Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Egyébként Akitől vettem azt mondta hogy a vezérműszij kb 1 éves az olaj at februárba cserélte akkor marad a szimering ugye?

Ne matekolj fejben!

Vidd olyanhoz,aki érti a dolgát! :rolleyes:

Elküldve
....Műszerek amikre gondoltam: Benya nyomás, boost, olaj nyomás, vákuum, EGT, olaj hőfok, esetleg ha valami kelhet még szóljatok....

Boost és vákum az egy ugyebár, EGT meg látszik ha elszegényedik a keverék, így inkább a b.nyomásmérő a motortérbe kellene :rolleyes:

Elküldve
Egyébként Akitől vettem azt mondta hogy a vezérműszij kb 1 éves az olaj at februárba cserélte akkor marad a szimering ugye?

Ja. ebben az esetben nem kell félni,hogy szakad a szíj!

Akkor csak a hidrotőkéket,szimmeringet kell megoldani,hát az meg olyan 35körül hidrotőkék,10körül van egy szimmering csere+olaj.

Elküldve

Énsem akarom azt visszatenni hamár hozzányulnak hidrotőkékhez akkor illik kicserélni na meg amugyis hiába ismerőtől vettem.

Egy ami biztos hogy meglátogatom a danibácsit vagyvalaki mást és megbeszélem ezeket a dolgokat amit irtatok csak a sorrendet nemtudom nem vastag sajnos a pénztárcám ::rolleyes::D:D De ez legalább kivan fizetve apródonként meg megcsináltatom

Elküldve
Boost és vákum az egy ugyebár, EGT meg látszik ha elszegényedik a keverék, így inkább a b.nyomásmérő a motortérbe kellene :rolleyes:

boost és vákuum nem feltétlenül ugyanaz sztem az egyik turbó nyomást mér a másik meg vákumot a vákum csövön <_<

bnyomásmérő van a motortérbe a szabályzóval együtt

de egyenlőre fogalmam sincs milyen műszert rakok belülre meg hogy mit akarok lehet berakok mindent azt olyan lesz mint egy repülőgép meg beszerelek 30 világítós kapcsolót is -_-

Elküldve
Énsem akarom azt visszatenni hamár hozzányulnak hidrotőkékhez akkor illik kicserélni na meg amugyis hiába ismerőtől vettem.

Egy ami biztos hogy meglátogatom a danibácsit vagyvalaki mást és megbeszélem ezeket a dolgokat amit irtatok csak a sorrendet nemtudom nem vastag sajnos a pénztárcám ::rolleyes::D:D De ez legalább kivan fizetve apródonként meg megcsináltatom

A vezérműszíjat nem kell bontani a hidrotőkékhez! csak a szimmeringhez kell megbontani.

Tulajdonképpen elvan ez az autó még így ahogy van pár hónapig,csak az olajszintet figyeld!

Elküldve
A vezérműszíjat nem kell bontani a hidrotőkékhez! csak a szimmeringhez kell megbontani.

Tulajdonképpen elvan ez az autó még így ahogy van pár hónapig,csak az olajszintet figyeld!

A hidro kiszedése:

szed le a vezérlést

szed ki a vezműtengelyt

Nagyvonalakban :rolleyes:

Elküldve
boost és vákuum nem feltétlenül ugyanaz sztem az egyik turbó nyomást mér a másik meg vákumot a vákum csövön -_-

bnyomásmérő van a motortérbe a szabályzóval együtt

de egyenlőre fogalmam sincs milyen műszert rakok belülre meg hogy mit akarok lehet berakok mindent azt olyan lesz mint egy repülőgép meg beszerelek 30 világítós kapcsolót is :D

20081015122326.jpg

Vac az a vakáció mértékét mutatja ? :rolleyes:

Lehetetlen egyszerre sok műszert figyelni <_<

ui: Voszi írt neked a turbosban :)

Elküldve
A hidro kiszedése:

szed le a vezérlést

szed ki a vezműtengelyt

Nagyvonalakban <_<

Rosszul tudtam,bocs!

Ilyen amikor vak vezet világtalant :rolleyes:

Én nem cserélnék még vezérlést ha tavaly biztosan cserélték az tuti!

Elküldve
http://www.morepowertuning.hu/img/20081015122326.jpg

Vac az a vakáció mértékét mutatja ? :rolleyes:

Lehetetlen egyszerre sok műszert figyelni <_<

ui: Voszi írt neked a turbosban B)

de szép múúszer nekem nem kell ilyen csicsás -_-

am ja igaz mutat ez mindent azt se tom igazándiból hogy milyen műszer kell fontossági sorrendben, mert amúgy mindenről lesz led visszajelzés ha gáz van akkor piros ledek sora fog villogni :D de remélem csak teszt közben :)

thx má válaszoltam is B)

Elküldve

Szevasztok!

Nagyon beindult a fórum. Csak lesek itten hogy már hanyadik oldalnál járunk..

Arra lennék kíváncsi, hogy 96os Corza Swingbe hogyan rakják be a hátsó hídtestet? Kell ez a több miliős futómű beállító gép (amit így rácsíptetnek a felnire)

Vagy én nem tudom, most gondolkozok hogy annak végül is köze nincs a kerék futásához . :rolleyes: passz.. hogy is van ez..?

kicsit csúnya a végén a leépülés :S
Elküldve
Szevasztok!

Nagyon beindult a fórum. Csak lesek itten hogy már hanyadik oldalnál járunk..

Arra lennék kíváncsi, hogy 96os Corza Swingbe hogyan rakják be a hátsó hídtestet? Kell ez a több miliős futómű beállító gép (amit így rácsíptetnek a felnire)

Vagy én nem tudom, most gondolkozok hogy annak végül is köze nincs a kerék futásához . :rolleyes: passz.. hogy is van ez..?

kicsit csúnya a végén a leépülés :S

Nagytételben mernék rá fogadni,hogy a tréler meg sem állt Magyarországig <_< -_-

Elküldve
Szevasztok! Ma nekiálltam és kicseréltem úgy csináltam ahogy mondtad, Kösz! :rolleyes:

Mutatok pár képet <_<

Itt látszik hogy ami kék pöcök ott tartotta a benzinszűrön azt felfeszítettem majd csípőfogóval levágtam és így a csőben maradt az a kis kék befogató.

Gyári GM szürű ami valószínű még nem volt cserélve 120E km után.

Kis benya azért jött, de nagyon meglepődtem hogy ilyen piszkos.. nem sok mert a biztosítékot kivettem vagy 1-1,5dl mondom jó lesz valamit felgyújtani xD -_-

Kihúztam az ottmaradt műanyag befogató cuccot a csőből.

Mikor felraktam akkor láttam a régin hogy ott az a gumi karika.. azt már nem akartam nagyon birkózni vele.. szétvágtam és 2oldalú ragasztóval felfogattam a hengere..1öre nem sikerült kicsit elnéztem azért maradt ott a ragasztómaradék. Majd szépen visszaraktam mindent helyére. Minden okés néztem nem folyik a benya. Szóval 1el több dolog amit meg tudok csinálni a corzán :D

Annyi a kérdésem,hogy pontosan hol van ez a szűrő? Ma délután én is nekiesek kicserélem!

Elküldve

Hello! hm.. látom visszább olvastál még ha egy kicsit visszább olvasol akkor megtalálod hogyan kell kicserélni.. meg hogy hol is találod.

AC biztije ki...indít,kijárat a csőben lévő bengát...szűrő csere...bizti vissza...indít.

És.. még annyi hogy a szűrő nálam (96os -Swing típusú corzámban) a jobb hátsó keréknél van kialakítva egy pöcök az autóemelőnek.. és kb.. azzal egy vonalba a kocsi alatt jobb oldalt. egyből..

De ha nem találnád akkor aláfekszel a kocsi alá és egy kék csövet keresel ami belemegy egy hengerbe.. majd tovább.. :rolleyes: Képen látod is itt-itt-itt

Valamit nem tudsz kérdez nyugodtan én is nemrég cseréltem mint láttad, vágom a témát mint bálnaf*sz az iszapot <_<

Jah és kijáratás.. az nálam úgy működöt, hogy kapart egy kicsit az önindító és annyi xD Majd ha kicserélted indításnál dadoghat.. hát le is fulladt.. de 2djára már minden okés -_-

Elküldve

Hello! hm.. látom visszább olvastál még ha egy kicsit visszább olvasol akkor megtalálod hogyan kell kicserélni.. meg hogy hol is találod.

És.. még annyi hogy a szűrő nálam (96os -Swing típusú corzámban) a jobb hátsó keréknél van kialakítva egy pöcök az autóemelőnek.. és kb.. azzal egy vonalba a kocsi alatt jobb oldalt. egyből..

De ha nem találnád akkor aláfekszel a kocsi alá és egy kék csövet keresel ami belemegy egy hengerbe.. majd tovább.. :rolleyes: Képen látod is itt-itt-itt

Valamit nem tudsz kérdez nyugodtan én is nemrég cseréltem mint láttad, vágom a témát mint bálnaf*sz az iszapot <_<

Jah és kijáratás.. az nálam úgy működöt, hogy kapart egy kicsit az önindító és annyi xD Majd ha kicserélted indításnál dadoghat.. hát le is fulladt.. de 2djára már minden okés -_-

Kicsit néha rángat az auto menet közben.Remélem ez megoldaná a problémámat.Kössz a választ igy ,hogy képet is küldél már tiszta sór.

Elküldve
Hello! hm.. látom visszább olvastál még ha egy kicsit visszább olvasol akkor megtalálod hogyan kell kicserélni.. meg hogy hol is találod.

És.. még annyi hogy a szűrő nálam (96os -Swing típusú corzámban) a jobb hátsó keréknél van kialakítva egy pöcök az autóemelőnek.. és kb.. azzal egy vonalba a kocsi alatt jobb oldalt. egyből..

De ha nem találnád akkor aláfekszel a kocsi alá és egy kék csövet keresel ami belemegy egy hengerbe.. majd tovább.. :rolleyes: Képen látod is itt-itt-itt

Valamit nem tudsz kérdez nyugodtan én is nemrég cseréltem mint láttad, vágom a témát mint bálnaf*sz az iszapot <_<

Jah és kijáratás.. az nálam úgy működöt, hogy kapart egy kicsit az önindító és annyi xD Majd ha kicserélted indításnál dadoghat.. hát le is fulladt.. de 2djára már minden okés -_-

Kicsit néha rángat az auto menet közben.Remélem ez megoldaná a problémámat.Kössz a választ igy ,hogy képet is küldél már tiszta sór.

hm.. nekem is rángatott.. de én nemrég gyertyát is cseréltem :)Nálam olyan volt hogy csak tartottam a pedált és rángatott 1et 2 öt.. és az oldotta meg igazán, bár ki tudja..

Igazán idegesítő tud lenni a dolog ha előzni akarnál azt kihuzakodsz és csak rángat a kocsi :S

Meg ha rosszul van a gyertya becsavarva akkor is rángathat szerintem, de 19 éves pulya vagyok szóval.. ez csak az én véleményem xD

Szerk:Ö és mikor válaszolsz akkor nem kell kitörölni a szöveg elöl a quote name=sanyi1104' post='668283' date='2010-07-12 - 14:14]és a végéről a[/quote :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.