TomTech Elküldve Március8, 2010 Elküldve Március8, 2010 Alakítsd inkább SE-re a motort, és azon már könnyebb etanolozni.
tgabika76 Elküldve Március8, 2010 Elküldve Március8, 2010 syn7h37ic írta: Méretre, felrögzítésre teljesen ugyanaz, csak a C16 15%-al többet adagolgat. Ha már itt tartunk, nem tud valaki ezekhez az injektorokhoz pontos adatot a teljesítményről, pontosabban a befecskendezett benzin mennyiségéről? Köbcenti/percre gondolok, asszem úgy van megadva, de a google nemigen tudott segíteni ebben a kérdésben... Konkréten a C12NZ és a C14NZ injektorai közötti különbség érdekelne, mert nekem az előbbi motor van a Corsában, viszont az utóbbi injektorral, és kíváncsi lennék hogy vajon ez okozhat-e a többletfogyasztást.
hening Elküldve Március8, 2010 Elküldve Március8, 2010 syn7h37ic írta: Lehet. De előbb egy-két kísérletet azért folytatok, az 1.8 már 30% többlet az lehet már sok. Nem lesz jó, sehogy sem. Hidegindítási problémáid lesznek. Én kipróbáltam ilyen elektronikát a sajátomon, de nem volt jó. Az alkohol egyszerűen kicsapódik az NZ-k fojtószelepházában, és nem jut be az égéstérbe. Nem érdemes ezzel foglalkozni. Ami még esetleg járható, az az SE-re átépítés, és utána az "alkoholizálás". Vagy maradsz NZ-nél, és max felesben tankolsz etanolt.
syn7h37ic Elküldve Március8, 2010 Elküldve Március8, 2010 hening írta: Nem lesz jó, sehogy sem. Hidegindítási problémáid lesznek. Én kipróbáltam ilyen elektronikát a sajátomon, de nem volt jó. Az alkohol egyszerűen kicsapódik az NZ-k fojtószelepházában, és nem jut be az égéstérbe. Nem érdemes ezzel foglalkozni. Ami még esetleg járható, az az SE-re átépítés, és utána az "alkoholizálás". Vagy maradsz NZ-nél, és max felesben tankolsz etanolt. Ha összejön, akkor SE lesz az NZ-ből. Csak még nem tudom, hogy mennyi egy SE ECU, az injektor nem is probléma, de kell hozzá a motor vezérlő is, és valaki aki hajlandó átépíteni. Ez már nekem sok,az injektor csere még megy, de a többi már meghaladja a felszereltségemet.
hening Elküldve Március8, 2010 Elküldve Március8, 2010 syn7h37ic írta: Ha összejön, akkor SE lesz az NZ-ből. Csak még nem tudom, hogy mennyi egy SE ECU, az injektor nem is probléma, de kell hozzá a motor vezérlő is, és valaki aki hajlandó átépíteni. Ez már nekem sok,az injektor csere még megy, de a többi már meghaladja a felszereltségemet. Nem csak ECU-t kéne ott cserélni. Az átépítés sem lenne kevés pénz, pláne, hogy nem Te csinálnád.
Mc-elek Elküldve Március8, 2010 Elküldve Március8, 2010 hening írta: Nem csak ECU-t kéne ott cserélni. Az átépítés sem lenne kevés pénz, pláne, hogy nem Te csinálnád. Igen célszerűbb ,pl c14se építeni valamit.De ,ég mindig ott lesz a hidegindítási probléma. Én valakitől hallottam olyat hogy át írják a gyári ECU-t... Nemtom hogy ez megoldható-e.
hajdugabords Elküldve Március8, 2010 Elküldve Március8, 2010 Üdv. Új vagyok a fórumon. Lenne néhány kérdésem. Ma egy elég érdekes dolgot művelt az autó(Opel corsa B 1.4). A műszerfalon egyik pillanatról a másikra, minden előjel nélkül világítani kezdtek a kontroll lámpák és elszállt minden elektronika (szervó, fék, kuplung, gáz). Leállítottam a motort, majd mikor újraindítottam, mintha semmi sem történt volna. Valaki tud valamit erre mondani? Én tanácstalan vagyok és nem vagyok egy autószerelő zseni. A válaszokat előre is köszi.
Mester91 Elküldve Március8, 2010 Elküldve Március8, 2010 hajdugabords írta: Üdv. Új vagyok a fórumon. Lenne néhány kérdésem. Ma egy elég érdekes dolgot művelt az autó(Opel corsa B 1.4). A műszerfalon egyik pillanatról a másikra, minden előjel nélkül világítani kezdtek a kontroll lámpák és elszállt minden elektronika (szervó, fék, kuplung, gáz). Leállítottam a motort, majd mikor újraindítottam, mintha semmi sem történt volna. Valaki tud valamit erre mondani? Én tanácstalan vagyok és nem vagyok egy autószerelő zseni. A válaszokat előre is köszi. Esteleg valami gebanc lenne az aksival? (zárlatos mondjuk) Vagy nézd át a biztiket....sajnos jobb ötletem eggyelőre nincs.
hajdugabords Elküldve Március8, 2010 Elküldve Március8, 2010 Mester91 írta: Esteleg valami gebanc lenne az aksival? (zárlatos mondjuk) Vagy nézd át a biztiket....sajnos jobb ötletem eggyelőre nincs. Az aksival minden ok. Ha a biztikkel lenne valami akkor nem lenne állandó jelenség? Fél év alatt 2x fordult "csak" elő. Ami gyakrabban előjön hogy elkezd világítani akatalizátor lámpája (kis villám szerű valami).
Mc-elek Elküldve Március8, 2010 Elküldve Március8, 2010 hajdugabords írta: Az aksival minden ok. Ha a biztikkel lenne valami akkor nem lenne állandó jelenség? Fél év alatt 2x fordult "csak" elő. Ami gyakrabban előjön hogy elkezd világítani akatalizátor lámpája (kis villám szerű valami). Merre laksz? Mi a motor kódod? Meg áll a motor,vagy csak felvillan minden,vagy csak a sárga lámpa?
hajdugabords Elküldve Március9, 2010 Elküldve Március9, 2010 Mc-elek írta: Merre laksz? Mi a motor kódod? Meg áll a motor,vagy csak felvillan minden,vagy csak a sárga lámpa? Budapesten lakom, kispesten. A motorkódot nem tudom.Hol tudom megnézni? A motor is megáll meg minden kontroll lámpa világít. De ami gyakoribb jelenség, hogy csak a sárga lámpa világít, de semmi mást nem csinál. A biztosítéktáblás dolgon kicsit elgondolkodtam, lehet kontakthiba? Ahogy lesz egy kis időm megnézem. Ja mégegy kérdés. A motor fölött van egy műanyag blokk. Abba bemegy két műanyag vezeték egy pirosas-barna meg egy fekete. Ezek minek a vezetékei? A fekete le van törve. Leget hogy ez a gond?
TomTech Elküldve Március9, 2010 Elküldve Március9, 2010 syn7h37ic írta: Ha összejön, akkor SE lesz az NZ-ből. Csak még nem tudom, hogy mennyi egy SE ECU, az injektor nem is probléma, de kell hozzá a motor vezérlő is, és valaki aki hajlandó átépíteni. Ez már nekem sok,az injektor csere még megy, de a többi már meghaladja a felszereltségemet. Nekem van fölös c14se ecum. :lol: Van mindenem ami az átalakításhoz kell, és a szerelést is meg tudom oldani.
hening Elküldve Március9, 2010 Elküldve Március9, 2010 hajdugabords írta: Budapesten lakom, kispesten. A motorkódot nem tudom.Hol tudom megnézni? A motor is megáll meg minden kontroll lámpa világít. De ami gyakoribb jelenség, hogy csak a sárga lámpa világít, de semmi mást nem csinál. A biztosítéktáblás dolgon kicsit elgondolkodtam, lehet kontakthiba? Ahogy lesz egy kis időm megnézem. Ja mégegy kérdés. A motor fölött van egy műanyag blokk. Abba bemegy két műanyag vezeték egy pirosas-barna meg egy fekete. Ezek minek a vezetékei? A fekete le van törve. Leget hogy ez a gond? Motorkód a motorszám első 5-6 karaktere. Sztem vmi más lesz ott, ami miatt az ECU kidobja a sárga pilácsot. Meg persze, ha leáll a motor, akkor világít minden xar a műszerfalon. Ki kéne villogtatni a hibakódot, hátha abból többet megtudunk. Ehhez is kéne a motorkód.
Laccci Elküldve Március9, 2010 Elküldve Március9, 2010 Srácok segítsetek már nekem hogy hol találnék egy párt abból a csatlakozóból amivel a ködlámpa csatlakozik a rendszerbe valami 3 lyukas marhaság... szeretnék a első ködlámpa helyére ilyen nappalifényt rakni de valami kúltúrált módon.
hajdugabords Elküldve Március9, 2010 Elküldve Március9, 2010 hening írta: Motorkód a motorszám első 5-6 karaktere. Sztem vmi más lesz ott, ami miatt az ECU kidobja a sárga pilácsot. Meg persze, ha leáll a motor, akkor világít minden xar a műszerfalon. Ki kéne villogtatni a hibakódot, hátha abból többet megtudunk. Ehhez is kéne a motorkód. Lehet hogy én vagyok a hülye, de nem találom a motorkódot. Holt tudom megnézni? Mit jelent az hogy kivillogtatni a hibakódot? Bocs az amatőr kérdésekért de nem vagyok egy tapasztalt szerelő. Még csak apróbb dolgokat csináltam a kocsin.
tgabika76 Elküldve Március9, 2010 Elküldve Március9, 2010 Vedd elő a forgalmit, és írd ide a motorszám első 5 (6) karakterét, az lesz a motorkód. Valami ilyesmit kell hogy lássál mintpl. C12NZ vagy C14SE...
zotya975 Elküldve Március9, 2010 Elküldve Március9, 2010 hajdugabords írta: Lehet hogy én vagyok a hülye, de nem találom a motorkódot. Holt tudom megnézni? Mit jelent az hogy kivillogtatni a hibakódot? Bocs az amatőr kérdésekért de nem vagyok egy tapasztalt szerelő. Még csak apróbb dolgokat csináltam a kocsin. Hibakód kivillogtatás. Hening cartárs aláírásában találsz az ECU-codes linkben egy-két képet, mit kell összekötni hozzá. A motorkódhoz megnézed a forgalmit, benne van a motorszám és az elején van egy betü-szám kombináció, pölö C14NZ, vagy hasonló, az a motorkódod.
ZsöPö Elküldve Március9, 2010 Elküldve Március9, 2010 hajdugabords írta: Budapesten lakom, kispesten. A motorkódot nem tudom.Hol tudom megnézni? A motor is megáll meg minden kontroll lámpa világít. De ami gyakoribb jelenség, hogy csak a sárga lámpa világít, de semmi mást nem csinál. A biztosítéktáblás dolgon kicsit elgondolkodtam, lehet kontakthiba? Ahogy lesz egy kis időm megnézem. Ja mégegy kérdés. A motor fölött van egy műanyag blokk. Abba bemegy két műanyag vezeték egy pirosas-barna meg egy fekete. Ezek minek a vezetékei? A fekete le van törve. Leget hogy ez a gond? Nekem nem világos teljesen a dolog. A sorrend fontos lehet. A motor leáll, és minden világít, VAGY minden világít, és leáll a motor. Az első teljesen normális, hiszen ha valami okból leáll a motor, attól még a gyújtás állásban marad a kulcs, és ekkor minden világít. A másik eset már tényleg elég érdekes jelenség... De mindenféleképp ki kell olvasni a hibádat. A motorleállást valami okozza.
hajdugabords Elküldve Március9, 2010 Elküldve Március9, 2010 tgabika76 írta: Vedd elő a forgalmit, és írd ide a motorszám első 5 (6) karakterét, az lesz a motorkód. Valami ilyesmit kell hogy lássál mintpl. C12NZ vagy C14SE... Ja értem. A motorkód X14SZ. Akkor elvileg ezt én is meg tudom csinálni? Kockázata nincs? Pl: leveri a biztosítékokat... A jelenség úgy van, hogy elszáll a szervo, fék, kuplung, aztán leáll a motor és utána világít minden. Utólag most gondolkodom, teljesen logikus hogy minden világít ugyanis a gyújtás rajta van, csak a motor nem megy. Köszönöm szépen a segítségeket.
Mc-elek Elküldve Március9, 2010 Elküldve Március9, 2010 hajdugabords írta: Ja értem. A motorkód X14SZ. Akkor elvileg ezt én is meg tudom csinálni? Kockázata nincs? Pl: leveri a biztosítékokat... A jelenség úgy van, hogy elszáll a szervo, fék, kuplung, aztán leáll a motor és utána világít minden. Utólag most gondolkodom, teljesen logikus hogy minden világít ugyanis a gyújtás rajta van, csak a motor nem megy. Köszönöm szépen a segítségeket. próbáld meg kivillogtatni ,vagy diagot neki,lehet egr,főtengely jeladó,vagy akármi, én első sorba látatlanban ezekre gondolok. Írtad mikori az autó?
krapi Elküldve Március9, 2010 Elküldve Március9, 2010 hajdugabords írta: Ja értem. A motorkód X14SZ. Akkor elvileg ezt én is meg tudom csinálni? Kockázata nincs? Pl: leveri a biztosítékokat... A jelenség úgy van, hogy elszáll a szervo, fék, kuplung, aztán leáll a motor és utána világít minden. Utólag most gondolkodom, teljesen logikus hogy minden világít ugyanis a gyújtás rajta van, csak a motor nem megy. Köszönöm szépen a segítségeket. szerintem inkább szánd rá azt az 5-6 ezret és vidd el kiolvastatni már csak ebből a motorkódból is kiindulva, és inkább ne kisérletezgess
Mc-elek Elküldve Március9, 2010 Elküldve Március9, 2010 krapi írta: szerintem inkább szánd rá azt az 5-6 ezret és vidd el kiolvastatni már csak ebből a motorkódból is kiindulva, és inkább ne kisérletezgess Én annyiból 5-6-szor kiolvasom.....
hajdugabords Elküldve Március9, 2010 Elküldve Március9, 2010 Mc-elek írta: próbáld meg kivillogtatni ,vagy diagot neki,lehet egr,főtengely jeladó,vagy akármi, én első sorba látatlanban ezekre gondolok. Írtad mikori az autó? Még nem írtam. 97-es
hajdugabords Elküldve Március9, 2010 Elküldve Március9, 2010 Szerintem megpróbálom. Elvileg ártani nem tudok ezzel. Legfeljebb az időmet pazarlom
Recommended Posts