Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Helló mindenkinek!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy a gyári Blaupunkt Car 300-as rádió működik-e olyan opel corsa B-ben, amiben nincsen kijelző? Mert most készülök venni, és nem akarok potyára menni! És még valami, van valami extra dolog amit tudni kell a beszereléshez? (A kód oké.)

Köszi a válszokat!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

99-es 1.0-ás Corsánk van, ebbe szeretnék szivargyújtó-csatlakozót. A márkaszerviz horribilis összeget mondott rá, ezért érdeklődnék, hogy bontókban mennyi esélyem van ilyet találni, nagyjából milyen árakon, illetve a beszerelése mennyire kihívás?

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv:

policecars

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

99-es 1.0-ás Corsánk van, ebbe szeretnék szivargyújtó-csatlakozót. A márkaszerviz horribilis összeget mondott rá, ezért érdeklődnék, hogy bontókban mennyi esélyem van ilyet találni, nagyjából milyen árakon, illetve a beszerelése mennyire kihívás?

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv:

policecars

Bármelyik autósboltban tudsz venni alapaljzatot. a hamutartóhoz a gyári helyére be lehet tenni. A csatlakozása ki van építve a középkonzol mögött. Én is ezt választom.

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Nem tudja valaki, hogy hol van a hőmérséklet érzékelő szenzor egy corsa b-ben? Bár az enyémben csak a helye érdekel, mert maga a szenzor nincsen benne. Ja és hogyan kellene bevezetni az utastérbe a TID kijelzőhöz? Mert szeretnék beletenni egyet. Tud valaki segíteni?

Előre is nagyon köszi!

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek!

A segitségeteket szeretném kérni abban hogy van egy 1.2 B corsám,a napokban olyat csinál hogy ingadozik az alapjárat,nagyon megnött látványszerüen a fogyasztás fekete füst gázadáskor a kipufogóbol,és szúros szag.

Az én véleményem hogy nagyon sok benzint kap.

Várom véleményeteket. Köszi

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Nem tudja valaki, hogy hol van a hőmérséklet érzékelő szenzor egy corsa b-ben? Bár az enyémben csak a helye érdekel, mert maga a szenzor nincsen benne. Ja és hogyan kellene bevezetni az utastérbe a TID kijelzőhöz? Mert szeretnék beletenni egyet. Tud valaki segíteni?

Előre is nagyon köszi!

Szia!

Elől a lökhárítóban van a szenzor. Onnan kell vezetéket behúzni a TID-hez.

Link to comment
Megosztás:

Nem nagy ördöngősség, csak érdemes csatival együtt venni bontóból hőmérőt is, meg kijelzőt is.

Mellesleg vagy baloldalt alul a lökösben, vagy a maszk környéke. Ilyet is, olyat is láttam már.

Vezetékelést kijelzőhöz meg 1-et csináltam már. Ha nincs gyári csatid, akkor egy P-ATA (Ide) csati is jó, méretre vágva a kijelzőbe, a hőmérőhöz meg ködlámpához való is.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Marha nagy kérdésem lenne!

Adott egy 1.2-es benzines ötajtós b-s corsa. És egy kedves barátom hagyatékaként egy nagyon jo állapotú 1.5 td b-corsa blokk minden sallanggal eggyütt.

Nagy munka lenne összehozni ezt a kettőt?

Papírok megoldhatók lennének?

Motortartóbakok vajon ugyanott vannak?

Elektronika sem passzolna hozzá?

Van erről valakinek tapasztalata?

Vagy érdemesebb inkább eladni mindkettőt és venni helyette egy 1.5 td-t?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Marha nagy kérdésem lenne!

Adott egy 1.2-es benzines ötajtós b-s corsa. És egy kedves barátom hagyatékaként egy nagyon jo állapotú 1.5 td b-corsa blokk minden sallanggal eggyütt.

Nagy munka lenne összehozni ezt a kettőt?

Papírok megoldhatók lennének?

Motortartóbakok vajon ugyanott vannak?

Elektronika sem passzolna hozzá?

Van erről valakinek tapasztalata?

Vagy érdemesebb inkább eladni mindkettőt és venni helyette egy 1.5 td-t?

Hi!

Nem lenne egyszerű műtét, gyakorlatilag a teljes motorteret ki kéne pakolni a kábelköteggel, vezérlőelektronikával együtt. Aztán ott a futómű, féltengelyeket szinte biztos, de lehet, hogy az egész gólyalábakat cserélni kéne. Aztán a benzintankot is, a dieselnek tudtommal Corsában sincs AC-pumpája, úgyhogy tank + csövek is cserések. És akkor még ott a kipufogórendszer is...

Papírt nem tudom, meg lehet-e oldani hozzá. Alapvetően rosszabb környezetvédelmi osztályú motor nem építhető be, viszont az Isuzu motor tudtommal egyel jobb, mint a C12NZ (gondolom ez a mostani), úgyhogy talán nem kizárt. Viszont jó eséllyel teljes gépészeti tervezést kérnének hozzá, ami maga több százezer Ft... inkább add el mindkettőt. Vagy a dieselmotort tartsd meg, és vegyél olcsóért egy ugyanolyan motoros, de motorhibás diesel Corsát...

Link to comment
Megosztás:

Hi!

Nem lenne egyszerű műtét, gyakorlatilag a teljes motorteret ki kéne pakolni a kábelköteggel, vezérlőelektronikával együtt. Aztán...

Én is így tudom. Ráadásul pont az 1.4 a "vízválasztó" a másképpen megoldott féltengelyek, nagyobb hűtés és úgy egyáltalán a masszívásg (persze B Corsánál nem tudom, de A-nál tuti, hogy így van, úgyhogy valószínűnek tartom, hogy a gömbőcnél sincs másképp). Szóval tényleg a fél autót újra kéne építeni, ráadásul az 1.2-es benzines szerintem olcsóbban is fenntartható (ha már ez a szempont).

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Halihó.

A napokban fogom megkapni az új angel eyes-os lámpámat. Szeretném megkérdezni, hogy a H4 csatlakozót hogy lehet majd átkötni H1 és H7 csatikra. És hogy hogyan kéne bekötni, hogy ha távolságira akarom kapcsolni, ne kapcsolja le a tompítottat. lehet, hogy egy kicsit zavaros amit írok, de ha valakinek sikerül kibogozni, akkor a segítségét megköszönöm.

Amint be lesz kötve, azonnal teszek föl képeket.

Link to comment
Megosztás:

Hi!

Az lenne a kérdésem a T. Corsás cartársakhoz, hogy egy '98-as 1.0-ás (X10XE) Corsára mi a javasolt gumiméret 14"-os felnihez? Olvastam 165/65R14-et, de 175/65R14-et is. Szervó nincs az autóban. Falken SN828-as gumit néztem ki, mi a vélemény róla? Esetleg más tippek?

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Hi!

Az lenne a kérdésem a T. Corsás cartársakhoz, hogy egy '98-as 1.0-ás (X10XE) Corsára mi a javasolt gumiméret 14"-os felnihez? Olvastam 165/65R14-et, de 175/65R14-et is. Szervó nincs az autóban. Falken SN828-as gumit néztem ki, mi a vélemény róla? Esetleg más tippek?

Köszi!

75/65-14 jó lehet, de ha nem drágább, akkor inkább a 85/60-14-re szavaznék.Azt még nem fogod megérezni annyira szervótlanságodban! B)

Link to comment
Megosztás:

75/65-14 jó lehet, de ha nem drágább, akkor inkább a 85/60-14-re szavaznék.Azt még nem fogod megérezni annyira szervótlanságodban! B)

Nem én fogom vezetni, hanem egy hölgyemény.

De ha már itt tartunk, úgy tudom, ezekben a B Corsákban volt elektromos szervós is, amihez tul.képpen csak a kormánytengelyt kell cserélni, mert azon van a szervomotor. Kell más átalakítás is hozzá? Lehet ilyet találni itt Mo.-on bontókban? Ebay-en láttam pár db-ot, de onnan nem olyan egyszerű vásárolni.

Link to comment
Megosztás:

Nem én fogom vezetni, hanem egy hölgyemény.

De ha már itt tartunk, úgy tudom, ezekben a B Corsákban volt elektromos szervós is, amihez tul.képpen csak a kormánytengelyt kell cserélni, mert azon van a szervomotor. Kell más átalakítás is hozzá? Lehet ilyet találni itt Mo.-on bontókban? Ebay-en láttam pár db-ot, de onnan nem olyan egyszerű vásárolni.

Sajnos erre nem tudok érdemileg válaszolni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !!!

Kellene egy kis távsegitség!!!!

Nekem egy 1.0 12v van,s gyujtogyertyám elektrodja kiesett a motortérbe.Bosch német teknologia BLÖ_BLÖ(kissé fel van higulva a cég,én ugy látom))

kis segitség kellene esetleg gépmühelyi melora kit tudnátok ajánlani ill hol lehet alkatrészt venni a hivatalos opel szuper drága raktárok nélkülözésével

Vasárnap többet fogok tudni a hengerfej levétele után addig is elöre is köszi

ja s majdnem elfelejtettem nincs valakinek ehez a motorhoz egy komolyabb leirása??

Link to comment
Megosztás:

Nem nagy ördöngősség, csak érdemes csatival együtt venni bontóból hőmérőt is, meg kijelzőt is.

Mellesleg vagy baloldalt alul a lökösben, vagy a maszk környéke. Ilyet is, olyat is láttam már.

Vezetékelést kijelzőhöz meg 1-et csináltam már. Ha nincs gyári csatid, akkor egy P-ATA (Ide) csati is jó, méretre vágva a kijelzőbe, a hőmérőhöz meg ködlámpához való is.

Hali!

Télleg nem nagy ördöngősség? Mert én jelenleg nem így látom a helyzetet! Lenne hőmérséklet szenzorom, amit nem tudok, hogy hova kell rakni és hogyan? Aztán van kijelzőm fedőlappal, azt tudom hova kell rakni B) Aztán nincsen kábelem, és nem tudom hogyan és hova kell tenni! Ha jól sejtem akkor kell egy ahonnan az áramot kapja, meg egy ami magába a TID-be megy, meg egy a hőmérséklet szenorhoz, meg egy a rádióhoz! De fogalmam sincsen hogy ezeket hogyan kell bekötni, és hogy mennyire kell szétszedni a kocsit, ill. hogy egyáltalán érdemes-e belevágni! Ja és hogy kábelt honnan fogok szerválni, azt nem tom...

Valaki adjon tanácsot!

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Üdvözletem a segítőnek! A problema a következő:

93as Corsa B-megállt- majd jó indulatu szerleőnekköszönhetőne(aki 16ezeréert akart ac pumpát rámsózni) betagadtam

Szereztem újat 8500Ftért, viszont a kocsit mikor elvontattuk, addigra lemerült az akksi. vkinek/vminek hála. Feltöltöttem az akkut, teljesen nem sikerült.

A lényeg az, hogy mivel csontra lemrült, a riasztó mindig beriaszt, mihelyt tápfeszülstéget kap.

Nincsen hozzá távirányító, ugyanis nem kaptam; németből hjozták be az autót.

Milyen módon tudom kikötni a riasztóját? (Estleg lehet azert szól a riasztó;mert nem elegendő az akku feszültsége?)

Mindenesetre a kikötésre szeretnék egy egyszerű megoldást. (amugy központi záras- ez szeretném,ha maradna.

Link to comment
Megosztás:

Üdvözletem a segítőnek! A problema a következő:

93as Corsa B-megállt- majd jó indulatu szerleőnekköszönhetőne(aki 16ezeréert akart ac pumpát rámsózni) betagadtam

Szereztem újat 8500Ftért, viszont a kocsit mikor elvontattuk, addigra lemerült az akksi. vkinek/vminek hála. Feltöltöttem az akkut, teljesen nem sikerült.

A lényeg az, hogy mivel csontra lemrült, a riasztó mindig beriaszt, mihelyt tápfeszülstéget kap.

Nincsen hozzá távirányító, ugyanis nem kaptam; németből hjozták be az autót.

Milyen módon tudom kikötni a riasztóját? (Estleg lehet azert szól a riasztó;mert nem elegendő az akku feszültsége?)

Mindenesetre a kikötésre szeretnék egy egyszerű megoldást. (amugy központi záras- ez szeretném,ha maradna.

Sztem a feszültségingadozás miatt indul be a drága.Ki kell szedni ha nincs hozzá távirnya, aztán tenni bele másikat amit ismersz is.

Link to comment
Megosztás:

ÜDV MINDENKINEK!

Van egy 98-as corsa B 3 hengeres kocsi, 1.0 ecotech.

Próbáltuk az astra módszerrel kiolvasni a hibakódokat, de a csatlakozó máshogy néz ki, és nem találtuk melyik lábakat kell összekötni.

Ha van valaki aki tud segíteni , hogyan tudnánk kiolvasni, azt nagyon megköszönném.

Esetleg, ha a kódtáblázat nem egyezik az astráéval, akkor a kódtáblázat is kellene.

Előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma kiderült, hogy behallt a lamda szondám valszeg. A "ZŐD-kártyán" óriási co-m volt. A greenesek azonnal főbe löttek volna. 8o)

Kérdésem, x10xe motorhoz 2000 évj. B corsa milyen lamda kell, mert nekem semmi jelölés írás nincs a szondán. Univerzálison gondolkodom, a bosch horror árú.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.