Mc-elek Elküldve December6, 2009 Elküldve December6, 2009 felninek ezt néztem de nem ET49 hanem csak 46 jóez nekem a corsikámra nem tom az et szám mit jelent ugyhogy inkább mondjátok meg ti:D http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=157978163 Az ET szám a felni középpontjától való eltérés mm-ben, azaz 46mm ,ez annyit jelent hogy 3mm beljebb van. Ez még nem nagy eltérés ha nincs rajta túl széles gumi.A lényeg ne érjen bele semmibe még terhelés alatt sem.
Mc-elek Elküldve December6, 2009 Elküldve December6, 2009 Szia, én nagyon kívülálló vagyok a központi zár témájában, de annyi eszembe jutott: miért négy motor? Három ajtós autónak három, ötajtós autónak öt motor kell. De négy?? Hát rak egyet a kesztyű tartóba :huh: Vagy a motor tetőbe,vagy a tankfedélhez.
kobolld Elküldve December6, 2009 Elküldve December6, 2009 szevasztok valami otlet kene tigraba 6 os valto mije jo bele
Technodome Elküldve December6, 2009 Elküldve December6, 2009 Hát rak egyet a kesztyű tartóba :huh: Vagy a motor tetőbe,vagy a tankfedélhez. Vagy 4 motor a négy ajtóba :lol: A csomagtartóhoz külön kell vmi nyitószerkezetet venni. +3 rugó az ára !
Mc-elek Elküldve December6, 2009 Elküldve December6, 2009 Vagy 4 motor a négy ajtóba :huh: A csomagtartóhoz külön kell vmi nyitószerkezetet venni. +3 rugó az ára ! Igen ez a variáció is jó :lol:
kucu32 Elküldve December7, 2009 Elküldve December7, 2009 Sziasztok! Aktuálissá vált a központi zár vásárlás. Ezt a márkát ismeri valaki? Vélemény? Kozponti 1 Hali!!! Szerintem egy az anyja mindnek , nekem is hasonló van benne. A motorokkal és a vezérléssel még semmi gond nem volt. Egyedül az a kis csavaros sz@r szokott szórakozni amivel összefogatom a motor pálcáját a gomb pálcájával.Na ezen a csavarok meglazulnak és akkor már feszül meg nem zár. Én legutóbb beragasztottam a csavarokat azóta nincs gondom.
Technodome Elküldve December7, 2009 Elküldve December7, 2009 Hali!!! Szerintem egy az anyja mindnek , nekem is hasonló van benne. A motorokkal és a vezérléssel még semmi gond nem volt. Egyedül az a kis csavaros sz@r szokott szórakozni amivel összefogatom a motor pálcáját a gomb pálcájával.Na ezen a csavarok meglazulnak és akkor már feszül meg nem zár. Én legutóbb beragasztottam a csavarokat azóta nincs gondom. Szia! Köszi a választ, megfogadom amit írtál és már az elején leragasztom a csavarokat hátha kikerülöm a hibát. Köszi
kucu32 Elküldve December7, 2009 Elküldve December7, 2009 Pontosan 5 rugó itt :huh: ha gyors vagy a tied. http://www.vatera.hu/opel_corsa_b_kesztyut..._157646235.html Én azt kérdezném a szakiktól hogy ugye 165/70 r13 a gyári méret amivel lehet vinni a taligát müszakira, na most ha én téligumiból vennék 175/70 r13-at azzal kötöszködnének a vizsgabiztosok? befér egyáltalán a helyére? Srácok van itt valaki aki vágja a kipufogós szakmát? enyém ahogy most van, müszakira nem mehet kellen neki egy kis repair keresek hátsó dobot. 1996os 1.4si hez Hali! Szerintem nem nagyon rágódnak a gumiméreten csak az a lényeg, hogy mind a négy egyforma méretű legyen. Nekem 185/55 R15 van rajta , nem volt semmi gond a műszakin.
TomTech Elküldve December7, 2009 Elküldve December7, 2009 szevasztok valami otlet kene tigraba 6 os valto mije jo bele M32 váltó az 6 sebességes és a motorral is összebarátkoztatható, viszont az áttételezéssel nem lennél kisegítve, mert erős turbos motorhoz találták ki, és még drága is. Az F28-nál is ez a helyzet,azt még át kell alakítani elsőkerekesre 4kerekes helyett, másik féltengelyek kellenek, és nagyblokkhoz van nem kicsihez.
SargaRigo Elküldve December7, 2009 Elküldve December7, 2009 Vagy 4 motor a négy ajtóba :lol: A csomagtartóhoz külön kell vmi nyitószerkezetet venni. +3 rugó az ára ! Az enyém öt ajtós, és zárja a csomagtartót, meg pluszban a tanksapkát is. Akkor ez már 6??? :huh: Krisz
LököttZsiráf Elküldve December7, 2009 Elküldve December7, 2009 Az enyém öt ajtós, és zárja a csomagtartót, meg pluszban a tanksapkát is. Akkor ez már 6??? :lol: Krisz Nézd, ha be tudsz mászni a tanksapkán keresztül, akkor igen. :lol: (És a motorháztetőre nem jutott? :huh: )
SargaRigo Elküldve December8, 2009 Elküldve December8, 2009 Nézd, ha be tudsz mászni a tanksapkán keresztül, akkor igen. :lol: (És a motorháztetőre nem jutott? :huh: ) A tanksapkán nem tudok bemenni, de csak azért, mert zárva van. Nyitva volt már hogy sikerült... Viszont a motortérből még nem megy. Pedig dolgozom rajta
Gabi925 Elküldve December8, 2009 Elküldve December8, 2009 Sziasztok! Kellene egy kis segítség! B corsa, egy bal kanyarnál kigyulladt a beslő tér világítása, és azóta egyfolytában világít. Továbbá a világítás visszajelzője is sípol csukott ajtók mellett gyújtás adásáig. A riasztót nem tudom bekapcsolni valószínűleg azt érzékeli, hogy nyitva van valamelyik ajtó. Az összes ajtó érintkezője és a biztosítékok rendben vannak. Mihez kezdenétek az infok alapján? Minden ötletet szívesen veszek... Gabi
Mc-elek Elküldve December8, 2009 Elküldve December8, 2009 Sziasztok! Kellene egy kis segítség! B corsa, egy bal kanyarnál kigyulladt a beslő tér világítása, és azóta egyfolytában világít. Továbbá a világítás visszajelzője is sípol csukott ajtók mellett gyújtás adásáig. A riasztót nem tudom bekapcsolni valószínűleg azt érzékeli, hogy nyitva van valamelyik ajtó. Az összes ajtó érintkezője és a biztosítékok rendben vannak. Mihez kezdenétek az infok alapján? Minden ötletet szívesen veszek... Gabi Szed ki a kapcsolókat és nézd meg rajta van-e a sarú.
LököttZsiráf Elküldve December8, 2009 Elküldve December8, 2009 B corsa, egy bal kanyarnál kigyulladt a beslő tér világítása, és azóta egyfolytában világít. Alapok, aki tudja, ugorja át: Az utastér világítás (kapcsolója) úgy működik, hogy öt/három kapcsoló van egyással párhuzamosan kötve (összes utastéri ajtó: kettő/négy illetve egy kézi kapcsoló), ami letesteli a lámpákat. A pozitív sarkot a lámpák fixen kapják; a módszer azért ez, mert így kevesebb vezetékből megoldható a kapcsolás. Tehát a lámpák valahol testet kapnak. Szerintem valamelyik kapcsoló zárlatos, vagy kidörzsölődött a vezeték. Esetleg nagyobb disznóság van a dologban. A kapcsolókat úgy tudod leellenőrizni, hogy finoman megnyomod őket, és ahol nem kattan, az lesz a bűnös. Sokkal jobb megoldás azonban, ha leveszed a kiszerelt kapcsoló egyik sarkát. Ha elalszik a belső világítás, akkor megvan a bűnös kapcsoló. Esetleg a hozzá tartozó vezeték kidörzsölődött, de annak nincs sok esélye. Az első tippen nekem is az lett volna, hogy valamelyik vezetéksaru leeseett :huh: Sok sikert!
McMurphy Elküldve December8, 2009 Elküldve December8, 2009 Gyerekek, nagyon érdekes jelenséget tapasztaltam: A múlt héten egyik éjjel fagy volt, reggel indítom a kocsit ('97 1.2 ECO), pöccre indul, semmi probléma, de a hűtővíz-hőmérséklet mutatója kifeküdt vízszintesbe. Mindegy, mondom, nekem mennem kell, mentem is. 4-5 napig lengedezett a mutató attól függően merre kanyarodtam, de vasárnap óta a (remélem) helyes hőmérsékletet mutatja, nem lengedez, okénak tűnik. A hűtővíz nem folyik, fagyálló van benne (két hónapja cseréltem vizet), zársapka normálisan zár, ventilátor működik, termosztát is remélem (még nem volt időm szétszedni, de ha nem muszáj, nem piszkálnám). Valakinek van valami ötlete mitől van/volt ez?
LököttZsiráf Elküldve December9, 2009 Elküldve December9, 2009 Gyerekek, nagyon érdekes jelenséget tapasztaltam: A múlt héten egyik éjjel fagy volt, reggel indítom a kocsit ('97 1.2 ECO), pöccre indul, semmi probléma, de a hűtővíz-hőmérséklet mutatója kifeküdt vízszintesbe. [...] Lehet, hogy a muszer visszahuzo rugoja tort el? (Aki szedett mar szet corsas muszerfalat-homerseklet-visszajelzot, az erositsen meg, vagy cafoljon, mert en csak egyeb tipusokban talalkoztam hajszalvekony visszahuzo rugoval.)
elam Elküldve December9, 2009 Elküldve December9, 2009 Sziasztok! Kivettem a gyári rádiót,-és beraktam a saját Cd-és rádiómat ,de ha rádiót hallgatok a kijelzőn eltűnik a dátum! Rosszul kötöttem valamit?-bár EU csatis minden.Van erre valami megoldás-normális e ez,ill. CD hallgatáskor kiírhatja e az előadót stb. Segítsetek ha tudtok légyszives!-előre is kössz!!
tgabika76 Elküldve December9, 2009 Elküldve December9, 2009 Röviden: te nem kötöttél el semmit, szervizben (általában márkaszervizben) Tech2-vel fel tudják úgy programozni hogy bekapcsoláskor ne tűnjön el a dátum. A kijelző vezérlés attól függ hogy milyen rádiót vettél, általában csak néhány márka (ha jól emlékszem Blaupunkt, Kenwood és VDO) tudja, azoknak is csak a drágább modelljei, a többi sajnos nem fog semmit kiírni a gyári kijelzőn, vagy a dátum lesz ott mindig, vagy (mint most is) semmi.
elam Elküldve December9, 2009 Elküldve December9, 2009 Röviden: te nem kötöttél el semmit, szervizben (általában márkaszervizben) Tech2-vel fel tudják úgy programozni hogy bekapcsoláskor ne tűnjön el a dátum. A kijelző vezérlés attól függ hogy milyen rádiót vettél, általában csak néhány márka (ha jól emlékszem Blaupunkt, Kenwood és VDO) tudja, azoknak is csak a drágább modelljei, a többi sajnos nem fog semmit kiírni a gyári kijelzőn, vagy a dátum lesz ott mindig, vagy (mint most is) semmi. Köszönöm szépen a segítséged-tehát akkor márkaszervíz és Tech2! Köszi!!
McMurphy Elküldve December9, 2009 Elküldve December9, 2009 Lehet, hogy a muszer visszahuzo rugoja tort el? (Aki szedett mar szet corsas muszerfalat-homerseklet-visszajelzot, az erositsen meg, vagy cafoljon, mert en csak egyeb tipusokban talalkoztam hajszalvekony visszahuzo rugoval.) Nem tudom, most nem akarom szétszedni a műszerfalat amíg működik. Majd ha megint kifekszik a mutató akkor kiderítem, hogy a rugó e a hunyó.
borisz Elküldve December9, 2009 Elküldve December9, 2009 Nem tudom, most nem akarom szétszedni a műszerfalat amíg működik. Majd ha megint kifekszik a mutató akkor kiderítem, hogy a rugó e a hunyó. hömérséklet jelado kábelt nézd meg nekem is ilyen volt mikor vettem testelt a saru de nem mindig...
McMurphy Elküldve December9, 2009 Elküldve December9, 2009 Ja még egy dolog: Mennyire bonyolult utólag bekötni egy szivargyujtót? Valamint hogy lehetne egyszerűen egy szivargyujtót varázsolni a csomagtérbe?
Recommended Posts