Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Műszerfal (óracsoport) vagy középkonzol?

Tidre gondoltam meg a középkonzolra. De nem bánnám ha a kilométer óra is át lenne kékesítve. illetve hogy lehet ilyen fejjel felfelé kilóméterórát csinálni? mert a számlapot azt photoshoppal megcsinálom nem baj csak kérdéses a pl a mutató varázslása 5let javaslat? illetve ha iylet csinálok müszakin mit szólnak neki?

20564686936.jpg

Link to comment
Megosztás:

Tidre gondoltam meg a középkonzolra. De nem bánnám ha a kilométer óra is át lenne kékesítve. illetve hogy lehet ilyen fejjel felfelé kilóméterórát csinálni? mert a számlapot azt photoshoppal megcsinálom nem baj csak kérdéses a pl a mutató varázslása 5let javaslat? illetve ha iylet csinálok müszakin mit szólnak neki?

A műszakira beraksz egy sima órát.

A tid-nek a csavarjai a befúvok alatt vannak,az fogja a közép konzolt is + van még két csavar a levegő választó zsalu takaró műanyaga alatt (kinti levegő vagy benti levegő).

A mutató elforgatása szerintem, a belse elforgatásával talán meglehet oldani.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem, ugyanis problémám van 96-os B Corsám váltójával.

Alapvetően rendesen működik normál forgalomban, de dugóban araszolás következtében egy jó húsz perc után alig akarja bevenni az egyest és a kettest.

Találkozott már valaki hasonló problémával.

Előre is kösz a segítséget!

Üdv!

Tibor

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Hadd kérdezzek már! Beletették a fülembe a bogarat, hogy álló motor mellett nem jó ha el van fordítva a kulcs, mert hazavágja a gyújtótrafót.

Mennyi igaz ebből???

Krisz

Szerintem a trafó csak akkor kap áramot ha forog a motor,mert ha nem forog a hall jeladó nem ad jelet a trafónak.

Ez nem biztos,de azért ennek utána nézek én is.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem a trafó csak akkor kap áramot ha forog a motor,mert ha nem forog a hall jeladó nem ad jelet a trafónak.

Ez nem biztos,de azért ennek utána nézek én is.

Köszönöm!

Motivál a kérdés, mert a rádióm úgy van bekötve, hogy kulcs nélkül le legyen áramtalanítva. Aztán szeretnék néha álló motor mellett is hallgatni.. :huh:

Tudom, át is lehet kötni, de azt nem akarom. Jobb a tudat, hogy nem ég ki semmi ha nem vagyok ott.

Krisz

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem, ugyanis problémám van 96-os B Corsám váltójával.

Alapvetően rendesen működik normál forgalomban, de dugóban araszolás következtében egy jó húsz perc után alig akarja bevenni az egyest és a kettest.

Találkozott már valaki hasonló problémával.

Előre is kösz a segítséget!

Üdv!

Tibor

Hi

Szerintem nem emel ki rendesen a kuplung és ezért nem alkarja bevenni a sebességet, miután már felmelegedett a kuplung 20 perc allatt a dugóban.

Recsegés robogás, fogaskerék számlálási hangok?

Próbáld meg járó motornál üresben benyomott illetve kiengedett kuplungnál milyen hangja/változik e a hangja. Ha csörög zörög akkor lehet bontani a motort meg a kuplungot és megnézni hogyan néz ki a kinyomó csapágy stb.

Link to comment
Megosztás:

Hi

Szerintem nem emel ki rendesen a kuplung és ezért nem alkarja bevenni a sebességet, miután már felmelegedett a kuplung 20 perc allatt a dugóban.

Recsegés robogás, fogaskerék számlálási hangok?

Próbáld meg járó motornál üresben benyomott illetve kiengedett kuplungnál milyen hangja/változik e a hangja. Ha csörög zörög akkor lehet bontani a motort meg a kuplungot és megnézni hogyan néz ki a kinyomó csapágy stb.

Hello!

Kösz a választ! Fogaskerék számlálási hangok nincsenek, mostanában el kezdett csörögni kiengedett kuplungnál. Ezek szerint érdemes lenne szerelővel megnézetni?

Link to comment
Megosztás:

Tidre gondoltam meg a középkonzolra. De nem bánnám ha a kilométer óra is át lenne kékesítve. illetve hogy lehet ilyen fejjel felfelé kilóméterórát csinálni? mert a számlapot azt photoshoppal megcsinálom nem baj csak kérdéses a pl a mutató varázslása 5let javaslat? illetve ha iylet csinálok müszakin mit szólnak neki?

20564686936.jpg

Sztem csak annyi történt, h. a mutatót levette és úgy tette vissza, h. nem fél8-kor, hanem délben áll a 0-án. :huh: (Vagy éjfélkor)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

1996-os corsa b-be szeretnék zárható kesztyűtartót tenni, jelenleg a nyitott verzió van benne és nagyon utálom!

kérdésem az lenne ha tudok majd szerezni egy zárhatót, akkor gond nélkül be tudom-e majd tenni a nyitott helyére.

Tehát a csavar helyek megegyeznek-e, vagy fúrhatok faraghatok?

Köszi a választ előre is!

ui.: keresek b corsába zárható kesztyűtartót :huh:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

1996-os corsa b-be szeretnék zárható kesztyűtartót tenni, jelenleg a nyitott verzió van benne és nagyon utálom!

kérdésem az lenne ha tudok majd szerezni egy zárhatót, akkor gond nélkül be tudom-e majd tenni a nyitott helyére.

Tehát a csavar helyek megegyeznek-e, vagy fúrhatok faraghatok?

Köszi a választ előre is!

ui.: keresek b corsába zárható kesztyűtartót :lol:

én is azt keresek ... évek óta .

Márkaszervíz ; kb 18.000,- Ft

:huh:

Link to comment
Megosztás:

bontoba kb pár ezer ft inkább 5 :huh: én is vettem lehet azt venni....

uhh... ez gyors volt köszi!

Tudom csak felénk egyik bontóban sem lehet kapni...végigjártam már.

ezért gondoltam hátha van valakinek itt a fórumon bontásból vagy netán totálkáros kis corsából elfekvőben otthon.

Link to comment
Megosztás:

Nagyrészt egyezik az astra-val.

De ha x10xe volt gyárilag. Akkor érdemes pl. a következőket rakni bele: x10xe, x12xe, x14xe ,x16xe, ezek a motorokkal szerelték bele,azért érdemes ezeket bele rakni mert nem vagy csak kis mértékben változik a kábelezés.

Fontos hogy a megfelelő motorvezérlő és immo legyen a motorhoz.

De miért is kell motort cserélni?

Hááááát, 500 km-ként megeszik kb 1 L olajat... vagy szétszedi a "mester" és kiderül, hogy mi baja, viszont úgy illik összerakni, hogy minden jó legyen, és így elég tág határok között mozog a generál.

Vagy kompletten kicserélem az egészet, és imádkozok, hogy ne legyen baja...

Mind 3 hengernél jó a kompresszió (11-12), de a nyomásveszteség az egyiknél 54%... a többinél 20% alatt.

Link to comment
Megosztás:

uhh... ez gyors volt köszi!

Tudom csak felénk egyik bontóban sem lehet kapni...végigjártam már.

ezért gondoltam hátha van valakinek itt a fórumon bontásból vagy netán totálkáros kis corsából elfekvőben otthon.

Szia!

Érdemes a keresek, vagy eladó tárgyak között szétnézni az iopelfórumon belül. Én is itt akadtam rá. 3000ft-ért vettem. Kb múlthéten néztem a vaterán 5000ért adták. A furatok megeggyeznek, kb3-4 csavar. Mindegy hogy 3 vagy 5 ajtós corsád van, passzol bele. Tudom mert nekem 5 ajtós van és akitől vettem annak egy 3ajtósba volt. Ha esetleg találok valahol akkor belinkelem neked.

Üdv

itt van pl egy : kesztyutarto 1

Link to comment
Megosztás:

uhh... ez gyors volt köszi!

Tudom csak felénk egyik bontóban sem lehet kapni...végigjártam már.

ezért gondoltam hátha van valakinek itt a fórumon bontásból vagy netán totálkáros kis corsából elfekvőben otthon.

Pontosan 5 rugó itt :huh: ha gyors vagy a tied.

http://www.vatera.hu/opel_corsa_b_kesztyut..._157646235.html

Én azt kérdezném a szakiktól hogy ugye 165/70 r13 a gyári méret amivel lehet vinni a taligát müszakira, na most ha én téligumiból vennék 175/70 r13-at azzal kötöszködnének a vizsgabiztosok? befér egyáltalán a helyére?

Srácok van itt valaki aki vágja a kipufogós szakmát? enyém ahogy most van, müszakira nem mehet kellen neki egy kis repair keresek hátsó dobot. 1996os 1.4si hez

Link to comment
Megosztás:

Pontosan 5 rugó itt :huh: ha gyors vagy a tied.

http://www.vatera.hu/opel_corsa_b_kesztyut..._157646235.html

Én azt kérdezném a szakiktól hogy ugye 165/70 r13 a gyári méret amivel lehet vinni a taligát müszakira, na most ha én téligumiból vennék 175/70 r13-at azzal kötöszködnének a vizsgabiztosok? befér egyáltalán a helyére?

Srácok van itt valaki aki vágja a kipufogós szakmát? enyém ahogy most van, müszakira nem mehet kellen neki egy kis repair keresek hátsó dobot. 1996os 1.4si hez

Szerintem ez vizsgahelyfüggő! Sajnos ezt ki kell tapasztalni, de szerintem nem lesz gond 175ös kerekekkel. Ha már kilóg a gumi a sárvédő széléről na akkor tuti a bukta :lol:

Kérdés: Napokba voltam gumisnál és jelezte hogy lötyög a jobb első kerekem. Ez mit jelent/jelenthet? Mennyibe kerülhet az orvoslása? Tényleg amúgy egy teljes futómű felujítás mennyibe kerülhet?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.