Epy Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 Célszerű lenne átnézni a gyertyákat és gyújtókábeleket, ill. keresni a hengerfej hibájára utaló jeleket.A belső radiátor is tud szivárogni, de annak szaga lenne, méghozzá erősen fagyálló jellegű. Szia! A gyertyákat nemrég megnéztem és a bal 1-esnek volt barnás-lilás színe, nem olyan szürke, mint egy normálisan működőnek. Gondolom ez nem normális! Fagyálló szag nincsen, de a hengerfej az lehet, bár erőhiányban nem szenved... Epy Link to comment Megosztás: More sharing options...
PiciGsi Elküldve Február10, 2008 Megoszt Elküldve Február10, 2008 Hy all!Nagyon szépen megköszönném ha valaki esetleg tudna nekem segíteni abban hogy kopog valami a kocsimban (Gsi1.6) és olyan hangja van mintha a hidrotőkéknek lenne hangjuk de az nem lehet sztem mert tavaly cseréltem ki az összeset ugyanezért mert marha hangos volt hidegen, (majdnem 1évig tök jó volt ) de 15perc után már semmi hangja sem volt és ebből gondoltuk hogy kevés az olajnyomás és most 7végén vettem 1 új olajpumpát, (szerelés közben kiderült hogy tényleg el volt kopva a pumpa) és minden oké nyomja fel mint a barom az olajat, viszont beindítom és még mindíg hallani kopogást de csak magasabb fordulaton szól és addig amíg nem meleg!!! 1xűen nem tudom felfogni hogy, hogy kopoghat magasabb fordulaton amikor elvileg nagyobb fordulaton az olajnyomás is nő!A dugattyúkat is nyáron cseréltem és elképzelni nem tudom hogy ez most akkor micsoda!Marha ideges vagyok hogy már mindent kicseréltem szinte és egyszerűen még mindíg van valaminek hangja most miután az o.szivattyú is új és nemtudom már tényleg mihez kezdjek vagy mit lehetne csinálni ezzel :) :) :D Valaki HELP PLS!!!!!Előre is köszönöm! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabi25 Elküldve Február11, 2008 Megoszt Elküldve Február11, 2008 Szia! A gyertyákat nemrég megnéztem és a bal 1-esnek volt barnás-lilás színe, nem olyan szürke, mint egy normálisan működőnek. Gondolom ez nem normális! Fagyálló szag nincsen, de a hengerfej az lehet, bár erőhiányban nem szenved... Epy Hi Az őszbarna a tutti szin. Ha a négyes hengere gondoltál. Annál van az hogy itt már anyíra elvéknyítják hengerfej tömítésen a henger furat és a viz furat közötti távolságot hogy hammarabb kiég. Ha nem is teljesen, de legallább anyíra hogy szökjön a víz. Ez azt eredményezi hogy pl.: rozsdás(barna) a gyertya. Ezt legjobban úgy tudod megnézni ha 2 napig nem indítod be és útánna kiszedett a gyertyád és megnézed, hogy a barnaság=rozsda. Vagy kompreszió méréssel. Egyépként a vízpumpa haldoklása miatt éghet el a tömítés. A nem elengedő viz/hütés miatt. Szerintem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabi25 Elküldve Február11, 2008 Megoszt Elküldve Február11, 2008 Szevasztok! Jobbra kanyarodásnál morgó hangot hallok ..................... 14-es gumik vannak rajta.................... Hi Ez sajna a jobb féltengely csukló kopása maitt van, nemsokára már gázadás nélkül is kopog/katog majd. Tapasztalat :) A 14" csak hamarabb nyírja ki a dolgokatt benne pl.:féltengely, gömbtámasz, szilent stb., de jobban fekszi a kanyarokat :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoll1987 Elküldve Február11, 2008 Megoszt Elküldve Február11, 2008 Köszi szépen a választ. De azota kiderítettem hogy mi volt a baj: Felemeltem csápos emelővel, és egyből megláttam hogy a pancser öcsém mikor elkérte a kocsim akkor megpatkázhatta valahogy azt a motortartobakot ami a kasznihoz van rögzítve a tűzfal vonalában. Emiatt elferdült ez a bak és jobbra kanyarnál a gravitáció hatására fémesen érintkezett ez a két rész, ezt ideiglenesen -probaképpen- megoldottam egy gumilappal amit egy baszom pajszerrel betettem a két bak közé. Ezután megszűntek a féltengelyhez hasonló hangok. És azota teljesen szuper a szekér. Holnap meg leveszem azt a bakot és visszakalapálom ha sikerül, ha meg nem akkor veszek helyette egy újat, néztem is az árát 4 ezer forint. A 14-es (185/60)kerekekről meg annyit hogy a szépségnek ára van, meg sokkal jobban néz ki, és a menetstabilitás is jobb mert hosszu távokra járok és néha sietnem kell (140-170km/h) és ilyenkor jobb ha ilyenek vannak fenn. Szoval mégegyszer köszi a választ, de hála istennek nem volt ilyen nagy baj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
anikó Elküldve Február11, 2008 Megoszt Elküldve Február11, 2008 Sziasztok! Volt egy '94-es 1.2i corsám amit lecseréltem egy ' 96.12 havira, ez is 1.2i, azonban a két motor más. Az újnak a motorkódja: X12SZ. Tud valaki segíteni, hogy ezt a típust mettől meddig gyártották, ill milyen műszaki paraméterekkel rendelkezik ez?? Előre is köszönöm a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabi25 Elküldve Február11, 2008 Megoszt Elküldve Február11, 2008 Ha valaki nem tudná hogy hol van az ECU, és hogy lehet gyorsan kiszedni :) http://www.keptelenseg.hu/keptelenseg/olva...csinalta-ez-t-/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
PiciGsi Elküldve Február13, 2008 Megoszt Elküldve Február13, 2008 HELP HELP HELP kicsit feljebb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz34 Elküldve Február13, 2008 Megoszt Elküldve Február13, 2008 Sziasztok! Kérdezem a nagyérdemü közönséget hogy van egy 97-es C12NZ B corsám,és a fogyasztása városban 10-11L közt van. Szerelötöl-szerelöre járkáltam, hibakód nem mutatot semmi,ennek ellenére azért lambda szonda csere,gyertya csere történt,de semmi változás. Kérdzném hogy még mi lehet a baj hogy ennyit eszik?Válaszotokat elöre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február14, 2008 Megoszt Elküldve Február14, 2008 Sziasztok! Kérdezem a nagyérdemü közönséget hogy van egy 97-es C12NZ B corsám,és a fogyasztása városban 10-11L közt van. Szerelötöl-szerelöre járkáltam, hibakód nem mutatot semmi,ennek ellenére azért lambda szonda csere,gyertya csere történt,de semmi változás. Kérdzném hogy még mi lehet a baj hogy ennyit eszik?Válaszotokat elöre is köszönöm. Célszerű lenne mérni egy kompressziót..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rainmaker Elküldve Február14, 2008 Megoszt Elküldve Február14, 2008 Sziasztok! Sajnos sikerült megtörnöm ribizlimet (Corsa B 5 ajtós, metál bordó). Csak a csomagtér ajtó bánta, de annak fém lemeze tört, szóval nekem azt mondták csere. Szóval most bontó után vadászom. Ha tudtok, kérlek segítsetek: 5 ajtós metál bordó csomagtérajtó akár üveg nélkül is Nagyon köszönöm! U.i.: Könnyűfémfelnit kinek hogy sikerült szerznie hozzá (13-as)? Üdv, Dave Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február14, 2008 Megoszt Elküldve Február14, 2008 Sziasztok! Sajnos sikerült megtörnöm ribizlimet (Corsa B 5 ajtós, metál bordó). Csak a csomagtér ajtó bánta, de annak fém lemeze tört, szóval nekem azt mondták csere. Szóval most bontó után vadászom. Ha tudtok, kérlek segítsetek: 5 ajtós metál bordó csomagtérajtó akár üveg nélkül is Nagyon köszönöm! U.i.: Könnyűfémfelnit kinek hogy sikerült szerznie hozzá (13-as)? Üdv, Dave Aztán holhát?Mert úgy csak könyebb ajánlani bármit is...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február14, 2008 Megoszt Elküldve Február14, 2008 HELP HELP HELP kicsit feljebb... Kérdés, hogy motor oder inkább hajtásból jön a furi hang....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rainmaker Elküldve Február14, 2008 Megoszt Elküldve Február14, 2008 Direkt nem írtam hogy hol keresnék bontót, mert ha akad valahol egy hibátlan szín azonos ajtó (5 ajtós metál bordó elég ritka), akkor azért szerintem érdemes utazni. Amúgy BP-en lakom. Köszönöm előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február14, 2008 Megoszt Elküldve Február14, 2008 Direkt nem írtam hogy hol keresnék bontót, mert ha akad valahol egy hibátlan szín azonos ajtó (5 ajtós metál bordó elég ritka), akkor azért szerintem érdemes utazni. Amúgy BP-en lakom. Köszönöm előre is! Egy telefont megérne...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
PiciGsi Elküldve Február14, 2008 Megoszt Elküldve Február14, 2008 Kérdés, hogy motor oder inkább hajtásból jön a furi hang....... Hogy érted hogy a hajtásból jön a hang ???Tökre olyan hangja van mint a hidrotőkének de azt 1éve vettem mostmeg az olajpumpát és kb ugyanolyan mint a csere előtt!És ami a legszebb hogy melegen semmi hangja sincs!Kérlek valami tippet hogy mitől lehet ez! Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február14, 2008 Megoszt Elküldve Február14, 2008 Hogy érted hogy a hajtásból jön a hang ???Tökre olyan hangja van mint a hidrotőkének de azt 1éve vettem mostmeg az olajpumpát és kb ugyanolyan mint a csere előtt!És ami a legszebb hogy melegen semmi hangja sincs!Kérlek valami tippet hogy mitől lehet ez! Én a hidrotőke fészkére tippelnék, hogy kopott.Nem tudom, hogy mikor szét volt borítva a motor, a hidrotőke fészkét néztétek-e, mert az is meg tud kopni, és utána rakhtasz bele akármilyen tőkét, ugyanolyan lüke hangja lesz.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
PiciGsi Elküldve Február14, 2008 Megoszt Elküldve Február14, 2008 Én a hidrotőke fészkére tippelnék, hogy kopott.Nem tudom, hogy mikor szét volt borítva a motor, a hidrotőke fészkét néztétek-e, mert az is meg tud kopni, és utána rakhtasz bele akármilyen tőkét, ugyanolyan lüke hangja lesz.... Hát igazából azt konkrétan nem néztük meg!Én csak azt nem értem hogy amúgy semmi para nincs a motorral mert melegen semmi hangja ennek!Egyedül annyi van még vele hogy hidegen nem kapcsol be a dúsító!És véletlenül nemtudod ezzel mi a teendő ilyenkor ha az van elkopva??Lehet azt javítani vagy az egészet cserélni kell!?Már annyira szeretném ezt a hibáját valahogy kiküszöbölni de vhogy sose jön össze :)!Ha tudnám mi kell pontosan bele kb le...nám mennyibe kerül csak legyen már jó mert 1xűen meghülyülök tőle!!!!!Köszönöm az eddigi segítségedet warwolf remélem jutok valamire! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Február14, 2008 Megoszt Elküldve Február14, 2008 Nem neked van benne a 10W40-es Opel-olaj? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PiciGsi Elküldve Február14, 2008 Megoszt Elküldve Február14, 2008 Nem neked van benne a 10W40-es Opel-olaj? :) De az volt benne de most megint ez a castrol magnatec van benne és ugyanolyan a hangja!Meg az az opel oil nem volt benne olyan nagyon sok ideig! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Február14, 2008 Megoszt Elküldve Február14, 2008 Akkor lehet tényleg ki van kopva a hengerfejben a hidrotőkék járata... Link to comment Megosztás: More sharing options...
PiciGsi Elküldve Február15, 2008 Megoszt Elküldve Február15, 2008 Akkor lehet tényleg ki van kopva a hengerfejben a hidrotőkék járata... Akkor gondolom elkerülhetetlen a hengerfej csere!De sebaj ha jó lesz akkor ez van csak legyen már!Köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Február15, 2008 Megoszt Elküldve Február15, 2008 De az volt benne de most megint ez a castrol magnatec van benne és ugyanolyan a hangja!Meg az az opel oil nem volt benne olyan nagyon sok ideig! Ha hidrotőkés, ne halogasd, közvetve , de aránytalanul nagy terhelést visel a főtengely, mely előbb-utóbb megbosszulja a dolgot. Az, hogy meleg motornál nincs hangja nem vigasz, valószínűleg a fém térfogatváltozása miatt "kitölti" azt a kritikus rést, hézagot, aminek megléte a hangot produkálja. Hallani kellene, így nincs ötletem, de keress vmi hozzáértő szakit, mielőtt lassan teljesen kicserélitek az egész motort apránként..... :) csak tipp: -hidrotőke -vezérlésnél sajnos sok minden... -dugattyúcsapszeg -olajszivattyú -minden ami forog és mozog.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
PiciGsi Elküldve Február15, 2008 Megoszt Elküldve Február15, 2008 Ha hidrotőkés, ne halogasd, közvetve , de aránytalanul nagy terhelést visel a főtengely, mely előbb-utóbb megbosszulja a dolgot. Az, hogy meleg motornál nincs hangja nem vigasz, valószínűleg a fém térfogatváltozása miatt "kitölti" azt a kritikus rést, hézagot, aminek megléte a hangot produkálja. Hallani kellene, így nincs ötletem, de keress vmi hozzáértő szakit, mielőtt lassan teljesen kicserélitek az egész motort apránként..... :) csak tipp: -hidrotőke -vezérlésnél sajnos sok minden... -dugattyúcsapszeg -olajszivattyú -minden ami forog és mozog.... Hali!Pont ma voltam a bontóba és 1 kedves úriember lebeszélt a hengerfejről aztmondta próbáljam meg egy gyári olajszűrővel mielőtt vennék 1et!Este ki is próbálom de nem hinném hogy ez lenne a baja viszont azmondta csodákra képes 1 gyári szűrő!Hát kiváncsi vagyok nagyon!Ja egyébként a dugattyúk meg a csapszegek újak a hidrotőkék 1 éves az összes az olajszivattyút meg elmúlt 7 végén cseréltük ki szóval sajnos már elég sokminden ki lett cserélve így apránként de mégis semmi!Reménykedem...Thx Link to comment Megosztás: More sharing options...
PiciGsi Elküldve Február15, 2008 Megoszt Elküldve Február15, 2008 a Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts