Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
nem piros pontra ment :rolleyes:

ezt is kasznirol kezdtem 2motor 3féle kaszni verzio 15 garnitura kerék 1év probálkozása meg kb 3féle futomü de soha nem volt igazi ez csak 1 vw...fospumpa

Hát ez Te mondtad,én mertem ilyen véleményt mondani a vw-ről,de egyébként szerintem se jók.

Elküldve
Hát ez Te mondtad,én mertem ilyen vélemény mondani a vw-ről,de egyébként szerintem nem jók.

konszernes mind fos :rolleyes:

audi vw 1forma kaki

ha ezt mind 1 mantába ölöm most boldog ember lennék

Elküldve
konszernes mind fos :rolleyes:

audi vw 1forma kaki

ha ezt mind 1 mantába ölöm most boldog ember lennék

Ó igen,

akkor nem is mesélek a kolega fabia-ról, meg a másik cordoba-ról.

Konkrétak.

Van probléma gazdagon.

Elküldve
Az utángyártott lambda hozhat ilyen hibát.Gyárit kellett volna venni,esetleg Bosch-t.

Próbáld még az ECU resetet,akksi sarukat le 24órára.

Másrészt érdemes lenne benzinnyomást méretni,nem-e az AC kezd haldoklani.

Hali mindenkinek!!

Jó lett a kocsim!!! <_<

Stori: KI KELLETT PUCOLNI A LÉGTÖMEGMÉRŐT!!

Helyette én kicseréltem a lambda szondát is :rolleyes: 20e ft minusz.

Viszont ma reggel produkált egy újabb furcsaságot. Alapjáraton gurultam amikor egyszer csak motor leáll alapjárat off. ujraindítás után alapjárat ingadozik, fordulaton megy a gép! kb. 1-2 km után lámpa elalszik alapjárat ok! Minden rendben működik!

Na ez mi a ..... lehet?

Előjön legközelebb is szerintetek vagy csak egyszeri elmebaj?

Elküldve
Hali mindenkinek!!

Jó lett a kocsim!!! :D

Stori: KI KELLETT PUCOLNI A LÉGTÖMEGMÉRŐT!!

Helyette én kicseréltem a lambda szondát is :rolleyes: 20e ft minusz.

Viszont ma reggel produkált egy újabb furcsaságot. Alapjáraton gurultam amikor egyszer csak motor leáll alapjárat off. ujraindítás után alapjárat ingadozik, fordulaton megy a gép! kb. 1-2 km után lámpa elalszik alapjárat ok! Minden rendben működik!

Na ez mi a ..... lehet?

Előjön legközelebb is szerintetek vagy csak egyszeri elmebaj?

Gratulálok! <_<

(Esetleg nekem is az lenne a hiba az alapjárati megtorpanásnál? No nézzünk csak utána...)

A régi lambdát esetleg hirdesd meg, vagy tedd el, hátha jó lesz még valamikor. -_-

Elküldve
Gratulálok! :rolleyes:

(Esetleg nekem is az lenne a hiba az alapjárati megtorpanásnál? No nézzünk csak utána...)

A régi lambdát esetleg hirdesd meg, vagy tedd el, hátha jó lesz még valamikor. <_<

Próbáld ki!

Kiveszed és féktisztítóval kipucolod és ennyi!

Nálam bevált! ;-)

Másik problémára valakinek van ötlete? Már ha ez egyáltalán még előfordul.

Elküldve
Próbáld ki!

Kiveszed és féktisztítóval kipucolod és ennyi!

Nálam bevált! ;-)

Másik problémára valakinek van ötlete? Már ha ez egyáltalán még előfordul.

Khm... Ennyi lenne, ha tudnám, hogy hol és mit keressek :rolleyes: . A mit-re nagyjából választ adott a net, hengeres fekete izét kell keresnem. Nem találtam, egyedül a légszűrőházban van valami hasonló, de az inkább termosztát lesz. Amúgy az most (4 fok, hideg motor) félállásban van, szerintem nem teljesen jól működik. Majd egyszer leellenőrzöm üzemmeleg motornál is.

Tehát... hol keressem??? Most mennem kell, csak holnap leszek, de epekedve várom a megoldást.

Elküldve

Sziasztok, a TID kijelzőn hogy lehet váltogatni az "adatok" közt??

Ha lenyomva tartom a 2 gombot egyszerre akkor átvált, de vissza is ugrik 1-2mp után...

Elküldve

J0hnny, hálásan köszönöm az alapjáratiról a képet (feteszem nekem szólt <_< ), csak nem ez volt a kérdés, hanem a légtömeg-mérő. Ha másnak szólt, akkor én bocs', viszont ha be tudnád nyilazni a légtömeg-mérőt, annak igazán örülnék! Előres is köszi (bárkinek)!! :rolleyes:

Elküldve
J0hnny, hálásan köszönöm az alapjáratiról a képet (feteszem nekem szólt <_< ), csak nem ez volt a kérdés, hanem a légtömeg-mérő. Ha másnak szólt, akkor én bocs', viszont ha be tudnád nyilazni a légtömeg-mérőt, annak igazán örülnék! Előres is köszi (bárkinek)!! :rolleyes:

Z-kbe (központi injektoros) van egyáltalán légtömegmérő?

Elküldve
Z-kbe (központi injektoros) van egyáltalán légtömegmérő?

Ez a kérdés bennem is felmerült <_< Esetleg nincs, mert a könyvekben nem találtam utalást rá. Ezek szerint az is megvan, hogy miért. :rolleyes: (Végre egy jó hír...) Közben eszembe jutott, hogy ugye hengerfejes volt az előző tulajnál, és annál a hengernél (úgy tudom, típushiba) a gyertya is rozsdás volt beülről. A lambdát levettem ugyan, de sokat nem sikerült tisztítanom rajta, mert egy lemezhajtogatásos fém burokban van benne a lényeg. Lehet, hogy arra is rozsda-réteg került? Talán meg kellene fürdetnem rozsdaoldóban. Nem fog az ártani neki?

És ha lehet még egy kérdésem: nem kellene-e a számítógépnek észrevennie, amikor széthúzom a lambda csatlakozóját? Mert nálam nem történt semmi.

Elküldve
Ez a kérdés bennem is felmerült <_< Esetleg nincs, mert a könyvekben nem találtam utalást rá. Ezek szerint az is megvan, hogy miért. :rolleyes: (Végre egy jó hír...) Közben eszembe jutott, hogy ugye hengerfejes volt az előző tulajnál, és annál a hengernél (úgy tudom, típushiba) a gyertya is rozsdás volt beülről. A lambdát levettem ugyan, de sokat nem sikerült tisztítanom rajta, mert egy lemezhajtogatásos fém burokban van benne a lényeg. Lehet, hogy arra is rozsda-réteg került? Talán meg kellene fürdetnem rozsdaoldóban. Nem fog az ártani neki?

És ha lehet még egy kérdésem: nem kellene-e a számítógépnek észrevennie, amikor széthúzom a lambda csatlakozóját? Mert nálam nem történt semmi.

hello tyhmä Giraffe

Az x12sz motorvezérlését a következő alkatrészek befolyásolják:

alapjárati motor

impulzus szenzor

lambdaszonda

MAP szenzor

potenciométer

kipufogógáz visszavezető szelep(AGR vagy EGR)sose tudom

kipufogó visszavezető erősítő

kopogásszignál szűrője

kopogásszabályozás-szenzor

hűtőközeg hőmérséklet érzékelő

üzemanyagszivattyú reléje

befecskendező szelep

tanklégtelenítés-mágnesszelep

gyújtótekercs-direktgyújtás

És mindezeket vezérli és szabályozza a vezérlőkészülék(MULTEC,ECU vagy ki hogy hívja)

Azt hiszem ennyi,ha nem akkor javítsatok ki.

Elküldve
hello tyhmä Giraffe

Az x12sz motorvezérlését a következő alkatrészek befolyásolják:

És mindezeket vezérli és szabályozza a vezérlőkészülék(MULTEC,ECU vagy ki hogy hívja)

Azt hiszem ennyi,ha nem akkor javítsatok ki.

még jo h nem sok a hiba lehetöség :rolleyes:

Elküldve
Nálad minden rendben?

sajnos nem idönként elgyengül ugyh vagy lambda vagy simán szarok a gyertya kábelek de a durva az h kb 7körül eszik azon nagyon baráti mert nem vagyok 1 finomkodos tipus :rolleyes:

de igazi opel szépen indul és van egyenletes alapjárat is jár neki a fejsimi

ja és dobtam be 1 kartelgáz lecsapatot igy sztem meguszom az fojtoszelep takaritgatást már fogja is a vizes ganét amit nyomna ba a kis km miatt..

Elküldve
sajnos nem idönként elgyengül ugyh vagy lambda vagy simán szarok a gyertya kábelek de a durva az h kb 7körül eszik azon nagyon baráti mert nem vagyok 1 finomkodos tipus :rolleyes:

de igazi opel szépen indul és van egyenletes alapjárat is jár neki a fejsimi

ja és dobtam be 1 kartelgáz lecsapatot igy sztem meguszom az fojtoszelep takaritgatást már fogja is a vizes ganét amit nyomna ba a kis km miatt..

Találkát össze hozhatnánk?!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.