Technodome Elküldve Szeptember27, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2009 Sziasztok! Kaptam egy Lg LAC2900RN típusú mp3 kocsiba. A kérdésem az lenne hogy frankón adja az ívet a kalaptartón lévőknek , +majd az ajtóban ami lesz de amit nem vágok hogyan tudok erősítőt kötni rá? Még mondjuk nincs de tervezek egy mélykáda+erősítő dolgot. A hátlapján nem láttam rca be-kimenetet? Ez azt jelenti hogy nem is lehet erősítőt kötni rá? vagy aktív subot kéne szereznem? At hova és hogy kötném? Kérdésem lehet hogy egyszerű annak aki jártas ebben a témában , ezért próbálkozom :rolleyes: Előre is köszönöm a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epidemic Elküldve Szeptember27, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2009 Sziasztok! Kaptam egy Lg LAC2900RN típusú mp3 kocsiba. A kérdésem az lenne hogy frankón adja az ívet a kalaptartón lévőknek , +majd az ajtóban ami lesz de amit nem vágok hogyan tudok erősítőt kötni rá? Még mondjuk nincs de tervezek egy mélykáda+erősítő dolgot. A hátlapján nem láttam rca be-kimenetet? Ez azt jelenti hogy nem is lehet erősítőt kötni rá? vagy aktív subot kéne szereznem? At hova és hogy kötném? Kérdésem lehet hogy egyszerű annak aki jártas ebben a témában , ezért próbálkozom :rolleyes: Előre is köszönöm a segítséget. Szia! Ha nincs rajta RCA kimenet, akkor valamelyik hangszóró kimenetet csapold meg egyszerűen. Mivel mélynyomóból egyet szoktak rakni baármelyikre kötheted. Már sok ilyet csináltam, szakmába vág a téma. Ajtóba mindenképp rakj hangszórókat mert az akusztikád gyenge lesz nélkülük. Ha B Corsa-d van még raknék csipogókat az ajtónyitókhoz is. Nekem fullextra akusztikailag az autó. Tudok adni tippeket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Black Elküldve Szeptember28, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2009 Szia nekem egy combóm van ebbe is egy x14sz motor volt a múlt hétig,uganis raktam bele egy a corsa gsi motort c16se.A különbség leírhatatlan+ fogyasztás -1 liter. Én egy komplett kocsit vettem 60.000-ért, ez két okból is jó mivel nem csak a motorra van sükség az átalakításhoz, és ha a maradék cucot eladod könyen kihozhatod a dolgot 0 ft költségre. Te piszok mázlista, én már napját nem tudom mióta vadászok egy jó állapotú gsi motorra persze jó áron :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomiii Elküldve Szeptember28, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2009 Sziasztok! Kaptam egy Lg LAC2900RN típusú mp3 kocsiba. A kérdésem az lenne hogy frankón adja az ívet a kalaptartón lévőknek , +majd az ajtóban ami lesz de amit nem vágok hogyan tudok erősítőt kötni rá? Még mondjuk nincs de tervezek egy mélykáda+erősítő dolgot. A hátlapján nem láttam rca be-kimenetet? Ez azt jelenti hogy nem is lehet erősítőt kötni rá? vagy aktív subot kéne szereznem? At hova és hogy kötném? Kérdésem lehet hogy egyszerű annak aki jártas ebben a témában , ezért próbálkozom :rolleyes: Előre is köszönöm a segítséget. Szia! Nekem egy JVC rádióm van a kocsiban! Megcsináltam úgy, h 6.1es hangzása legyen;) 2 csipogó+2 elülső hangszóró+2 hátsó hangszóró(ezek gyárilag voltak benne a siemens gyári rádióval)+MNC mélyláda(aktív)+ mac audió erősítő! A láda 800/400 W, erősítő meg 200-at erősít meg ebből, szóval elég jól szól! A történet egyébként egyszerű... Kell rca kábel, mint ahogy az előttem szóló megjegyezte! Nekem annyiban volt nehezebb, hogy a rádióba nem lehetett külön a ládára rakni a "megisztást" így a hangszórókat egybe kellett kötnöm, s a ládát meg külön... s így most olyan, mintha az összes hangszóró lenne az "elölső" a mély meg a "hátső" nekem R6-F6 ig van a beosztás (azaz rear-front) Általában R2-R3-on hallgatom.... De ha szeretném, h a spoileren is lehessen érezni a zenét, akkor beteszem R4-re, s szinte max hangerő.... Nagyon pofásan meg lehet csinálni ám, s a csomagtartómnak több mint a fele megvan még... Link to comment Megosztás: More sharing options...
huggybear Elküldve Szeptember28, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2009 Sziasztok! Lassan, lassan a rosszidő közeledtével sajnos muszáj lesz lecserélnem az alufelnit lemezre, és ehhez lenne szükségem valami jó minőségű dísztárcsára! Tud nekem valaki tanácsot adni, hogy honnan szerezzem be? Köszönöm szépen! G. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ma.lac Elküldve Szeptember28, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2009 Te piszok mázlista, én már napját nem tudom mióta vadászok egy jó állapotú gsi motorra persze jó áron <_< :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Szeptember29, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2009 Szia! Ha nincs rajta RCA kimenet, akkor valamelyik hangszóró kimenetet csapold meg egyszerűen. Mivel mélynyomóból egyet szoktak rakni baármelyikre kötheted. Már sok ilyet csináltam, szakmába vág a téma. Ajtóba mindenképp rakj hangszórókat mert az akusztikád gyenge lesz nélkülük. Ha B Corsa-d van még raknék csipogókat az ajtónyitókhoz is. Nekem fullextra akusztikailag az autó. Tudok adni tippeket! Örömmel fogadom a segítséget :rolleyes: Most úgy áll a dolog hogy a kalaptartón van egy magnat edition 162 amit ki akarok cserélni egy MNC Mega ovál párra. (Tényleg ha érdekel vkit a magnat akkor eladó <_< másfél hetes, garivan doboz . Az egyik hangszóró membránja sérült, de szólni szól, kis pénzért megválnék tőlük vagy alább említett mnc pár csere érdekel) Külön csináltatok neki rétegelt lemezből frankó kalaptartót és abba passz bele. Aztán most kifogytam anyagilag mert megy a kicsike vezérműszíjcserére :D Csipogókat szeretnék előre az a oszlopra és majd egy mélyládát hátra ..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
borisz Elküldve Szeptember29, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2009 szasztok! eladó lett 60/40 ültetés hozzávalo gátloval. hibátlan és nem fk nem üti ki a tornyot... :rolleyes: ja b corsa-hoz 06-30-688-40-60 Link to comment Megosztás: More sharing options...
darky Elküldve Szeptember29, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2009 ÜDV MINDENKINEK! Van egy 98-as corsa B 3 hengeres kocsi, 1.0 ecotech. Próbáltuk az astra módszerrel kiolvasni a hibakódokat, de a csatlakozó máshogy néz ki, és nem találtuk melyik lábakat kell összekötni. Ha van valaki aki tud segíteni , hogyan tudnánk kiolvasni, azt nagyon megköszönném. Esetleg, ha a kódtáblázat nem egyezik az astráéval, akkor a kódtáblázat is kellene. Előre is köszönöm. Üdv mindenkinek! Én is erre keresném a választ, és nagyon fontos lenne. A 99-es x10xe motoros B Corsám elég furcsa dolgokat produkál: Először hidegen rángatott mint állat, de 2-3 perc után már "rendezett" volt az alapjárat. Viszont jobban figyelve néha "beszaggatott". Nemrég volt felsőholtpont jeladó, vezérműlánc, és alapjárati moci is cserélve. A légtömegmérő is volt cserélve, de: elvittem Opel szakszervízbe, ahol nem írta ki a hibakódot, de ők a légtömegmérőre gyanakodtak. Vettem egy bontott gyárit (ők javasolták, hogy ne utángyártott sz*rt), feltettük, az alapjárati hideg rángás, és a szaggatás is megszűnt. VISZONT: 5.-ben 105-115-nél megtorpan, és világít a motorhibajelző lámpa. Ha visszaengedem 105 alá, akkor elalszik. Bármilyen más sebességi fokozatban húzathatom a végtelenségig, nem torpan meg... :rolleyes: SZÓVAL PLÍÍÍZ SEGÍTSETEK HÁTHA KIÍR NEKEM VALAMIT! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabi25 Elküldve Szeptember29, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2009 Sziasztok! Kaptam egy Lg LAC2900RN típusú mp3 kocsiba. A kérdésem az lenne hogy frankón adja az ívet a kalaptartón lévőknek , +majd az ajtóban ami lesz de amit nem vágok hogyan tudok erősítőt kötni rá? Még mondjuk nincs de tervezek egy mélykáda+erősítő dolgot. A hátlapján nem láttam rca be-kimenetet? Ez azt jelenti hogy nem is lehet erősítőt kötni rá? vagy aktív subot kéne szereznem? At hova és hogy kötném? Kérdésem lehet hogy egyszerű annak aki jártas ebben a témában , ezért próbálkozom :rolleyes: Előre is köszönöm a segítséget. Hi Ezzel csináld, tökéletesen működik <_<. Az egyik hátsó hangszóról lekötsz s kész az rca kimeneted. átalakító Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember29, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2009 Üdv mindenkinek! Én is erre keresném a választ, és nagyon fontos lenne. A 99-es x10xe motoros B Corsám elég furcsa dolgokat produkál: Először hidegen rángatott mint állat, de 2-3 perc után már "rendezett" volt az alapjárat. Viszont jobban figyelve néha "beszaggatott". Nemrég volt felsőholtpont jeladó, vezérműlánc, és alapjárati moci is cserélve. A légtömegmérő is volt cserélve, de: elvittem Opel szakszervízbe, ahol nem írta ki a hibakódot, de ők a légtömegmérőre gyanakodtak. Vettem egy bontott gyárit (ők javasolták, hogy ne utángyártott sz*rt), feltettük, az alapjárati hideg rángás, és a szaggatás is megszűnt. VISZONT: 5.-ben 105-115-nél megtorpan, és világít a motorhibajelző lámpa. Ha visszaengedem 105 alá, akkor elalszik. Bármilyen más sebességi fokozatban húzathatom a végtelenségig, nem torpan meg... :rolleyes: SZÓVAL PLÍÍÍZ SEGÍTSETEK HÁTHA KIÍR NEKEM VALAMIT! <_< Elég mókás jelenség. Hát a kód kiolvasás nemtom ezen az autón még működik-e,de ha igen akkor ha diag.csat-al szembe állsz akkor a jobb oldali felső (egymás alatt)kettőt kell rövidre zárni.A kiolvasás menetét az internet megmondja neked. Másrészt ha spirálos km órád van abban van egy úgynevezett "sebességmérő frekvencia adó" ez az órába van benne, ez össze van kötve az ecu-val,lehet hogy ez kavarja a kakit.Talán. Ha nem akkor passz. Mert ha nem spirálos akkor az útjeladó segítségével működik a km óra és az nincs összekötve az ecu-val (asszem!!!) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Elég mókás jelenség. Hát a kód kiolvasás nemtom ezen az autón még működik-e,de ha igen akkor ha diag.csat-al szembe állsz akkor a jobb oldali felső (egymás alatt)kettőt kell rövidre zárni.A kiolvasás menetét az internet megmondja neked. Másrészt ha spirálos km órád van abban van egy úgynevezett "sebességmérő frekvencia adó" ez az órába van benne, ez össze van kötve az ecu-val,lehet hogy ez kavarja a kakit.Talán. Ha nem akkor passz. Mert ha nem spirálos akkor az útjeladó segítségével működik a km óra és az nincs összekötve az ecu-val (asszem!!!) Szia! A válasz egyszerű a hibádra: Konfort elektronika Speed Limiter :rolleyes: De most komolyan: mindenféleképp nézesd meg azt a hibakódot, mert ez elég idegesítő lehet előzés közben. A sebességjeladó elvileg csak a menet közbeni alapjáratba szól bele, de hát ki tudja. Sok sikert, s a megoldást nagyon várjik. Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
darky Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Elég mókás jelenség. Hát a kód kiolvasás nemtom ezen az autón még működik-e,de ha igen akkor ha diag.csat-al szembe állsz akkor a jobb oldali felső (egymás alatt)kettőt kell rövidre zárni.A kiolvasás menetét az internet megmondja neked. Másrészt ha spirálos km órád van abban van egy úgynevezett "sebességmérő frekvencia adó" ez az órába van benne, ez össze van kötve az ecu-val,lehet hogy ez kavarja a kakit.Talán. Ha nem akkor passz. Mert ha nem spirálos akkor az útjeladó segítségével működik a km óra és az nincs összekötve az ecu-val (asszem!!!) Hát szerintem a technika elég régi ahhoz, hogy még spirálos legyen. Este megfogom nézni ezt a csatlakozó dolgot, mert már nem emlékszem, hogy ott van-e lábkiosztás egymás alatt... :rolleyes: Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
darky Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Szia! A válasz egyszerű a hibádra: Konfort elektronika Speed Limiter -_- De most komolyan: mindenféleképp nézesd meg azt a hibakódot, mert ez elég idegesítő lehet előzés közben. A sebességjeladó elvileg csak a menet közbeni alapjáratba szól bele, de hát ki tudja. Sok sikert, s a megoldást nagyon várjik. Üdv Szia! Tempomat?? Ebben az autóban? :D Szegénykém annyira alap, hogy még szervókormány sincs benne. Viszont (eddig) alacsony volt a fenntartási költsége (fogyasztás, alkatrész árak, munkadíj...) "A sebességjeladó elvileg csak a menet közbeni alapjáratba szól bele, de hát ki tudja." Nekem pont menet közben keveri a sz*rt. :rolleyes: Egyébként ma reggel pl. simán mentem vele M3-ason 140-et... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
darky Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Elég mókás jelenség. Hát a kód kiolvasás nemtom ezen az autón még működik-e,de ha igen akkor ha diag.csat-al szembe állsz akkor a jobb oldali felső (egymás alatt)kettőt kell rövidre zárni.A kiolvasás menetét az internet megmondja neked. Másrészt ha spirálos km órád van abban van egy úgynevezett "sebességmérő frekvencia adó" ez az órába van benne, ez össze van kötve az ecu-val,lehet hogy ez kavarja a kakit.Talán. Ha nem akkor passz. Mert ha nem spirálos akkor az útjeladó segítségével működik a km óra és az nincs összekötve az ecu-val (asszem!!!) Egyébként mi az az "ecu"?? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
darky Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Egyébként mi az az "ecu"?? <_< Ja, megtaláltam: motorvezérlő elektronika :D És ez hol van a B Corsa-ban? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Hi Ezzel csináld, tökéletesen működik :rolleyes:. Az egyik hátsó hangszóról lekötsz s kész az rca kimeneted. átalakító Uram ! Köszönöm a válaszát és egyben a segítségét <_< Örülök ,hogy van ilyen átalakító mert nagyon nincs kedvem se keretem kicserélni a fejegységet egyenlőre :D A barátnőm kinyírna -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Ja, megtaláltam: motorvezérlő elektronika <_< És ez hol van a B Corsa-ban? :rolleyes: Anyós oldalt ,ajtó felőli lábtér,műanyag burkolat alatt, ( "a" oszlop aljában). Nem tudom másképp leírni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
darky Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Anyós oldalt ,ajtó felőli lábtér,műanyag burkolat alatt, ( "a" oszlop aljában). Nem tudom másképp leírni. Ok, köszi! Így már megtalálom, ha szükség lesz rá. :rolleyes: "Hát a kód kiolvasás nemtom ezen az autón még működik-e,de ha igen akkor ha diag.csat-al szembe állsz akkor a jobb oldali felső (egymás alatt)kettőt kell rövidre zárni." Megnéztem, és nekem összesen 2 láb van bekötve jobb oldalt, de nem egymás alatt közvetlen, hanem az egyik fentről a 2. a másik pedig azt hiszem az 5. vagy 6. Akkor ezeket zárjam össze? Link to comment Megosztás: More sharing options...
darky Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Elég mókás jelenség. Hát a kód kiolvasás nemtom ezen az autón még működik-e,de ha igen akkor ha diag.csat-al szembe állsz akkor a jobb oldali felső (egymás alatt)kettőt kell rövidre zárni.A kiolvasás menetét az internet megmondja neked. Másrészt ha spirálos km órád van abban van egy úgynevezett "sebességmérő frekvencia adó" ez az órába van benne, ez össze van kötve az ecu-val,lehet hogy ez kavarja a kakit.Talán. Ha nem akkor passz. Mert ha nem spirálos akkor az útjeladó segítségével működik a km óra és az nincs összekötve az ecu-val (asszem!!!) Kérdeztem a szervízest, azt mondta, hogy már nem spirálos. Mindegy, szombaton viszem megint, hátha most kiírt valamit. Azért jó lenne tudni ezt a kódkiolvasást pontosan, mert nem szeretnék mindig szakszervízbe rohangálni. Nincs "kedvem" (lóvém :rolleyes: ) hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
LököttZsiráf Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Ajánlom mindenki figyelmébe az alábbi pdf-eket... :rolleyes: Kódkiolvasás stb-stb. Na komikáim! Végre sikerült találnom olyan tárhelyet, ahová sikerül is feltöltenem a cumót. http://perseus1.fw.hu/downloads/corsa/corsa1.pdf http://perseus1.fw.hu/downloads/corsa/corsa1.pdf http://perseus1.fw.hu/downloads/corsa/corsa1.pdf Töltsétek, és használjátok egészséggel! Saját scannelés, könyvtárból származik. De legalább van <_< Jóccakát! :D Krisz Link to comment Megosztás: More sharing options...
darky Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Ajánlom mindenki figyelmébe az alábbi pdf-eket... :D Kódkiolvasás stb-stb. Istenkirálycsászár vagy! Köszi! <_< Csak sajnos pont az X10XE motor nincs benne és a '99-es évjárat. -_- És ez is azt írja, hogy A és B csatit kell összezárni, de nekem nincs az A-ban érzékelő, tehát nincs bekötve. VALAKI SEGÍTSEN!!! :rolleyes: '99-es X10XE motoros B Corsa hibakód kiolvasás továbbra is nyitott kérdés... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Istenkirálycsászár vagy! Köszi! <_< Csak sajnos pont az X10XE motor nincs benne és a '99-es évjárat. :D És ez is azt írja, hogy A és B csatit kell összezárni, de nekem nincs az A-ban érzékelő, tehát nincs bekötve. VALAKI SEGÍTSEN!!! :rolleyes: '99-es X10XE motoros B Corsa hibakód kiolvasás továbbra is nyitott kérdés... -_- Ma megérkezett a diagnosztika szerkezet. Ha gondolod összehozhatunk valamit. Vagy akárkinek ha kell valami ilyen jellegű segitség Link to comment Megosztás: More sharing options...
darky Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Ma megérkezett a diagnosztika szerkezet. Ha gondolod összehozhatunk valamit. Vagy akárkinek ha kell valami ilyen jellegű segitség Köszi a lehetőséget! De már szombatra bejelentkeztem a márkaszervízbe (egyelőre nem fog kerülni semmibe). Csak szeretném elkerülni ezeket a látogatásokat... Azért ha nem boldogulnak a szakik, akkor még beszélünk. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október1, 2009 Megoszt Elküldve Október1, 2009 Köszi a lehetőséget! De már szombatra bejelentkeztem a márkaszervízbe (egyelőre nem fog kerülni semmibe). Csak szeretném elkerülni ezeket a látogatásokat... Azért ha nem boldogulnak a szakik, akkor még beszélünk. :rolleyes: ok Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts