Mc-elek Elküldve Július2, 2010 Elküldve Július2, 2010 Béla91 írta: Kösz az infót. :P Akkor ezt megint benéztem mint a gyertyákat :D Majd holnap megnézem, hogy hogyan is tudok hozzáférni a szűrőhöz. Nem vagy reménytelen. ;) Legalább nem a lámpába kerested ^_^
Robz Elküldve Július2, 2010 Elküldve Július2, 2010 B Corsa - Car300 "hifi" Az normális, ha a "code" led sosem villog? A rádió müxik, de ez mindig lapít. Az Astráé villog, ha nincs benne a kulcs.
cody Elküldve Július3, 2010 Elküldve Július3, 2010 Hi Kezdett idegesíteni hogy a belső hőmérő nem mér illetve van mikor 2-3 percre működik aztán csak két csíkot mutat. Többen mondták hogy biztos a jeladó rossz és kaptam magam vettem egyet (2500k volt), nah beszerelés után ami nem volt egyszerű jött a meglepetés ugyanúgy két csíkot mutatott ez is van mikor beindításkor mér rendesen aztán 5 perc és off. Szerintem nem a jeladó rossz hanem valami más, esetleg kontakt hibás... Ha volt esetleg hasonló dolog valakinél kérem, hogy írja már meg hogy mit kezdett vele, elég idegesítő tud lenni főleg hogy a semmire dobtam ki a pénzt. Köszi.
hakapeszimaki Elküldve Július3, 2010 Elküldve Július3, 2010 Robz írta: B Corsa - Car300 "hifi" Az normális, ha a "code" led sosem villog? A rádió müxik, de ez mindig lapít. Az Astráé villog, ha nincs benne a kulcs. Valószínűleg "kisütötték" benne a kód védelmet! Az enyémet úgy vettem,hogy kódot kért,aztán 5.000-ért kisüttettem. Én gondolkodtam egy cdr50 gyári CD beszerzésén,de az már sokkal vonzóbbá tenné feltörés szempontjából az autót,meg amúgy is már MP3 korszak tart tíz éve én is átalakítót használok inkább cd helyett.
J0hnny Elküldve Július3, 2010 Elküldve Július3, 2010 cody írta: Hi Kezdett idegesíteni hogy a belső hőmérő nem mér illetve van mikor 2-3 percre működik aztán csak két csíkot mutat. Többen mondták hogy biztos a jeladó rossz és kaptam magam vettem egyet (2500k volt), nah beszerelés után ami nem volt egyszerű jött a meglepetés ugyanúgy két csíkot mutatott ez is van mikor beindításkor mér rendesen aztán 5 perc és off. Szerintem nem a jeladó rossz hanem valami más, esetleg kontakt hibás... Ha volt esetleg hasonló dolog valakinél kérem, hogy írja már meg hogy mit kezdett vele, elég idegesítő tud lenni főleg hogy a semmire dobtam ki a pénzt. Köszi. A kijelző hátulján,a szalagkábel csatalakozójának a forrszemei szoktak eltörni,átforrasztás után megjavul. :D
Mester91 Elküldve Július3, 2010 Elküldve Július3, 2010 J0hnny írta: A kijelző hátulján,a szalagkábel csatalakozójának a forrszemei szoktak eltörni,átforrasztás után megjavul. ^_^ Haverom is forrasztotta a sajátját...be rakja, durr mindenhol ezt látta --. Meg néztem én is, hát a bolond 2-3 tüstkét zárlatosra forrasztott :D
J0hnny Elküldve Július3, 2010 Elküldve Július3, 2010 Mester91 írta: Haverom is forrasztotta a sajátját...be rakja, durr mindenhol ezt látta --. Meg néztem én is, hát a bolond 2-3 tüstkét zárlatosra forrasztott ^_^ Khmmm...elektronikai műszerész a szakmám... :D
LököttZsiráf Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 Mester91 írta: Haverom is forrasztotta a sajátját...be rakja, durr mindenhol ezt látta --. Meg néztem én is, hát a bolond 2-3 tüstkét zárlatosra forrasztott :D ...És NE szedd szét nagyon, mert a kijelző szalagkábele leesik, mint nálam, aztán onnan már nincs visszaút. :P A bejövő kábel az piskóta, főleg szakmabelinek ;) , s ha már úgyis ott vagy, érdemes átforrasztani nagy ellenállás lábait is, az lesz a következő kontakthibás. A háttérvilágítás szolgálatában áll, felkapcsolt tompított lámpánál rajta keresztül megy az égőkhöz az áram, míg lekapcsoltnál rövidre van zárva, akkor kap teljes fényt a kijelző hátulról. (Izé... csak ha valaki nem tudta volna. ^_^ )
Mc-elek Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 LököttZsiráf írta: ...És NE szedd szét nagyon, mert a kijelző szalagkábele leesik, mint nálam, aztán onnan már nincs visszaút. ^_^ A bejövő kábel az piskóta, főleg szakmabelinek :P , s ha már úgyis ott vagy, érdemes átforrasztani nagy ellenállás lábait is, az lesz a következő kontakthibás. A háttérvilágítás szolgálatában áll, felkapcsolt tompított lámpánál rajta keresztül megy az égőkhöz az áram, míg lekapcsoltnál rövidre van zárva, akkor kap teljes fényt a kijelző hátulról. (Izé... csak ha valaki nem tudta volna. :D ) kerro lisää, että oli hyvää korista. vaihtamisen jälkeen Lambda
Mester91 Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 J0hnny írta: Khmmm...elektronikai műszerész a szakmám... :D Majdnem az lettem én is ^_^ De a rendszergazdai dolog jobban illik hozzám.
LököttZsiráf Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 Mc-elek írta: kerro lisää, että oli hyvää korista. vaihtamisen jälkeen Lambda Totta kai; se ussi lambda toimii oikeen hyvin ^_^ , oli vähän kallista, mutta pääasia että siellä oli ollut ongelma. Sitten tietysti on toinen vika, 2000:n kierroksen alla mä luulen sytytys väliin pysähtyy kerroksi. Onko virhe sytytysblokissa??? :D
sanyi1104 Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 Sziasztok! Egy hozzáértő véleményére lenne szükségem. Ha a lambdaszondát széthuzom akkor mit kéne tapasztalnom? Fordulat szám változás vagy valami hasonló! 1.4i corsárol van szó! Véleményeket köszönöm!
Mc-elek Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 LököttZsiráf írta: Totta kai; se ussi lambda toimii oikeen hyvin -_- , oli vähän kallista, mutta pääasia että siellä oli ollut ongelma. Sitten tietysti on toinen vika, 2000:n kierroksen alla mä luulen sytytys väliin pysähtyy kerroksi. Onko virhe sytytysblokissa??? :rolleyes: Mi van? Nem tudom miről hadoválsz <_<
Mester91 Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 Mc-elek írta: Mi van? Nem tudom miről hadoválsz :rolleyes: Én még azt se tudom milyen nyelv ez! <_< Talán finn???
LököttZsiráf Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 Nos, szóval (igen, finn) az új lambdával már nem torpan meg, remekül megy. Ámde 2000-es fordulat alatt, beleértve a z alapjáratot, ki-kihagy a gyújtás. Szerintem legalábbis az lesz. Perzse könnyen ki lehet méretni, vagy akár mérni is egy pár alkatrész, ideális esetben -vezeték és egy oszcilloszkóp segítségével. Izé... ha lesz rá pénzem. (Apropó, árulnak kézi, multiméternyi kicsinységű szkópot, kb. 150€-ért, tudtátok?) 2000-es fordulat felett nagyon szépen gyorsul, alatta nem vészesen, de érzek némi tétovaságot. Kb. 2000, mert fordszám mérőm nincs. Ennél bosszantóbb az alapjárat, mert ott is kihagy; ha hideg a motor, akár le is állhat. Az ECU persze érzi, ha nagyon leesik a fordulat, felpörgeti a morot, teszi a dolgát, de ez így nem kóser. Tippem az gyújtásmodul, ami egy nagy fekete tömb, kap négy szál drótot, kifelé meg jön a nagyfesz, szintén négyfelé. Gyártyák, és kábelei fél évesek. Egyéb tipp? :rolleyes:
LököttZsiráf Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 sanyi1104 írta: Sziasztok! Egy hozzáértő véleményére lenne szükségem. Ha a lambdaszondát széthuzom akkor mit kéne tapasztalnom? Fordulat szám változás vagy valami hasonló! 1.4i corsárol van szó! Véleményeket köszönöm! Szia! Egy régi bejegyzésben olvastam, hogy azonnal nem gyújt hibalámpát, csak egy idő után. Ezt kb. én is alá tudom támasztani; a régi lambda vezetékét lecsatlakoztattam, és úgy próbáltam menni a kocsival. Strapás volt, üresben nagyon szépen felpörgött a motor akármeddig, de amint leterheltem, "megfulladt", alig tudta vonszolni magát a kocsi. Csak mély hangon morgott, de menni nem ment. (Pont úgy mormogott, mint a megtorpanós korszakában.) Pár perc múltán abbahagytam a kísérletezést, azalatt lámpát nem gyújtott, pedig nemigen volt kontaktus. Csinálhat hibát a földeletlenség is, vagyis hogy a kipufogó-motortömb irányon nem testelődik le a lambda (mérő)áramköre.
Mester91 Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 LököttZsiráf írta: ...(Apropó, árulnak kézi, multiméternyi kicsinységű szkópot, kb. 150€-ért, tudtátok?)... Nem, de mondjuk inkább a rendes nagyobb méretűt veszem...legalább nem folyik ki a szemem mikor le kell olvasni valamit.
sanyi1104 Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 Nekem is hasonló a helyzet de a torpanás annyira nem veszélyes mint ahogy írtad. Én is tesztelgettem, széthúztam de semmi külömbséget nem hallottam de, nem mentem vele csak figyeltem az alapjáratot.
LököttZsiráf Elküldve Július4, 2010 Elküldve Július4, 2010 sanyi1104 írta: Nekem is hasonló a helyzet de a torpanás annyira nem veszélyes mint ahogy írtad. Én is tesztelgettem, széthúztam de semmi külömbséget nem hallottam de, nem mentem vele csak figyeltem az alapjáratot. Nálam is "csak" annyit csinált, hogy kb 1200-1400 között nem húzott, csak brummogott. Jó esetben átugrotta(m), jól kellett váltani, vagy nem terhelni, akkor vitte. Emelkedőn viszont megőrült, de én is; errefelé elég sok emelkedő van pl. lámpánál, és iszonyat ciki volt 5 és 20 km/óra között ugrálva elindulni. Nyilván nem tett jót a többi alkatrésznek sem. Ahogy olvastam elég sok gondot tud okozni egy lambda, és drága is; de jól ki lehet mérni egy nagy szkóppal :rolleyes: Nyilván a nagyobb jobb, ha van rá az embernek pénze. <_< A mi időnkben még képcsöves szkópon tanították a csúcsérték leolvasását, ma ez kb. zsebben is elfér.... Hmm. -_- De valaki olyan is szóljon hozzá az eredeti kérdéshez, aki tényleg ért hozzá, nem csak kontárkodik! :D
hakapeszimaki Elküldve Július5, 2010 Elküldve Július5, 2010 Csákó! Az x12sz motoromat szeretném lecserélni,mondjuk a c16se-t néztem,90-ért találtam is kompletten frissen cserélt vezérléssel,váltóval,kábelköteggel,computerrel stb...ami 101LE nem lenne rossz. A szerelőmet megkérdeztem,hogy mi a véleménye erről.Azt mondta,hogy 40-ért összepakolja az egészet csak kell egy 3baros benyaszivattyú, meg nem ártana friss műszakira elvinni így csere előtt.Nem tudom,hogy miért akadály a műszaki,amikor levelezős műszakin bármit átlehet tolni...vagy mostanában már nincs levelezős műszaki? Meg ugye a motorkód sem lenne olvasható rajta,akkor meg a Jóisten sem mondja meg,hogy a blokkról,hogy ez most 1.6 vagy 1.2,bár mi tudjuk,hogy 1.2-es 8V soha nem készült hengerenkénti injektorral :rolleyes: Ezt most összeadva mindent 90+40+40+friss olaj,stb..jobb esetben 200ból benne van. Akinek át van építve a vas mondja már meg,hogy mi a pálya műszaki terén,legyen szíves!
spzoli Elküldve Július5, 2010 Elküldve Július5, 2010 hakapeszimaki írta: Csákó! Az x12sz motoromat szeretném lecserélni,mondjuk a c16se-t néztem,90-ért találtam is kompletten frissen cserélt vezérléssel,váltóval,kábelköteggel,computerrel stb...ami 101LE nem lenne rossz. A szerelőmet megkérdeztem,hogy mi a véleménye erről.Azt mondta,hogy 40-ért összepakolja az egészet csak kell egy 3baros benyaszivattyú, meg nem ártana friss műszakira elvinni így csere előtt.Nem tudom,hogy miért akadály a műszaki,amikor levelezős műszakin bármit átlehet tolni...vagy mostanában már nincs levelezős műszaki? Meg ugye a motorkód sem lenne olvasható rajta,akkor meg a Jóisten sem mondja meg,hogy a blokkról,hogy ez most 1.6 vagy 1.2,bár mi tudjuk,hogy 1.2-es 8V soha nem készült hengerenkénti injektorral :rolleyes: Ezt most összeadva mindent 90+40+40+friss olaj,stb..jobb esetben 200ból benne van. Akinek át van építve a vas mondja már meg,hogy mi a pálya műszaki terén,legyen szíves! Én voltam rendes műszakin, de a mht ki se nyitották. Alvázszámot nézte, a motorszámom meg nem. Igaz az nem is változott. De szerintem nem is a műszaki a necces, hanem egy esetleges közúti ellenőrzés...
hakapeszimaki Elküldve Július5, 2010 Elküldve Július5, 2010 spzoli írta: Én voltam rendes műszakin, de a mht ki se nyitották. Alvázszámot nézte, a motorszámom meg nem. Igaz az nem is változott. De szerintem nem is a műszaki a necces, hanem egy esetleges közúti ellenőrzés... A motorszám nem olvasható egy 14éves blokkon ez úgy működne <_< szerk: Érdeklődtem,van levelezős műszaki. A bekamerázás,adatküldés miatt 120.000 :rolleyes: és meg is oldják...több szerelő is ezt mondta.Akkor tényleg vége annak az időnek,hogy mindent át lehet tolni?
LököttZsiráf Elküldve Július5, 2010 Elküldve Július5, 2010 hakapeszimaki írta: A motorszám nem olvasható egy 14éves blokkon ez úgy működne -_- szerk: Érdeklődtem,van levelezős műszaki. A bekamerázás,adatküldés miatt 120.000 <_< és meg is oldják...több szerelő is ezt mondta.Akkor tényleg vége annak az időnek,hogy mindent át lehet tolni? Khm, ha szabad szólnom: így hátha kevesebb lesz a levelezôs, életveszelyes autó. (Arra gondolok, amikor kókányolással javítják a féket-kormánymûvet-... okosba'. Vagy amikor a kirohadó kerék nagyobb fékezesnél pályára áll a buszmegállónal.) Azt persze nem tudom, hogy egy normálisan kivitelezett átépítést miért adóztatnak meg annyira, hogy ne érje meg... Szerintem el sem tudnák képzelni a lehúzás-mentes világot. :rolleyes:
hakapeszimaki Elküldve Július5, 2010 Elküldve Július5, 2010 hakapeszimaki írta: A motorszám nem olvasható egy 14éves blokkon ez úgy működne B) szerk: Érdeklődtem,van levelezős műszaki. A bekamerázás,adatküldés miatt 120.000 <_< és meg is oldják...több szerelő is ezt mondta.Akkor tényleg vége annak az időnek,hogy mindent át lehet tolni? Szerelőm előre mondta,hogy épkézláb "SI" motort nem lehet kapni idehaza gondoltam azért szétnézek.. Felhívtam egy hírdetést c16se motor mindennel stb. 90-et kért érte. Kérdezem hány km van benne? Azt mondja 290.000 km de az fix :D :) :rolleyes: meg kicsit ette az olajat de szelepszár szimeringezve volt. -_- Jobb érzésű ember a méhbe visz egy ilyen motort kilóját 10 forintért nem még pénzt akar érte kapni... ÁHHH cinkes ez az átépítés! Az enyémben 150.000 km van és olyan mint a svájci óra csak gyenge...lehet kár lenne szétbarmolni a patika állapotú autómat más motorral...
Recommended Posts