Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hali!

Most jutott eszembe hogy nekem is így volt és hamarosan bedöglött a generátor. Most az meg lett csinálva és minden jó lett. Megy mint a veszedelem. Szerintem mérjél neki egy töltést.

Erdekes magyarazat, de persze lehetseges. A generator toltesi problemajanak van mas jele is, nem? Pl. a lampak fordulatszamra valtozo fenyereje... En maradnek inkabb az uzemanyag-problemanal... (Maradok is, mert hasonlo bajom van nekem is :) )

Elküldve
Oldalszámot ne írj mert az beállítás függvénye (nálam pl. ez a 48. oldal), de a hozzászólás száma o.k.

:) Öhm, igaz. (Alapbeallitasnal viszont mindenkinel a 67., nem?) No, ennyi bajunk legyen :)

Tovabbi szep napot mindenkinek!

Elküldve
Hali!

A képet nem tölti le, de ez részletkérdés, miután mindkét oldalával ugyan úgy pattan a helyére a stekker, teljesen profin lehet úgyis oktánszámot állítani, hogy az egész stekker elfordítod 180fokkal és persze az állító is kihuzható és szintén fordítható. Bár úgysincs 91es, tehát mindegy csak gondoltam hátha jobb tuti 95-re rakni. Egyébként ma pöccre indult, tehát nem támasztott ki a hidrotőke. De ezt is letojom jövő hétvégén csere, csak megoldja, ha nem akkor nem tom.

Üdv.

72Untitled.jpg

Elküldve
Oldalszámot ne írj mert az beállítás függvénye (nálam pl. ez a 48. oldal), de a hozzászólás száma o.k.

ja nincsis ezzel gond csak az a fájl már vagy 1000 éve nem érhető el ......de azért köszi .

Elküldve
ja nincsis ezzel gond csak az a fájl már vagy 1000 éve nem érhető el ......de azért köszi .

telefont jol fel vetted...

a kijelzö meg szar bontos hibátlan

Elküldve
Milyen moci van benne, c12nz? A pillangószelep általában a injektorfedél alatt található. Nagy fekete műanyag kerek doboz, abba vezet bel a levegőszűrőtől a cső. Alapjárati motort is lehet takarítani, azt meg ha leveszed az injektorfedelet akkor az injektor elején találod, két csavar fogja átlósan, egy csati megy bele allulról. Kúpos a vége ha kiveszed, ne tekergesd, csak adj neki féktisztítóval, meg puha rongyal, és a fészkét is ki lehet törölgetni óvatossan.

Köszi a tippet!

Amúgy egy 93as C14SE moci van benne!

Elküldve
Hali!

Most jutott eszembe hogy nekem is így volt és hamarosan bedöglött a generátor. Most az meg lett csinálva és minden jó lett. Megy mint a veszedelem. Szerintem mérjél neki egy töltést.

Szia!

Az lehetséges még, mert nem tölti vissza az akkut :S:S

Generátor mennyibe fájna a C14SE-be?:)

Elküldve
Szia!

Az lehetséges még, mert nem tölti vissza az akkut :S:S

Generátor mennyibe fájna a C14SE-be?:)

Hali!

Nekem ki lett benne cserélve a fesszabályzó , a csúszógyűrű és a két csapágy. Ez volt 12 e Ft. Az új az drágább mint a kocsi , a bontós meg lehet hogy rossz. Szerintem a felújítás a legjobb, mert akkor még biztos elmegy egy csomót.

Elküldve

Sziasztok,

Első autómat tervezem megvenni a közeljövőben, és végigfutottam pár márka kisautó modelljein a használtauto.hu-n, de a Corsa tűnik a legjobbnak 300-400ezer között. Egyrészt az ára miatt, másrészt pedig nagy belőle a választék, és olcsó az alkatrész. Már ültem ilyenben, ugyanis réges-régen egy 1,7-es dizel Van-t hajtott fatter, már akkor is tetszett a formája. A segítségeteket szeretném kérni (végigolvastam a téma nagy részét). Mivel nekem még nem volt saját autóm és szinte teljesen laikus vagyok az autó témában, lenne pár kérdésem. :) (97 elötti benzinest szeretnék ha lehet elektromos ablakkal és központi zárral 3-400ezer huf között, városi használatra. Nem vagyok az a versenyzős típus, tehát nem tuningolnám, vagy legalábbis most még ezt állítom :D )

- Azt olvastam, a '97 elötti corsáknál csak az 1,4-es motorral szerelteket szabad megvenni. Az 1,2-essel mi a baj? Eszik az olajat?

- A Swing a legjobb felszereltség, de abban van szervó? Melyik felszereltségben milyen extrák vannak (bocs, de google-n nem találtam infót erről, csak a szervó, az elektromos ablak és a központi zár érdekelne)?

- Milyen dolgokra kell különösen odafigyelni corsa vásárlásnál?

- A GSi-t mindenképp kerüljem el? Mert láttam egész jó áron. Azokból sok a széthajtott?

- Hány km után kell generáloztati a motort?

Bocs, ha hülyeségeket kérdeztem. :)

Előre is köszi,

G.

ui.: Most nézem, hogy ez a technikai rész, tehát félig offtopic vagyok. Nyugodtan rakjátok át, ha máshol jobb helye van.

Elküldve
Sziasztok,

Első autómat tervezem megvenni a közeljövőben, és végigfutottam pár márka kisautó modelljein a használtauto.hu-n, de a Corsa tűnik a legjobbnak 300-400ezer között. Egyrészt az ára miatt, másrészt pedig nagy belőle a választék, és olcsó az alkatrész. Már ültem ilyenben, ugyanis réges-régen egy 1,7-es dizel Van-t hajtott fatter, már akkor is tetszett a formája. A segítségeteket szeretném kérni (végigolvastam a téma nagy részét). Mivel nekem még nem volt saját autóm és szinte teljesen laikus vagyok az autó témában, lenne pár kérdésem. :) (97 elötti benzinest szeretnék ha lehet elektromos ablakkal és központi zárral 3-400ezer huf között, városi használatra. Nem vagyok az a versenyzős típus, tehát nem tuningolnám, vagy legalábbis most még ezt állítom :D )

- Azt olvastam, a '97 elötti corsáknál csak az 1,4-es motorral szerelteket szabad megvenni. Az 1,2-essel mi a baj? Eszik az olajat?

- A Swing a legjobb felszereltség, de abban van szervó? Melyik felszereltségben milyen extrák vannak (bocs, de google-n nem találtam infót erről, csak a szervó, az elektromos ablak és a központi zár érdekelne)?

- Milyen dolgokra kell különösen odafigyelni corsa vásárlásnál?

- A GSi-t mindenképp kerüljem el? Mert láttam egész jó áron. Azokból sok a széthajtott?

- Hány km után kell generáloztati a motort?

Bocs, ha hülyeségeket kérdeztem. :)

Előre is köszi,

G.

ui.: Most nézem, hogy ez a technikai rész, tehát félig offtopic vagyok. Nyugodtan rakjátok át, ha máshol jobb helye van.

Szia

A diesel nincs probléma (én még nem láttam itt dieselest),de nem kevés a km bennük.(300e körül de nem mondom hogy ez mindig igaz)

1.2-es szintén probléma nincs,de csak 45le (nekem ez van és elég jól megy)

1.4-es ből én csak a c14se motor jelölésűt vennék,mert ez 82le a sima 1.4 60le

Generál, ezek a motorok kimennek a világból szerintem 400-500ezert elmennek.

Kerüld a következőket 1.6 gsi, és a az "sz" jelölésűeket,pl: x12sz,x14sz.

Én nem rajongok a 16 szelepesekért,de van aki szerint nincs vele baj.

Az extrákat nem tudom mik jelölik,a másik ezek az autóknál nem lehet tudni ki mit rak bele utólag.

Sok sikert

Elküldve
ja nincsis ezzel gond csak az a fájl már vagy 1000 éve nem érhető el ......de azért köszi .

Ha a kézikönyvre (javítási k.) írtad, hogy nem elérhető, akkor furcsállom a dolgot, nekem tegnap sikerült a letöltés.

Ha semmiképp nem megy, küldj egy egy üzit a lev.címeddel, s elküldöm.

Elküldve
Szia

A diesel nincs probléma (én még nem láttam itt dieselest),de nem kevés a km bennük.(300e körül de nem mondom hogy ez mindig igaz)

1.2-es szintén probléma nincs,de csak 45le (nekem ez van és elég jól megy)

1.4-es ből én csak a c14se motor jelölésűt vennék,mert ez 82le a sima 1.4 60le

Generál, ezek a motorok kimennek a világból szerintem 400-500ezert elmennek.

Kerüld a következőket 1.6 gsi, és a az "sz" jelölésűeket,pl: x12sz,x14sz.

Én nem rajongok a 16 szelepesekért,de van aki szerint nincs vele baj.

Az extrákat nem tudom mik jelölik,a másik ezek az autóknál nem lehet tudni ki mit rak bele utólag.

Sok sikert

Szia,

Köszi a választ. :)

Az 1.5D az picit drágább árfekvés és kevés van belőle eladó.

1.2-es is elég nekem bőven (8 szeleppel is), ha azt mondod, hogy jó. Főleg, hogy 1.2-es a legtöbb eladó Corsa. Neked milyen jelölésű a motor benne?

A 45 pacis az mennyit eszik kb.?

Köszi

G.

Elküldve
Szia,

Köszi a választ. :)

Az 1.5D az picit drágább árfekvés és kevés van belőle eladó.

1.2-es is elég nekem bőven (8 szeleppel is), ha azt mondod, hogy jó. Főleg, hogy 1.2-es a legtöbb eladó Corsa. Neked milyen jelölésű a motor benne?

A 45 pacis az mennyit eszik kb.?

Köszi

G.

Szia! Nekem egy 94es 1.2es 5 ajtós van. (c12nc)

tökéletesen meg vagyok vele elégedve, kb eszik 5-5felet. menni megy. vannak rajta hibák de tényleg fillérek. Amit cseréltem: vezérműszíj vízpumpával 21000,indexkapcsoló4000ft,féklámpakapcsoló1100ft.

Én még nem vettem észre hogy enné az olajat, igaz most fogom az összes tömítést kicseréltetni a motortérben de nem ez okból.

Tényleg csak ajánlani tudom

Elküldve
Szia,

Köszi a választ. :)

Az 1.5D az picit drágább árfekvés és kevés van belőle eladó.

1.2-es is elég nekem bőven (8 szeleppel is), ha azt mondod, hogy jó. Főleg, hogy 1.2-es a legtöbb eladó Corsa. Neked milyen jelölésű a motor benne?

A 45 pacis az mennyit eszik kb.?

Köszi

G.

Az 1.5 d-ből nem véletlenül van kevés mert elég szívós jószág,és baromi keveset eszik.

Nekem a motor c12nz jelölésű ,városba bohóckodni jó,de az pályát nem szereti én 110-120-nál többel nem hajtom pályán,úgyhogy biztos helyed van a külső sávban.

Nálam 5.5 volt a legkevesebb amit evet (nyáron) télen +1 liter kb.

De én inkább a c14se (82le) ajánlom neked.Azzal lehet meglepetést okozni.

Ne az én véleményem legyen döntő,mert nekem bevált!!

Elküldve
Szia! Nekem egy 94es 1.2es 5 ajtós van. (c12nc)

tökéletesen meg vagyok vele elégedve, kb eszik 5-5felet. menni megy. vannak rajta hibák de tényleg fillérek. Amit cseréltem: vezérműszíj vízpumpával 21000,indexkapcsoló4000ft,féklámpakapcsoló1100ft.

Én még nem vettem észre hogy enné az olajat, igaz most fogom az összes tömítést kicseréltetni a motortérben de nem ez okból.

Tényleg csak ajánlani tudom

Gondolom c12nz akartál írni

Az olajevés elhanyagolható,gyári adat:75ml/100km.

Szerintem nekem még ennyit se eszik meg.

Elküldve
Az 1.5 d-ből nem véletlenül van kevés mert elég szívós jószág,és baromi keveset eszik.

Nekem a motor c12nz jelölésű ,városba bohóckodni jó,de az pályát nem szereti én 110-120-nál többel nem hajtom pályán,úgyhogy biztos helyed van a külső sávban.

Nálam 5.5 volt a legkevesebb amit evet (nyáron) télen +1 liter kb.

De én inkább a c14se (82le) ajánlom neked.Azzal lehet meglepetést okozni.

Ne az én véleményem legyen döntő,mert nekem bevált!!

C14SE az kell :) szivos és megy mi kell még?! :)

Elküldve

Hát köszi, megnyugodtam akkor, hogy az 1.2-es is jóféle. :)

A cél akkor az 1.4 lesz (c14se), de ha jó áron vagy állapotban belefutok egy 1.2-be (vagy 1.4-ből a 60 lovasba) akkor nem hagyom ott, mert 90%-ban városban használnám úgyis. :D

Ez a felszereltség dolog meg akkora káosz, én már látom. :)

Esetleg 97-es 1.0? Most láttam 400-ért egyet. Az már az újabb fajta motor, alapból 54 paci.

Elküldve
Hát köszi, megnyugodtam akkor, hogy az 1.2-es is jóféle. :)

A cél akkor az 1.4 lesz (c14se), de ha jó áron vagy állapotban belefutok egy 1.2-be (vagy 1.4-ből a 60 lovasba) akkor nem hagyom ott, mert 90%-ban városban használnám úgyis. :D

Ez a felszereltség dolog meg akkora káosz, én már látom. :)

Esetleg 97-es 1.0? Most láttam 400-ért egyet. Az már az újabb fajta motor, alapból 54 paci.

Nem akarod te azt.......

Valami ilyesmit: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/corsa...oy_1.4i-3313274

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.