Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ah nem, gond nélkül beindul csak annyi hogy fékkel indul a kocsi aztán gurulok egy 20as tempóval. majd lefékezek az indítás miatt :) kicsit hülyén néz ki :D

Elküldve
Ah nem, gond nélkül beindul csak annyi hogy fékkel indul a kocsi aztán gurulok egy 20as tempóval. majd lefékezek az indítás miatt :) kicsit hülyén néz ki :D

Mindig ez az EGR....esetleg lambda.....deee alapjárati-motort is nézd meg <_<

Ha köze van a fékezéshez,akkor esetleg vákum-membrán,vezeték tömítetlenség?

Alapjáraton nyomkodd a féket,ha fulladozik,akkor igen valószínű,hogy ott a baj.

Elküldve

Sziasztok 2000.-es B Corsa 1.2 kiégett a a középkonzolon lévő (hármas fűtéssel kapcsolatos kapcsolók ) kis izzója,-az amelyikkel azt válasszuk meg hogy hova fújja a levegőt(szélvédő-láb stb)

Fogalmam sincs hogyan kezdjek neki a cserének,-nem szeretnék összebarmolni semmit.

Kérlek Titeket segítsetek hol kezdjem a lebontást ,hogy hozzáférjek a kis izzókhoz(rizs vagy sima?)

Előre is köszönöm urak!!!

Elküldve
Mindig ez az EGR....esetleg lambda.....deee alapjárati-motort is nézd meg :)

Ennek a motornak ez a 3 sarokpontja.

Bármelyiket is hanyagolod,azonnal hibát képes produkálni.

Elküldve
Sziasztok 2000.-es B Corsa 1.2 kiégett a a középkonzolon lévő (hármas fűtéssel kapcsolatos kapcsolók ) kis izzója,-az amelyikkel azt válasszuk meg hogy hova fújja a levegőt(szélvédő-láb stb)

Fogalmam sincs hogyan kezdjek neki a cserének,-nem szeretnék összebarmolni semmit.

Kérlek Titeket segítsetek hol kezdjem a lebontást ,hogy hozzáférjek a kis izzókhoz(rizs vagy sima?)

Előre is köszönöm urak!!!

Azt hiszem pár oldallal ezelőtt volt erről szó,képes beszámoló is készült erről,picit olvass vissza. :)

Elküldve
Ennek a motornak ez a 3 sarokpontja.

Bármelyiket is hanyagolod,azonnal hibát képes produkálni.

Az enyémek elvannak köszönik szépen.

Pedig olyan trehány disznó vagyok ,hogy soha egy csokor virágot/doboz bonbont nem vittem nekik. :)

Elküldve
Azt hiszem pár oldallal ezelőtt volt erről szó,képes beszámoló is készült erről,picit olvass vissza. :)

Visszaolvastam,de képes hozzászólás csak a 6048-as van de azon csak egy esti kép a konzolról!

299.-ig olvastam vissza de semmi.Azért köszönöm!!!-esetleg valaki a tuttit nem tudja???

Elküldve
Az enyémek elvannak köszönik szépen.

Pedig olyan trehány disznó vagyok ,hogy soha egy csokor virágot/doboz bonbont nem vittem nekik. :D

A te mocid lényegesen egyszerűbb konstrukció.

De tudod mit?

Legyél te akkor az egyszemélyes helpdesk,osztd te az észt,mi meg elcsevegünk itt a többiekkel. :)

Elküldve
Ennek a motornak ez a 3 sarokpontja.

Bármelyiket is hanyagolod,azonnal hibát képes produkálni.

Ismerem az érzést! :)

Hétfőn viszik el az autót, nekem sajnos a suli miatt még arra sincs időm, hogy a légszűrőt ki takarítsam. Majd mondom a fickónak ( Opel márkaszervízbe volt szerelő....), hogy lambda szondát, meg a levegő hőmérséklet mérőn gondolkozok még...

Elküldve
Sziasztok 2000.-es B Corsa 1.2 kiégett a a középkonzolon lévő (hármas fűtéssel kapcsolatos kapcsolók ) kis izzója,-az amelyikkel azt válasszuk meg hogy hova fújja a levegőt(szélvédő-láb stb)

Fogalmam sincs hogyan kezdjek neki a cserének,-nem szeretnék összebarmolni semmit.

Kérlek Titeket segítsetek hol kezdjem a lebontást ,hogy hozzáférjek a kis izzókhoz(rizs vagy sima?)

Előre is köszönöm urak!!!

Az 5907-es hozzászólásnál megtalálod

Elküldve
A te mocid lényegesen egyszerűbb konstrukció.

De tudod mit?

Legyél te akkor az egyszemélyes helpdesk,osztd te az észt,mi meg elcsevegünk itt a többiekkel. :)

Nagyon megtisztelő.

Szakértő ember szájából mindig jólesik az elismerés! :D

Nem hiszek a távgyógyításban az a baj,meg most mit lehet azokra mondani,hogy rángat,leáll,ha reggel melegszendót reggelizem és este lenyomok 2 sört akkor nem csinálja...stb. (bárminemű egyezés a valósággal a véletlen műve).

Mondjuk Bélánál a fentebb leírt módon megnézném a fékvákumot,azzal nem fut lyukra semennyire.

Elküldve
Nagyon megtisztelő.

Szakértő ember szájából mindig jólesik az elismerés! :D

Nem hiszek a távgyógyításban az a baj,meg most mit lehet azokra mondani,hogy rángat,leáll,ha reggel melegszendót reggelizem és este lenyomok 2 sört akkor nem csinálja...stb. (bárminemű egyezés a valósággal a véletlen műve).

Mondjuk Bélánál a fentebb leírt módon megnézném a fékvákumot,azzal nem fut lyukra semennyire.

Csak kicsit mondasz ellen magadnak egy hozzászóláson belül,de nem téma! <_<

Azt nem értem viszont,ha nem tetszik a fórum,minek jársz ide? :)

Elküldve

reggel álmosan a megszokott úton zötyögök befelé a melóba, a nap még éppen csak bontogatja sugarait és egyszer csak megláttam: gyönyörű piros fényezése, fekete alufelnije, és makulátlan állapota magával ragadott...egy gsi f astra volt, egyből felébredtem és vettem volna elő a fényképezőt erre padlógáz és már ott sem volt...és alegszebb hogy két max 20éves cica ült benne...hmm az élet apró örömei :)

további szép pénteki napot kívánok mindenkinek

Elküldve

Annyi lesz a történet, hogy még megyek egy pár kört a corzával kikapcsolom a magnót és figyelni fogom a motort. Hogy pontosan el tudjam mondani a szerelőnek hogy mi a szitu.

Nem tudom lehet én írtam le szarul vagy én nem értek valamit. Lefulladás szó alatt én azt értem mikor olyanokat rángat, hogy lefejeled a kormányt vagy bármi hirtelen elrántást, pl. ha sebességbe akarod indítani a kocsit.

Motor leállás alatt értem ha egész egyszerűen elhalkul a motor és csak gurulsz :D Semmiféle rángatás stb..

Ez a leállás van nekem. Ha rángatna az amúgy is hamar észlelném és kinyomnám a kuplungot, de ez sumákol :)

Elküldve
Annyi lesz a történet, hogy még megyek egy pár kört a corzával kikapcsolom a magnót és figyelni fogom a motort. Hogy pontosan el tudjam mondani a szerelőnek hogy mi a szitu.

Nem tudom lehet én írtam le szarul vagy én nem értek valamit. Lefulladás szó alatt én azt értem mikor olyanokat rángat, hogy lefejeled a kormányt vagy bármi hirtelen elrántást, pl. ha sebességbe akarod indítani a kocsit.

Motor leállás alatt értem ha egész egyszerűen elhalkul a motor és csak gurulsz :D Semmiféle rángatás stb..

Ez a leállás van nekem. Ha rángatna az amúgy is hamar észlelném és kinyomnám a kuplungot, de ez sumákol :)

Ez valószínű EGR lesz!

Elküldve
Buksííí, há nem gyütté.

nem, hulla voltam és pocsék napom volt tegnap, de azért gondoltam Rátok ... meg a kocsi is elég retkes és így nem is mertem oda tolni a pofámat :)

Elküldve
nem, hulla voltam és pocsék napom volt tegnap, de azért gondoltam Rátok ... meg a kocsi is elég retkes és így nem is mertem oda tolni a pofámat :)

éééés? :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.