warwolf Elküldve Július29, 2008 Elküldve Július29, 2008 Ja az Én fordszám.m.:egy kép a vizhőfok vissaz jelző orába tettem bele. Nagyon állat az üza.szint jelzőben a smile-k! :lol: Hi Más nem tom, hogy kit idegesít a retenetes gyér müszerfal világítás, Engem nagyon! Már nem is tom hol láttam, de a plexi lap csodákra képes rá egy matrica be skálázva és kész :lol: Majd rakok fel képet. Széles utat mindenkinek. Plazma számlap? :lol:
index Elküldve Július29, 2008 Elküldve Július29, 2008 Sziasztok! Van egy 1,2 16v 1998 Corsám eredetileg tömör féktárcsa van benne. Nagy gond hűtöttre kicsrélni? Köszi! Bence
Demó Elküldve Július29, 2008 Elküldve Július29, 2008 Sziasztok! Van egy 1,2 16v 1998 Corsám eredetileg tömör féktárcsa van benne. Nagy gond hűtöttre kicsrélni? Köszi! Bence Nem nagy gond. Kell két hűtött tárcsa, egy garnitúra hozzá való fékbetét és két féknyereg. Ugyanúgy fel lehet viszont akkor már dobni a 256-os hűtött fékeket is, ott is ugyanazokat az alkatrészeket kell cserélni, de sokkal jobb a fékhatás. Mondjuk utána a 13"-os kerék felejtős, 14" a legkisebb, ami passzol.
Stefan Elküldve Július30, 2008 Elküldve Július30, 2008 ...de sokkal jobb a fékhatás. Nem, hanem utána LESZ fékhatás :lol:
index Elküldve Július30, 2008 Elküldve Július30, 2008 Nem nagy gond. Kell két hűtött tárcsa, egy garnitúra hozzá való fékbetét és két féknyereg. Ugyanúgy fel lehet viszont akkor már dobni a 256-os hűtött fékeket is, ott is ugyanazokat az alkatrészeket kell cserélni, de sokkal jobb a fékhatás. Mondjuk utána a 13"-os kerék felejtős, 14" a legkisebb, ami passzol. Rendben! Köszi
index Elküldve Július30, 2008 Elküldve Július30, 2008 Sziasztok! Milyen féknyergek passzolnak? Pl F Astra? Maradok a gyári méretű hűtött tárcsáknál. Köszi
SargaRigo Elküldve Július30, 2008 Elküldve Július30, 2008 Sziasztok! Ez a fékes dolog engem is nagyon érdekelne (mondjuk nekem nem kell a hűtött [gondolom])! Mi kell hozzá, és mennyibe fáj egy ilyen akció? Hallottam valami pogácsás megoldást is, amivel elvileg maradhatna a régi felni is. Tudna valaki valami összefoglalót írni ezekről? Tapasztalatok, hol, mennyiért, stb. Minden érdekel! Krisz
marcsu Elküldve Július30, 2008 Elküldve Július30, 2008 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Egy hete lett egy Corsa B 1997-es kocsim. Minden nagyon tetszik rajt, kivéve az üzemanyag szintjelző műszer. Elég nagyokat csal és nem lehet tudni, hogy mennyi benzin van még a tankban. Olyan rossz,hogy nem tudom hány km.-t mehetek még vele. Ha teletankolom 40 litert mutat és kb 150 km után lemegy 10-re. Vagy nem tudom teletankolni( pedig a kúton már kikapcsol a töltő), vagy rossz a műszer. Ötlet? Előre is köszönöm.
Stefan Elküldve Július30, 2008 Elküldve Július30, 2008 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Egy hete lett egy Corsa B 1997-es kocsim. Minden nagyon tetszik rajt, kivéve az üzemanyag szintjelző műszer. Elég nagyokat csal és nem lehet tudni, hogy mennyi benzin van még a tankban. Olyan rossz,hogy nem tudom hány km.-t mehetek még vele. Ha teletankolom 40 litert mutat és kb 150 km után lemegy 10-re. Vagy nem tudom teletankolni( pedig a kúton már kikapcsol a töltő), vagy rossz a műszer. Ötlet? Előre is köszönöm. Az üzemanyagszintjelző csak támpont szerintem. Sosem pontos. Max. akkor érdemes hallgatni rá, amikor már villog a sárga. Ha pontosan akarod mérni és nem akarsz számolgatni, akkor érdemes egy BC (BoradComputer)-t belerakni, ebben Opel16V kollega tud segíteni. B Corsába könnyedén bele is lehet már rakni. Egyébként meg a napi km számlálót érdemes használni. Tankoláskor látod, hogy kb. mennyit fogyaszt a kocsi, meg egy idő után már fogod tudni, hogy hány km után kell menni tankolni.
Stefan Elküldve Július30, 2008 Elküldve Július30, 2008 Sziasztok! Van egy 1,2 16v 1998 Corsám eredetileg tömör féktárcsa van benne. Nagy gond hűtöttre kicsrélni? Köszi! Bence Első körben érdemes pl. a GSi Corsa fékeit, vagy a Comboét rárakni, azt hiszem azok már eleve hűtöttek és tuti, hogy kompatibilisek a B Corsákkal. Viszont az Opelnél sok minden összepasszol, elvileg az Astra GSi fékei is felmennek, csak ennek a technikai részével már nem vagyok 100%-ig tisztában, ehhez majd a tapasztaltabb rókák fognak szerintem hozzászólni. Még annyi, hogy azt hiszem egy másik topikban volt róla szó, hogy ha ABS-es, akkor tömör tárcsának kell lennie.
marcsu Elküldve Július30, 2008 Elküldve Július30, 2008 Az üzemanyagszintjelző csak támpont szerintem. Sosem pontos. Max. akkor érdemes hallgatni rá, amikor már villog a sárga. Ha pontosan akarod mérni és nem akarsz számolgatni, akkor érdemes egy BC (BoradComputer)-t belerakni, ebben Opel16V kollega tud segíteni. B Corsába könnyedén bele is lehet már rakni. Egyébként meg a napi km számlálót érdemes használni. Tankoláskor látod, hogy kb. mennyit fogyaszt a kocsi, meg egy idő után már fogod tudni, hogy hány km után kell menni tankolni. Azt elfelejtettem beírni, hogy a napi számláló megállt nullán.
Szakallasa Elküldve Július30, 2008 Elküldve Július30, 2008 Sziasztok! CAR300 ujfent! Tud nekem segiteni valaki mi lehet a gond? 98as corsaba tettem egy Blau Car 300 as "egyseget" egy 2002 Astrabol... Minden oke,csak a kod beirasa utan a kod nem tunik el es a radio kikapcsolasa es ujra bekapcsolasa utan semmi nincs az RDS kijelzojen... "vakolok".... :lol: Elore is koszi!!
warwolf Elküldve Július30, 2008 Elküldve Július30, 2008 Első körben érdemes pl. a GSi Corsa fékeit, vagy a Comboét rárakni, azt hiszem azok már eleve hűtöttek és tuti, hogy kompatibilisek a B Corsákkal. Viszont az Opelnél sok minden összepasszol, elvileg az Astra GSi fékei is felmennek, csak ennek a technikai részével már nem vagyok 100%-ig tisztában, ehhez majd a tapasztaltabb rókák fognak szerintem hozzászólni. Még annyi, hogy azt hiszem egy másik topikban volt róla szó, hogy ha ABS-es, akkor tömör tárcsának kell lennie. Bármelyik Astráé jó, zömében a 16V-k 1.6 és felette már ezzel voltak szerelve.Jó még a 2.0 Vectra A cucca ish.Viszont arra figyelni kell, hogy ha 1.8-as a donor, annak a tárcsájának a vastagsága nem 24mm, hanem csak 19.9.Tehát eleve olyan szélességű tárcsát kell venni hozzá. Feltenni pedig pontosan úgy kell, mint ahogy levetted a régit.Minden passzol..
Szabi25 Elküldve Július31, 2008 Elküldve Július31, 2008 Hi Emberek, lenne egy kérdésem a gumikról. Most az enyémen 165/70/13 van elégé sz@rok már, repedezett meg hullámos az oildal fala, tehát cserések(futó még van rajtuk) Olcson (1eft/db) most havertól tudnék 175/70/13-ast olyan 95%-os állapotban. Ez a méret alácsuszik/áláfér még, persze a gyári lemez felnire? Válaszokat elöre is köszi.
ROLÓ Elküldve Július31, 2008 Elküldve Július31, 2008 Hi Emberek, lenne egy kérdésem a gumikról. Most az enyémen 165/70/13 van elégé sz@rok már, repedezett meg hullámos az oildal fala, tehát cserések(futó még van rajtuk) Olcson (1eft/db) most havertól tudnék 175/70/13-ast olyan 95%-os állapotban. Ez a méret alácsuszik/áláfér még, persze a gyári lemez felnire? Válaszokat elöre is köszi. 165/70R 13 váltóméretei: 145/80R 13, 185/65R13, 195/60R 13. 175/70R 13 esetén +14mm -rel nagyobb lesz átmérőben, szerintem elfér.
Szabi25 Elküldve Július31, 2008 Elküldve Július31, 2008 165/70R 13 váltóméretei: 145/80R 13, 185/65R13, 195/60R 13. 175/70R 13 esetén +14mm -rel nagyobb lesz átmérőben, szerintem elfér. Ok, köszi :lol:
Lev Elküldve Július31, 2008 Elküldve Július31, 2008 Sziasztok! CAR300 ujfent! Tud nekem segiteni valaki mi lehet a gond? 98as corsaba tettem egy Blau Car 300 as "egyseget" egy 2002 Astrabol... Minden oke,csak a kod beirasa utan a kod nem tunik el es a radio kikapcsolasa es ujra bekapcsolasa utan semmi nincs az RDS kijelzojen... "vakolok".... :lol: Elore is koszi!! Ez azért van mert az astra g volt amiből kivetted és annak 10 digit a kijelzője és a rádió arra van állítva neked meg 8 digites, ilyenkor a kikapcsolt rádiónál egyszerre benyomod a 3 és 5 gombot és folyamatos nyomvatartás mellett bekapcsolod és addig még tartod nyomva a 3 és 5 gombot mig egy bip hangot hallasz és a kijelzo kiirja 8 digit vagy 2+8 digit akkor elengedve a 3 és 5 billentyűt és oké lesz!! Ha a 3 és 5 billentyűvel nem működne akkor probáld meg 4 és 6 billentyűvel mert a rádiókat ha 99 előtt gyártoták akkor más gomb kombinációval kell állítani! Sok sikert
joci0101 Elküldve Július31, 2008 Elküldve Július31, 2008 Sziasztok! CORSA B benzinesen kellene üzemanyag szűrőt cserélnem az apósomnak, már kínlódtam vele,de sehogyan sem tudtam a bilincset lehúzni a csonkról. A bilincsszerűség két oldalán próbáltam befelé nyomni a kis műanyagot, de semmi! Kérlek segítsetek mi a trükkje, ha valaki már csinált ilyet. Előre is köszönöm. Joci0101
Garoy Elküldve Július31, 2008 Elküldve Július31, 2008 Sziasztok! Előre is bocsássatok meg, de nem értek az autókhoz :lol:. A következő lenne a kérdésem. 2 hétig nem voltam itthon, állt egy helyben a benzines 1,2-es B Corsám. Erre ma mentem vele, és már indulásnál is feltűnt, hogy kicsit nehézkesen indult, de nem láttam jelentőségét (pöcc helyett 1,5 másodperc rázkódással). Utána viszont kivillant egy sárga lámpa a műszerfalon kb 6-7 km után. Azt hiszem a töltésjelző lámpa ha minden igaz (izé formájú dologban egy villám). És utána végig világított. Amíg le nem állítottam, mikor megérkeztem. A leállítás megintcsak kicsit döcögősnek tűnt. Utána kétszer beindítottam és mindkétszer iszonyat rázkódás és ritmikátlan dohogás utána beindult, miközben a kipufogóból elég csúnya füst jött. Utána pár óra elteltével mikor indultam volna vissza a kocsival semmi baja nem volt, örültem is nagyon, de megintcsak egy pár kilométer után felvillant a lámpa és leállítás után az előbbi dolgokat csinálta, mikor megpróbáltam újraindítani. Olvastam hogy valószínűleg az ékszíj lesz a probléma, mert nem elég feszes, vagy elszakadt, de megnéztem, nem így van. Arra tudok gondolni, hogy felmelegszik a generátor, és utána lesz valami betegsége, ami miatt ég a lámpa, az indítás meg azért nehéz neki miután megyek vele, mert mivel az akkut nem tölti rendesen, ezért az út alatt úgy lemerül, hogy nincs elég feszültség. Létezik? Előre is köszönöm a segítséget!
warwolf Elküldve Július31, 2008 Elküldve Július31, 2008 Sziasztok! Előre is bocsássatok meg, de nem értek az autókhoz :lol:. A következő lenne a kérdésem. Neked a motorkontrol lámpád kezdett el világítani ami azt jelenti, hogy v.mi gebasz van a kis sárkánnyal. Vidd el olyan szerelőhöz, aki kellőképpen hozzáértő, és van olyan műszere, amivel meg tudja nézni, miért kezdett el világítani a motorkontrol lámpád. (TECH)
Lev Elküldve Augusztus1, 2008 Elküldve Augusztus1, 2008 Sziasztok! Előre is bocsássatok meg, de nem értek az autókhoz :lol:. A következő lenne a kérdésem. 2 hétig nem voltam itthon, állt egy helyben a benzines 1,2-es B Corsám. Erre ma mentem vele, és már indulásnál is feltűnt, hogy kicsit nehézkesen indult, de nem láttam jelentőségét (pöcc helyett 1,5 másodperc rázkódással). Utána viszont kivillant egy sárga lámpa a műszerfalon kb 6-7 km után. Azt hiszem a töltésjelző lámpa ha minden igaz (izé formájú dologban egy villám). És utána végig világított. Amíg le nem állítottam, mikor megérkeztem. A leállítás megintcsak kicsit döcögősnek tűnt. Utána kétszer beindítottam és mindkétszer iszonyat rázkódás és ritmikátlan dohogás utána beindult, miközben a kipufogóból elég csúnya füst jött. Utána pár óra elteltével mikor indultam volna vissza a kocsival semmi baja nem volt, örültem is nagyon, de megintcsak egy pár kilométer után felvillant a lámpa és leállítás után az előbbi dolgokat csinálta, mikor megpróbáltam újraindítani. Olvastam hogy valószínűleg az ékszíj lesz a probléma, mert nem elég feszes, vagy elszakadt, de megnéztem, nem így van. Arra tudok gondolni, hogy felmelegszik a generátor, és utána lesz valami betegsége, ami miatt ég a lámpa, az indítás meg azért nehéz neki miután megyek vele, mert mivel az akkut nem tölti rendesen, ezért az út alatt úgy lemerül, hogy nincs elég feszültség. Létezik? Előre is köszönöm a segítséget! Nekem ugyanez a jelenség volt astra F -n vidd el szerelőhőz mert a gyujtáskábeltől a gyertyán keresztül a gyujtáselektronikán kersztül a hall jeladón át bármi lehet elosztófedélről már nem is beszélve. Nekem szerncsére az elosztófedélben volt az érintkezőknél lerakodás és néha ment az egyik henger néha nem. hibakód kiolvasással egyből megmondják miaz, (nekem szerencsétlenségemre nem villágított a motorkontroll izzó úgy hogy mindent ki kellett mérni végül o.k. lett fél nap után!!)
KertAce Elküldve Augusztus4, 2008 Elküldve Augusztus4, 2008 Sziasztok, Boge ill. Monroe lengéscsillapítót érdmes venni? Esetleg van vmi más márka ami olcsó és tartós??
Recommended Posts