et saccoltam a papírmunkára.Akkor még azt mondtad,hogy a töredékéből megvan. :o

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.