Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

hangtompító... rendőrbácsinál rá lehet fogni hogy részecskeszűrős "űrkatalizátor" :o

Direktszűrő van-e rajta?

Merha egyik ódaloon csökkented a nyomáást,akkó a másik ódalon is csökkentni kell a nyomááást.

Így monták az ótósbótba!!

Ha egy rendszerben megjelenik valami plusz,akkor az valahonnan "hiányzik" Szvsz a hangosabb kipufogó esetében a teljesítmény alakul hanggá.

Ha nem változtatsz a kipufogó szelep nyitási idején akkor csak szarabb lesz a nem gyári cucctól.

Link to comment
Megosztás:

Azok nem hegesztések, csak sürü pontozások :o Hamár szép króm anyagot hegeszt, legalább awival tette volna össze :D hameg fogyóval könyörgöm ne így.

na látom már megy a fika...sajnos nem volt pénzem h egy profi kipufogós csinálja profi eszközökkel és előre hajlított elemekből, de ha szebben és jobban tudja itt a sok okos megcsinálni akkor szívesen várom a jelentkezőket akik ingyen megcsinálja nekem v hallgasson a sok fikamatyi

Link to comment
Megosztás:

Hali!!!

Nekem 2011-re 7700Ft/év jött ki.

Idén kb 5000-rel volt több, úgyhogy váltok.

Tavaly fater Audiánál 45000-rel kedvezőbbet találtunk. Azért az már egész jó kis megtakarítás.

Astrán 11E,Corsán 13E-t spórolok. :o

Mindkettő marad az allianznál,csak újrakötöm.

Link to comment
Megosztás:

Astrán 11E,Corsán 13E-t spórolok. :)

Mindkettő marad az allianznál,csak újrakötöm.

Áhhh..kösd a legolcsóbbnál!Úgysem fizetnének...

Ezek a díjak inkább már viccesek!

Szerintem az egész eu-ban itt a legalacsonyabb a kgfb.

Olyan MÁV biztosítós érzésem van :o (magánszámlára ment az egész,legalább olcsó volt) :)

Bejöttek ezek a kóklerek jó olcsók,fizetni nem fognak,az árakat viszont lenyomják,így a "nagyobbak" ,hogy versenyképesek maradjanak,olcsóbbak lettek,viszont mindent elkövetnek,hogy ne fizessenek semmit.

Vigyázni kell,hogy mit tol meg az ember.Szegeden van egy Bentley continental gt. Na ott aztán 10 autónyi követési távolságot tartok mögötte b+ :D

Link to comment
Megosztás:

na látom már megy a fika...sajnos nem volt pénzem h egy profi kipufogós csinálja profi eszközökkel és előre hajlított elemekből, de ha szebben és jobban tudja itt a sok okos megcsinálni akkor szívesen várom a jelentkezőket akik ingyen megcsinálja nekem v hallgasson a sok fikamatyi

Csak kérned kellett volna...nem fikázás volt csak ha te oktatnád a hegesztést belellátnál a mikéntjébe. Egyébként meg peace.

Link to comment
Megosztás:

Csak kérned kellett volna...nem fikázás volt csak ha te oktatnád a hegesztést belellátnál a mikéntjébe. Egyébként meg peace.

nem szeretek kérni főleg nem olyanoktól akiket nem is ismerek...és olyat sem oktatok amihez értek, főleg nem olyat amihez nem...amúgy meg ez tipikus magyar mentalitás, hogy nem tudunk örülni a más kis apró örömének hanem inkább a kivetnivalót keressük (persze tisztelet a kivételnek)

Link to comment
Megosztás:

Hali!!!

Számoltátok már a 2011-es kötelező biztosítást?

Végre eljött az1.2-es Corsák ideje!!! ( erre jó a 33 KW )

Lassan már ők fizetnek nekem :D

Nekem muter nevén van és így 6500huf/negyedév! (1958-as, b2)

Ha az én nevemre kötném, amit meg kéne tennem úgy 18.000huf/negyedév! (1986, a0)

Pedig azt hittem ,hogy jóval olcsóbb lesz és akkor mehet az én nevemre hagyj gyűjtsem a bonus malus-t! :o

Link to comment
Megosztás:

hali

csupán azt szeretném kérdezni, hogy lehetséges, hogy 2 ugyanolyan típusú corsa fordulatszáma között van eltérés? (konkrétan 500rpm)

pár napja vetettem fel ezt a témát és valaki írta, hogy a corsaja 2500at pörög 5ben 90nél.

na most az enyém ugyanez értékeknél csak 2000-2100at.

Ez lehetséges?

amúgy 1,4i 16v motorról van szó. (x14xe)

ja és alapjáraton amúgy 800 a fordulat ami szerintem helyes. (vagy nem?)

Link to comment
Megosztás:

hali

csupán azt szeretném kérdezni, hogy lehetséges, hogy 2 ugyanolyan típusú corsa fordulatszáma között van eltérés? (konkrétan 500rpm)

pár napja vetettem fel ezt a témát és valaki írta, hogy a corsaja 2500at pörög 5ben 90nél.

na most az enyém ugyanez értékeknél csak 2000-2100at.

Ez lehetséges?

amúgy 1,4i 16v motorról van szó. (x14xe)

ja és alapjáraton amúgy 800 a fordulat ami szerintem helyes. (vagy nem?)

A műszeregységben lévő fordszámmérő nem nasa műszer,szal ha kicsit csal erre-arra,nem kell vele foglalkozni.

Az eltérés adódhat még gumiméret eltérésből és a váltód végáttételének mássága miatt is...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Egy B Corsa 1,2es motorral milyen áron fut most kb?

Átlagos állapotot feltételezek,

mennyi a városon kívüli fogyija, milyen éves fenntartási költsége van kb? És mi a jellemző típushibája, illetve egy két gyakori meghibásodás/probléma, amire figyelnétek?

Link to comment
Megosztás:

hali

csupán azt szeretném kérdezni, hogy lehetséges, hogy 2 ugyanolyan típusú corsa fordulatszáma között van eltérés? (konkrétan 500rpm)

pár napja vetettem fel ezt a témát és valaki írta, hogy a corsaja 2500at pörög 5ben 90nél.

na most az enyém ugyanez értékeknél csak 2000-2100at.

Ez lehetséges?

amúgy 1,4i 16v motorról van szó. (x14xe)

ja és alapjáraton amúgy 800 a fordulat ami szerintem helyes. (vagy nem?)

Szerintem én írtam, hogy 2500-öt pörög 90-nél de nekem 1,2 8V és F13-as váltó. Meg elfelejtettem, hogy nekem 15"-os gumi van rajt az is csal valamennyit lefele azt mondják.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Egy B Corsa 1,2es motorral milyen áron fut most kb?

Átlagos állapotot feltételezek,

mennyi a városon kívüli fogyija, milyen éves fenntartási költsége van kb? És mi a jellemző típushibája, illetve egy két gyakori meghibásodás/probléma, amire figyelnétek?

Kb indul 250től (alap, fapad, semmi extra). 94estől felfelé. Alaphibának a rozsdásodás ami öregedő autónál előjöhet, és még sokminden :o de ezt vissszább olvashatod. Nekem 1.2esem van. Eszik 5 - 5,5litert. biztosítás rá kb 9ezer negyedévente, alkatrészek kb fillérek, súlyadó megint nem nagyszám.

Nekem bevált, igaz lehetne komfortosabb de elnézem neki :)

Más: Hívtam pár szerelőt és kompletten egy központi zárat riasztóval együtt 50e-ért pakolnak be 5 ajtós corsába (ebbe minden benne van, odaviszem és ha kész elhozom, előtte nem volt risztóm se k.záram benne. Vmi HD márka (ez egy a sok közül :D ) amit hívtam )

Ez reálisnak számít?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Egy B Corsa 1,2es motorral milyen áron fut most kb?

Átlagos állapotot feltételezek,

mennyi a városon kívüli fogyija, milyen éves fenntartási költsége van kb? És mi a jellemző típushibája, illetve egy két gyakori meghibásodás/probléma, amire figyelnétek?

8 vagy 16 szelepes motor?

A 8szelep nekem 5körül eszik,nyáron 4.6-t is mértem már. 45LE nekem elég.,ha rendeben van simán jó autópályán 130nál is.

A 16 V 6.5 megeszik városon kívül viszont 65lovas,de ritka és 500alatt nincs.

Ha nem akarsz sokat lyukra futni,akkor állítsd a kezdőárat 350-re,ezért lehet 1.2-es 45le x12sz,c12nz-t kapni,és jobb esetben olajat is cseréltek benne.Az alatt inkább csak tyúkketrecnek javasolnám.

Én mondjuk egy jó állapotú 96-os x12sz-t (napfénytető,dupla lufi,gyári alufelni,metálfény) vettem egy éve,de mégis rá tudtam 3kilót költeni,hogy gyári állapotba hozzam.

Az előző tulaj a legnagyobb ellensége,arra kell figyelni nagyon. :o

Egyszerű,mint a faék,azt kapod amit látsz...már ha látod :D

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

lenne egy kérdésem motorolaj ügyben,motorkód x14xe 10w-40 vagy 5w-30-as jó bele ? km 130000.

és hogy ez befolyásolja e agr szelep működését? lényeg májusban lett cserélve agr szelep új utángyártott és mostanában

110 nél leveszem a lábam a gázról motorfék és kivillan a kontrollámpa ,kiolvastattam agr hiba de viszont van hogy 3 napig semmi jelzés, de volt hogy már 40 nél is villantott

úgy néz ki cserélik garanciába de kósza ötlet volt tőlem nem e az olaj tett be neki 10w-40 es van benne, de lehet nincs is köze hozzá nem tudom ,válaszotokat előre is köszönöm ,további szép napot !

Link to comment
Megosztás:

hali

megtudná vki mondani, hogy hol tudnék szerezni piros színű fűtésszabályozó gombocskákat?

már egy csomó belső tuning cuccot végignéztem de sehol sem találtam eddig:(

thx

szerintem akkor a legegyszerűbb ha kiszeded őket és elviszed egy fényezőhöz. Nem kerülne többe mintha megvennéd boltba.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

lenne egy kérdésem motorolaj ügyben,motorkód x14xe 10w-40 vagy 5w-30-as jó bele ? km 130000.

és hogy ez befolyásolja e agr szelep működését? lényeg májusban lett cserélve agr szelep új utángyártott és mostanában

110 nél leveszem a lábam a gázról motorfék és kivillan a kontrollámpa ,kiolvastattam agr hiba de viszont van hogy 3 napig semmi jelzés, de volt hogy már 40 nél is villantott

úgy néz ki cserélik garanciába de kósza ötlet volt tőlem nem e az olaj tett be neki 10w-40 es van benne, de lehet nincs is köze hozzá nem tudom ,válaszotokat előre is köszönöm ,további szép napot !

A 10w-40 gyári viszkozitás az x14xe-nek is úgy tudom.

A 30-as kicsit vékony bele ha 40-es nem fogy jobban,minthogy hígul,akkor szerintem nem fogyna belőle drasztikusan a 30-as sem.

Az 5w-40 vagy a 0w-40-t rakjál bele ha jobbat szeretnél. :o

Asszem az x14xe-nél is van egy gumi kartercső az egr-hez.Ha elporlad,akkor az is tud szórakozni.

Link to comment
Megosztás:

Megfagyott a levegő?? Hova lettek az emberek ? :o

Kérdés: Esetleg aki morcosította-morcosíytatta a mocitetőt az utána mennyi festékkel fújta színre a javított területet?

Kevertetni bármennyit lehet? (gondolok itt pl 2dl-re)

Illetve egy kis jótanács ,hogy mire kell figyelni amikor csinálja az ember, nagyon nem akarom, hogy beleérjen a fénycsóvába de azért nézzen ki jól.

Elképzelésem, hogy mondjuk (próbálom illusztrálni) a mocitetőkörívét ami ugye a lámpa vonalát követi összekötöm. 2 pont közt a legrövidebb út az egyenes. Az elejéhez nem akarok nyúlni mert az szerintem gátolná a hűtést valamilyen szinten.

Szerintetek?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.