Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nyugi!

"Tudom,hol kaphatsz olyat!" ®Brain élete :)

Olvasgattam a prémiumfékekről szóló tudományos eszmecserét, hát, jót nevettem. A viccet félretéve: milyen komoly reklám lett már ez a prémiumfékeknek és a makulátlan overálos prémium szerelőknek? A prémium sörökről és a prémium userekről nem is beszélve... :D

Elküldve
Olvasgattam a prémiumfékekről szóló tudományos eszmecserét, hát, jót nevettem. A viccet félretéve: milyen komoly reklám lett már ez a prémiumfékeknek és a makulátlan overálos prémium szerelőknek? A prémium sörökről és a prémium userekről nem is beszélve... :D

hát ez egy prémium fórum :) :D

Elküldve
Nyugi!

"Tudom,hol kaphatsz olyat!" ®Brain élete :D

Egyenlőre sehol. :D Lenyúlták az orrunk elől :) 10 perccel előttünk lefoglalózták.

Nem biztos, hogy bánom.....eleje törött volt, körbe a műanyag díszlécek, lökösök ecsettel feketére festve, helyenként már lekopva, szemmel láthatóan kiült ülések.....stb.

Mindegy......így jártunk....lesz másik, előbb-utóbb :D

Elküldve
Egyenlőre sehol. :D Lenyúlták az orrunk elől :) 10 perccel előttünk lefoglalózták.

Nem biztos, hogy bánom.....eleje törött volt, körbe a műanyag díszlécek, lökösök ecsettel feketére festve, helyenként már lekopva, szemmel láthatóan kiült ülések.....stb.

Mindegy......így jártunk....lesz másik, előbb-utóbb :D

Jól jártatok!

Más: Megjárattam az autót; egészen biztos vagyok benne, hogy jobb lett, de sajnos nem javult meg.

Alapjárati fordszám-esés továbbra is él, nem húz olyan szépen, békaugrásokra továbbra is rá lehet venni lejtőről való elindulással. A motorféke látványosan szebb lett ugyan - már nincs az az érzésem, hogy olajra futottunk -, ellenben nem gondolom, hogy ez így most tökéletes. Abban egyetértek, hogy ezerpárszázas fordulat körül visszaadja a benzint az injektornak, de egészen biztosan nem így kellene.

Apropó injektor, lehet, hogy azzal van gáz, s meg kellene etetni injektor-tisztítóval? Valakinek valami tapasztalat? Csodaszer, vagy parasztvakítás?

Szép napot :D

Elküldve

Egy ismerősöm rendszeresen hordja szerelőhöz az 1000 es corzáját. Injektortisztításra, szépen is megy a corzája :)

Őszerinte jó dolog.

Vannak ezek az injektortisztító benzinek nem tudom hogy ezek a gyakorlatban mennyire hatnak..

Elküldve

sziasztok.

Nincs esetleg vagy nem tud vki corsa b első üléseket eladót? Kompletten, sínekkel stb kellene sürgősen.

Kösssszzzi

Amúgy mondjuk g astra üléseit is bele lehet rakni? Viszont gondolom a síneket amik a padlóhoz vanna rögzítve akkor azokat kell arrébb rakni.

Elküldve
De előtte még ki kel csavarni 4 imbusz hernyócsavart, vagy nektek nincs benne?

nekem nincs...meghú és kijőő :)

most értem haza, 14fokot mutatott a hőmérő és wow...nagyon szeretheti a verda ezt a hőfokot mert úgy ment mintha a mocitető alatt egy turbósnitrósv8asboxermotor dolgozna :D

Elküldve
Kérdezném a tisztelt nagyérdeműt, hogy az 1.4-es B Corsa ('93 -'94-es évjáratból ) milyen hírnek örvend? Nekem 1.2 nyolc szelepes volt, azt ismerem. :)

melyikre gondolsz c14nz,c14se,x14sz,x14xe,lehet hogy x-es még nem volt akkor.

én a c14se-re (82 póni)voksolok ,c14nz ugyan az mint a c12nz csak 60 pónival ,de az is jó moci. :D

Elküldve
Nagyon köszi, akkor inkább maradnék továbbra is az Nz-s motoroknál, nekem bevált. :) 60 LE már jó. Inkább városi rohangálósnak kellene, sokszor kis távokra.

célnak megfelel :D városba teljesen jó

Elküldve
melyikre gondolsz c14nz,c14se,x14sz,x14xe,lehet hogy x-es még nem volt akkor.

én a c14se-re (82 póni)voksolok ,c14nz ugyan az mint a c12nz csak 60 pónival ,de az is jó moci. :D

Ez engem is érdekelne, mert le akarom cserélni a verdát egy nagyobb mocira (most 1.2nz ) mondjuk egy 1.4esre. Melyik motorkódút érné megvenni? 5ajtós kell az tuti, láttam 60 lovast, a 45után már egy fokkal jobbnak tűnik de mégis melyik motorszámú lenne a legjobb döntés? (Tudom egy 2literes belepiszkált,turbóval fűszerezve...:)

Elküldve
Ez engem is érdekelne, mert le akarom cserélni a verdát egy nagyobb mocira (most 1.2nz ) mondjuk egy 1.4esre. Melyik motorkódút érné megvenni? 5ajtós kell az tuti, láttam 60 lovast, a 45után már egy fokkal jobbnak tűnik de mégis melyik motorszámú lenne a legjobb döntés? (Tudom egy 2literes belepiszkált,turbóval fűszerezve...:)

én továbbra is c14se mocit javaslok.(82 pónival)

Elküldve
Nagyon köszi, akkor inkább maradnék továbbra is az Nz-s motoroknál, nekem bevált. :) 60 LE már jó. Inkább városi rohangálósnak kellene, sokszor kis távokra.

Az 1.4es nz motor megeszi a fejedet is.Rövid távokon=állandó hideg motorral közelebb lesz a fogyasztás 10literhez,mint a 9hez.A katalógusadat 8.9liter az 14nz nél, 14se 9.3 liter,x14xe 8.5l,gsi 8.6l

Az 1.2esek elvannak 7liter körül,az 1.0 három hengeres ennél is kevesebből és 7lóval erősebb,mint az 12nz,sz.Viszont a nem lógó belű példányok 500 eFt körül indulnak.

Én pár km-es távokra mondjuk ki sem állok a garázsból,inkább bringázok,gyalogolok,tömegközlekedem.

(Tudom,tudom Kőrösön csak a nagyon csórók,alkoholisták és gyerekek járnak bicajjal.... :D )

Elküldve
Az 1.4es nz motor megeszi a fejedet is.Rövid távokon=állandó hideg motorral közelebb lesz a fogyasztás 10literhez,mint a 9hez.A katalógusadat 8.9liter az 14nz nél, 14se 9.3 liter,x14xe 8.5l,gsi 8.6l

Az 1.2esek elvannak 7liter körül,az 1.0 három hengeres ennél is kevesebből és 7lóval erősebb,mint az 12nz,sz.Viszont a nem lógó belű példányok 500 eFt körül indulnak.

azért x10xe-nél meg kell szokni a varrógép járást :)

Nem rossz moci egyébként,nagyon hasonlít a z14xep-hez

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.