Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Hali!!!

Ezen is csak egy kicsi luk volt, amit purhabbal akartam begyógyítani, de végül is csak csere lett mindkét oldalon.

Itt már a külső küszöb le van "vágva", amit egyszerűen össze lehetett söpörni egy vödörbe.

corsa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve

Sziasztok!

A csomiajtón milyen állásban kell állnia a kulcsnak, hogy a központi azt is kinyissa?

Próbáltam függőlegesen, és vízszintesen is, de semmi. Viszont fülre olyan, mintha dolgozna benne a moci.

Nehéz elhinni, hogy a kp zár kinyitja az üza ajtót is, de a csomiajtót nem :) Lehet csak szét van esve benne a szerkezet?

Elküldve
Sziasztok!

A csomiajtón milyen állásban kell állnia a kulcsnak, hogy a központi azt is kinyissa?

Próbáltam függőlegesen, és vízszintesen is, de semmi. Viszont fülre olyan, mintha dolgozna benne a moci.

Nehéz elhinni, hogy a kp zár kinyitja az üza ajtót is, de a csomiajtót nem :D Lehet csak szét van esve benne a szerkezet?

:) Izé... ha nem megy, akkor sasold meg belülről; szinte mindegy, hogy milyen állásban kellene lennie, ha most nem működik <_<

Elküldve
:) Izé... ha nem megy, akkor sasold meg belülről; szinte mindegy, hogy milyen állásban kellene lennie, ha most nem működik <_<

Szét lesz, csak gondoltam megkérdezem mielőtt szétártom....hátha csak én csinálok valamit rosszul :D

Elküldve
Figyu!

Lambdáddal mi a helyzet?

Anno,ha jól emléxem,ilyen hibakódot is mondtál.

Első körben cserélj DIS kockát,vagy a csatiját nézd meg,ami alulra megy,nem-e totál oxidos.

13 - Lambda szonda - nincs feszültség változás

Ezt a kódot dobta ki...

DIS kocka? Mik vannak! Nem is hallottam még ilyenről! Melyik az a DIS kocka?

Elküldve
13 - Lambda szonda - nincs feszültség változás

Ezt a kódot dobta ki...

DIS kocka? Mik vannak! Nem is hallottam még ilyenről! Melyik az a DIS kocka?

Akkor vagy totál meghalt a lambdád,vagy valahol vezeték szakadás van.

Vészüzemben megy a gépsas melegen.Ezért megy szarul és fullákol.

DIS kocka:

coil7075.jpg

Ebből mennek a gyujtáskábelek a gyertyákra.

Elküldve

Na ne szerénykedjünk kérem,olyan jól sikerült,hogy senki meg nem mondja,hogy javítva volt.Gondolom ez akartad hallani. <_<

Mielőtt visszaraktad a szőnyeget kiporszívóztál gondolom,mert nekem bennehagyták a vasreszeléket a küszöbcsere után hadd dolgozzon az ott,de kíváncsi voltam,hogy nekem mi van a szőnyeg alatt,így megmenekült a padlólemezem.Köszi! :icon13:

Az akkucheck akar lenni az akku+ kábelen? Akkor eddig én hátrafelé ültem a moziban,mert ilyet még nem láttam. :D

Hasznos dolog...

Elküldve
Na ne szerénykedjünk kérem,olyan jól sikerült,hogy senki meg nem mondja,hogy javítva volt.Gondolom ez akartad hallani. <_<

Az akkucheck akar lenni az akku+ kábelen? Akkor eddig én hátrafelé ültem a moziban,mert ilyet még nem láttam. :)

Hasznos dolog...

Biztosíték lesz az :D

Elküldve
13 - Lambda szonda - nincs feszültség változás

Ezt a kódot dobta ki...

DIS kocka? Mik vannak! Nem is hallottam még ilyenről! Melyik az a DIS kocka?

Látott már valaki olyat,hogy tech1-2 vel kiolvassuk,kivillogatjuk,aztán amit mond kicseréljük és jó lett? :)

Nagy mókamesterek ezek a hibakódok szvsz.

Valakitől kérj kölcsön lambdát,dis kockát(bármilyen opelből jó a DIS asszem),ha tudsz,mert egyik sem olyan olcsó dolog,hogy "lyukra futottam,i don't mind....

Persze mindenki arra költ....

Elküldve
Miért jó ha van ott biztosíték?

Tartós zárlatnál, ha egyébként nem old le semmi más, ez hamarabb kiolvad, mint ahogy a kocsi kigyullad. Nehéz méretezni, mert vannak nagy fogyasztók is, amiknek viszont semmiképpen sem szabad kiolvasztaniuk.

Elküldve
Miért jó ha van ott biztosíték?

Na, hogy végre ne csak te mondj okosat :) hát mondok énis

Tehát a kérdésedre a válasz: Kinyeri a vízből a Zoxigént.... :D

Elküldve
Tartós zárlatnál, ha egyébként nem old le semmi más, ez hamarabb kiolvad, mint ahogy a kocsi kigyullad. Nehéz méretezni, mert vannak nagy fogyasztók is, amiknek viszont semmiképpen sem szabad kiolvasztaniuk.

Te értesz az áramhoz úgy látom Zsiri! :)

Nyilván a szakmádhoz kapcsolódik.Gondolom. :icon13:

Nekem poroltó van az ülés alatt. :D

Meg gumilövedékes hatlövetű a kesztyűtartóban. Mindkettő életet menthet. <_<

Elküldve
Tartós zárlatnál, ha egyébként nem old le semmi más, ez hamarabb kiolvad, mint ahogy a kocsi kigyullad. Nehéz méretezni, mert vannak nagy fogyasztók is, amiknek viszont semmiképpen sem szabad kiolvasztaniuk.

Én inkább valami utólag beépített fogyasztó biztijére gondolok.......mondjuk zene :)

Elküldve
Te értesz az áramhoz úgy látom Zsiri! :)

Nyilván a szakmádhoz kapcsolódik.Gondolom. B)

Nekem poroltó van az ülés alatt. <_<

Meg gumilövedékes hatlövetű a kesztyűtartóban. Mindkettő életet menthet. :icon13:

Igen, nagyjából ez a szakmám. Hogy a gyakorlatban mit ér, azt Brekitől olvashatod.... :lol: Persze, hogy audiotechnikai cucchoz megy -_-

Poroltó, gumilövedék.... Nem kispálya :D

Elküldve
Igen, nagyjából ez a szakmám. Hogy a gyakorlatban mit ér, azt Brekitől olvashatod.... <_< Persze, hogy audiotechnikai cucchoz megy :icon13:

Poroltó, gumilövedék.... Nem kispálya :D

Hát nem! :lol:

Az 5literes olajos gallont simán átviszi,6méterről próbáltam.Tehát max. a sebész szedi ki.

Múltkor volt egy buszos,aki annyira letolt,hogy csak satufékkel tudtam elkerülni,hogy kinyírjon kvázi.

Na ott megfordult a fejemben,hogy kilövöm valamelyik ablakát,kifejezve nem tetszésemet,csak nem akartam TV-híradó sztár lenni. :)

Viszont megtanulta volna,hogy Corzááásokkal nem baxakszunk -_- B)

Elküldve
Na ne szerénykedjünk kérem,olyan jól sikerült,hogy senki meg nem mondja,hogy javítva volt.Gondolom ez akartad hallani. :D

Megveregetem én a saját vállam,inkább az izgat,ha lefestem az alvázszámot,azért szólnak-e... :)

Elküldve

Asszem ilyen DIS kockát már próbált bele 2-őt is az eggyik szerelő. És amúgy is, szikrát ad mindegyik pipa. Akkor csak nincs baja ennek a kockának.

Lambda szonda bisztos hogy gázos állapotba van, sztem vagy 4-5-6 éve tuti benne van. Ki tudom venni a szondát, meg nézni hogy mi a helyzet vele, nem? Alá kéne feküdnöm ehhez a művelethez? Mert akkor lehet bajba vagyok...

Elküldve
Látott már valaki olyat,hogy tech1-2 vel kiolvassuk,kivillogatjuk,aztán amit mond kicseréljük és jó lett? :)

Nagy mókamesterek ezek a hibakódok szvsz.

Valakitől kérj kölcsön lambdát,dis kockát(bármilyen opelből jó a DIS asszem),ha tudsz,mert egyik sem olyan olcsó dolog,hogy "lyukra futottam,i don't mind....

Persze mindenki arra költ....

Nekem eddig mindig igazat mondott a kivillogás,csak az szidja,aki nem tudja utána hol keresse a hibát. :D

A tech-el meg élő adatokat is látna,így pontosan tudná hol van a hiba menet közben...nem mindenre dob az ECU hibát azonnal,ezek a régi ECU-k nem olyan érzékenyek,mint a mostani társaik.

Másfelöl nem minden opel DIS kockája jó hozzá. <_<

X16XE(L)-t próbálj bontóból kérni...

Elküldve
Asszem ilyen DIS kockát már próbált bele 2-őt is az eggyik szerelő. És amúgy is, szikrát ad mindegyik pipa. Akkor csak nincs baja ennek a kockának.

Lambda szonda bisztos hogy gázos állapotba van, sztem vagy 4-5-6 éve tuti benne van. Ki tudom venni a szondát, meg nézni hogy mi a helyzet vele, nem? Alá kéne feküdnöm ehhez a művelethez? Mert akkor lehet bajba vagyok...

Nem kell aláfeküdni,egy 21-es kulcs kell hozzá,a kipuftorokban találod,a motor és a hűtő között.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.