Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Szerintem az ilyen izzók ugyanúgy vakítanak,mint az automata magasság-állítás nélküli xenonok.

Akkor mindenki szaladjon a boltba aki nem idióta?

Én akkor megspórolom az árát és állandó reflektorral fogok járni,mert úgyis mindenki mindenkit vakít,nem?

Nem az autómata magasság állítás nélküli xenonok vakítanak, hanem a szarul beállított lámpák. Ez lehet gyertyafény erősségű proli halogen, préééémium halogen, vagy xenon...

Link to comment
Megosztás:

Te Zsiri,én azt hallottam,hogy a Finn-piacra gyártott autókban gyújtásra megy a tompított.

Akkor a tiéd nem Suomi edition?

Ööööööö... :D Ezek szerint nem. Már gondolkodtam egy tranzisztor-relé páros berakásán, lehet, hogy lesz belőle idővel valami, mert utálom folyton kapcsolgatni, és néha el is felejtem. :D:D

Most épp a szakaszos ablaktörlés ütemének változtatásán dolgozom. Tök jó lenne, ha ritka és sűrű esőhöz és hozzá lehetne állítani az ütemezését, mikor még azért nem esik annyira, hogy állandóan járjon :D Teszem azt harminc és két mp közti szünet között lehessen változtatni folyamatosan a szünetket :)

Link to comment
Megosztás:

Nem az autómata magasság állítás nélküli xenonok vakítanak, hanem a szarul beállított lámpák. Ez lehet gyertyafény erősségű proli halogen, préééémium halogen, vagy xenon...

Akkor bennem van a hiba,mert mindíg észreveszem(vakulok) ha utólag-xenon,vagy erősebb halogén-izzó jön szembe.Mindegyik szarul van beállítva..nem hiszem. A gyári-xenonok nem vakítanak.

Link to comment
Megosztás:

Akkor bennem van a hiba,mert mindíg észreveszem(vakulok) ha utólag-xenon,vagy erősebb halogén-izzó jön szembe.Mindegyik szarul van beállítva..nem hiszem. A gyári-xenonok nem vakítanak.

Akkor lehet az enyém azért nem vakít, mert gyári(mondjuk télleg gyári :D ) ? Gondolom nem láttál még olyat, aminek beszart a tuti jó magasság állítója és gyári volt. :) Pedig ilyen is van bőven.

Link to comment
Megosztás:

na nem olvasom egy napig a fórumot és mik vannak itt :)

elöször is hatalmas köszönet RobZ-nak a fényképekkel illusztrált középkonzolos izzócseréért, ha szerzek egy meleg fedett helyett egyböl neki fogok állni én is :D

ez az autófeltörős móka nagyon durva, nekem is igy lopták ki a legkedvesebb fejegységemet, sehol egy karcolás sehol egy nyom nem volt, olyan mintha nem is lett volna benne rádió...na én ezek után a kulcslyukat müanyagossal "befalaztattam" és az egész kapott egy teli fényt de ezt anno linkeltem is ide nektek

ami a fényszórók helyes magasságának belövését illeti, tud erre vki vmi könnyű és jó módszert? nemrég szépen eltekerte az egyik haverom a bal oldalit, azóta az csak az eget világitja, persze lusta is voltam azóta hozzá nyúlni... :D

Link to comment
Megosztás:

Akkor lehet az enyém azért nem vakít, mert gyári(mondjuk télleg gyári :D ) ? Gondolom nem láttál még olyat, aminek beszart a tuti jó magasság állítója és gyári volt. :) Pedig ilyen is van bőven.

Engem meg lehet győzni,hogy van jó(nem vakítós) utólag xenon,erős halogén,nem azt mondom.

Csak nem láttam még olyat.De ez nyilván engem minősít és nem téged.

Link to comment
Megosztás:

Most épp a szakaszos ablaktörlés ütemének változtatásán dolgozom. Tök jó lenne, ha ritka és sűrű esőhöz és hozzá lehetne állítani az ütemezését, mikor még azért nem esik annyira, hogy állandóan járjon :D Teszem azt harminc és két mp közti szünet között lehessen változtatni folyamatosan a szünetket :)

Ha segíthetek.........olvasgass kicsit. Ha szépet is akarsz, akkor veszel omega ablaktörlő kapcsolót, azon be van építve a poti. Behúzol egy szál vezetéket a kapcsoló és kar közé és élvezed az eredményt. :D Ha nem akarsz hekkelni vegyél kart és relét

Link to comment
Megosztás:

Ha segíthetek.........olvasgass kicsit. Ha szépet is akarsz, akkor veszel omega ablaktörlő kapcsolót, azon be van építve a poti. Behúzol egy szál vezetéket a kapcsoló és kar közé és élvezed az eredményt. :D Ha nem akarsz hekkelni vegyél kart és relét

:D Ejh :D Akármilyen jó spanyol viaszt is találok ki, mindig kiderül, hogy valaki már feltalálta előttem :D

Köszi :)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem az ilyen izzók ugyanúgy vakítanak,mint az automata magasság-állítás nélküli xenonok.

Akkor mindenki szaladjon a boltba aki nem idióta?

Én akkor megspórolom az árát és állandó reflektorral fogok járni,mert úgyis mindenki mindenkit vakít,nem?

Na és?Nagy kaland! :)

AMmkor Zoli megcsináltam nekem a tunying lámpákat Egerben hajnal 2-kor szedtek ki,hogy ugye nem fényszoróval jöttem?

Előtte egy héttel voltam havernál szakműhelyben belőni az új lámpásokat műszerrel.

Link to comment
Megosztás:

izzócserén én is túl vagyok,pedig még csak 2 hete vagyok opeles.

viszont történt tegnap egy érdekes dolog.mentem felfele a 12.kerületbe egy nagyon szar rázós úton,és egyszer csak elhalgatott a rádió és megszünt a kijelző is,valamint a vészvillogó is megadta magát.mikor bekapcsoltam folyamatosan világított a visszajelzó és a lámpák sem villogtak.égett szagot is éreztem.

otthon kiszedtem a kijelzőt.ennek volt olyan égett szaga.az F1 bizti is kiment,de hiába cseréltem ki azonnal kiment újra.azóta rádió,kijelző,vészvillogó F1 bizti nem ok.mi a lótúró lehet ez?

Link to comment
Megosztás:

izzócserén én is túl vagyok,pedig még csak 2 hete vagyok opeles.

viszont történt tegnap egy érdekes dolog.mentem felfele a 12.kerületbe egy nagyon szar rázós úton,és egyszer csak elhalgatott a rádió és megszünt a kijelző is,valamint a vészvillogó is megadta magát.mikor bekapcsoltam folyamatosan világított a visszajelzó és a lámpák sem villogtak.égett szagot is éreztem.

otthon kiszedtem a kijelzőt.ennek volt olyan égett szaga.az F1 bizti is kiment,de hiába cseréltem ki azonnal kiment újra.azóta rádió,kijelző,vészvillogó F1 bizti nem ok.mi a lótúró lehet ez?

Jól olvasom, hogy visszaraktad az égett szagú kijelzőt, majd úgy dugtál be új biztit az F1-be? Gondolom nem... Akkor nem tudom, mi a gond, rajzom ugyan van a corsa3.pdf-ben, de hihetetlen gagyi minőségben rajzolták meg azt a könyvet :D verném péppé a kezét annak, aki... na mindegy. :) Ügyeskedj, és főleg legyen nálad jó sok biztosíték.... Vagy zárd rövidre, és ahol füstöl, ott a hiba, vagy legalábbis a füstölő vezeték arra vezet.... (Csak vicc volt, ne csináld!)

Sok sikert! :D

Link to comment
Megosztás:

Jól olvasom, hogy visszaraktad az égett szagú kijelzőt, majd úgy dugtál be új biztit az F1-be? Gondolom nem... Akkor nem tudom, mi a gond, rajzom ugyan van a corsa3.pdf-ben, de hihetetlen gagyi minőségben rajzolták meg azt a könyvet :D verném péppé a kezét annak, aki... na mindegy. :) Ügyeskedj, és főleg legyen nálad jó sok biztosíték.... Vagy zárd rövidre, és ahol füstöl, ott a hiba, vagy legalábbis a füstölő vezeték arra vezet.... (Csak vicc volt, ne csináld!)

Sok sikert! :D

köszi a biztatást.

nem tettem vissza a kijelzőt :D

a kapcsolási rajz tényleg nagyon gagyi...................

találtam egy német nyelvű rajzot ami jól olvasható.holnap nekiesek. :D

Link to comment
Megosztás:

köszi a biztatást.

nem tettem vissza a kijelzőt :D

a kapcsolási rajz tényleg nagyon gagyi...................

találtam egy német nyelvű rajzot ami jól olvasható.holnap nekiesek. :)

Az jutott eszembe, hogy

+ ha a kijelző, amit kivettél ép volt, hibátlan, nem égett

+ ha a rádiónak nincs külön biztosítéka helyben

+ ha az égett szag felfelé közlekedik,

...akkor lehet, hogy a rádióból mögött lesz a bűnös. Valamelyik tápvezeték elnyíródott, letestelődött, esetleg maga a rádió halt meg. Én ott próbálkoznék elsőnek. :D

Link to comment
Megosztás:

Most épp a szakaszos ablaktörlés ütemének változtatásán dolgozom. Tök jó lenne, ha ritka és sűrű esőhöz és hozzá lehetne állítani az ütemezését, mikor még azért nem esik annyira, hogy állandóan járjon :D Teszem azt harminc és két mp közti szünet között lehessen változtatni folyamatosan a szünetket :)

Ezen sokat nem kell gondolkodni, a B Omegában volt ilyen feature gyárilag. Neked csak egy relét meg egy ablaktörlőkart kell szerezned az előbb említett típusból (kart lehetőleg Caravanból, mert ha jól sejtem neked van hátsó ablaktörlőd is a Corsán), nekem meg megvan a leírás hogy hogyan kell bekötni. :D

Történetesen épp ma kötöttünk be egy ilyet egy Astra Coupéba.

Jah amúgy a gyári intervallumkapcsoló az 11 és 2 másodperc között szabályozható 7 fokozatban.

Link to comment
Megosztás:

ami a fényszórók helyes magasságának belövését illeti, tud erre vki vmi könnyű és jó módszert? nemrég szépen eltekerte az egyik haverom a bal oldalit, azóta az csak az eget világitja, persze lusta is voltam azóta hozzá nyúlni... :)

500ft

szerintem nem érdemes vele szarakodni :D

Link to comment
Megosztás:

Az jutott eszembe, hogy

+ ha a kijelző, amit kivettél ép volt, hibátlan, nem égett

+ ha a rádiónak nincs külön biztosítéka helyben

+ ha az égett szag felfelé közlekedik,

...akkor lehet, hogy a rádióból mögött lesz a bűnös. Valamelyik tápvezeték elnyíródott, letestelődött, esetleg maga a rádió halt meg. Én ott próbálkoznék elsőnek. :)

a kijelzőn elégett egy alkatrész az biztos.(ennek volt szaga)szerintem a rádió lesz a ludas.............

még valami eszembe jutott.

elektromos ablak: mennyire van gyárilag kikábelezve?ha pl ráakasztok egy olyan ajtót amiben gyárilag elektromos ablak,központizár van akkor működni fog-e?vagy kábelezni kell? a biztosítékokat persze be kell rakni(már ha benne van a biztitáblában a helye.)

???

Link to comment
Megosztás:

még valami eszembe jutott.

elektromos ablak: mennyire van gyárilag kikábelezve?ha pl ráakasztok egy olyan ajtót amiben gyárilag elektromos ablak,központizár van akkor működni fog-e?vagy kábelezni kell? a biztosítékokat persze be kell rakni(már ha benne van a biztitáblában a helye.)

???

hát az úgy volt .....

valamelyik kábelezve van ,valamelyik meg nincs.....

ezt neked kell kibogarászni :)

Link to comment
Megosztás:

Ezen sokat nem kell gondolkodni, a B Omegában volt ilyen feature gyárilag. Neked csak egy relét meg egy ablaktörlőkart kell szerezned az előbb említett típusból (kart lehetőleg Caravanból, mert ha jól sejtem neked van hátsó ablaktörlőd is a Corsán), nekem meg megvan a leírás hogy hogyan kell bekötni. :D

Történetesen épp ma kötöttünk be egy ilyet egy Astra Coupéba.

Jah amúgy a gyári intervallumkapcsoló az 11 és 2 másodperc között szabályozható 7 fokozatban.

Köszi szépen a tippet :) , majd megpróbálok beszerezni egy olyasmi kart... De lehet, hogy marad jövő tavaszra. Ha már pénzköltés, akkor elsőnek a megtorpanást intézzük el :D

Link to comment
Megosztás:

Láttam vaterán ilyen müszlerfalba való izzót ami nem izzó hanem led csak a foglalt eggyezik de azt olvastam hamar kiég azis. Valakinek van tapasztalata? Meg pontosan leírná valaki a foglalat tipusát?

ez?

A foglalat típusa: T5

Az szokott lenni a gond velük, hogy kicsi a gyárilag benne levő korlátozó ellenállás, és a túl nagy áram miatt először villogni kezdenek, majd kiégnek. Én helyből kicserélem benne az ellenállást valahova 680 ohm és 1 kiloohm közé.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.