Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hali!Pont ma voltam a bontóba és 1 kedves úriember lebeszélt a hengerfejről aztmondta próbáljam meg egy gyári olajszűrővel mielőtt vennék 1et!

Nem igazán értem, hogy mit fog javítani a gyári olajszűrő..... :)

Elküldve
Nem igazán értem, hogy mit fog javítani a gyári olajszűrő..... :)

Jaja :) én sem nagyon hiszem hogy lesz valami változás de nemsokára megtudom! :)

Elküldve
Jaja :) én sem nagyon hiszem hogy lesz valami változás de nemsokára megtudom! :)

Úgy sztem kb. semmi.Inkább szerválj egy C16XE hengerfejet, és tipp-topp, aztán mikor megvan, át kell rámolni a hidrotőkéidet.....

Tudom, ez a tip meg top dolog nem 2 fillér lesz.......

Elküldve
Nem igazán értem, hogy mit fog javítani a gyári olajszűrő..... :)

Nekem is 1000x elmagyarázzák a boltban,hogy a TD szűrője nem jó a sima D-re,hiába mondom neki,hogy mindig azt veszek rá. :)

Elküldve

Sziasztok, nemrég gondolt egyet a km számlálóm és megállt......vmi ötlet??? A km-óra működik....

Ha nem nagy meló megpróbálom megcsinálni, de nam szeretném tönkretenni a km órát is.

Elküldve
Sziasztok, nemrég gondolt egyet a km számlálóm és megállt......vmi ötlet??? A km-óra működik....

Ha nem nagy meló megpróbálom megcsinálni, de nam szeretném tönkretenni a km órát is.

Sanszos, hogy műszeregység csere..

Elküldve
Sziasztok, nemrég gondolt egyet a km számlálóm és megállt......vmi ötlet??? A km-óra működik....

Ha nem nagy meló megpróbálom megcsinálni, de nam szeretném tönkretenni a km órát is.

Így tényleg nem lesz sok km az autódban :) (óra szerint....)

Elküldve
Egy valamit mindig elfelejtenek az emberek!Mechanikus számlálót menet közben nem nyomkodunk! :)

Na ezt tényleg nem tudtam......akkor lehet hogy én vagyok a hibás. :)

Elküldve
Na ezt tényleg nem tudtam......akkor lehet hogy én vagyok a hibás. :)

Lehet csak szétakadt,de ha szerzel egy bontottat és van kézügyességed és türelmed,kitudod cserélni.

Elküldve
Sziasztok! Ha már itt tartunk akkor nincs valakinek fordulatszámmérős műszeregysége?

95-ös , w1150

Hi

mondjuk vatera, nem reklámozni akarom csak ott pont van :)

Elküldve
Egy valamit mindig elfelejtenek az emberek!Mechanikus számlálót menet közben nem nyomkodunk! :)

Ez így, ebben a formában sajnos nem igaz!

Nekem is volt már mechanikus számlálóm: ha menetközben lenyomtam lenullázódott, majd ha felengedtem folytatta tovább nulláról a számolást és semmi mechanikai sérülés-törés-akadás nem történt vele (pedig több autónál többször is csináltam így...) :D

Ott más lehet a probléma....

Elküldve

Hali!

kis segítséget kérnék pár dologgal kapcsolatban.

1. kilóméterórát szeretném kiszerelni a műszerfalból. mindent szépen le is szedtem viszont a kilóméter számláló spirál hátúl nagyon ragaszkodik még az egységhez. annyira tudtam kihúzni hogy pont befér a kezem mögé. úgy látom hogy nem csavarral van odafogatva, viszont fogalmam sincs, hogy akkor mégis, hogy tudom leszedni úgy, hogy amikor visszaszerelem akkor is működjön.

2. a középkonzolon a fűtéskapcsolók izzóit is cserélném. viszont itt is elakadtam. a felső két csavart sikerült már megtalálnom elrejtve a szellőzőnyílás alatt, viszont lent a hamutartó felett még mintha valami tartaná. csavarokat azonban itt sem találok :) így ezt sem tudom leszedni.

valaki ha tud segíteni benne PLS HELP. előre is köszi

Elküldve
Hali!

kis segítséget kérnék pár dologgal kapcsolatban.

1. kilóméterórát szeretném kiszerelni a műszerfalból. mindent szépen le is szedtem viszont a kilóméter számláló spirál hátúl nagyon ragaszkodik még az egységhez. annyira tudtam kihúzni hogy pont befér a kezem mögé. úgy látom hogy nem csavarral van odafogatva, viszont fogalmam sincs, hogy akkor mégis, hogy tudom leszedni úgy, hogy amikor visszaszerelem akkor is működjön.

2. a középkonzolon a fűtéskapcsolók izzóit is cserélném. viszont itt is elakadtam. a felső két csavart sikerült már megtalálnom elrejtve a szellőzőnyílás alatt, viszont lent a hamutartó felett még mintha valami tartaná. csavarokat azonban itt sem találok :) így ezt sem tudom leszedni.

valaki ha tud segíteni benne PLS HELP. előre is köszi

1. a kilométer óra hátulján a spirál alatt közvetlenül van egy kis fül, azt kell megnyomni az óra felé úgy engedi el a spirált az óra, visszarakni nekem csak úgy sikerült, hogy lecsavartam a váltóról és kivettem a tűzfalból a gumidugóját.

2. én is hasonlóan állok az izzócserével, kicsit előrébb, de elakadtam

alul le kell venni a levegőirány választó gombot, kipattintani az alatta lévő műanyagot, két oldalon tartja műanyagfül, azalatt is lesz 2 csavar

a tekerőgomokat is le kell venni.

itt akadtam el...

de majd a hétvégén!

Elküldve
1. a kilométer óra hátulján a spirál alatt közvetlenül van egy kis fül, azt kell megnyomni az óra felé úgy engedi el a spirált az óra, visszarakni nekem csak úgy sikerült, hogy lecsavartam a váltóról és kivettem a tűzfalból a gumidugóját.

2. én is hasonlóan állok az izzócserével, kicsit előrébb, de elakadtam

alul le kell venni a levegőirány választó gombot, kipattintani az alatta lévő műanyagot, két oldalon tartja műanyagfül, azalatt is lesz 2 csavar

a tekerőgomokat is le kell venni.

itt akadtam el...

de majd a hétvégén!

köszi szépen! így tényleg elék könnyen le tudtam szedni a spirált, remélem visszarakni is visszatudom így, mert váltóról lecsavarni, na ebbe bele se merek gondolni. :)

viszont segítséged alapján megtaláltam a csavarokat és leszedtem az egészet, van egy olyan trükk benne hogy kicsit ki kell húzni majd eltávolítani az elektromos vezetéket, illetve a 4 db kábelt ami valószínű a fűtéskapcsolókat szabályozza, akkor le tudod fordítani mert még egy kábel fogja tartani, fogalmam sincs mi az a kábel amúgy de ott van. na nem is ez a lényeg. viszont mikor lefordítod az egész konzolt akkor lesz egy csillagcsavar ami tartja a szellőzőnyilás műanyagját. ha azt kicsavarod és lepattintod a felső műnyagot máris a kezedben lesz a középkonzol. lehet van eccerűbb módja is a kiszerelésnek de én így tudtam leszedni , ill azt a 4 db kábelt amit leszedsz, szerintem érdemes megjyegyezni melyik szin hova megy majd vissza.

Elküldve
Jaja :) én sem nagyon hiszem hogy lesz valami változás de nemsokára megtudom! :D

Nekem hasonló eset volt, de a 20w-50es olaj megoldotta.

Az opel 10w-40 szart sem ért.

Egy próbát megér a molos is és ca 2250 a madarasteszkóban.

Elküldve

Hy!

Látom hogy a fordulatszámmérős kilométerorával kapcsolatban nagyot kértem.

De lagalább nem lenne valakinek a kilométerora elé való üvegje? Mert nekem el van repedve keresztbe azt eléggé idegesítő. Meg a kesztyűtartó alatti műanyag tálca, vagy eseteleg az a műanyag bizbasz amit a hamutálca elé lehet felhajtani-valami kis takaro ajto féle csak nekem ez sincs benne...

Ha valakinek van valamije az jelezzen bátran aztán felkresem...

Köszi előre is!

Elküldve
Nekem hasonló eset volt, de a 20w-50es olaj megoldotta.

Az opel 10w-40 szart sem ért.

Egy próbát megér a molos is és ca 2250 a madarasteszkóban.

20w50 es?????????

:)

még a skodámba se tettem ilyet... :D

Elküldve

Sziasztok!

Sajnos megint kezdek meghülyülni és mivel sok ültetett autóm volt eddig, ezért kezd túl magas lenni az autó. :D De nem akarok megint vmi veselerázós autót.

Láttam ültető szetteket a neten B corzáhóz.Olyan 30 körül van az áruk.Van vkinek tapasztalata ezekkel kapcsolatban?Mennyit ültet stb..A másik,hogy gyári gátlókkal össze lehet tenni? Mert mind a 4 szinte vatta új és nem akarnék kőkemény gátlókat helyettük..Vagy ilyen kompromisszum nem lehet? Tehát h optikailag jól mutasson,de ne rázza le nemlétező veseköveimet..Mert akkor inkább neki se állok.. :)

köszi!

Elküldve
Sziasztok!

Sajnos megint kezdek meghülyülni és mivel sok ültetett autóm volt eddig, ezért kezd túl magas lenni az autó. :D De nem akarok megint vmi veselerázós autót.

Láttam ültető szetteket a neten B corzáhóz.Olyan 30 körül van az áruk.Van vkinek tapasztalata ezekkel kapcsolatban?Mennyit ültet stb..A másik,hogy gyári gátlókkal össze lehet tenni? Mert mind a 4 szinte vatta új és nem akarnék kőkemény gátlókat helyettük..Vagy ilyen kompromisszum nem lehet? Tehát h optikailag jól mutasson,de ne rázza le nemlétező veseköveimet..Mert akkor inkább neki se állok.. :)

köszi!

40mm-rel még dolgozik a gyári gátló.Alatta kell speckós.Ebként B Corsa alá jó a Corsa A és Tigra A alól is futómű, ha van olcsón, használt.

Elküldve
40mm-rel még dolgozik a gyári gátló.Alatta kell speckós.Ebként B Corsa alá jó a Corsa A és Tigra A alól is futómű, ha van olcsón, használt.

kÖSZI :D Na ez jó hír akkor. Végre bejönne már a jóidő véglegesen akkor szét is tudnám kapni és megültetni. Hát használtat nemtom raknék e bele..csak ha vmi szép darab lenne.Netán tudsz vmit?:)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.