spzoli Elküldve Július8, 2010 Elküldve Július8, 2010 Affene. Bevallom emlékezetből írtam amit írtam, anno Uhuhu Ákosnak volt egy 1.8-as Astrája (talán C18XE vagy XEL, nem tudom), azon mintha tárcsa lett volna hátul is... de ezexerint rosszul emlékszem :rolleyes: Azok tárcsásak voltak. <_< c20neből asszem csak a gsi volt tárcsás.
Demó Elküldve Július8, 2010 Elküldve Július8, 2010 Engem a tiéd sosem zavart,az jópofa volt. :rolleyes: Tudom, hogy nem Te törölted ki. <_<
Laccci Elküldve Július8, 2010 Elküldve Július8, 2010 Azt áruljátok már el nekem mitől lehet olajos a gyertya? Megvettem gondoltam kicseréljük...elviszem és ott előttem vette ki a mester a gyertyát, erre csurog a olaj róla. Aztmondja, hogy nincs megfelelő kompresszió...előveszi a mérőszerszámot beledugja a lukályába...mind a 4 henger perfect...elképzelhető hogy nem volt rendesen meghúzva vagy más probléma is lehetne?Aztmondta ha a morot a végét járja akkor szokott ilyen előfordulni. Illetve mennyi a valószinüsége hogy ha hőgombát cserélnénk akkor hütőstöl kell mertugye belerohad a menet állítólag?!
J0hnny Elküldve Július8, 2010 Elküldve Július8, 2010 Azt áruljátok már el nekem mitől lehet olajos a gyertya? Megvettem gondoltam kicseréljük...elviszem és ott előttem vette ki a mester a gyertyát, erre csurog a olaj róla. Aztmondja, hogy nincs megfelelő kompresszió...előveszi a mérőszerszámot beledugja a lukályába...mind a 4 henger perfect...elképzelhető hogy nem volt rendesen meghúzva vagy más probléma is lehetne?Aztmondta ha a morot a végét járja akkor szokott ilyen előfordulni. Illetve mennyi a valószinüsége hogy ha hőgombát cserélnénk akkor hütőstöl kell mertugye belerohad a menet állítólag?! Szelepfedél tömítésed ereszt,attól olajos. Nem rohad bele,vizpumpafogóval kijön,no para.
Laccci Elküldve Július9, 2010 Elküldve Július9, 2010 Szelepfedél tömítésed ereszt,attól olajos. Nem rohad bele,vizpumpafogóval kijön,no para. KÖSZIKE! A klimás verzióóhoz való hőgombára tudtok egy árat mondani x14xe-hez?
Breki Elküldve Július9, 2010 Elküldve Július9, 2010 Azok tárcsásak voltak. <_< c20neből asszem csak a gsi volt tárcsás. Caravanba meg C20XE-től szereltek gyárilag tárcsát hátra (legalább is Csergőnél onnan kezdve találtunk kézikötelet) :rolleyes:
Volu Elküldve Július10, 2010 Elküldve Július10, 2010 tegnap életem legnagyobb dugójában ültem...ilyet csak a tv-ben láttam eddig, mikor a kocsik állnak, az emberek meg nyitott ajtónál a tüzö napon döglödnek...3-400méter 2óra alatt."fincsi" volt föleg klima nélkül
spzoli Elküldve Július10, 2010 Elküldve Július10, 2010 Caravanba meg C20XE-től szereltek gyárilag tárcsát hátra (legalább is Csergőnél onnan kezdve találtunk kézikötelet) <_< ...de én ezt mondtam is neked, mikor erről beszélgettünk.. :rolleyes: -_- tegnap életem legnagyobb dugójában ültem...ilyet csak a tv-ben láttam eddig, mikor a kocsik állnak, az emberek meg nyitott ajtónál a tüzö napon döglödnek...3-400méter 2óra alatt."fincsi" volt föleg klima nélkül Legalább álltatok, és le lehetett állítani a motort. Érd-Velence araszolva, na az szar. :) Hiába van klímád, mert rátolod a fűtést, hogy ne forrjon szét az egész motor.... :D
Breki Elküldve Július10, 2010 Elküldve Július10, 2010 tegnap életem legnagyobb dugójában ültem...ilyet csak a tv-ben láttam eddig, mikor a kocsik állnak, az emberek meg nyitott ajtónál a tüzö napon döglödnek...3-400méter 2óra alatt."fincsi" volt föleg klima nélkül A héten én is becoptam az M1-en a kamion balesetet....laza 1 óra volt kb.4 km. -_- Még egész gyorsan szabadultunk...... <_< ...de én ezt mondtam is neked, mikor erről beszélgettünk.. :rolleyes: :D Tudod, hogy van.....bolond ember az aki 5 percnél tovább vissza tud emlékezni :)
hakapeszimaki Elküldve Július10, 2010 Elküldve Július10, 2010 Hali! Car 300 rádióm van,a jobb első hangszóróm az (alsó mély) csak néha működik.Bekapcsolásnál dől el,hogy működik-e vagy sem.A felső magas hangszóró megy mindkét oldalon,illetve a hátsók is hibátlanul működnek.Van hogy hetekig üzemel,aztán akárhányszor kapcsolom be/ki nem megy.Mozgattam már mindent,az ajtózsanéroknál a kábelt,rádiót,balance-t tekergettem.... Hol lehet a hiba a hangszórónál,kábelezésében vagy a rádióban?
Laccci Elküldve Július10, 2010 Elküldve Július10, 2010 Hali! Car 300 rádióm van,a jobb első hangszóróm az (alsó mély) csak néha működik.Bekapcsolásnál dől el,hogy működik-e vagy sem.A felső magas hangszóró megy mindkét oldalon,illetve a hátsók is hibátlanul működnek.Van hogy hetekig üzemel,aztán akárhányszor kapcsolom be/ki nem megy.Mozgattam már mindent,az ajtózsanéroknál a kábelt,rádiót,balance-t tekergettem.... Hol lehet a hiba a hangszórónál,kábelezésében vagy a rádióban? nem lehet hogy a rádió időjárásérzékeny? öreg már lehet a forrasztások már nehezen viselik az időjárásváltozást :rolleyes: ám dunsztomsincs:D
Mc-elek Elküldve Július10, 2010 Elküldve Július10, 2010 KÖSZIKE! A klimás verzióóhoz való hőgombára tudtok egy árat mondani x14xe-hez? Katalógus szám:1846201 ,gyári 9900ft Ha egyre gondolunk :rolleyes:
Béla91 Elküldve Július10, 2010 Elküldve Július10, 2010 AC biztije ki...indít,kijárat a csőben lévő bengát...szűrő csere...bizti vissza...indít. Szevasztok! Ma nekiálltam és kicseréltem úgy csináltam ahogy mondtad, Kösz! :rolleyes: Mutatok pár képet <_< Itt látszik hogy ami kék pöcök ott tartotta a benzinszűrön azt felfeszítettem majd csípőfogóval levágtam és így a csőben maradt az a kis kék befogató. Gyári GM szürű ami valószínű még nem volt cserélve 120E km után. Kis benya azért jött, de nagyon meglepődtem hogy ilyen piszkos.. nem sok mert a biztosítékot kivettem vagy 1-1,5dl mondom jó lesz valamit felgyújtani xD -_- Kihúztam az ottmaradt műanyag befogató cuccot a csőből. Mikor felraktam akkor láttam a régin hogy ott az a gumi karika.. azt már nem akartam nagyon birkózni vele.. szétvágtam és 2oldalú ragasztóval felfogattam a hengere..1öre nem sikerült kicsit elnéztem azért maradt ott a ragasztómaradék. Majd szépen visszaraktam mindent helyére. Minden okés néztem nem folyik a benya. Szóval 1el több dolog amit meg tudok csinálni a corzán :D
Mc-elek Elküldve Július10, 2010 Elküldve Július10, 2010 Szevasztok! Ma nekiálltam és kicseréltem úgy csináltam ahogy mondtad, Kösz! :rolleyes: Ügyes vagy. <_< Ha benyomod a kék pöcköt ,akkor lelehet húzni. És nem gyárit raktál?Ejnye.
Béla91 Elküldve Július10, 2010 Elküldve Július10, 2010 Ügyes vagy. <_< Ha benyomod a kék pöcköt ,akkor lelehet húzni. És nem gyárit raktál?Ejnye. MANN-t! raktam azt mondta a fickó a boltba hogy gyári beszállítója vagy mit is mondott xD a többihez képest elég drága volt, aztán csak jó ha van egy kis betyárbecsület bennük. Szerk: ö.. ezt a megoldást jobbnak tartottam mert.. régi, szóval kosztól kezdve minden.. és így 1 emberes munka volt :rolleyes: mert 2 öt egyszerre benyomni húzós lett volna 1 embernek szerintem...
sanyi1104 Elküldve Július10, 2010 Elküldve Július10, 2010 b corsára való tehermentesítő gyűrü eladó. csináltattam de nem kell már, de még nem volt használva 56mm-69mm
Mc-elek Elküldve Július10, 2010 Elküldve Július10, 2010 MANN-t! raktam azt mondta a fickó a boltba hogy gyári beszállítója vagy mit is mondott xD a többihez képest elég drága volt, aztán csak jó ha van egy kis betyárbecsület bennük. Szerk: ö.. ezt a megoldást jobbnak tartottam mert.. régi, szóval kosztól kezdve minden.. és így 1 emberes munka volt :rolleyes: mert 2 öt egyszerre benyomni húzós lett volna 1 embernek szerintem... Jó az. Csak szurkálódók <_< Szerk: van erre is fogó -_-, KM 796-A
Technodome Elküldve Július10, 2010 Elküldve Július10, 2010 Komoly volt a II.Tápiószelei Tuning Fest!! Rengeteg Corsa képviseltette magát és a gazdáját!!! Van egy pár képem, ha esetleg érdekel vkit akkor dobjon egy emailt és átküldöm őket! Sajna utána jött a hidegzuhany :rolleyes: Petre fel hirtelen meggondolta magát egy előttem nyomuló peugeot és hirtelen fékezett egyet. Nyomtam egy satut, kb 90es sebességnél (amivel addig nem is volt baj) viszont miután elfordult , akkor irány tovább(gondoltam én) de a verda kettesben nem húzott sehova és egy pár méter után leállt. Indítózásnál nem reagált. 1-2 perc múlva beindult viszont gázadásnál torpant a fordulat (hallhatóan) és olyan hangot adott mintha vmi sport lefújószelepem lenne vagy mintha vhol nyomná ki a levegőt. Végül hazahúztuk (még jó ,hogy faterék és a szerelő 10km-re lakik). Azóta pöc-röf indul viszont gázadásnál torpan és leáll. Átnézegetve nem sokra jutottam. Sztem a vezérműszíjjal lesz hiba (valószinű leugrott/átugrott). Majd kedden okosabb leszek , mert szerelőpajti akkor nézi meg, addig meg úgyis folyamatosan melózok.
Mc-elek Elküldve Július10, 2010 Elküldve Július10, 2010 Komoly volt a II.Tápiószelei Tuning Fest!! Rengeteg Corsa képviseltette magát és a gazdáját!!! Van egy pár képem, ha esetleg érdekel vkit akkor dobjon egy emailt és átküldöm őket! Sajna utána jött a hidegzuhany :rolleyes: Petre fel hirtelen meggondolta magát egy előttem nyomuló peugeot és hirtelen fékezett egyet. Nyomtam egy satut, kb 90es sebességnél (amivel addig nem is volt baj) viszont miután elfordult , akkor irány tovább(gondoltam én) de a verda kettesben nem húzott sehova és egy pár méter után leállt. Indítózásnál nem reagált. 1-2 perc múlva beindult viszont gázadásnál torpant a fordulat (hallhatóan) és olyan hangot adott mintha vmi sport lefújószelepem lenne vagy mintha vhol nyomná ki a levegőt. Végül hazahúztuk (még jó ,hogy faterék és a szerelő 10km-re lakik). Azóta pöc-röf indul viszont gázadásnál torpan és leáll. Átnézegetve nem sokra jutottam. Sztem a vezérműszíjjal lesz hiba (valószinű leugrott/átugrott). Majd kedden okosabb leszek , mert szerelőpajti akkor nézi meg, addig meg úgyis folyamatosan melózok. Szerintem is ugrott,csere.
Technodome Elküldve Július10, 2010 Elküldve Július10, 2010 Szerintem is ugrott,csere. Ilyenkor összes görgő meg minden vagy szíj és kész ?
Mc-elek Elküldve Július10, 2010 Elküldve Július10, 2010 Ilyenkor gögők meg minden vagy szíj és kész ? Ha tényleg ugrott ,a minimum a szíj maximum:szíj+feszítő görgő+vízpumpa. Ez akkor derül ki,hogy lóg-e valamelyik csapágy,mármint a feszítőben és/vagy a vízpumpában.
Technodome Elküldve Július10, 2010 Elküldve Július10, 2010 Ha tényleg ugrott ,a minimum a szíj maximum:szíj+feszítő görgő+vízpumpa. Ez akkor derül ki,hogy lóg-e valamelyik csapágy Remélem csak szíj. Bár jövőhéten úgyis ment volna szerelőhöz mert termosztát csere esedékes lett + váltót is megakartam nézetni mert néha amikor 5be akarom tenni 3at kapja el. Most összegyűlt rendesen. Újból egy vagyon :rolleyes:
Mc-elek Elküldve Július10, 2010 Elküldve Július10, 2010 Remélem csak szíj. Bár jövőhéten úgyis ment volna szerelőhöz mert termosztát csere esedékes lett + váltót is megakartam nézetni mert néha amikor 5be akarom tenni 3at kapja el. Most összegyűlt rendesen. Újból egy vagyon :rolleyes: Ez nagy szerű,mert a termosztát cseréhez le kell szedni a vezérlést. Ha Te veszed a termosztátot akkor wahler-t vegyél.
djnorencs Elküldve Július11, 2010 Elküldve Július11, 2010 Sziasztok !!! Üdvözlök mindenkit és nagyon örülök egyben hogy egy ilyen remek oldalt találtam végre :rolleyes: . Na de le is irom hogy miért is regisztráltam ide. 1. Vettem egy corsa b <_< 1994 és .... 2. Itt le is irnám miket tapasztalok illetve kérdeznék is tőletek. Na el is kezdeném : ez egy city változat de ne haragudjatok nagyon kezdő vagyok még (30 évesen friss jogsival) Sokat olvasgattam ezt a fórumot meg ugy mindenhol amióta nálam van az autó azt tapasztaltam hogy nagyon hangos a motorzaj Szószerint kerepel mintha diesel lenne pedig benzines -_- . Hidrotőkére gyanakszom de mondom nagyon kezdőként kérném segitségeteket hogy szerintetek is erről van e szó. Valamint a jobb oldala az autónak néha elől nagyon kopog ez kb 70km/h nál hallani igazán ez fütómüre vagy mire utalhat már nemtudom. Szerintetek ezt a két problémát na meg egy olajcserét mennyiből tudok meguszni ? Na ja meg milyen olajat és mennyit kell bele tenni egy Opel Corsa B City 1.2 autóba? Elnézést a sok sületlenségért és a hosszu irásért de nagyon láma vagyok még :D:D:D
hakapeszimaki Elküldve Július11, 2010 Elküldve Július11, 2010 Na el is kezdeném : ez egy city változat de ne haragudjatok nagyon kezdő vagyok még (30 évesen friss jogsival) Sokat olvasgattam ezt a fórumot meg ugy mindenhol amióta nálam van az autó azt tapasztaltam hogy nagyon hangos a motorzaj Szószerint kerepel mintha diesel lenne pedig benzines <_< . Hidrotőkére gyanakszom de mondom nagyon kezdőként kérném segitségeteket hogy szerintetek is erről van e szó. Valamint a jobb oldala az autónak néha elől nagyon kopog ez kb 70km/h nál hallani igazán ez fütómüre vagy mire utalhat már nemtudom. Szerintetek ezt a két problémát na meg egy olajcserét mennyiből tudok meguszni ? Na ja meg milyen olajat és mennyit kell bele tenni egy Opel Corsa B City 1.2 autóba? Elnézést a sok sületlenségért és a hosszu irásért de nagyon láma vagyok még -_-:D:D A hidrotőke stimmel 3000Ft/db,ha a szerelő leszedi a szelepfedelet akkor látja,hogy mennyit kell cserélni nekem 6ot kellett a 8ból meg bontottat rakott bele 27.000be fájt munkadíjjal együtt. Ha most vetted az autót akkor érdemes (inkább kötelező) vezérműszíjat+feszítőgörgőt+vízpumpát cserélni,mert ha az szakad,átugrik akkor extrém esetben kuka a motor! Kérdezd tecnodome kollégát! :rolleyes: Olajat Castrol 10w-40 et kell rakni bele,árához képest a legjobb! Nekem munkadíjjal együtt 45.000 volt a vezérműszíj,feszgörgő,vízpumpa,olajcsere. A jobb elejében vagy valamelyik szilentblokk vagy gömbfej ment ki,ha csak egy dolog akkor 5000ből megvan.Sokminden lehet alá kell nézni és akkor látszik mi a hiba.
Recommended Posts