gergobmwe30 Elküldve December1, 2007 Elküldve December1, 2007 Affene, megvan a hiba.. Szinte már nincs is gyűrű a dogókon. :(
mackosajt Elküldve December1, 2007 Elküldve December1, 2007 Affene, megvan a hiba.. Szinte már nincs is gyűrű a dogókon. :( Generál. ha jót akarsz magadnak, akkor rászánod azt az összeget, amiben egy teljes kerül. úgy 200, ha jó helyen csinálják. Hengerfej úgy 20-30, munkadíj úgy 30, a többi meg a henger fúrás, főtengely köszörülés(elengedhetetlen, mert később megbosszulja magát) meg a tömítések, olaj, fagyálló, esetleg vezérlés. Bár lehet inkább 250-re számolj. Tudom, ez nagyon sok pénz, de ha így van megcsinálva, akkor nem csak feleslegesen kidobott összeg amit elköltesz. A gyűrűzés csak amolyan kenjük be sárral módszer.
warwolf Elküldve December1, 2007 Elküldve December1, 2007 Generál. ha jót akarsz magadnak, akkor rászánod azt az összeget, amiben egy teljes kerül. úgy 200, ha jó helyen csinálják. Hengerfej úgy 20-30, munkadíj úgy 30, a többi meg a henger fúrás, főtengely köszörülés(elengedhetetlen, mert később megbosszulja magát) meg a tömítések, olaj, fagyálló, esetleg vezérlés. Bár lehet inkább 250-re számolj. Tudom, ez nagyon sok pénz, de ha így van megcsinálva, akkor nem csak feleslegesen kidobott összeg amit elköltesz. A gyűrűzés csak amolyan kenjük be sárral módszer. S, megint itt van a vegyél bontott motort dolog, de semmi gari nincs arra, hogy jó is lesz.Így meg látod, hogy mi/mennyi, és tutijó lesz az egész.....
Demó Elküldve December1, 2007 Elküldve December1, 2007 Ilyen 1.4 16V még van is egy a mühelyben. :( Mondjuk szerintem nem eladó, mert ez egy 2000 16V Tigra eredeti motorja. ;)
mackosajt Elküldve December1, 2007 Elküldve December1, 2007 S, megint itt van a vegyél bontott motort dolog, de semmi gari nincs arra, hogy jó is lesz.Így meg látod, hogy mi/mennyi, és tutijó lesz az egész..... na pont ezért nem vagyok híve a bontott mocizásnak, ráadásul azt is ki-be szerelni kell, olajcsere, vezérlés, átírás, egyebek, és már mindjárt ugyanott vagy.
Demó Elküldve December1, 2007 Elküldve December1, 2007 na pont ezért nem vagyok híve a bontott mocizásnak, ráadásul azt is ki-be szerelni kell, olajcsere, vezérlés, átírás, egyebek, és már mindjárt ugyanott vagy. Igen, de arról meg ne is beszéljünk, hogy itthon igen kevesen képesek rendesen megcsinálni egy motort. Rengeteg példát hallottam arra, hogy generál után minden baja volt a motornak. Én inkább bontott motort vennék, amit ki lehet próbálni. Ha jó a komperesszió és semmi feltünöt nem lehet látni, hallani a motoron, akkor meg lehet venni. Papírmunka annyi lenne vele, hogy kell kérni egy olyan forgalmit, amiben csak motorkód szerepel, ha még nem lenne. Így feléböl megúszható a dolog és még egy rakás alkatrészed is marad a régi motorból, ami ha nem kell, el lehet adni. Így megtérülhet a motor vételárának 50-70%-a. De ez csak egy vélemény. Motorgenerált csak úgy csinálnék, ha saját kezüleg átmérek mindent, hogy jó-e a gépmunka után. Ha jó, akkor meg csakis én saját kezüleg raknám össze. Minden másból csak stressz lesz...
mackosajt Elküldve December1, 2007 Elküldve December1, 2007 Hát nem tudom, de felénk azért még nem szaladt el a csikó a gépműhelyekkel, és szerencsére nem hallottam szerelőmtől sem negatív tapasztalatot. Szóval én itt megcsináltatnám inkább. Kompresszió te is tudod, nem mérvadó, mert az olajfilm is tömíthet. Ja és a forgalmi is pénz, meg lehet törzskönyvet is kell kérni, mert ugye abban is annak kell szerepelni, ha el akarja adni.
warwolf Elküldve December1, 2007 Elküldve December1, 2007 Ja és a forgalmi is pénz, meg lehet törzskönyvet is kell kérni, mert ugye abban is annak kell szerepelni, ha el akarja adni. Nem beszélve az új törzskönyvről.........
Demó Elküldve December1, 2007 Elküldve December1, 2007 Én meg ismerek olyant, akinek vagy 400e-ben volt az ilyen 1.4-es 16V-je és még mindig minden kínja volt. Addig fajult a dolog, hogy ha jól tudom kivette és berakott helyette egy C20NE-t. Ilyen motorba tuti nem ölnék pénzt, pont ilyen dolgok miatt.
mackosajt Elküldve December1, 2007 Elküldve December1, 2007 szabot-nak pl. semmi baja a mocival, mióta generálozva lett. és itt csinálták a gépmunkát, akiknél eddig én csináltattam a hengerfejeket.
warwolf Elküldve December1, 2007 Elküldve December1, 2007 Addig fajult a dolog, hogy ha jól tudom kivette és berakott helyette egy C20NE-t. Elszabta, nemkicsit.XE-t kellett volna......... ;) :(
Alfás Theo Elküldve December2, 2007 Elküldve December2, 2007 Én komplett mindent javíttattam az x10xe-n ca 240.000 volt és semmi gond. még az olajat sem eszi mint ahogy néhányan írják/állítják az ecotec ról.. csak jó mühelyt kell keresned. ennyi a titka. MÁS kérdeztem már de újból megteszem: Van egy 2000. ben gyártott "B" corsa lökhárítóm. A hátsót le akakrom cserélni, mert gagyi az enyém. de korrekt áron nem kapok vonószem-takaró fedelest, csak a régi 97-ig gyártottat. És hozzáteszem a vonószem takarót mint a cukrot úgy lopják! 1. Cserélhető a két darab egymással? 2. Méret felfogatás különbözik? 3. Csinált már vki ilyet?
kavics Elküldve December2, 2007 Elküldve December2, 2007 Én meg ismerek olyant, akinek vagy 400e-ben volt az ilyen 1.4-es 16V-je és még mindig minden kínja volt. Addig fajult a dolog, hogy ha jól tudom kivette és berakott helyette egy C20NE-t. Ilyen motorba tuti nem ölnék pénzt, pont ilyen dolgok miatt. NE úgyis van 35e-ért. Amúgy nekem is ez volt a tervem, csak c corsába. minden megvan hozzá, csak közben egy faparaszt nekemjött így a pornó sztornó. Így maradt egy NE motorom alkatrésznek, a vectrához :(
J0hnny Elküldve December2, 2007 Elküldve December2, 2007 Én komplett mindent javíttattam az x10xe-n ca 240.000 volt és semmi gond. még az olajat sem eszi mint ahogy néhányan írják/állítják az ecotec ról.. csak jó mühelyt kell keresned. ennyi a titka. MÁS kérdeztem már de újból megteszem: Van egy 2000. ben gyártott "B" corsa lökhárítóm. A hátsót le akakrom cserélni, mert gagyi az enyém. de korrekt áron nem kapok vonószem-takaró fedelest, csak a régi 97-ig gyártottat. És hozzáteszem a vonószem takarót mint a cukrot úgy lopják! 1. Cserélhető a két darab egymással? 2. Méret felfogatás különbözik? 3. Csinált már vki ilyet? Opelékat ismerve szerintem felrakható,a vonószemtakarót meg oda kell ragasztatni müanyagossal.
kavics Elküldve December2, 2007 Elküldve December2, 2007 csak ha vontatni kell akkor lehet szenvedni, hogy hogyan szeded ki...
tgabika76 Elküldve December2, 2007 Elküldve December2, 2007 csak ha vontatni kell akkor lehet szenvedni, hogy hogyan szeded ki... Hogyhogy hogyan? Ha odáig fajul a helyzet hogy vontatni kell, akkor már szvsz nem számít az az 5 perc amíg leszedi az egész lökhárítót...
J0hnny Elküldve December2, 2007 Elküldve December2, 2007 csak ha vontatni kell akkor lehet szenvedni, hogy hogyan szeded ki... Őőőő nem akarok szemtelen lenni,de 1.0-val vontatni bármit is? :(
repair Elküldve December2, 2007 Elküldve December2, 2007 Sziasztok! A követlezö a problémám:(Lehet hogy kicsit hosszú lesz! (Delco komputeres, 2db kék csatis) A hibajelenség: -A motor hidegen nehezen indul mindig leáll ,dadog szóval katasztrofa. Rálépek a gázra nagynehezen felpörög elengedem és leáll. Melegen össze vissza jár és ha lepadlozóm a gázt behörög. Volt már Opel szervizben mindent ráaggadtak de semmi.Vezérlést is megnézték. Én is ráraktam a müszerem és ha meghajtom ha éppen megy akkor max gáz közelében bevillan a check lámpa és elfogy az erö. Ezt A hibát írja ki:Lambda probe , poor mixture. A lambda szonda értéke 4.43mV -ra esik le mikor behörög és elmegy menet közben az erö.Ilyenkor üresjáratban felpörög ott oké de terhelve után megszünik a hiba majd padlógáz és kis idö mulva megint check lámpa. Már kitakaritottam a injektort mindent kimostam . Alapjárati motor lett cserélve ,höfokgomba lett cserélve ,lambda szonda lett cserélve,forgattytyusszög jeladó rendesen müködik ,egr szelep is jó, kogogásérzékelö is jó,kompresszió 12 BAR.,a Beszivot levegö mennyiség jeladó szenzor is rendesen mér, szikra van rendesen, ma raktam be új Bosch gyertyákat,gyertya kábel 6-8kohm között van,vákum csöveket ledugoztam a Fékszervó rásegitö is oké nincs kiszakadva.megmértem az üzemanyag nyomást is ( Datában kb 0.78bar-t ír) de azzal nem gyorsul üresjáratban sem ,felemeltem 1.5 -re igy úgy ahogy oké....szóval amit az Autodatában láttam leirva értékeket minden oké. Az alapjárati elögyújtás 10 fok közelében van. Befecs idö 1-2 ms. A lamda szonda értéke igy is gyanús mert nem ingadozik meleg motornál 200mV-900mV között mint álltalában kellene hanem 300-400mV közelében mocorog. Az elögújtás ha odalépek neki és behörög a szonda érték lesik akkor átugrik negativba az elögyújtás majd visszatér. A kipufogó végén alig jön ki nyomás az is gyanus. Ha lepadlozom gyenge de ha visszaengedem a gázt sokkal jobban jön a luft de néha puffogva. Hát szoval minden átmértem töviröl - hegyire de semmi. Márt teljesen da meg vissza vagyok!! Tudna valaki segiteni mi lehet a gond vagy mit nézek még meg ???????? a válaszokat ide is várom kiwi1hu@freemail.hu Elöre is köszönöm!!!!!!!!! Szia. Nekem hasonlo problémám volt egy 1.2-es "vrc"vel. A reggeli nemindulos,és hidegen dadogós project megette az életemet,mert már hülyének néztek... Nekem is cserélve lett benne szinte minden amit te is leirtál,viszont a hibát két totál abszurd megoldás oldotta meg. A testkábeleket lecseréltük kötésekkel együtt ujakra.Ettöl hihetetlen nagyot javult,de még mindig nem volt tökéletes.Akkor jött az a megoldás, hogy irány az autopálya, és minden nagyvérüt lealázva kb.150km padlógázzal. Mióta ez megtörtént(kb 1 hónapja), semmi baja a gépsárkánynak,csak tankolom... Igy utolag szívom a fogam, hogy annyi dolgot kicseréltünk a gépben, de az X-aktás hibák sajna ilyenek. Remélem tudtam segiteni, és neked is bejön.
uhuhu Elküldve December2, 2007 Elküldve December2, 2007 lambdát húzd szét, és próbáld ki úgy. ugyanis ha a lambda szét van húzva akkor megy, mert középértéket vesz figyelembe a computer. ha jó lett, akkor az a hiba. másik, hogy kösd szét a csonk után a kipufogót. mert ha a katalizátor el van törve, és keresztbe áll, akkor nem tud kimenni a kipufogó gáz, és csinálhat ilyet. Nekem a kadettom csinált hidegen hasonlókat, az computer hibás volt, a csere oldotta meg...
Alfás Theo Elküldve December4, 2007 Elküldve December4, 2007 Köszi a segítséget mindenkinek! Ha minden jól megy a hétvégére meglesznek az új lökösök a gépre. januárban polir és teszkósnévjegy eltüntetése.. Igy szépen csili vilin kezdjük az új évet.
Alfás Theo Elküldve December4, 2007 Elküldve December4, 2007 :(Hja igen. A 1.0-12 V mint VADÁLLAT Corsámmal nem akarok sem hegyeket húzni, sem szánkókat mozgatni. Ezt Télapunak meghagyom. Ha valamit mozdítani kell arra van egy 2.4 t dízelem. Az olyan mit a piros 7 es, mindent visz!
B_Csaba Elküldve December5, 2007 Elküldve December5, 2007 Sziasztok! Valaki megtudná mondani hogyan lehet kiolvasni a hibakódot ebben a típusban? Corsa B 1000ccm, és hibakód lista is kéne, köszönöm szépen előre is..
Recommended Posts