Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Jaja ki lettek tisztítva rendesen és jó is volt majdnem 1 évig de azért röhejes hogy ennyit bír!:lol:

És én azt vettem észre hogy minnél hidegebb van kintt annál keményebben csinálja!Pl múltkor -8 volt beindítottam és naon kemény hangja volt meg ilyenkor rálépek a gázra és ledadog és nagyon gáz má hogy tök szép a kocsi maga de amikor beindítom kicsit pirul a fejem!Csak nem szeretnék megválni ettől a motortól de viszont ha nagyon nem lesz más lehetőség akkor megy helyette 1 c20ne mert van itthon 2 kadétom és az egyiknek semmi baja, de nem igazán szeretném!Köszi a _Helpet THX!

Milyen tőkéket raktál bele, gyárit vagy utángyártottat? :huh:

A helyedben mindenképp kipróbálnék valami normális olajat, lehet utána egyböl abba is hagyná a csattogást.

A másik, ha már illegálisan átépítenéd a motort, akkor miért akarnál egy sokkal elavultabb technikát berakni a helyére?

Nekem tényleg semmi bajom a C20NE-vel, A Corsába még jó is, de a B Corsába szerintem nagyon nem érdemes berakni, föleg nem a mostani motorod helyére. A C16XE egy nagyon jó motor rengeteg lehetöséggel, én inkább azt próbálnám meg gatyába rázni. Ha meg menthetetlen, akkor vagy csere ugyanolyanra, vagy valami komolyabbra.

Lehet azt mondani, hogy elfogult vagyok, de egy modernebb 108 LE-s motort tuti nem cserélnék le egy elavultabb 115LE-sre, föleg, ha ugyanannyi munkával komolyabb motort is lehet berakni.

Nem oylan egyszerü a 2000-es motorokat berakni Corsába. :)

Elküldve
Milyen tőkéket raktál bele, gyárit vagy utángyártottat? :huh:

A helyedben mindenképp kipróbálnék valami normális olajat, lehet utána egyböl abba is hagyná a csattogást.

A másik, ha már illegálisan átépítenéd a motort, akkor miért akarnál egy sokkal elavultabb technikát berakni a helyére?

Nekem tényleg semmi bajom a C20NE-vel, A Corsába még jó is, de a B Corsába szerintem nagyon nem érdemes berakni, föleg nem a mostani motorod helyére. A C16XE egy nagyon jó motor rengeteg lehetöséggel, én inkább azt próbálnám meg gatyába rázni. Ha meg menthetetlen, akkor vagy csere ugyanolyanra, vagy valami komolyabbra.

Lehet azt mondani, hogy elfogult vagyok, de egy modernebb 108 LE-s motort tuti nem cserélnék le egy elavultabb 115LE-sre, föleg, ha ugyanannyi munkával komolyabb motort is lehet berakni.

Nem oylan egyszerü a 2000-es motorokat berakni Corsába. :lol:

Asszem ajusa hidrotőkék voltak a Bárdiba vettem, és igazából én sem szeretném ezt a motort elfelejteni mert nyáron lett cserélve mind a 4 dugattyú és nem volt olyan olcsó és megőrülnék ha eladnám, és úgyis csak a gond lenne a másik berakásával és azóta kb 1x töltöttem rá 1 minimális olajat tehát nem zabálja meg ok minden!Ha esetleg tudnál nekem ennek a "gatyábarázásában" segíteni azt nagyon megkösszönném mert én is így vélekedek és meg akarom ezt csinálni!Előre is thx!Hali

Elküldve

Hi Mesterek

A hibám oka azaz a kopogás az alacsony oktám szám miatt volt(külföldi benzin), hát ezzel sem tudok sporólni :huh: , bezzeg a 250-es Etz-ém nem panaszkodik :lol:

Azért kösz a tanácsokat.

Van egy kis gondom, de ezt leírtam a motor "próblémák" topikban.

Ja és menyit eszik 94-es C14NZ. Az én drágaszágom a 8 lityit behuzza (fene a gusztusát)

Elküldve
Hol lehet megtalálni warwolf-t ?

Gondolom Corsa specialista, az enyémen lenne mitcsinálni keresni, de ezt leírtam a motor "próblémák" topikban.

Én csak lelkes amatőr vagyok, Demó a fő Projekt Manager! :huh:

Elküldve
Én csak lelkes amatőr vagyok, Demó a fő Projekt Manager! :huh:

Láttam hogy kecskemét. Kicsit messze vagy úgyhogy javítottam a hozászoláson.

Elküldve

Skacok!

Az ECU honnan veszi a wasser hőmérséklet jelét? A hőfok jeladóról? Mert nekem nagyon úgytnik,hogy végleg megadta magát..MErt ugye eddig is kevesett mutatott,de a venti 90 fok felett kapcsolt..most már olyan 80 körül kapcsol óra szerint.Nem hinném,hogy a hőgomba hülyéskedne.

Na arra akarok kilukadni,hogy akkor lehet végig hideg motort érzékel a vezérlőm?Mer akkor a fogyim igy több mint kellene..

Szerintetek??

Más:

Ma levettem az ajtóról a kárpit alját ,hogy megnézzem milyen hangszóró van alatta.Nem igazán nyerte meg a tetszésemet.

Van nekem az előző OFF autómból egy frankó szettem.16os hangszoró bemegy az ajtóba? Mert most vmi kis 13as van és a 16osnak nagyon nincs helye.Kell oda vmi kiemelő ,hogy elférjen?

Elküldve

Sziasztok, nemrég vettem egy 97-es 1.5TD Corsa B-t és érdekelne hogy pontosan mennyi olaj kell bele, és hogy a motorkódot hol tudom megnézni ugyanis én sehol sem találtam eddig......ja és a gázolaj szűrőt cserénél csak le kell csavarni és bele az újat vagy van vmi speciális művelete ennek....köszi....

Elküldve
Ma levettem az ajtóról a kárpit alját ,hogy megnézzem milyen hangszóró van alatta.Nem igazán nyerte meg a tetszésemet.

Van nekem az előző OFF autómból egy frankó szettem.16os hangszoró bemegy az ajtóba? Mert most vmi kis 13as van és a 16osnak nagyon nincs helye.Kell oda vmi kiemelő ,hogy elférjen?

Én is most akarok beépíteni új hangszórókat és hasonló gondokkal küzdök, te hol mérted a 13-at a régi hangszórón?? Én 15öt mértem a külső átmérőn....

Elküldve
Én is most akarok beépíteni új hangszórókat és hasonló gondokkal küzdök, te hol mérted a 13-at a régi hangszórón?? Én 15öt mértem a külső átmérőn....

Hát csak tippeltem,mert az előző autómból kivett szettem 16-os és hát jóval nagyobb mint ami benne van..és nem fér el.

Mért ilyen kihalt a fórum? :huh:

Elküldve
Sziasztok, nemrég vettem egy 97-es 1.5TD Corsa B-t és érdekelne hogy pontosan mennyi olaj kell bele, és hogy a motorkódot hol tudom megnézni ugyanis én sehol sem találtam eddig......ja és a gázolaj szűrőt cserénél csak le kell csavarni és bele az újat vagy van vmi speciális művelete ennek....köszi....

HI

A motor kod a motorszám eljén van pl.: az enyém C14NZ......... tehát ez a motorkod

a feltöltés menyisége, megnézem neked ha leirod a moci kodját evjárta stb. :huh:

A szürő pasz.

Elküldve

Sziasztok!

lenne egy kérdésem és minden véleményt,ötletet megköszönök.

vanegy 94-es 1,4 es corsa b típusú járgányom.

a kocsi nagyon megbízható és problémamentes,de most elöjött egy kis kehéje.

intenzív gázadásnál bugyorgó víz hangját hallani a középső beömlőből a műszerfalban.

mi lehet ennek az oka?

a hűtőből eddig csöpögött a folyadék,de az most meg lett javítva.

azt is olvastam hogy hengerfejes lesz a verda!!remélem nem....

segítségeteket előre is köszönöm!!!

üdv:Lőce

Elküldve
HI

A motor kod a motorszám eljén van pl.: az enyém C14NZ......... tehát ez a motorkod

a feltöltés menyisége, megnézem neked ha leirod a moci kodját evjárta stb. :lol:

A szürő pasz.

vaze, nem találom merre van a motorszám.......persze gondolom a motoron valahol :huh:

Elküldve
Nem fogy a vized? Ilyen vízhangot hallottam c14nz-ben de egy egyszerű hengerfejtömítés cserével orvosolva lett.

köszi az infot,lehet igazad lesz.

a vizem fogyott,de a hűtő is csöpögött így annak tudtam be a vízfogyást!

most hogy ki lett javítva a hűtő kíváncsi leszek fogy-e a víz.

ha igen jöhet a hengerfejtömítés...

Elküldve
vaze, nem találom merre van a motorszám.......persze gondolom a motoron valahol :huh:

Nagy valószínűséggel a forgalmiba csak a motor szám része van benne. A motoron pedig biztosan. Egyébként opelék 15dt vagy x15dt néven azonosítják a motort évjárattól függen. De a motor eredeti kódja TC4EC1. Ha pl. alkatrészt veszel, akkor ezt az utóbbit használd.

Ebbe a motorba a 4 liter pont elég. Talán csak egy hajszállal lesz a max. jelzés alatt. Fontos, hogy 7500 km-ként mindenképpen cseréld.

A gázolajszűrőt egy tartókonzol tartja két csavarral. Talán 19-s vagy 22-s kulcs kell rá. Ha levetted, akkor már könnyen le tudod csavarni a szűrőt kézzel vagy láncos fogóval. Betekered az újat és mást nem kell vele csinálni, mivel autómatikusan légteleniti a rendszer magát.

Remélem segítettem. :lol:

Elküldve
Nagy valószínűséggel a forgalmiba csak a motor szám része van benne. A motoron pedig biztosan. Egyébként opelék 15dt vagy x15dt néven azonosítják a motort évjárattól függen. De a motor eredeti kódja TC4EC1. Ha pl. alkatrészt veszel, akkor ezt az utóbbit használd.

Ebbe a motorba a 4 liter pont elég. Talán csak egy hajszállal lesz a max. jelzés alatt. Fontos, hogy 7500 km-ként mindenképpen cseréld.

A gázolajszűrőt egy tartókonzol tartja két csavarral. Talán 19-s vagy 22-s kulcs kell rá. Ha levetted, akkor már könnyen le tudod csavarni a szűrőt kézzel vagy láncos fogóval. Betekered az újat és mást nem kell vele csinálni, mivel autómatikusan légteleniti a rendszer magát.

Remélem segítettem. :huh:

Köszi szépen, sokat segítettél!

Elküldve
Sziasztok!

lenne egy kérdésem és minden véleményt,ötletet megköszönök.

vanegy 94-es 1,4 es corsa b típusú járgányom.

a kocsi nagyon megbízható és problémamentes,de most elöjött egy kis kehéje.

intenzív gázadásnál bugyorgó víz hangját hallani a középső beömlőből a műszerfalban.

mi lehet ennek az oka?

a hűtőből eddig csöpögött a folyadék,de az most meg lett javítva.

azt is olvastam hogy hengerfejes lesz a verda!!remélem nem....

segítségeteket előre is köszönöm!!!

üdv:Lőce

Szerintem egyszerüen csak levegős a rendszer..

Elküldve

Sziasztok!

Nagyon segítőkészek itt a forumon, és eddig a problémáimat mindig sikerült megoldanom. Thx.

Most a segítségeteket kérem:

Nincs valakinek a kesztyűtartó alatti kis műanyag tálcája?

Mert az enyém sajna letört és eszméletlenül zörög...

És ez megőrít...

Ha valakinek lenne arra szinte azonnal lecsapnék!

A segítséget előre is köszönöm!

Elküldve

Üdv!

Hallott már valaki olyanról, hogy a botváltó végére (arra a műbőrszerű gumis bumpszlira) rá lenne rakva gyárilag néhány gomb? Olyanra gondolok, mint a multi-kormány, csak váltó. Rémlik, mintha láttam volna valamikor valahol neten, csak akkor még marhára nem érdekelt, most meg kéne. Akár a föld alól is (Elő azzal az ásóval smile.gif)

Onnan jött ez elő, hogy lehet hamarabb találok a Bcorsámra váltógombot, mint multikormányt, vagy BC-bajuszkapcsolót. Kb kezd már összeállni a ketyerém, csak ennek az egynek nagyon híján vagyok.. Esetleg építő jellegű ötlet is jó lenne, hogy hogy lehet elrendezni három vagy négy gombot a vezetőtérben úgy, hogy amikor azt nyomogatom, akkor kézre álljon, és ne zavarjon vezetés közben.

Krisz

Elküldve
Sziasztok!

Nagyon segítőkészek itt a forumon, és eddig a problémáimat mindig sikerült megoldanom. Thx.

Most a segítségeteket kérem:

Nincs valakinek a kesztyűtartó alatti kis műanyag tálcája?

Mert az enyém sajna letört és eszméletlenül zörög...

És ez megőrít...

Ha valakinek lenne arra szinte azonnal lecsapnék!

A segítséget előre is köszönöm!

Ha nincs az a kis műanyag tálca, akkor mi zörög? Úgyértem ha egyszer nincs, akkor honnan van hangja? :huh:

Elküldve

Sziasztok !!!

Tudna ajánlani vki megbízható-korrekt autó szerelőt pest megyében (ha van Albertirsa közelében)?

Opel Corsa B 99-es 1.2 V16 hoz kellene.

Elörre is köszönöm.

Elküldve

Sziasztok!

Van egy B Corsám X1.0XE motorral. Na már most az a gondom,hogy jó lenne tudnom merre is találom benne a főtengely jeladót. Műszer szerint ezt kellene cserélnem. Vezérmű jeladó megvan, Sebességmérő óra jeladó megvan. De a főtengely jeladót nem találom. És a főtengelynél is kerestem. :huh: HELP!

Elküldve
Légtömegmérő ???

enyém is ezt csinálja - Opel = kb. 90.000,-ft , de lehet szerzni utángyártottat kb 20.000,- ért

hahó,holvan a c14nz-s motorban a légtömegmérő?

Elküldve

Hejj.. Tud valaki olcsóért 1997-es öt ajtós B corsa-ra bal hátsó lámpát?

Boltban kérdeztem, 3800Ft. Gondoltam nézzünk akkor egy bontót is. Ott már 6000Ft(!)

Na ekkor leesett az állam rendesen. Kérdem miért drágább bontva, mint boltban? Azt mondja a fickó, hogy ez hiánycikk ez az autó, ritkaság, és ezért drága. Érdekes, ha megrendelem másnap estére itt van. Akkor hogy is van ez a ritkaság??? :huh:

Egy szó mint száz kéne egy olcsó lámpabúra :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.