Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Az injektor becsöpögés miatt a lambda-folyamatosan magasabb feszültséget szolgáltat az ECU-nak,ugyanígy a folytószelep poti hibája miatt is lehet ilyen.

Lambda hibára is gyújt elvileg hibalámpát.

A rossz injektorfejek miatt maximum tökéletlen lesz az égés,ekkora fogyasztásnövelést nem okoz.

A haldokló(értsd:még működik,de már kevesebb feszt ad ki) lambda még nem gyújt hibalámpát,de okoz ilyen mérvű fogyinövekedést.

Persze lehet 10 más probléma is...

Link to comment
Megosztás:

Most jut eszembe. ha én olyan nagy kényelmesen tankolok akkor olyan 22-24l benzintől nem tudok többet tankolni a corzába. mert mindig az a töltőpisztoly kattan egyet és kész.

Ha leállok vele játszadozni akkor nagy nehezen fel tudom vinni. De nem tudom mitől van..

De mikor V-Power Racinget tankoltattam a kutas sráccal rákérdeztem azt mondta hogy a szellőztetőjével lehet gond.

Hol van az a szellőztető és lehet e benne valamit amit mondott?

l re

Fogyasztássommal szerintem nincs baj még olajcsere előtt meg mielőtt nem tankoltam ezt a v-power racinget.. akkor olyan 8l mondanék 100km re de ez vegyes útkörülmények. Téli gumival.

És 2Ezer fölé nem nagyon emelve a fordulatot.

Link to comment
Megosztás:

Most jut eszembe. ha én olyan nagy kényelmesen tankolok akkor olyan 22-24l benzintől nem tudok többet tankolni a corzába. mert mindig az a töltőpisztoly kattan egyet és kész.

Ha leállok vele játszadozni akkor nagy nehezen fel tudom vinni. De nem tudom mitől van..

De mikor V-Power Racinget tankoltattam a kutas sráccal rákérdeztem azt mondta hogy a szellőztetőjével lehet gond.

Hol van az a szellőztető és lehet e benne valamit amit mondott?

24? :)

Ott valami nem kerek.

Link to comment
Megosztás:

Tehát a szar a lambdát kilehet mérni(multiméter,vagy valamilyen diag. műszer(ez a jobb megoldás))

a fogyasztás:

termosztát,vagy hőmérséklet jeladóra gondolnák.... :D

Hőfok jeladót is lehet,igazad van!

Termosztát tud csinálni +2liter fogyasztást?

Nekem tavaly ilyenkor rossz volt benne,akkor 10fok körül 5.7-et evett 95ből,most 100-asból 5.2-t mértem.

Télen 6.2-t fogyasztott mínuszokban,szerintem a jó termosztáttal is ennyi lesz a mostaniból ítélve.

A fűtés ugyanolyan,a 85fokot ugyanúgy elérte pár perc alatt szar termosztáttal is,annyi javulás van a termosztáttól,hogy 92fokra áll be a mutató. :)

SZVSZ 80fok körül elvesz minden dúsítást az ECU...

Viszont ha szem előtt tartjuk azt a gondolatot,hogy ott kell hibát keresni,ahol belenyúltál..és az etanol átalakítóval hová nyúlnak be.....

Link to comment
Megosztás:

Most jut eszembe. ha én olyan nagy kényelmesen tankolok akkor olyan 22-24l benzintől nem tudok többet tankolni a corzába. mert mindig az a töltőpisztoly kattan egyet és kész.

Ha leállok vele játszadozni akkor nagy nehezen fel tudom vinni. De nem tudom mitől van..

De mikor V-Power Racinget tankoltattam a kutas sráccal rákérdeztem azt mondta hogy a szellőztetőjével lehet gond.

Hol van az a szellőztető és lehet e benne valamit amit mondott?

l re

Fogyasztássommal szerintem nincs baj még olajcsere előtt meg mielőtt nem tankoltam ezt a v-power racinget.. akkor olyan 8l mondanék 100km re de ez vegyes útkörülmények. Téli gumival.

És 2Ezer fölé nem nagyon emelve a fordulatot.

Ha legközelebb leáll a vasad,akkor tekerd le a tanksapkát,ha cuppan a vákum,akkor tényleg tank-szellőztető hiba...

Link to comment
Megosztás:

sziasztok

lenne nekem egy vadi új, gyári (GM), x14xe típusú motorhoz való vízpumpám dobozában, AFA-s számlájával! Ha valakit érdekel dobjon egy üzit és megegyezünk!

Üdv: Gábor

Nem cserélted ki a vezérléssel együtt? Pedig elég gyakori,hogy hagyjuk azt a pumpát,nem látszik öregnek jó lesz az,aztán reccs.

Múltkor boldog voltál,hogy a 45ért megrendelted a GM dobozos gates cuccokat,akarom mondani gyári alkatrészeket.

Pedig én szóltam,hogy a gates-el semmi gond...és a "gyárival" is meg lehet szívni..Miket beszélek...most megyek és felköpök aztán aláállok,mert tudjuk,hogy a prémiumfééék... :)

Ha dörzsölt lennél,akkor akár azt is lehet játszani,hogy a régit megpucolod aztán visszarakod a dobozba,kívülről úgysem látszik rajta..Persze én csak egy falánk majom vagyok

másnak ilyen nem jut eszébe.
Link to comment
Megosztás:

Hőfok jeladót is lehet,igazad van!

Termosztát tud csinálni +2liter fogyasztást?

Nekem tavaly ilyenkor rossz volt benne,akkor 10fok körül 5.7-et evett 95ből,most 100-asból 5.2-t mértem.

Télen 6.2-t fogyasztott mínuszokban,szerintem a jó termosztáttal is ennyi lesz a mostaniból ítélve.

A fűtés ugyanolyan,a 85fokot ugyanúgy elérte pár perc alatt szar termosztáttal is,annyi javulás van a termosztáttól,hogy 92fokra áll be a mutató. :)

SZVSZ 80fok körül elvesz minden dúsítást az ECU...

Viszont ha szem előtt tartjuk azt a gondolatot,hogy ott kell hibát keresni,ahol belenyúltál..és az etanol átalakítóval hová nyúlnak be.....

igen tud...

mivel a motor nem éri el az üzemi hőmérsékletet (92C) így többlet fogyasztás jelentkezik,és a hőmérséklet jeladó folyamatosan az alacsonyabb hőfokú

víz értékeit küldi az ECU felé....

Link to comment
Megosztás:

Nem cserélted ki a vezérléssel együtt? Pedig elég gyakori,hogy hagyjuk azt a pumpát,nem látszik öregnek jó lesz az,aztán reccs.

Múltkor boldog voltál,hogy a 45ért megrendelted a GM dobozos gates cuccokat,akarom mondani gyári alkatrészeket.

Pedig én szóltam,hogy a gates-el semmi gond...és a "gyárival" is meg lehet szívni..Miket beszélek...most megyek és felköpök aztán aláállok,mert tudjuk,hogy a prémiumfééék... :)

Ha dörzsölt lennél,akkor akár azt is lehet játszani,hogy a régit megpucolod aztán visszarakod a dobozba,kívülről úgysem látszik rajta..Persze én csak egy falánk majom vagyok

másnak ilyen nem jut eszébe.

a pontos helyzet az, hogy 1 hónapja vettem a kocsit és az eladó mondta h a komplett vezérlést nem olyan rég cserélte ki. Ennek ellenére én nem akartam kockáztatni és megvettem a cuccokat, hogy tutira kilegyenek cserélve de a szerelők mondták, hogy ez valóban nem rég lehetett cserélve és abban egyeztünk meg, hogy a szíjat akkor már lecserélik de a vízpumpát azt teljesen felesleges lenne mert tényleg szinte látszik, hogy új! Na már most becsapni senkit sem akarnék ezért nem a régi vízpumpát tettem bele az új dobozába hanem valóban a vadi zsírt hagytam benne és gondoltam hogy megprobálom eladni, hogy ne álljon benne a pénzem. Legrosszabb esetben megmarad és a következő cserénél ezt már nem kell vennem!!:)Ennyi!:D

Link to comment
Megosztás:

a pontos helyzet az, hogy 1 hónapja vettem a kocsit és az eladó mondta h a komplett vezérlést nem olyan rég cserélte ki. Ennek ellenére én nem akartam kockáztatni és megvettem a cuccokat, hogy tutira kilegyenek cserélve de a szerelők mondták, hogy ez valóban nem rég lehetett cserélve és abban egyeztünk meg, hogy a szíjat akkor már lecserélik de a vízpumpát azt teljesen felesleges lenne mert tényleg szinte látszik, hogy új! Na már most becsapni senkit sem akarnék ezért nem a régi vízpumpát tettem bele az új dobozába hanem valóban a vadi zsírt hagytam benne és gondoltam hogy megprobálom eladni, hogy ne álljon benne a pénzem. Legrosszabb esetben megmarad és a következő cserénél ezt már nem kell vennem!!:)Ennyi!:)

és még annyit ideszúrnék, hogy abban a dobozban valóban GM cucc volt és véletlenül sem Gates:!!!:D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Le szeretném szerelni a b corsám hátsó lökhárítóját. El is jutottam odáig, hogy a hét csavart kitekertem, de úgy tűnik a hátsó műanyag kerékívek mögött is van rögzítése. A kerékíveket sehogyan sem sikerült leimádkozni, pedig lehet letörtem valamit. :) Ha valaki tudja hogyan kell, legyen szíves segítsen!

Köszi:Corsalino

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.