Mester91 Elküldve Február1, 2010 Elküldve Február1, 2010 MINDEN TESCOBA A TUNING TERMÉKEKRE 30% KEDVEZMÉNY 5.ÉTŐL XD Hűhűhűűűűhaaaa :rolleyes:
Volu Elküldve Február2, 2010 Elküldve Február2, 2010 Azt hiszem rohanok a tescoba króm lángnyelvekért ...plusz 5 lóerő :rolleyes:
gabicka Elküldve Február2, 2010 Elküldve Február2, 2010 Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy tudja-e valaki hol lehet a váltó olaj mennyiségét megnézni, illetve utántölteni? Már ha lehet ilyet... Mert van egy elég nagy olajfojás a motortérben a váltó résznél, gondolom onnan folyhatott... köszi! ui.: Ma jött haza a szerelőtől a kocsim! :rolleyes: Volt vezérműszíj, feszítő görgő, ékszíj, termosztát, vízpumpa csere. Az olajcserére már itthon került sor délután. Mindez szereléssel együtt 27eft-ba került! :P 216ezredik kilométerét rúgja... :D
Mester91 Elküldve Február2, 2010 Elküldve Február2, 2010 Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy tudja-e valaki hol lehet a váltó olaj mennyiségét megnézni, illetve utántölteni? Már ha lehet ilyet... Mert van egy elég nagy olajfojás a motortérben a váltó résznél, gondolom onnan folyhatott... köszi! ui.: Ma jött haza a szerelőtől a kocsim! :rolleyes: Volt vezérműszíj, feszítő görgő, ékszíj, termosztát, vízpumpa csere. Az olajcserére már itthon került sor délután. Mindez szereléssel együtt 27eft-ba került! :P 216ezredik kilométerét rúgja... :D Én szerintem ezt inkább bízd egy szerelőre,mert szét kell szedni a váltót hogy olajat tudjanak be tölteni. ASSZEM!!
Laccci Elküldve Február2, 2010 Elküldve Február2, 2010 Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy tudja-e valaki hol lehet a váltó olaj mennyiségét megnézni, illetve utántölteni? Már ha lehet ilyet... Mert van egy elég nagy olajfojás a motortérben a váltó résznél, gondolom onnan folyhatott... köszi! ui.: Ma jött haza a szerelőtől a kocsim! :rolleyes: Volt vezérműszíj, feszítő görgő, ékszíj, termosztát, vízpumpa csere. Az olajcserére már itthon került sor délután. Mindez szereléssel együtt 27eft-ba került! :P 216ezredik kilométerét rúgja... :D azt nekem is kéne majd...de hogy jött össze anynira nekem csak az alkatrés zilyen öööö 38 volt amit mondott igaz a jobbik minőségek
jester Elküldve Február2, 2010 Elküldve Február2, 2010 Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy tudja-e valaki hol lehet a váltó olaj mennyiségét megnézni, illetve utántölteni? Már ha lehet ilyet... Mert van egy elég nagy olajfojás a motortérben a váltó résznél, gondolom onnan folyhatott... köszi! ui.: Ma jött haza a szerelőtől a kocsim! :rolleyes: Volt vezérműszíj, feszítő görgő, ékszíj, termosztát, vízpumpa csere. Az olajcserére már itthon került sor délután. Mindez szereléssel együtt 27eft-ba került! :P 216ezredik kilométerét rúgja... :D Attól függően, hogy milyen sebváltó van a kocsiban, bal oldalon elöl v. hátul lesz az ellenőrzőnyílás. Le kell csavarni a zárdugót, és akár egy kis imbuszkulccsal is meg lehet mérni az olaj szintjét. Az "imbuszkulcs" rövidebb vége kb 2 cm hosszú legyen. Elég macerás, én is azt javaslom, hogy hozzáértővel nézesd meg. Amúgy a váltóolajat nem kell cserélni, elég ellenőrizni és utántölteni.
kucu32 Elküldve Február2, 2010 Elküldve Február2, 2010 Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy tudja-e valaki hol lehet a váltó olaj mennyiségét megnézni, illetve utántölteni? Már ha lehet ilyet... Mert van egy elég nagy olajfojás a motortérben a váltó résznél, gondolom onnan folyhatott... köszi! ui.: Ma jött haza a szerelőtől a kocsim! :rolleyes: Volt vezérműszíj, feszítő görgő, ékszíj, termosztát, vízpumpa csere. Az olajcserére már itthon került sor délután. Mindez szereléssel együtt 27eft-ba került! :P 216ezredik kilométerét rúgja... :D Hali!!! A váltón van egy leeresztő és egy szintjelző csavar. A szintjelző van a váltó oldalán. Ez úgy működik, hogy ha ezt a csavart kiveszed akkor ott kéne csordogálni az olajnak, magyarul az a felső szintje. Feltölteni is itt kell !!! Haveroméknak van nagyon állat olajfeltöltője, amivel mi szoktuk csinálni. Egy poroltó van átalakítva ebbe megy bele az előre kimért olaj , aztán egy szelepen keresztül kompresszorral nyomást bele és már a töltő csövön lehet is nyomatni a cuccot a váltóba. De ha van egy vékony csöved ami belemegy ebbe a szintező lyukba akkor arra teszel egy tölcsért és mehet a töltés.
gabicka Elküldve Február2, 2010 Elküldve Február2, 2010 azt nekem is kéne majd...de hogy jött össze anynira nekem csak az alkatrés zilyen öööö 38 volt amit mondott igaz a jobbik minőségek UNIX-os kedvezménnyel :rolleyes: (jóismerős)
gabicka Elküldve Február2, 2010 Elküldve Február2, 2010 Attól függően, hogy milyen sebváltó van a kocsiban, bal oldalon elöl v. hátul lesz az ellenőrzőnyílás. Le kell csavarni a zárdugót, és akár egy kis imbuszkulccsal is meg lehet mérni az olaj szintjét. Az "imbuszkulcs" rövidebb vége kb 2 cm hosszú legyen. Elég macerás, én is azt javaslom, hogy hozzáértővel nézesd meg. Amúgy a váltóolajat nem kell cserélni, elég ellenőrizni és utántölteni. Köszi a választ holnap meglessük barátommal! Általában ő csinálja ezeket a dolgokat(gyakorlatban), én meg segítek neki innen a fórumról(elméletben). Így jól kiegészítjük egymást!
Laccci Elküldve Február2, 2010 Elküldve Február2, 2010 UNIX-os kedvezménnyel :rolleyes: (jóismerős) oldjuk meg okosba mi is:D
gabicka Elküldve Február2, 2010 Elküldve Február2, 2010 Hali!!! A váltón van egy leeresztő és egy szintjelző csavar. A szintjelző van a váltó oldalán. Ez úgy működik, hogy ha ezt a csavart kiveszed akkor ott kéne csordogálni az olajnak, magyarul az a felső szintje. Feltölteni is itt kell !!! Haveroméknak van nagyon állat olajfeltöltője, amivel mi szoktuk csinálni. Egy poroltó van átalakítva ebbe megy bele az előre kimért olaj , aztán egy szelepen keresztül kompresszorral nyomást bele és már a töltő csövön lehet is nyomatni a cuccot a váltóba. De ha van egy vékony csöved ami belemegy ebbe a szintező lyukba akkor arra teszel egy tölcsért és mehet a töltés. Okés! köszi! Holnap alábúvok :rolleyes: nekünk is van ilyen feltöltős izé, meg csövünk is...
Mc-elek Elküldve Február2, 2010 Elküldve Február2, 2010 Én tényleg nem akarok okoskodni :rolleyes: De NINCS leeresztő a váltó olajnak. A szintet a váltó oldalán lévő ellenőrző csavar kiszedésével lehet megnézni. Váltótól függő hogy meddig kell benne lenne ,vagy a csavar szintig vagy alatta max 20mm-el. Az utántöltés a váltó tetején lévő levegőztető kicsavarásával lehet megoldani. A váltón lévő kulisszába kell szimeringet cserélni.
gabicka Elküldve Február2, 2010 Elküldve Február2, 2010 Én tényleg nem akarok okoskodni :rolleyes: De NINCS leeresztő a váltó olajnak. A szintet a váltó oldalán lévő ellenőrző csavar kiszedésével lehet megnézni. Váltótól függő hogy meddig kell benne lenne ,vagy a csavar szintig vagy alatta max 20mm-el. Az utántöltés a váltó tetején lévő levegőztető kicsavarásával lehet megoldani. A váltón lévő kulisszába kell szimeringet cserélni. köszike a választ! így már biztos hogy orvosolni tudjuk a kis corsa olajfolyás problemjét... :D
Lomha 8V Elküldve Február3, 2010 Elküldve Február3, 2010 1.0-s 12 szelepes Corsa B-be keresünk ultrasürgősen hátsó hidat! Holnap reggel mennének érte! Ha valakinek van kibontva, az el tud érni a 06-20-47-48-068 számon! Szerk:Már lett is, köszönjük szépen.
PankAtis Elküldve Február3, 2010 Elküldve Február3, 2010 Sziasztok! Böngésztem a témákat, de sehol sem találtam, hogy hogyan lehet pontosan beállítani az első fényszórókat. Erre van valakinek tippje, tapasztalata? Köszi. -j- Ciao! Kecskeméten az autóklubosok mindkettőt belőtték, asszem 1 ezres volt. Azóta is prímán működik.
J0hnny Elküldve Február3, 2010 Elküldve Február3, 2010 A Tormásinál ingyen is belövik,ha kéred,bár otthon jobb saját kézzel beállítani még,mert akkor iszonyat lefelé hord. Egyébként a javításiban benne van,hogy hogyan kell otthon belőni.
jester Elküldve Február3, 2010 Elküldve Február3, 2010 A Tormásinál ingyen is belövik,ha kéred! :rolleyes: Köszi a válaszokat, letöltöm a szerelésit, pár oldallal ezelőtt láttam a linket. Ha nem megy, nézek egy autóklubos telephelyet a környéken. -j-
hakapeszimaki Elküldve Február5, 2010 Elküldve Február5, 2010 Sziasztok! Van valakinek ötlete: Corsa B Atlanta X12SZ 3ajtós,már kicseréltem az összes lengéscsillapítót gázos Magnetti-re,hátsó kúpgörgős csapágyakat utánnahúztuk,biztosan jók.Szilentek tuti jók,rugóknak baja nincs.A gyári méretű téli gumik vannak rajta....A szerelőm nem kókler szinte csak Opelekkel foglalkozik. Szóval a probléma: ha ülnek benne hátul,akkor valami "lemezhangon" zörög rázós úton,nem tudom megmondani hogy melyik oldalról.Lövésem sincs,hogy mi lehet a gondja...Ja átlagos testtömegű emberek szoktak benne ülni :rolleyes: Amúgy nagyon jó kis vas,metálkék,két légzsák,napfénytető,gyári 14"-es alufelni,rozsdamentes,a motorja mint a svájci óra..teljesítményben is :D viszont így télen sem mértem többet még 6.5l fogyasztásnál.Semmi olajfolyás a motoron ez állítólag ritka az Opel motoroknál..nekem is volt az ékszíjtárcsa oldali szimmering csere+a karter tömítés felragasztása speckó pasztával megoldotta a problémát.A hidrotőkéket is cseréltük,meg a vezérműszettet vízpumpástól+hátsó kipufogódob,lemezfelnik téligumival.500 pénzért vettem+150-et költöttem ezekre amit leírtam.Csak ez a k***a zörgés idegesít..... Az ötleteket előre is köszönöm! Üdv!
LököttZsiráf Elküldve Február5, 2010 Elküldve Február5, 2010 [...] Szóval a probléma: ha ülnek benne hátul,akkor valami "lemezhangon" zörög rázós úton,nem tudom megmondani hogy melyik oldalról.[...] Szia! Kipufogó esetleg nem ér hozzá valamihez? Pótkerék környékén nem szabadult el valami? Ha kézzel meghintáztatod a kocsi hátulját?
krapi Elküldve Február5, 2010 Elküldve Február5, 2010 Sziasztok! Van valakinek ötlete: Corsa B Atlanta X12SZ 3ajtós,már kicseréltem az összes lengéscsillapítót gázos Magnetti-re,hátsó kúpgörgős csapágyakat utánnahúztuk,biztosan jók.Szilentek tuti jók,rugóknak baja nincs.A gyári méretű téli gumik vannak rajtnia....A szerelőm nem kókler szinte csak Opelekkel foglalkozik. Szóval a probléma: ha ülnek benne hátul,akkor valami "lemezhangon" zörög rázós úton,nem tudom megmondani hogy melyik oldalról.Lövésem sincs,hogy mi lehet a gondja...Ja átlagos testtömegű emberek szoktak benne ülni :rolleyes: Amúgy nagyon jó kis vas,metálkék,két légzsák,napfénytető,gyári 14"-es alufelni,rozsdamentes,a motorja mint a svájci óra..teljesítményben is :D viszont így télen sem mértem többet még 6.5l fogyasztásnál.Semmi olajfolyás a motoron ez állítólag ritka az Opel motoroknál..nekem is volt az ékszíjtárcsa oldali szimmering csere+a karter tömítés felragasztása speckó pasztával megoldotta a problémát.A hidrotőkéket is cseréltük,meg a vezérműszettet vízpumpástól+hátsó kipufogódob,lemezfelnik téligumival.500 pénzért vettem+150-et költöttem ezekre amit leírtam.Csak ez a k***a zörgés idegesít..... Az ötleteket előre is köszönöm! Üdv! tiszteletem hakapeszimaki a megoldás qrva egyszerű mivel látom hogy a hátsó kipufógó dob is cserélve lett valószínű hogy a megszorító bilincs rosszul helyezkedik el és érinti a keresztmerevítőt. ha alulról megnézed és persze beleülnek és megmozgatod a kipufogórendszert akkor látni fogod hogy egy helyen fényes lehet ahol összeérnek de ha már a bilincsen nem nagyon tudsz állítani akkor lazítsd meg a bilincset és a hátsó dobot próbáld elforgatni és látni fogod hogy lejeb vagy feljebb fog emelkedni az egész rendszer és utána beállítod és meghúzod ennyi remélem segíteni tudtam
Mc-elek Elküldve Február5, 2010 Elküldve Február5, 2010 Szia! Kipufogó esetleg nem ér hozzá valamihez? Pótkerék környékén nem szabadult el valami? Ha kézzel meghintáztatod a kocsi hátulját? Olet niin viisas ja järkevä. Näen oli lunta.
hakapeszimaki Elküldve Február5, 2010 Elküldve Február5, 2010 Szia! Kipufogó esetleg nem ér hozzá valamihez? Pótkerék környékén nem szabadult el valami? Ha kézzel meghintáztatod a kocsi hátulját? Helló! A pótkereket már nézegettem ez ügyben..a szerszámokat kiszedtem a pótkerék alól,jól meghúztam a rögzítőcsavarját,de semmi. Kézzel,hülyegyerek módjára többen ugrálva a hátsó ülésen...semmi,szóval csak menet közben hátul ülő emberrel. A középső és a hátsó dob között(ami felülről megkerüli a hátsó hidat) van egy bilincs ami szerintem túl közel van a hídhoz alapból kb 3-3.5 cm üresen álló autónál,maga a kipufogócső olyan 5 cm-re van a hídtól.....ez gyárilag ilyen dolog vagy valahol lóg a középsó dobom? A tiéden is csak ennyi van a kipufogócső és a híd között? Tehát csak a bilincset forgassam,toljam feljebb-lejjebb vagy a kipufogóm lóg? Köszi! Üdv!
hakapeszimaki Elküldve Február5, 2010 Elküldve Február5, 2010 tiszteletem hakapeszimaki a megoldás qrva egyszerű mivel látom hogy a hátsó kipufógó dob is cserélve lett valószínű hogy a megszorító bilincs rosszul helyezkedik el és érinti a keresztmerevítőt. ha alulról megnézed és persze beleülnek és megmozgatod a kipufogórendszert akkor látni fogod hogy egy helyen fényes lehet ahol összeérnek de ha már a bilincsen nem nagyon tudsz állítani akkor lazítsd meg a bilincset és a hátsó dobot próbáld elforgatni és látni fogod hogy lejeb vagy feljebb fog emelkedni az egész rendszer és utána beállítod és meghúzod ennyi remélem segíteni tudtam Hi Krapi! Köszi szépen a választ én is leginkább erre gyanakodtam,csak nem akartam senkit befolyásolni... Holnap megemeljük és addig forgatom amíg a legfeljebb kerül..de nem lóghat a középső dobom vagy csak a hátsó van felfüggesztve? Üdv!
Recommended Posts