Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A csiszolópapír és a festés meg a kittelés is pont annyit ér amit már leírtam a küszöbnél és ez a folyton erőhatásnak,csapkodásnak kitett csomagtérajtónál hatványozottan van így,szóval úgy fogsz a legkevesebbet szívni a dologgal,ha a bontóból veszel egy makulátlan színazonos ajtót.pl a legtöbbször látogatott árverésoldalon(semmi reklám :lol: ) láttam az egyik Opel bontó dolgai között kb, az összes színben hátsó ajtókat 15ért üveggel együtt.

Asszem akkor marad még egy ideig az ajtó, aztán ha már belátok a csomagtérbe (nem az ablakon keresztül :lol:), akkor majd komplett csere.

Elküldve
Asszem akkor marad még egy ideig az ajtó, aztán ha már belátok a csomagtérbe (nem az ablakon keresztül :lol:), akkor majd komplett csere.

Hali!

Én is komplett bontott első ajtót vettem az asszonyéra 10 pénzért.

Csak az üveget meg a zárat kellett átpakolni és már kész is volt. Olcsóbban kijött mintha toldozom foldozom meg festem meg minden.

Elküldve
Gondolj bele,eredetiség vizsgálat,műszaki........

Biztos vannak kiskapuk na de ezt az átalakítás elintézni...

ahova csak a papírt kell vinni és +10 rugó asszem megéri....

Elküldve
Bármit le lehet vizsgáztatni...és fél milláért ez a narancs corsa ha megvannak az eredeti papirjai,nem sok

Igen tényleg nem sok....elég sokat rá költhetetett a ######i és csak fél milla...nekem akkor is gyanús :lol:

Elküldve

Te kis kételkedö:lol:

Bár én is most egy hasonló projektbe lapátolom a pénzem,és ha azt nézem akkor tényleg gyanúsan olcsó ez a verda

Elküldve

300-ért van B corsa, abba 40 pénz a futómű, 40-ért van ilyen motor, 20ból megvannak a fékek. Ez így 400, a maradék meg a fényezés.

Én nem tennék c20ne motort a kocsimba. Nehéz, és annyira nem megy. 1.6-osnál másik szívócsonk és már meg is van 130 paci.

Elküldve

nekem egy megbizható moci kellett,nem akarok vele gyorsulgatni, és az anyagi kereteim is ennyit engedtek,ezért esett a választás a c20ne -re...de ha készen lesz és ha vkit érdekel szivesen megosztom a tapasztalatokat :lol:

Elküldve
300-ért van B corsa, abba 40 pénz a futómű, 40-ért van ilyen motor, 20ból megvannak a fékek. Ez így 400, a maradék meg a fényezés.

Én nem tennék c20ne motort a kocsimba. Nehéz, és annyira nem megy. 1.6-osnál másik szívócsonk és már meg is van 130 paci.

20ból te milyen féket raksz össze már ne is haragudj? :lol: c20ne nehéz? van baj... :lol:

Elküldve
20ból te milyen féket raksz össze már ne is haragudj? :lol: c20ne nehéz? van baj... :lol:

Angol vagy német ebay, új tárcsa, használt nyereg. Nekem ennyiből kijött a 256x24-es fék, betét is volt benne.

A nagyblokk mindíg nehezebb mint a kisblokk, ha itt úgyérzed van baj, akkor biztos igazad van. Kisblokkot tudok neked prezentálni kiszerelt állapotban. Hozz egy nagyot, és mérlegre rakjuk.

Itt megtalálod milyen féket hoztam ki ennyiért. Brembo tárcsa.

Elküldve
Angol vagy német ebay, új tárcsa, használt nyereg. Nekem ennyiből kijött a 256x24-es fék, betét is volt benne.

A nagyblokk mindíg nehezebb mint a kisblokk, ha itt úgyérzed van baj, akkor biztos igazad van. Kisblokkot tudok neked prezentálni kiszerelt állapotban. Hozz egy nagyot, és mérlegre rakjuk.

Itt megtalálod milyen féket hoztam ki ennyiért. Brembo tárcsa.

jó, vannak jó fogások, nem tagadom :lol: de itthon nem az az általános hogy veszünk ebayról, hanem vesz vmi újat és szívja a fogát. használt betét meg....én nem tenném :lol:

enyém is fennvan migweben :(

Elküldve

Hali!

Engem érdekelnének majd a tapasztalataid mert én is egy ilyen motorcserén gondolkozok.

nekem egy megbizható moci kellett,nem akarok vele gyorsulgatni, és az anyagi kereteim is ennyit engedtek,ezért esett a választás a c20ne -re...de ha készen lesz és ha vkit érdekel szivesen megosztom a tapasztalatokat :lol:
Elküldve

Dízel B Corsákhoz van-e valamilyen kompatibilis váltó, aminek hosszabbak a fokozatai? Ugyanis a gyári váltó 5. fokozata elég rövid, autópályára nem nagyon való (120-nál már 3500-öt forog, egy dízelnek azért már kezd sok lenni hosszú távon ez a fordulat).

Vagy stabil 110-et kell menni, úgy "csak" 3000-et pörög és még spórolok is! :lol:

Elküldve
Dízel B Corsákhoz van-e valamilyen kompatibilis váltó, aminek hosszabbak a fokozatai? Ugyanis a gyári váltó 5. fokozata elég rövid, autópályára nem nagyon való (120-nál már 3500-öt forog, egy dízelnek azért már kezd sok lenni hosszú távon ez a fordulat).

Vagy stabil 110-et kell menni, úgy "csak" 3000-et pörög és még spórolok is! :lol:

Milyen váltód van? F15WR 3,55-ös végáttétellel szokott lenni a kicsi dieselekben. Ha WR váltód van, akkor az nagyjából 3,74-es végáttétellel lehet. Olvasd le a váltó oldalán a számokat. Ha 3,74 akkor bele tudod rakni a 3,55-öst, avval hosszabb lesz.

Nekem van ilyen áttételem F15 váltóhoz, olcsón odaadom. F13-hoz kicsit bonyolultabb berakni, mert akkor a váltóházban csapágyat is kell cserélni, és az egész csoporttengelyt át kell fűzni, de ez sem kivitelezhetetlen.

Elküldve
Három fajta van.

-3 ajtós

-5 ajtós

-Van

Szóval akkor eltér méretileg a 3 illetve 5 ajtósé.

Esetleg nem tudod, itt bp-en a csergőéken kívül van egy bolt (egy párszor már találkoztam a nevével itt) csak elvesztettem a webcímét ahol műanyag dolgokat lehet vásárolni, kerékjárathoz műanyag díszléceket stb.. :lol:

Remélem ennyiből ki lehet szűrni mire gondolok :lol: :(

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.