Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Sziasztok!

C14NZ motorral van olyan problémám, hogy menet közben egyszer csak elmegy az erő, utána megáll, szinte azonnal. Egy kis idő elteltével újra beindul, de addig hiába indítózok. Vannak ötleteim, de nem mondom, nehogy befolyásoljalak benneteket.

Üdv mindenkinek!

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Kis autóvillamossággal kapcsolatos segítségre lenne szükségem!

Adott egy '97-es B Corsa.

A probléma minden előzmény nélkül a következő:

Ha a műszerfal világítás erősségét lecsavarom nullára, akkor kikapcsol a TID (de olyan szinten, mintha újraindítanám - magyarán visszaugrik a dátum 01.01.92-re). Ezen felül pedig a rádióm (nem gyári) is teljesen meghülyül. Ha be akarom kapcsolni elkezd villogni, és semmi + a TID is elkezd villogni, ezzel egyidejűleg. Kikapcsolni nem is lehet, csak ha leveszem az előlapját.

Még egy másik hibajelenség is történt (elképzelhető, hogy az is a fentiekkel összefüggésben van): a belső világítás nem működik (az izzó szemrevételezés alapján jónak tűnik - cserélni nem tudtam eddig, mert vennem kellene egy másikat, otthon nincs ugyanis).

Időm még nem volt rendesen ránézni, hogy mi miért van. Annyit tudtam egyelőre tenni, hogy a rádióból kihúztam a tápot. Ezzel viszont a TID-et is kinyírtam (ha jól sejtem ez nem normális működésre utal, hiszen rádió nélkül is kellene, hogy menjen).

Várom az ötleteket, ill. az esetleges tapasztalatokat, hogy mi lehet a hiba oka!

Világítás kapcsoló csere!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

C14NZ motorral van olyan problémám, hogy menet közben egyszer csak elmegy az erő, utána megáll, szinte azonnal. Egy kis idő elteltével újra beindul, de addig hiába indítózok. Vannak ötleteim, de nem mondom, nehogy befolyásoljalak benneteket.

Üdv mindenkinek!

Alapjáratit és főtengelyjeladót nézném meg első körben.

Hibakódot nem dob?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt szeretném megkédezni, hogy mennyi időközönként kell a bordásszíjjat cserélni X12XE motor(klímás ha számít).

Feszítőt is kell cserélni vagy csak a szíjat.

Előre is köszi.

Bence

Hali!!!

Érdemes kompletten cserélni. A gyárit ( Gates ) 60 ezernél kell cserélni. De én már cseréltem zafirán 150 ezernél. De elég neki egy helyen elszakadni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Örülök, hogy találtam egy ilyen fórumot, visszaolvasgattam és remélem tudtok majd segíteni, tanácsokat adni. Szóval kb. 8 hónapja vettem egy 1996-os Opel Corsa B 1.4-et autómata váltóval, motor X14XE. 1-2 hónapig elég jól viselkedett, aztán folyamatosan jönnek elő rajta gondok. Előre is elnézést kérek, ha az alkatrészeket nem pontosan írom, mivel nem sokat értek az autókhoz, ezért ezt nézzétek el nekem. Szóval az elején kicseréltük benne vezérmű-szett-et, a gyújtógyertyákat, akkumulátort. Ezen kívül az év elején cseréltek benne hűtő-t, lengéscsillapítókat (első kettőt), hűtőfolyadék tartálynak a fedelét:), kipufogódobot, lambda szondát, AC pumpát. Ráadásképpen most romlott el benne a váltó, és, bár még dolgoznak rajta, de nagy valószínűséggel a váltót is ki kell benne cserélni, mert nem éri meg szerelni. Ebből is érezhető, hogy szegény kis kocsi elég rossz állapotban volt, de nagyon sok mindent kicseréltünk rajta. Engem igazából az érdekelne, hogy az, hogy ennyi hibája volt, van az autónak az normális vagy csak kifogtunk egy öreg autót, amit az előző tulajok nem kíméltek? Mert szerintem törve is volt, bár nem látszik rajta, de az, hogy ennyi hiba ki jön rajta, az nem lehet véletlen. Meg olyat is hallottam, hogy ez az X14XE-s motor az opelnek egy elég félresikerült motorja és ebből is adódhatnak a gondok, vagy ez csak tévhit? Igazából most két dolog között hezitálok, és ebben is szeretnék tanácsot kérni. Az egyik mivel már nem kevés pénzt tettem bele az autóba, főleg most a váltócserével, nagyon meg is szerettem, mert szerintem ez egy jó autó, csak pont egy ilyen sérültet fogtam ki, szóval az egyik megoldás, hogy megtartom, felvállalva azt, hogy folyamatosan el fog romlani rajta valami, amit meg kell csináltatni, vagy jó lesz és semmi probléma nem lesz vele. A másik, hogy a váltó elkészülte után eladom, de akkor rengeteg pénzt bukok rajta és autóm sem lesz. Fogalmam sincs mi a jó megoldás, ezért is írom le, hátha ti tudtok tanácsot adni. Igazából az eddigi tapasztalat azt mutatja, hogy mindig elromlik rajta valami, többször ott is hagyott már menet közben is, de nem tudom jó lenne-e eladni, mert már túl sokat költöttem rá ahhoz.

Szóval összeségében mi a véleményetek a jelenségről, erről a motorról, illetve milyen tapasztalataitok vannak ezzel a motorral illetve az autómata váltójával, mennyire megbízható, mi romolhat még el rajta, megéri-e még rákölteni vagy sem? Esetleg akinek hasonló autója van elmondaná a tapasztalatait?

Elnézést, hogy ennyire hosszú lett, próbáltam minél lényegre törőbben fogalmazni.

Ja és nem tudja valaki milyen autómataváltó kell ehhez a motorhoz, illetve mennyibe kerülnek használtan vagy újonnan?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Örülök, hogy találtam egy ilyen fórumot, visszaolvasgattam és remélem tudtok majd segíteni, tanácsokat adni. Szóval kb. 8 hónapja vettem egy 1996-os Opel Corsa B 1.4-et autómata váltóval, motor X14XE. 1-2 hónapig elég jól viselkedett, aztán folyamatosan jönnek elő rajta gondok. Előre is elnézést kérek, ha az alkatrészeket nem pontosan írom, mivel nem sokat értek az autókhoz, ezért ezt nézzétek el nekem. Szóval az elején kicseréltük benne vezérmű-szett-et, a gyújtógyertyákat, akkumulátort. Ezen kívül az év elején cseréltek benne hűtő-t, lengéscsillapítókat (első kettőt), hűtőfolyadék tartálynak a fedelét:), kipufogódobot, lambda szondát, AC pumpát. Ráadásképpen most romlott el benne a váltó, és, bár még dolgoznak rajta, de nagy valószínűséggel a váltót is ki kell benne cserélni, mert nem éri meg szerelni. Ebből is érezhető, hogy szegény kis kocsi elég rossz állapotban volt, de nagyon sok mindent kicseréltünk rajta. Engem igazából az érdekelne, hogy az, hogy ennyi hibája volt, van az autónak az normális vagy csak kifogtunk egy öreg autót, amit az előző tulajok nem kíméltek? Mert szerintem törve is volt, bár nem látszik rajta, de az, hogy ennyi hiba ki jön rajta, az nem lehet véletlen. Meg olyat is hallottam, hogy ez az X14XE-s motor az opelnek egy elég félresikerült motorja és ebből is adódhatnak a gondok, vagy ez csak tévhit? Igazából most két dolog között hezitálok, és ebben is szeretnék tanácsot kérni. Az egyik mivel már nem kevés pénzt tettem bele az autóba, főleg most a váltócserével, nagyon meg is szerettem, mert szerintem ez egy jó autó, csak pont egy ilyen sérültet fogtam ki, szóval az egyik megoldás, hogy megtartom, felvállalva azt, hogy folyamatosan el fog romlani rajta valami, amit meg kell csináltatni, vagy jó lesz és semmi probléma nem lesz vele. A másik, hogy a váltó elkészülte után eladom, de akkor rengeteg pénzt bukok rajta és autóm sem lesz. Fogalmam sincs mi a jó megoldás, ezért is írom le, hátha ti tudtok tanácsot adni. Igazából az eddigi tapasztalat azt mutatja, hogy mindig elromlik rajta valami, többször ott is hagyott már menet közben is, de nem tudom jó lenne-e eladni, mert már túl sokat költöttem rá ahhoz.

Szóval összeségében mi a véleményetek a jelenségről, erről a motorról, illetve milyen tapasztalataitok vannak ezzel a motorral illetve az autómata váltójával, mennyire megbízható, mi romolhat még el rajta, megéri-e még rákölteni vagy sem? Esetleg akinek hasonló autója van elmondaná a tapasztalatait?

Elnézést, hogy ennyire hosszú lett, próbáltam minél lényegre törőbben fogalmazni.

Ja és nem tudja valaki milyen autómataváltó kell ehhez a motorhoz, illetve mennyibe kerülnek használtan vagy újonnan?

Ahogy olvasom az írásod szerintem azt a kocsit nem kímélték és nem tartották karban eléggé.Ennek a levét iszod te most meg.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok Corsások :huh: A mai naptól én is csatlakozok

Véleményeket, tippeket, egyszóval segítséget kérek. 3 hete van egy 99-es 1.0 B Corsam amibe összvissz 34000 km van. :lol: Tehát sokan úgy reagálnak rá hogy lóf... ez így is van, szépen karbantartott alig használt auto volt, ami többet állt a garázsba... na most én ezt 3 hete birtokba vettem és egészen eddig semmi baja nem volt, 4-5 L-t eszeget a picike. Egészen a mai számomra fekete napig. Reggel az asszonyt el kellett vinnem, mert esett az eső. Nála megittam 1 kávét, 1 cigi és utána az egyik bnőjét kellett gyógyszertárba vinnem. Semmi gond nem volt minden oké az autoval. Aztán a gyógyszertár előtti jobbosnál ahova 1 pici kis domb visz fel, 3-asba eltünt a kraft és remegett kissé az autó. Gondoltam én vagyok az amatőr és 1 gang vissza 2-esbe, de így is gyengusz... Fel azért fel ment és hirtelen azt hittem h azért remegett mert defekt. ( Tudom de akk hirtelen nem gondolkodik az ember, hülyeség volt ) Tehát félre is álltam, mind a 4 gumi megnéz ( isten káromlás felső fokon menetközbe ^_^ ) de semmi. A Meglepődésem követően gondoltam megfordulok és hátha megint csinálja. Igen csinálta, nagyon gyenge volt az autó az eddigiekhez képest és fura szaga volt.félre álltam motorháztető felcsap. olaj rendbe, amit tudtam hirtelen megnéztem. Fel hívtam apámat, hogy promblematika adódott és ecseteltem neki a semmihez nem hasonlítható szagot ( mintha valami égett vezeték vagy tekercs lett volna ) már akkor tudtam, hogy ebből vontató kötél lesz. Apám kijött Ő nem tudom miért de meg túráztatta. Na ekkor az auto reakciója az volt, hogy erősen deformálódott a hangja és inkább egy traktoréhoz hasonlított és maga a motor úgy rázkódott mintha egy Dodge Charger dolgozna benne... aztán még mélyebb lett és félgázon szép fehér füst amolyan "omega koncert" stílusba adta tudtunkra, hogy halott. Ez a füst közvetlen az ECOTEC felirat alatti 3 hengertől jött... Na most nem tipikus égett szag, hanem bizony amolyan tekercs, trafo, stb. Annyit tudok, hogy az ECOTEC motorokba minden henger felett van 1 ilyen trafo. ( Ha jól tudom. ) Megusztam ennyivel vagy ez fájobb lesz? Az autó persze haza lett vontatva de még mindig elképzelésem sincs hogy miért és mi az oka. Nem huzattam semmi extra, normálisan használtam azóta is. Azóta mióta a füst kiömlött nem lett indítva -> kint pihen a ház előtt. Tippek? Hasonló eset? Előre is köszönöm. Mert most egyenlőre az életkedvem is elment, hogy mivel szolgáltam rá.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretnem a tanacsotokat kerni, hatha nalatok is elfordult a kovetkezo eset:

Marcius vegen vettunk egy 96-os Corsat, es tettunk ra ajtovedo diszlecet. Kifejezetten ehhez valo ragasztot hasznaltunk (igazabol egy karosszerias ismeros csinalta), es sajnos allandoan felvalik. Mar volt, h teljesen leszedte az egyiket es ujra rakta, de sajnos igy sem jo.

Mi lehet a gond, mivel probalkozzunk?

Remelem valaki tud majd segiteni :-).

Koszi szepen!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok Corsások :huh: A mai naptól én is csatlakozok

Véleményeket, tippeket, egyszóval segítséget kérek. 3 hete van egy 99-es 1.0 B Corsam amibe összvissz 34000 km van. :lol: Tehát sokan úgy reagálnak rá hogy lóf... ez így is van, szépen karbantartott alig használt auto volt, ami többet állt a garázsba... na most én ezt 3 hete birtokba vettem és egészen eddig semmi baja nem volt, 4-5 L-t eszeget a picike. Egészen a mai számomra fekete napig. Reggel az asszonyt el kellett vinnem, mert esett az eső. Nála megittam 1 kávét, 1 cigi és utána az egyik bnőjét kellett gyógyszertárba vinnem. Semmi gond nem volt minden oké az autoval. Aztán a gyógyszertár előtti jobbosnál ahova 1 pici kis domb visz fel, 3-asba eltünt a kraft és remegett kissé az autó. Gondoltam én vagyok az amatőr és 1 gang vissza 2-esbe, de így is gyengusz... Fel azért fel ment és hirtelen azt hittem h azért remegett mert defekt. ( Tudom de akk hirtelen nem gondolkodik az ember, hülyeség volt ) Tehát félre is álltam, mind a 4 gumi megnéz ( isten káromlás felső fokon menetközbe ^_^ ) de semmi. A Meglepődésem követően gondoltam megfordulok és hátha megint csinálja. Igen csinálta, nagyon gyenge volt az autó az eddigiekhez képest és fura szaga volt.félre álltam motorháztető felcsap. olaj rendbe, amit tudtam hirtelen megnéztem. Fel hívtam apámat, hogy promblematika adódott és ecseteltem neki a semmihez nem hasonlítható szagot ( mintha valami égett vezeték vagy tekercs lett volna ) már akkor tudtam, hogy ebből vontató kötél lesz. Apám kijött Ő nem tudom miért de meg túráztatta. Na ekkor az auto reakciója az volt, hogy erősen deformálódott a hangja és inkább egy traktoréhoz hasonlított és maga a motor úgy rázkódott mintha egy Dodge Charger dolgozna benne... aztán még mélyebb lett és félgázon szép fehér füst amolyan "omega koncert" stílusba adta tudtunkra, hogy halott. Ez a füst közvetlen az ECOTEC felirat alatti 3 hengertől jött... Na most nem tipikus égett szag, hanem bizony amolyan tekercs, trafo, stb. Annyit tudok, hogy az ECOTEC motorokba minden henger felett van 1 ilyen trafo. ( Ha jól tudom. ) Megusztam ennyivel vagy ez fájobb lesz? Az autó persze haza lett vontatva de még mindig elképzelésem sincs hogy miért és mi az oka. Nem huzattam semmi extra, normálisan használtam azóta is. Azóta mióta a füst kiömlött nem lett indítva -> kint pihen a ház előtt. Tippek? Hasonló eset? Előre is köszönöm. Mert most egyenlőre az életkedvem is elment, hogy mivel szolgáltam rá.

Nem világított a műszerfalon a motorkontroll lámpa ?

Sárga és egy motor van rajta oldalról ábrázolva.

Link to comment
Megosztás:

Nem világított a műszerfalon a motorkontroll lámpa ?

Sárga és egy motor van rajta oldalról ábrázolva.

Na most a meglepődésem miatt nem figyeltem, de nem is tűnt fel. Első sorban a motorhőfokra néztem rá. Az jó volt. Egyébként ott tart az ügy, hogy a hengereknél lévő trafó -> 3 függölöges műanyag henger alak összekötve mert ugye 3 hengeres, az füstölt el. ez az ecotek felirat alatt található. Ennek a cseréje már eleve nem olcsó. Kérdés h ennyivel megúszható e... :S Mert a 3 rúdból kettő szépen szét olvadt. Kérdés hogy ez okozhatott e kárt a hengerekben. Ami még idegesít, hogy ahova a trafó rúdjai bemennek annak a teknőjébe olajat véltem felfedezni, illetve én annak gondolom. Remélem ez nem azt jelent hogy kinyomta az olajat. Előre is köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretnem a tanacsotokat kerni, hatha nalatok is elfordult a kovetkezo eset:

Marcius vegen vettunk egy 96-os Corsat, es tettunk ra ajtovedo diszlecet. Kifejezetten ehhez valo ragasztot hasznaltunk (igazabol egy karosszerias ismeros csinalta), es sajnos allandoan felvalik. Mar volt, h teljesen leszedte az egyiket es ujra rakta, de sajnos igy sem jo.

Mi lehet a gond, mivel probalkozzunk?

Remelem valaki tud majd segiteni :-).

Koszi szepen!

Lehet, hogy az a díszléc nem egy ragaszkodó tipus :huh:

Azért furcsa, mert 1 lakatos csak tudja mivel kell ilyesmit ragasztani és mégsem akarja az igazságot.

Egy kedves ismerősöm 3M kétoldalas rgasztószalagot ajánl erre, de azért várd meg mit írnak a többiek.

Link to comment
Megosztás:

Na most a meglepődésem miatt nem figyeltem, de nem is tűnt fel. Első sorban a motorhőfokra néztem rá. Az jó volt. Egyébként ott tart az ügy, hogy a hengereknél lévő trafó -> 3 függölöges műanyag henger alak összekötve mert ugye 3 hengeres, az füstölt el. ez az ecotek felirat alatt található. Ennek a cseréje már eleve nem olcsó. Kérdés h ennyivel megúszható e... :S Mert a 3 rúdból kettő szépen szét olvadt. Kérdés hogy ez okozhatott e kárt a hengerekben. Ami még idegesít, hogy ahova a trafó rúdjai bemennek annak a teknőjébe olajat véltem felfedezni, illetve én annak gondolom. Remélem ez nem azt jelent hogy kinyomta az olajat. Előre is köszi

Link to comment
Megosztás:

Na most a meglepődésem miatt nem figyeltem, de nem is tűnt fel. Első sorban a motorhőfokra néztem rá. Az jó volt. Egyébként ott tart az ügy, hogy a hengereknél lévő trafó -> 3 függölöges műanyag henger alak összekötve mert ugye 3 hengeres, az füstölt el. ez az ecotek felirat alatt található. Ennek a cseréje már eleve nem olcsó. Kérdés h ennyivel megúszható e... :S Mert a 3 rúdból kettő szépen szét olvadt. Kérdés hogy ez okozhatott e kárt a hengerekben. Ami még idegesít, hogy ahova a trafó rúdjai bemennek annak a teknőjébe olajat véltem felfedezni, illetve én annak gondolom. Remélem ez nem azt jelent hogy kinyomta az olajat. Előre is köszi

Hi

Én annyira nem vagyok otthon az ecotech motorokban, de nagy külömbség nincs a müködési elvében mint egy "simának", csak környezet védelem meg + pár ló miatt van , és persze hogy túl legyen bonyolítva.

Nekem nem világos mi az a 3 - henger ami megolvadt?

"3 függölöges műanyag henger alak összekötve " - és ha benzin cső is megy ill. jön ki belőle akkor azok az injektorok lesznek, amit ne akard tudni hogy menyibe kerülnek.

Vagy központi befecskendezéses?

Elvileg mechanikus kár nem érheti a motort azért mert lefüstöl benne "pár befecskendező" szelep, szerintem.

"trafó rúdjai bemennek" - azok meg gyertya kábelek lesznek(szerintem), olaj folyás pedig lehet a szelep fedéltömítésből szivárgó olaj, ami pont oda folyik, vagy maga a gyertyák nincsenek behúzva rendesen. Ha nem látsz felette olaj folyást akkor az a gyertya furatokból jönnek, tömítetlenségre tippelnék.

Az elmélyülő hang amit dodge -hez hasonlítottál az pedig az injektorok tul árama/feszültsége miatt lehetett, ugyanis sok benyát nyomot bele azaz túldúsított az injektor és ezért volt a füst is, nem volt tökéletes az égés.

Az injektor pedig addig nyomta a benyát még le nem éget!

Amennyiben az injektorokról van szó!?

Azok pedig normális esetben nem füstölnek max a biztosítékot kiverik.

A másik hogy a vezérlést/áramerősséget a ECU szabályozza az injektoroknak, na most ha az engedett neki akkora feszt akkor......

Á hagyjuk, szerintem nézesd át egy autó villamosságossal és bízzál benne hogy ne 100 e-ről beszéljen, abból következtetve amit leírtál.

Esetleg van pár képed a betegről?

Link to comment
Megosztás:

Hi

Én annyira nem vagyok otthon az ecotech motorokban, de nagy külömbség nincs a müködési elvében mint egy "simának", csak környezet védelem meg + pár ló miatt van , és persze hogy túl legyen bonyolítva.

Nekem nem világos mi az a 3 - henger ami megolvadt?

"3 függölöges műanyag henger alak összekötve " - és ha benzin cső is megy ill. jön ki belőle akkor azok az injektorok lesznek, amit ne akard tudni hogy menyibe kerülnek.

Vagy központi befecskendezéses?

Elvileg mechanikus kár nem érheti a motort azért mert lefüstöl benne "pár befecskendező" szelep, szerintem.

"trafó rúdjai bemennek" - azok meg gyertya kábelek lesznek(szerintem), olaj folyás pedig lehet a szelep fedéltömítésből szivárgó olaj, ami pont oda folyik, vagy maga a gyertyák nincsenek behúzva rendesen. Ha nem látsz felette olaj folyást akkor az a gyertya furatokból jönnek, tömítetlenségre tippelnék.

Az elmélyülő hang amit dodge -hez hasonlítottál az pedig az injektorok tul árama/feszültsége miatt lehetett, ugyanis sok benyát nyomot bele azaz túldúsított az injektor és ezért volt a füst is, nem volt tökéletes az égés.

Az injektor pedig addig nyomta a benyát még le nem éget!

Amennyiben az injektorokról van szó!?

Azok pedig normális esetben nem füstölnek max a biztosítékot kiverik.

A másik hogy a vezérlést/áramerősséget a ECU szabályozza az injektoroknak, na most ha az engedett neki akkora feszt akkor......

Á hagyjuk, szerintem nézesd át egy autó villamosságossal és bízzál benne hogy ne 100 e-ről beszéljen, abból következtetve amit leírtál.

Esetleg van pár képed a betegről?

Szega.

Köszönöm a válaszod és hogy időt szántál rá. Na most amit mondtam h henger alak 3 db stb ezt is a trafora értettem ami a gyertyákra mennek rá. Ez az amiből 2 elfüstölt. Mert ugye az én Corsám 3 hengeres azért van 3 henger alak lefelé a trafóból, ami szépen rácuppan a gyertyákra. Időközben levontattam az autószerelőhöz mert az új trafó ellenére se ment. A szerelő is megnézte és elhúzodott a szája mondván h ez hosszú buli lesz. Ez volt tnap, amikor levontattam. Ma délelőtt csörgött a telefon, hogy kész az autó. 1 jót mosolyogtam és mondtam h ne szopasson:P Erre nem ez teljesen komoly. Gíors levitettem magam. Aztán kérdeztem h mi volt a baj. Mert Ő is azt mondta h 2 henger nem ment az autóban. Erre rákötötte a gépre, kompresszió mérés stb de semmi hiba. Na jó kitisztított mindent kontaktok ellenőrzése és hecc kedvéért indítás. Tádám megy az autó. Most elvittem egy hosszabb útra tesztelni és kitünő. Semmi baja de ( kop,kop, kop ) gyorsan le is kopogom. Azt mondta h ezt Ő se érti pedig nagyon penge az ürge. Minden esetre egy a léyneg a szerelő se tudta megmondani h mi baja volt de most megy hiba nélkül. És ennek nem kicsit örülök xD Nem 10e-kben volt mérhető a kár hál isten. Am a kiömlött olajszerű dolog az a trafokban volt és ráégett a gyergyák felé... Mondta h evvel semmit nem tud csinálni. De a lényeg h most kutya baja. :huh:

Link to comment
Megosztás:

CORSA B ülésgarnitura + kárpitok ELADÓ !

Tel: +3620-4242-033

E-mail: opeldevils@t-online.hu

Ár

megeggyezés szerint

Ezekhez az autó-típusokhoz

Opel Corsa ,vagy amibe berakod.......

Adatok

95' opel corsa komplett belseje eladó 2 első ülés ,2 hátsó ülés ,4 ajtókárpit teteje + alja ,

az első ülések a bal állitható magasságú+patronos mind a2

NINCSENEK ELDURRANVA !!!

Link to comment
Megosztás:

CORSA B ülésgarnitura + kárpitok ELADÓ !

Tel: +3620-4242-033

E-mail: opeldevils@t-online.hu

Ár

megeggyezés szerint

Ezekhez az autó-típusokhoz

Opel Corsa ,vagy amibe berakod.......

Adatok

95' opel corsa komplett belseje eladó 2 első ülés ,2 hátsó ülés ,4 ajtókárpit teteje + alja ,

az első ülések a bal állitható magasságú+patronos mind a2

NINCSENEK ELDURRANVA !!!

Üdv

5 vagy 3 ajtóshoz? Tetőkárpit milyen állapotú és mennyit kérnél érte?Képeket lehetne látni róluk?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.