Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

sziasztok

a napokban csatlakoztam a corsa tulajdonosok díszes társaságához:)

2 kérdést szertenék feltenni hátha valaki tudna érdemben segíteni a témában:

-nagyon szerettem volna olyan típust venni ami napfénytetővel van ellátva de sajna nem jött össze és ezt szeretném kérdezni, hogy utólag meglehet e ezt oldani és ha igen tudna e valaki ajánlani valami konkrét helyet hogy hol és kb mi pénzért?

-szeretnék bele tenni fordulatszám mérős kilométerórát is valaki tudna esetleg ajánlani valami konkrét típusut vagy termék kódut?

a kocsim a következő:corsa b swing 1,4i 16v 1999es 3 ajtós

előre is köszönöm a válaszokat illetve segítségeket!!

Elküldve
-szeretnék bele tenni fordulatszám mérős kilométerórát is valaki tudna esetleg ajánlani valami konkrét típusut vagy termék kódut?

a kocsim a következő:corsa b swing 1,4i 16v 1999es 3 ajtós

szia.

fordulatszámmérős óránál egyedül arra kell figyelni, hogy ami most neked a corsádba van az spirálos vagy elektromos hajtású? Ezt kell kideríteni és olyat kell venni ford. mérősben. Bekötése (állítólag) nem bonyolult dolog, (legalábbis én spirálosnak kérdeztem utána, régi kivesz új betesz, + egy kábel beköt :) ).

5-és 8e között mozognak, mindegy h 3 vagy 5 ajtós corsábóll, vagy corsába veszed, sőt a tigra óra is ugyanaz,csak arra figyelj hogy spirálos helyre nem lehet elektromost venni és fordítva se

Elküldve
Mutass egy példát arra,hogy a sima glykol felold bármit is a hűtőrendszerben. :)

Saját szememmel láttam kiszedett B Omega 2.5TD vízpumpát, nem létező lapátokkal, amiket a gagyi fagyálló mart szét (mondjuk ehhez tudni kell hogy ezen a típuson a vízpumpa lapátjai gyárilag műanyagból vannak).

Mondjuk Corsánál ilyet nem tudok, de jobb félni mint megijedni.

Meg járt már úgy ismerősöm V6 Calival, hogy szétmarta a hűtőfolyadék az olajhűtőt (ennél az olajhűtő a víztérben van), és szépen összekeveredett a motorolaj a hűtőfolyadékkal...

Szóval ha a fémet nem is marja meg az etilénglikol, de szvsz mindenképp korrozív, és nem volna jó ha mondjuk emiatt állna be a vízpumpa csapágya mert ugye a hűtőfolyadéknak itt a kenés is feladata.

Elküldve
Saját szememmel láttam kiszedett B Omega 2.5TD vízpumpát, nem létező lapátokkal, amiket a gagyi fagyálló mart szét (mondjuk ehhez tudni kell hogy ezen a típuson a vízpumpa lapátjai gyárilag műanyagból vannak).

Mondjuk Corsánál ilyet nem tudok, de jobb félni mint megijedni.

Meg járt már úgy ismerősöm V6 Calival, hogy szétmarta a hűtőfolyadék az olajhűtőt (ennél az olajhűtő a víztérben van), és szépen összekeveredett a motorolaj a hűtőfolyadékkal...

Szóval ha a fémet nem is marja meg az etilénglikol, de szvsz mindenképp korrozív, és nem volna jó ha mondjuk emiatt állna be a vízpumpa csapágya mert ugye a hűtőfolyadéknak itt a kenés is feladata.

sziasztok hááát ez a fagyállós téma nem semmi az első corsámat 6 évesen vettem, ha utána kellett tölteni soha nem néztem milyen kell konkrétan bele mentem vettem, már nem emlékszem milyet de soha nem volt semmi volt ott zöld is rózsaszin talán kék is de semmi a vizpumpát is kicseréltem még az elején a vezérléssel együtt és mikor eladtam 14 évesen hibátlan állaptban volt a motor de a mostani corsánál már viszont kérdezik hogy milyen fagyállót kérek a motor x14xe a korábbi c12nz volt ez most rózsaszin ennyit tudok...további szép napot

Elküldve

viszont van egy kis hiba az autón a hátsó csomagtér világitás nem működik de az autó az indul reggelente:) lényeg néztem már a biztiket a felnyíló részen lévő gumiharangot is ott nincs szálszakadás izzó jó talán valami rejtett hiba lehet ?az elején még működött de mára teljes sötétség......

Elküldve
viszont van egy kis hiba az autón a hátsó csomagtér világitás nem működik de az autó az indul reggelente:) lényeg néztem már a biztiket a felnyíló részen lévő gumiharangot is ott nincs szálszakadás izzó jó talán valami rejtett hiba lehet ?az elején még működött de mára teljes sötétség......

Nálam sem működött egy darabig; a rejtőzködő hiba a nyomókapcsolónál volt. Kilazult a csavar, elkorrodálódott, s nem testelődött le a lámpa, nem világított. Ha nem ez, akkor próbalámpával vagy kéziműszerrel próbálj utánajárni, hogy hol van feszültség és hol nincs. Sok sikert!

Lehet, hogy bunkó vagyok, de hadd kérjelek már meg, hogy amikor írsz, tegyél néha vesszőt, vagy pontot. Nem a helyesírás miatt, hanem mert így érthetetlen, amit írsz. Nee vedd kötekedésnek; szeretném első olvasatra megérteni, amit írsz!

Köszi, üdv. LZs.

Elküldve

Tegnap mentem asszony verdájával este és észrevettem valamit: a középkonzolnál a fűtés kezelőszerveinél kiégett az égő/égők, csak a hátsószélvédő fűtés visszajelzője pilákol.

Hogy lehet hozzáférni ezekhez az izzókhoz?

A régi Corsámnál (A2) a középsó tekerőt kellett lehúzni, amögötti izzó világította be az egészet.

Ennél ott van a fűtés visszajelzője, ami viszont ég.

Akkor mit, hol, hogyan...? :)

Elküldve
Tegnap mentem asszony verdájával este és észrevettem valamit: a középkonzolnál a fűtés kezelőszerveinél kiégett az égő/égők, csak a hátsószélvédő fűtés visszajelzője pilákol.

Hogy lehet hozzáférni ezekhez az izzókhoz?

A régi Corsámnál (A2) a középsó tekerőt kellett lehúzni, amögötti izzó világította be az egészet.

Ennél ott van a fűtés visszajelzője, ami viszont ég.

Akkor mit, hol, hogyan...? :)

Fordulatszámmérős órát és központi zárat nem szeretnél beszerelni? :D

Elküldve
Fordulatszámmérős órát és központi zárat nem szeretnél beszerelni? :)

???

Fordulatszámmérős óra van benne.

Nem értem...

Arra utalsz, hogy marha bonyolult?

Elküldve
Fordulatszámmérős órát és központi zárat nem szeretnél beszerelni? :D

Ja, amúgy a központi zár folyamatban van, a központját már betettem a műszerfal mögé, az ajtókat kellene már szétkapnom, csak keveset van otthon az autó, amikor én is ráérnék. :)

Elküldve

Lehet, hogy bunkó vagyok, de hadd kérjelek már meg, hogy amikor írsz, tegyél néha vesszőt, vagy pontot. Nem a helyesírás miatt, hanem mert így érthetetlen, amit írsz. Nee vedd kötekedésnek; szeretném első olvasatra megérteni, amit írsz!

Köszi, üdv. LZs.

Elküldve
[...]

semmi gond visszaolvastam de én hagytam ott egy csomó vesszőt emlékszem rá ,,,,,,,,,,,,,,,,, fene tudja köszönöm leendő moderátor úúúr talán

Tényleg nem azért mondtam, na...

Mizu a csomagtér-világítással, sikerült megtalálni a hibát? Nálad jó a csavar? :)

Elküldve
???

Fordulatszámmérős óra van benne.

Nem értem...

Arra utalsz, hogy marha bonyolult?

Csak azért kérdeztem,mert ezek az örökzöld témák a középkonzol világítással együtt.

Astra F Gyik topik a barátod! (Szinte ugyanaz a módja.)

Elküldve
Csak azért kérdeztem,mert ezek az örökzöld témák a középkonzol világítással együtt.

Astra F Gyik topik a barátod! (Szinte ugyanaz a módja.)

Na, az pont kimaradt, lévén, hogy olyanom sosem volt.

Eddig Corsa A2, Corsa B, Astra G a repertoár.

Köszi az infót, megnézem!

Elküldve
Csak azért kérdeztem,mert ezek az örökzöld témák a középkonzol világítással együtt.

Astra F Gyik topik a barátod! (Szinte ugyanaz a módja.)

Megnéztem, köszi!

Azért nem semmi, hogy ezért teljesen szét kell robbantani a közepét.

A2 Corsánál nem volt ekkora macera, no meg a G Astránál is úgy működik megint. Hogy ez miért kellett a B-nél...? :)

Akkor ez nem 2 perces mutatvány, mert az említetteknél szó szerint ennyi volt.

Elküldve
Tényleg nem azért mondtam, na...

Mizu a csomagtér-világítással, sikerült megtalálni a hibát? Nálad jó a csavar? :)

néztem az jó, kimértem az izzónál feszültség nulla valahogy nem kap áramot , innentől jön a szerelő mert már belenyúlni nem merek jobban ,a fene enné meg....

Elküldve
néztem az jó, kimértem az izzónál feszültség nulla valahogy nem kap áramot , innentől jön a szerelő mert már belenyúlni nem merek jobban ,a fene enné meg....

Azt jól teszed, ha nem vagy magadban biztos. :)

Ha már a lámpánál nincs meg a 12V-os feszültség (azt ugye közvetlenül kapja egy bizton keresztül), és a bizti is jó, akkor tényleg kínlódjon vele a szaki :D Elvileg az F1-es bizti az övé, de ha nem baj, most nem megyek ki leellenőrizni, hogy tényleg úgy van-e. Majd holnap :D

Elküldve
Megnéztem, köszi!

Azért nem semmi, hogy ezért teljesen szét kell robbantani a közepét.

A2 Corsánál nem volt ekkora macera, no meg a G Astránál is úgy működik megint. Hogy ez miért kellett a B-nél...? :)

Akkor ez nem 2 perces mutatvány, mert az említetteknél szó szerint ennyi volt.

Nekem tavaly égett ki az utolsó a 3ból,azóta mindig akadt jobb dolgom :D

Ha nincs fűtött garázsod,akkor szerintem várjál vele tavaszig.

Én nem is hiányolom már.

Elküldve
Saját szememmel láttam kiszedett B Omega 2.5TD vízpumpát, nem létező lapátokkal, amiket a gagyi fagyálló mart szét (mondjuk ehhez tudni kell hogy ezen a típuson a vízpumpa lapátjai gyárilag műanyagból vannak).

Mondjuk Corsánál ilyet nem tudok, de jobb félni mint megijedni.

Meg járt már úgy ismerősöm V6 Calival, hogy szétmarta a hűtőfolyadék az olajhűtőt (ennél az olajhűtő a víztérben van), és szépen összekeveredett a motorolaj a hűtőfolyadékkal...

Szóval ha a fémet nem is marja meg az etilénglikol, de szvsz mindenképp korrozív, és nem volna jó ha mondjuk emiatt állna be a vízpumpa csapágya mert ugye a hűtőfolyadéknak itt a kenés is feladata.

Tényleg nem akarok veled összeveszni Gabi,inkább hagyjuk... :)

Elküldve
Üdv az ápoltak között :D

Gumiméretek:

145R13 74T

165/70R13 79T

165/65R14 78T

A fordmérős órához nem értek :D Az üzemanyag-mérő megbízható, bár kissé hintázik fékezéskor, lejtő, vagy kanyarodáskor. Ja és (nálam) lassan éled fel, kell neki fél perc, mire felmegy a maximum töltésig (~10 liter :D )

Az aláírásodhoz add hozzá a motorkódot, úgy mindenkinek könnyebb lesz segíteni. :D

A köhögéshez részvét... Lehet, hogy Nálad is megtorpan a motor? :S Remélem nem... Vagy csak a benzinszűrő telt meg.

:P

Köszi az infókat. :)

A kérdésekből már csak a szegénységjelző maradt ki....tehát van-e szegénységjelző a ford. mérős órában?

Attól köhögött, hogy nem volt benne elég nyál.....de hát épp a kereskedőtől hoztuk el, nem lepett meg. :D

ui.: motorkód már tegnap is ott volt, csak a sor végén van, kicsit széthúzom, hogy látszódjon :D

Elküldve
Tényleg nem akarok veled összeveszni Gabi,inkább hagyjuk... :)

na a lényeg hűtőlével kapcsolatban:

opelék 2001től a piros G12 rakják bele,ezt belelehet rakni a régebbi gyártásúakba is.

De. Amibe csak G12 rakható bele abba csak azt lehet,legyen ez tök mindegy milyen márkájú csak G12 legyen

valójában ennyi :D

És tényleg ne vesztek össze :D

Elküldve
:D

Köszi az infókat. :)

A kérdésekből már csak a szegénységjelző maradt ki....tehát van-e szegénységjelző a ford. mérős órában?

Attól köhögött, hogy nem volt benne elég nyál.....de hát épp a kereskedőtől hoztuk el, nem lepett meg. :D

ui.: motorkód már tegnap is ott volt, csak a sor végén van, kicsit széthúzom, hogy látszódjon :D

van benne csórósági jelző :D

Elküldve

Nincs valakinek eladó első sárfogója?

Illetve valakinek van tapasztalat az osram nightbreaker izzóval kapcsolatban? Szeretnék valami nomrálisat télire, de mivel projektoros lámpám van a ledes marhaságok valószinüleg nem fognak beférni, és eddig egész pozitiv dolgokat irtak róla.

Elküldve

Aláírásomban szereplő corzánál tutkó hogy fém a vízpumpa lapátja :) Ha megtalálom a régit akkor lefotózom. Ugyanis nálam cserélni kellet mert volt a tengelyébe egy 8as kotyogott az egész.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.