warwolf Elküldve Január20, 2006 Megoszt Elküldve Január20, 2006 Köszönöm a gyors választ! Már csak egy kérdés: a szelepdeknit milyen (hányas) fejű csavar fogja le? Ja, ecotec motor, X14XE a motorkód. Én asszem 2000ft-ért vettem a torxkulcs készletet.Bár valszeg oda azért komolyabb szerszámok kellenek majd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Január20, 2006 Megoszt Elküldve Január20, 2006 Ezek felülvezérelt és felülszelepelt motorok tehát a hidrotőke a veztengely fölött van. :) NOOOOO X14XE! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabot Elküldve Január20, 2006 Megoszt Elküldve Január20, 2006 NOOOOO X14XE! Ez most mit akar jelenteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Január20, 2006 Megoszt Elküldve Január20, 2006 Ez most mit akar jelenteni? Csak annyit, hogy az X14XE motornál sajnos szét kell szedni a vezérlést a tőkék cseréjéhez. A magam részéről lebeszélnélek az otthoni próbálkozásról, hacsak nincs egy hozzáértő kolléga a közelben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január21, 2006 Megoszt Elküldve Január21, 2006 Ezek felülvezérelt és felülszelepelt motorok tehát a hidrotőke a veztengely fölött van. :) Ööö... a felülvezérelt motor attól felülvezérelt, mert a vezérműtengely a hengerfejben van, nem pedig a blokk oldalában és szelephimbákkal meg nyomórudakkal kapcsolódik a szelepekhez. Ettől viszont még szvsz sajna le kell szedni a vezérlést hidrotőkecserénél, ugyanis télleg a vezérműtengely van legfölül, és az mozgatja hidrotőkék közbeiktatásával a szelepeket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Január21, 2006 Megoszt Elküldve Január21, 2006 Ööö... a felülvezérelt motor attól felülvezérelt, mert a vezérműtengely a hengerfejben van, nem pedig a blokk oldalában és szelephimbákkal meg nyomórudakkal kapcsolódik a szelepekhez. Ettől viszont még szvsz sajna le kell szedni a vezérlést hidrotőkecserénél, ugyanis télleg a vezérműtengely van legfölül, és az mozgatja hidrotőkék közbeiktatásával a szelepeket. Húú bázz. Én a Rekordban gondolkodtam. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabot Elküldve Január23, 2006 Megoszt Elküldve Január23, 2006 A tanácsok hatására az otthoni "sufni" hidrocsere elmaradt. Majd a hétvégén a szerelőmmel kicseréljük. Köszi a tanácsokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommy.j Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 Sziasztok! Kérdésem lenne. Bejött a hideg és az 1.0-es 12V-es Corsám a nagy hidegbe nehezen (eléggé) indul. Az önindító meghajtja, de előszőr szerintem csak 2 henger megy (engine lámpa azonnal kigyullad) majd kb 2-3 sec múlva bekapcsolódik a harmadik henger (ekkor megszűnik az engine lámpa világítása). Mi lehet a gondja?? Decemberben volt műszakin+zöldkártyán. Árpiék átnézték aztmondták minden rendben. Erre most ez. Válaszokat előre is köszi! Tamás Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 Sziasztok! Kérdésem lenne. Bejött a hideg és az 1.0-es 12V-es Corsám a nagy hidegbe nehezen (eléggé) indul. Az önindító meghajtja, de előszőr szerintem csak 2 henger megy (engine lámpa azonnal kigyullad) majd kb 2-3 sec múlva bekapcsolódik a harmadik henger (ekkor megszűnik az engine lámpa világítása). Mi lehet a gondja?? Decemberben volt műszakin+zöldkártyán. Árpiék átnézték aztmondták minden rendben. Erre most ez. Válaszokat előre is köszi! Tamás Gyertya+gyertyakábel? Milyen állapotban vannak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 Gyertya+gyertyakábel? Milyen állapotban vannak? Esetleg üza.szűrő?Bár ha tartósan kint áll, akkor sajnos ez előfordul.Nekem is és Gepárdnak is olyat csinált mostanság, hogy elkapta, majd szépen leállt.Utána köv. indításnál símán indult. Pedig mind2-nek a dolgai rendben vannak.Sztem csak ezzel a hideg idővel van a baj. De a felsoroltakat célszerű átnézetni/kicseréltetni, ha szükséges. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommy.j Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 Igen, ezek jó kérdések. Hétvégén megtisztítom a gyertyákat. Egyenlőre ennyi. Ha tovább szarakodik akkor gyertyakábelek + üzemanyagszűrő átnézése. Kökszi. Ui.: ha van egyéb ötlet akkor azt szívesen várom. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 Igen, ezek jó kérdések. Hétvégén megtisztítom a gyertyákat. Egyenlőre ennyi. Ha tovább szarakodik akkor gyertyakábelek + üzemanyagszűrő átnézése. Kökszi. Ui.: ha van egyéb ötlet akkor azt szívesen várom. :) azért ha van rá lehetőség, ne csak tisztítsd a gyertyákat, cseréld ki őket újra! Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 Igen, ezek jó kérdések. Hétvégén megtisztítom a gyertyákat. Egyenlőre ennyi. Ha tovább szarakodik akkor gyertyakábelek + üzemanyagszűrő átnézése. Kökszi. Ui.: ha van egyéb ötlet akkor azt szívesen várom. :)Egy garni gyertya hozzá, méghozzá gyári nincs 5e.ft.Másmilyet meg nem szabad beletenni. Egy Proteces kezelés sem ártana. Ilyenek............. De "állítólag" az 1000ccm-es Corsák messze földön híresek az egyenetlen járásukról.Ez gondolom hidegen hatványozódhat.Azért tettem idézőjelbe az állítólagot, mert bár volt ilyen Corsa a környezetemben, nem tapasztaltak nála ilyen hibát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommy.j Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 Ja! Most néztem az egyik honlapon. Tényleg 5.000 Ft a gyári gyertya. A decemberi kiadáshoz képest nem tétel. Úgyhogy ott a pont. :) Ezt a Protec-es kezelést nem vágom. :D Talán kicsit bővebben tudsz róla mondani valamit. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabot Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 Egy garni gyertya hozzá, méghozzá gyári nincs 5e.ft.Másmilyet meg nem szabad beletenni. Egy Proteces kezelés sem ártana. 2 kérdés: Nálam is esedékes a gyertyacsere. Mit jelent a "gyári"? Opel boltban vegyem vagy a gyártója GM vagy Bosch vagy a típusa? Azaz milyet vegyek bele? Corsa B X14XE motorral. Mit takar a Proteces kezelés? Mivel, hogy és mi a haszna? Bocs a lámaságért! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 Egy garni gyertya hozzá, méghozzá gyári nincs 5e.ft.Másmilyet meg nem szabad beletenni. ejjjj az okosok megszólaltak... :) az X10XE motor Dis gyujtásos, trafóhidas, nem kábeles. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 de a DIS-nél is van kábel a trafótól a gyertyáig, vagy nem? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 ejjjj az okosok megszólaltak... :D az X10XE motor Dis gyujtásos, trafóhidas, nem kábeles. De gyújtógyertya akkor is kell bele! ;) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabot Elküldve Január28, 2006 Megoszt Elküldve Január28, 2006 Nem akarok türelmetlennek hatni, de akkor milyen gyertyát vegyek a kocsiba? Csak hogy ne verjenek át... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Január28, 2006 Megoszt Elküldve Január28, 2006 Nem akarok türelmetlennek hatni, de akkor milyen gyertyát vegyek a kocsiba? Csak hogy ne verjenek át... Gyári kétpólusut. Szerintem gyertya azért csak van benne. :) Vagy dízel? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabot Elküldve Január28, 2006 Megoszt Elküldve Január28, 2006 Gyári kétpólusut. Szerintem gyertya azért csak van benne. :) Vagy dízel? ;) Benzines, X14XE. Az egyik boltban azt mondták, hogy ehhez négypólusút vegyek... Na ezért kérdeztem én! A közönség segítségét kérném Vágó úr. Akkor most 2 vagy 4 pólusút vegyek? ;) Esetleg kiszedem és megnézem, hogy most milyen van benne... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Január28, 2006 Megoszt Elküldve Január28, 2006 Benzines, X14XE. Az egyik boltban azt mondták, hogy ehhez négypólusút vegyek... Na ezért kérdeztem én! A közönség segítségét kérném Vágó úr. Akkor most 2 vagy 4 pólusút vegyek? :D Esetleg kiszedem és megnézem, hogy most milyen van benne... :) Gyári kétpólusút! ;) Azzal jól jársz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január28, 2006 Megoszt Elküldve Január28, 2006 Én sokmindent hallottam már a három- meg négypólusó tuninggyertyákról, de valahogy senki sem dícsérte őket. Működni működnek ugyan, jó esetben még nem is sokkal rosszabbul mint a gyári :) , de semmiképp nem érik meg azt a felárat amit kérnek értük. A legjobb választás sztem is a gyári (GM/BOSCH), de amióta ezeket meg nagy százalékban Törökországban gyártják, azóta sokat romlott a minőségük ezeknek is. Szóval a gyári nem rossz, de csak akkor ha "made in germany" felirat van a dobozon a "made in turkey" helyett. Addig is elég megbízhatónak tűnik az NGK márka, külföldön elég sokfelé ezt ajánlják újabban Opelekhez. Nekik meg van keresőjük, ott könnyen megnézheted típus és motorkód alapján hogy milyen gyertya kell az autódba: http://www.ngk.de/index.php?id=659&pd=660&...=pkwzuendkerzen Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark Angel Elküldve Február4, 2006 Megoszt Elküldve Február4, 2006 Itt egy eladó kuriózum, B Corsa Caravan: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1280 Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február4, 2006 Megoszt Elküldve Február4, 2006 Itt egy eladó kuriózum, B Corsa Caravan: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1280 Ez biza' korektnek tűnik! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts