Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Csákó!

Ma kicseréltem a benzinpumpámat,forrasztani nem kellett a csatikat,viszont beálltam teletankolni és mikor végeztem akkor vettem észre,hogy folyik a benya az autó alatt :)

Az a probléma,mint ahogy mostmár látom,hogy a gumitömítés ami van a szorítógyűrű alatt megnyúlt és nem tömíti a "szivattyúdobot"rendesen.

Lehet ilyen tömítőgyűrűt kapni és ha igen akkor hol?

A csergőnél annyi van ,hogy adnak is.

Kb 900ft

Akkor rosszul emlékeztem ..... a forrasztással kapcsolatban :)

Elküldve
A csergőnél annyi van ,hogy adnak is.

Kb 900ft

Akkor rosszul emlékeztem ..... a forrasztással kapcsolatban :)

Ok csak azért kérdeztem,mert a csergő adatbázisát én nem látom át,mert lusta voltam letölteni a programjukat.

Neked biztosan fizetnek,hogy ennyit reklámozod a Csergőt :)

Elküldve
Ok csak azért kérdeztem,mert a csergő adatbázisát én nem látom át,mert lusta voltam letölteni a programjukat.

Neked biztosan fizetnek,hogy ennyit reklámozod a Csergőt :)

Nyasgem :)

Nem reklámozom ,csak náluk van minden és jó minőségű.

Nem fizetnek ,sajnos :D

Mivel én EPC-ből dolgozok,így náluk a legegyszerűbb mert katalógus szám alapján nézek árat.

Érti :D

Elküldve

Sziasztok!!

Nekem lenne egy olyan kérdésem hogy az elektromos szervó elkezdett rakoncátlankodni a kis corsámban a következő a helyzet balra tökéletesen működik ,de viszont jobbra elég nehézkesen fordul.

A visszajelző lámpa elalszik a műszerfalon ott nem jelez hibát.

mi lehet a gondja ?tapasztalt már valaki ilyent?

előre is köszönöm!

Elküldve
Csákó!

Ma kicseréltem a benzinpumpámat,forrasztani nem kellett a csatikat,viszont beálltam teletankolni és mikor végeztem akkor vettem észre,hogy folyik a benya az autó alatt :)

Az a probléma,mint ahogy mostmár látom,hogy a gumitömítés ami van a szorítógyűrű alatt megnyúlt és nem tömíti a "szivattyúdobot"rendesen.

Lehet ilyen tömítőgyűrűt kapni és ha igen akkor hol?

nincs az megnyulva csak ugy tünik .....

Elküldve

Nézelődtem YouTube-on. és nekem ez a műszerfal ismerős.

Uh, nagyon kipörög az enyémnek ennyire hirtelen azért nem ugrik ki a fordulatszáma. :D :)

Szerk: Most hogy többször is megnéztem lehet hogy az enyém is van ilyen, mellé mernék állni. :) :D

Elküldve
Nézelődtem YouTube-on. és nekem ez a műszerfal ismerős.

Uh, nagyon kipörög az enyémnek ennyire hirtelen azért nem ugrik ki a fordulatszáma. :lol: :devlish:

Szerk: Most hogy többször is megnéztem lehet hogy az enyém is van ilyen, mellé mernék állni. :lol: :lol:

Azért ha megnézed neki az üzemanyagjelző mutatóját:D és hozzáadod hogy x14xe=benzintemető ez a megmozdulása kb 3 liter benzinbe került:D

Elküldve
Azért ha megnézed neki az üzemanyagjelző mutatóját:D és hozzáadod hogy x14xe=benzintemető ez a megmozdulása kb 3 liter benzinbe került:D

Az élvezetért fizetni kell! :devlish:

Elküldve
Azért ha megnézed neki az üzemanyagjelző mutatóját:D és hozzáadod hogy x14xe=benzintemető ez a megmozdulása kb 3 liter benzinbe került:D

Én nem szeretem a sört így alapból több jut benzinre :devlish:

Nem mondanám rá hogy annyira benzintemető lenne éppen.

Majd már én is csinálok valami vidit. :lol:

Elküldve
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy szerintetek ezt a felnit:

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels..._168843809.html

fel lehet -e tenni 30-40 mm-t ültetett corsára?

köszönöm

Nekem 40 milit van ültetve a kocsi, és 15x7-es felni ET37-el volt rajta 195/50-es gumival egészen 2 nappal ezelöttig. Elöl hátul kicsit játszani kellett a sárvédőkkel, de egy délelött alatt simán megoldottam. Elég bitangul bírt kinézni.

Amúgy szivesen megválnék a felnitől gumistól. OZ F1 felnik.

Elküldve
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy szerintetek ezt a felnit:

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels..._168843809.html

fel lehet -e tenni 30-40 mm-t ültetett corsára?

köszönöm

Szerintem,valami mást üss le és menj el. Rá kell próbálni,mert ráteszed és akkor derülki,hogy elfér, és hogy igazán tettszik e majd a kocsin?? Jól e néz ki vele.

Nekem B Corzin 14 es van fenn és semmi gond vele. Persze nem nagy gumival.

Elküldve

Én venni akartam a corzára egy 15 " osat valami nagyon vékony nyári peremgumival és a mostani acélon meghagyni a télit.

De mire összegyűlt rá a pénzem eladta a srác, pedig nagyon frankó lett volna tőle a corza ilyen rally-s kinézetű.

Nah, mindegy szóval puding próbája az evés szokták mondani az lenne a biztos ha tényleg meg lehetne próbálni.

Ha tudnám mégis hogy egy 14colos felni milyen magas akkor ki lehetne számolni hogy 175/65/14 gumival milyen magas is lenne maga a kerék.

Mert az 175 az a szélessége a 65 az a magassága a szélességének a 65%a vagyis 175X0,65= 113,75cm magas tartása van a guminak ha ezt 2X veszed lent és fenti oldal akkor az 22,75Cm csak a guminak a nagysága még ehhez hozzá kéne adni a felninek a magasságát 2,54cm= 1coll szerintem akkor 14X2,54=35,56cm a felni magassága vagyis amin a gumit tartja, hozzáadjuk a guminak a magasságát 35,56cm+22,75cm=56,31cm csak akkor a kerék nagysága. ez az adat kb. megfelel az én 13collos téli gumis keréknagyságomnak (155/80 R13) és ahogy én elnézem a én korzámat 4cm ültetés belefér szerintem.

Még az a kérdés hogy teljesen ki tudod e tekerni a kormányt oldalra nem-e ér bele a kaszniba. Ezt az ET szám jelzi hogy ahova felfogatod ahhoz képest, maga a felni mennyit tart ki de ezt nem tudom hogy kell értelmezni. Olvastam a hozzászólásokban vaterán hogy ET 35-ös az én acélfelnim ET 49-es de hogy most ez mit jelent fingom nincs.

Láttam ilyen felnit élőben és szerintem jól nézne ki a korzán. Suliba megyek jövök, parkolóba mindig láttok egy fordot, de csontra ugyan ilyen felni van rajta.

Szerk: Ha ezt a vidit megnézed ezen a corzán is egy hasonló felni van mint amilyet te néztél vaterán.

Elküldve

----ET ha kisebb a szám akkor peremes! Az agytól / felfogatástól kell nézned! ha nagy akkor az ET. Pl:: ET49 akkor befelé szélesedik és kifelé szinte majdnem egy síkba van a agyal.

ET 23 az kifelé 2,3mm olyan mint / 2újjadat oda tudod tenni a peremére. ha megnézitek a Monzám képét ott látszik. ET 18

-- De tényleg fel kell próbálni, nehogy bele érjen a kaszniba, és elől el tudjad forgatni a kormányt. Én egy BBS -t akartam fel tenni 4X100/ 15 ost ET23 mal 205/50/15 gumi. Nagyon brutálisan nézett ki. Csak a hátsó ívet meg kellett volna csinálni. Mert a huplis utak végett bele vert volna a gumiba. Persze ha jó utak lennének nálunk akkor ,hagytam volna rajta...

Elküldve

175/65R14 még 60 milis ültetéssel is elfér a kocsi alatt, és sehova nem ér be, ha ET49-es a felni.

195-ös guminál kezd érdekesebb lenni a dolog.

Elküldve
Mennyit tudtok szenvedni ezzel az ET-számmal, hihetetlen...

Google a barátod, itt van nektek felni ET-szám kalkulátor.

Látod ,én ezért vettem gyárit.

Nincs bohóckodás az ET-vel ,meg a közgyűrűvel vagy tehermentesítő vagy ki hogy hívja :devlish:

Meg a más fajta csavarral.

Tény ,nem sok van....

Elküldve
Látod ,én ezért vettem gyárit.

Nincs bohóckodás az ET-vel ,meg a közgyűrűvel vagy tehermentesítő vagy ki hogy hívja :lol:

Meg a más fajta csavarral.

Tény ,nem sok van....

oh..gyári acél a legjobb :lol: tutkó elfér meg ha megsérülne csak elmegyek a helyi bontóba aztán olcsón megúsztam a dolgot :lol:

Ez a google miket nem tud... :devlish: Én is gondoltam hogy meg kéne nézni de valahogy nem volt kedvem keresgélni.

Elküldve

Sziasztok!

Nagyon köszönöm a sok választ! Szerintem leütöm, egy próbát megér...

Még annyit kérdeznék hogy az általam belinkelt felninek 60-as a középlyukmérete, a corsáé az mennyi, és hol tudok beszerezni ilyen középfurat csökkentőt, vagy minek hívják?

Köszönöm

Elküldve
Még annyit kérdeznék hogy az általam belinkelt felninek 60-as a középlyukmérete, a corsáé az mennyi, és hol tudok beszerezni ilyen középfurat csökkentőt, vagy minek hívják?

Köszönöm

Amennyire tudom minden 4x100-as lyukosztású Opel felninek 56.5mm a tengelycsonkátmérője, a "középfurat csökkentőt" tehermentesítő gyűrűnek avagy központosító gyűrűnek hívják hivatalosan, ha újonnan veszel felnit akkor jó esetben adnak is hozzá, ha meg nem akkor egy esztergályos tud csinálni...

Elküldve

Sziasztok!

A segítségetekre lenne szükségem légtömegmérő kérdésben.

A gyári légtömegmérőm az ősz folyamán tönkrement, helyette vettem egy Bosch légtömegmérőt amivel a szokásos "dadogós" üzemmód megszűnt. Mivel a magas fogyasztás nem szűnt meg nemrég visszavittem a szervizbe ahol bemérték és közölték hogy a légtömegmérő gyári hibás, ezért rossz értéket mutat, ezért maradt a magas fogyasztás. A légtömegmérőt bevizsgálták, valóban gyári hibás volt, a kereskedés kicserélte garanciálisan. Viszont amit kaptam helyette (más cikkszámú de ugyanúgy Bosch) azzal ugyanazokat a tüneteket produkálja (dadog, magas a fogyasztás).

Létezik hogy ez a légtömegmérő sem jó??

Vagy valami más rossz ami miatt a légtömegmérők rossz értéket mutatnak?

Az autó:

Opel Corsa B 1,2 (2000 évjárat)

motor X12XE

köszi

Anna

Elküldve

Helló!

Cseréltem benzinpumpa-fedél tömítést is,majd egy hosszabb út után (120km) megnéztem,hogy minden rendben van-e vele,majd miután levettem a műanyag borítást feltűnt,hogy a fedél felmelegedett olyan jó kézmeleg 40fokra...

Ez normális dolog,vagy nem szabadna neki...Pumpát hétfőn cseréltem.

Meg az is gáz szerintem,hogy 10.000km alatt cserélnem kellett vagy 150.000 forint értékben alkatrészéket a biztonságos működés érdekében. Pedig láthatóan megkímélt autót vettem,fix 140.000 km-rel.Volt nekünk nagypoláktól kezdve,buzukin át a 7-es bömbiig minden járgány.Ennyi baj talán csak a nagypolákkal meg a 120-as skodával volt,de ahhoz még ennél is olcsóbban volt az alkatrész....Ennek a melegedésnek kéne utánajárni,aztán megkímélt,3ajtós,jól felszerelt,rozsdamentes,képen látható Corsa ELADÓ :devlish:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.