kisgyerek7 Elküldve Június19, 2017 Megoszt Elküldve Június19, 2017 Sziasztok van egy si b corsam normális az hogy 110-115 körül 4000-ret pörög? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június19, 2017 Megoszt Elküldve Június19, 2017 19 perce, kisgyerek7 írta: Sziasztok van egy si b corsam normális az hogy 110-115 körül 4000-ret pörög? C14SE 82 ló? Nem kéne annyit pörögnie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Június19, 2017 Megoszt Elküldve Június19, 2017 5 hours ago, zotya975 said: C14SE 82 ló? Nem kéne annyit pörögnie. Egyrészről a C14SE pörgős motor, szóval rövid váltó van hozzá. Az én C12NZ Corsám valós (nem óra szerinti) 120-nál 3500 körül pörög. Másrészt, lehet, hogy cserélték a váltóját, és rövidebbet raktak bele, mint ami eredetileg volt. Ez magától nem romlik el, az áttétel nem változik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június20, 2017 Megoszt Elküldve Június20, 2017 17 órája, Adam1 írta: Egyrészről a C14SE pörgős motor, szóval rövid váltó van hozzá. Az én C12NZ Corsám valós (nem óra szerinti) 120-nál 3500 körül pörög. Másrészt, lehet, hogy cserélték a váltóját, és rövidebbet raktak bele, mint ami eredetileg volt. Ez magától nem romlik el, az áttétel nem változik. Nyilván nem, egy corsával szoktam néha járni az X12XE, de nincs benne fordulatszám mérő. Meg kell nézni ebbe mi van, volt-e olyan benne gyárilag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dani122 Elküldve Július2, 2017 Megoszt Elküldve Július2, 2017 Hali! van evy kivsi problémám. Adott egy B Combo 2000 év 1.4 benzin x14sz motórkód. elég sokszor rángat pl ha hideg még.A mikor bemelegszik akkor jó.De van amikor a körforgalom elött FINOMAN!! elveszem a gázt olyan mintha ráfékezne. Olyan érzés mintha nem lehetne finoman elvenni a gázt. gyertyák , gyujtókábel,válumcsövek cserélve. Próbáltam berakni egy másik lambdaszondát de azzal kecskézett folyamatosan. válaszokat , tippeket,előre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július2, 2017 Megoszt Elküldve Július2, 2017 1 órával ezelőtt, Dani122 írta: Hali! van evy kivsi problémám. Adott egy B Combo 2000 év 1.4 benzin x14sz motórkód. elég sokszor rángat pl ha hideg még.A mikor bemelegszik akkor jó.De van amikor a körforgalom elött FINOMAN!! elveszem a gázt olyan mintha ráfékezne. Olyan érzés mintha nem lehetne finoman elvenni a gázt. gyertyák , gyujtókábel,válumcsövek cserélve. Próbáltam berakni egy másik lambdaszondát de azzal kecskézett folyamatosan. válaszokat , tippeket,előre is köszönöm Hibakód nincs? Ebben van EGR-szelep az volt mostanában takarítva nincs megszorulva? Szerintem itt is az injektorház hátuljában van a kétvezetékes vízhőfok jeladó azt ki lehetne mérni hidegen-melegen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dani122 Elküldve Július11, 2017 Megoszt Elküldve Július11, 2017 On 2017. 07. 02. at 18:44, zotya975 írta: Hibakód nincs? Ebben van EGR-szelep az volt mostanában takarítva nincs megszorulva? Szerintem itt is az injektorház hátuljában van a kétvezetékes vízhőfok jeladó azt ki lehetne mérni hidegen-melegen. Kitisztítottam, nem volt megszorulva de jó sok korom jött ki belőle.+ az alapjárati motor helyét is kiganéztam.( az egyik csavarja nem volt meghúzva rendesen.ez is lehetett a gondja szerintem.)Most mintha jobbnak tünne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július11, 2017 Megoszt Elküldve Július11, 2017 1 órával ezelőtt, Dani122 írta: Kitisztítottam, nem volt megszorulva de jó sok korom jött ki belőle.+ az alapjárati motor helyét is kiganéztam.( az egyik csavarja nem volt meghúzva rendesen.ez is lehetett a gondja szerintem.)Most mintha jobbnak tünne. Hát kiderül..az alapjárati motor alatt akár fals levegőt is szívhatott, az Egr meg ha részterhelésnél adja rá a teljes átmérőn átjutó kipufogó gázt az meg ugye alapból nem jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rolandgyorgy Elküldve Július19, 2017 Megoszt Elküldve Július19, 2017 Sziasztok. A következőben szeretném segítségeteket kérni! Indításkor ez történik: a kulcs elfordításkor - gyújtás - motor indul - majd simán tovább fordul még a kulcs, vissza kell fordítanom egy kicsit, hogy ne indítson rá, és ne pörögjön fel a motor mint a helikopter..:( Eddig minden oké volt, egyik reggel egy kattanás után ezt dobta a gép...(Corsa B 96' 1.2nz) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július19, 2017 Megoszt Elküldve Július19, 2017 5 órája, rolandgyorgy írta: Sziasztok. A következőben szeretném segítségeteket kérni! Indításkor ez történik: a kulcs elfordításkor - gyújtás - motor indul - majd simán tovább fordul még a kulcs, vissza kell fordítanom egy kicsit, hogy ne indítson rá, és ne pörögjön fel a motor mint a helikopter..:( Eddig minden oké volt, egyik reggel egy kattanás után ezt dobta a gép...(Corsa B 96' 1.2nz) Gyujtáskapcsoló hibának tűnik, szét kell szedni ha szemre nem javítható akkor csere. Eltört benne a rugó talán vagy amihez csatlakozik. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tasty Flapper Elküldve Július20, 2017 Megoszt Elküldve Július20, 2017 Sziasztok! Honnan lehet megtudni, hogy a B Corsamba milyen típusú sebességváltó van? Ennek szeretném tudni: 1997-es, 973 cm3, 40 kW, 54 LE Motorkód: X10XE Ilyen számokat láttam eddig a váltóknál: F10, F13 W 4,18, C3,94 Ezek a típust jelölik? Ezt kéne valahol keresnem a kocsin? Előre is köszönöm! Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július20, 2017 Megoszt Elküldve Július20, 2017 32 perce, Tasty Flapper írta: Sziasztok! Honnan lehet megtudni, hogy a B Corsamba milyen típusú sebességváltó van? Ennek szeretném tudni: 1997-es, 973 cm3, 40 kW, 54 LE Motorkód: X10XE Ilyen számokat láttam eddig a váltóknál: F10, F13 W 4,18, C3,94 Ezek a típust jelölik? Ezt kéne valahol keresnem a kocsin? Előre is köszönöm! Üdv. A váltó tetején kábé a rudazat alatt vagy az oldalán találod a típusát és számsort, kell a végáttétel is, mert ugyanazt a típust gyártották benzineshez és dieselhez is, de más az áttétele. W vagy C betű jelzi hogy hosszú vagy rövid a váltó ..stb. ha találsz rajta számsort és beírod a googléba ki fogja dobni hogy ez milyen váltó, mihez való. Alapból olyan kéne ami most rajta van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tasty Flapper Elküldve Július20, 2017 Megoszt Elküldve Július20, 2017 2 órája, zotya975 írta: A váltó tetején kábé a rudazat alatt vagy az oldalán találod a típusát és számsort, kell a végáttétel is, mert ugyanazt a típust gyártották benzineshez és dieselhez is, de más az áttétele. W vagy C betű jelzi hogy hosszú vagy rövid a váltó ..stb. ha találsz rajta számsort és beírod a googléba ki fogja dobni hogy ez milyen váltó, mihez való. Alapból olyan kéne ami most rajta van. Szuper! Nagyon köszönöm! Este megnézem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tasty Flapper Elküldve Július20, 2017 Megoszt Elküldve Július20, 2017 8 órája, Tasty Flapper írta: Szuper! Nagyon köszönöm! Este megnézem! Ezt találtam. Tudom, elég koszos. Ígérem megtisztítom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július21, 2017 Megoszt Elküldve Július21, 2017 9 órája, Tasty Flapper írta: Ezt találtam. Tudom, elég koszos. Ígérem megtisztítom. Ez alapján már lehet találni..pölö: http://pcbonto.hu/portal/Szentes_/Autoalkatresz/Eroatvitel/Valtok/Valtok/Opel_Corsa_B_14_10_4_656344_906310.html Már ugye ha arról van szó hogy másik váltót keresel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
istvanoffra Elküldve Július22, 2017 Megoszt Elküldve Július22, 2017 sziasztok. újdonsült tulajdonosa lettem egy 94es ,1.4, b corsának. lenne néhány kérdésem, lehet van már a hozzászólások közt válasz rá, nem olvastam végig, ne szedjétek le a fejem légyszi! a gázpedál nagyon lentebb van, mint a fék és a kuplung. ez normális, vagy ezzel van baj? a műanyag alkatrészek, mint a lökhárító, sárvádő ív takaró részek, meg ugye gyakorlatilag minden, ami a napon van, ki van szürkülve, fehéredve. létezik erre valami paszta, vagy akármi amivel lehet rajta segíteni, vagy csak a csere? köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július22, 2017 Megoszt Elküldve Július22, 2017 1 óra, istvanoffra írta: sziasztok. újdonsült tulajdonosa lettem egy 94es ,1.4, b corsának. lenne néhány kérdésem, lehet van már a hozzászólások közt válasz rá, nem olvastam végig, ne szedjétek le a fejem légyszi! a gázpedál nagyon lentebb van, mint a fék és a kuplung. ez normális, vagy ezzel van baj? a műanyag alkatrészek, mint a lökhárító, sárvádő ív takaró részek, meg ugye gyakorlatilag minden, ami a napon van, ki van szürkülve, fehéredve. létezik erre valami paszta, vagy akármi amivel lehet rajta segíteni, vagy csak a csere? köszi! A kuplung ahogy kopik úgy vándorol feljebb a pedál. A műanyag részeket ha nem színre fújtak, akkor hőlégfúvóval lehet visszafeketíteni. Persze óvatosan hogy ne olvadjanak meg. Márkafüggetlen a dolog szóval megnézheted ezt a videót róla: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tasty Flapper Elküldve Július25, 2017 Megoszt Elküldve Július25, 2017 On 2017. 07. 21. at 9:09, zotya975 írta: Ez alapján már lehet találni..pölö: http://pcbonto.hu/portal/Szentes_/Autoalkatresz/Eroatvitel/Valtok/Valtok/Opel_Corsa_B_14_10_4_656344_906310.html Már ugye ha arról van szó hogy másik váltót keresel. Egyébként ez alapján melyik típus? Hosszú vagy rövid típus? Hol látod, hogy W vagy C? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július25, 2017 Megoszt Elküldve Július25, 2017 1 órával ezelőtt, Tasty Flapper írta: Egyébként ez alapján melyik típus? Hosszú vagy rövid típus? Hol látod, hogy W vagy C? Itt meg tudod nézni hol kellene lennie a tiéden a feliratnak, bár ez F-astrához írják, de mivel a váltó szintén F13 szerintem itt lesz neked is: http://opel-astra-f.hupont.hu/35/f13as-valto Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Július27, 2017 Megoszt Elküldve Július27, 2017 On 2017.07.22. at 7:38 PM, istvanoffra said: a műanyag alkatrészek, mint a lökhárító, sárvádő ív takaró részek, meg ugye gyakorlatilag minden, ami a napon van, ki van szürkülve, fehéredve. létezik erre valami paszta, vagy akármi amivel lehet rajta segíteni, vagy csak a csere? köszi! Ha nem akarsz, vagy nem mersz ilyen drasztikus módszerhez folyamodni, mint a hőlégfúvózás, van Trutle Wax nevű szer, olyasmi, mint a cipőbox, azzal átkened, és olyan lesz, mint az új. Rá kell kenni, és le kell dörzsölni róla. Én rossz zoknival szoktam csinálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dani122 Elküldve Július30, 2017 Megoszt Elküldve Július30, 2017 (edited) Sziasztok. 2000 es B Combo, 1.4 x14sz az a gondom hogy kivillogtagnám a hibakódokat de nem tudom. Összekötöttem az 5-6 érintkezőt, rárakom a gyújtást és az alapjárati motog csak zümmög. Lehúztam a csatijág úgy se villogja ki. Lehet hogy az alapjárati motor kuka és ez összefüggésben van azzal hogy néha rángat? Főleg hidegen?Ja és a fogyasztása 7,5-8 l/100km üresen,nem vadulva. multkor ki lett ganézva az injektor meg az alapjárati motor helye is. most leszedtem az injektorfedelét és volt egy csepp benzin a fojtószelepen. Ez ok? a gyertyák kormosak.elvileg túl dús a keverék? Módosítva Július30, 2017 : Dani122 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július30, 2017 Megoszt Elküldve Július30, 2017 1 óra, Dani122 írta: Sziasztok. 2000 es B Combo, 1.4 x14sz az a gondom hogy kivillogtagnám a hibakódokat de nem tudom. Összekötöttem az 5-6 érintkezőt, rárakom a gyújtást és az alapjárati motog csak zümmög. Lehúztam a csatijág úgy se villogja ki. Lehet hogy az alapjárati motor kuka és ez összefüggésben van azzal hogy néha rángat? Főleg hidegen?Ja és a fogyasztása 7,5-8 l/100km üresen,nem vadulva. multkor ki lett ganézva az injektor meg az alapjárati motor helye is. most leszedtem az injektorfedelét és volt egy csepp benzin a fojtószelepen. Ez ok? a gyertyák kormosak.elvileg túl dús a keverék? Nem mindegyik villogja ki a hibakódot, anyuék X12XE-je sem. Az alapáratit viszont lehet hogy járatja közben, ugye ez a diag mód. Az a benzin lehet csak ott "maradt" amikor leállt a motor, befecskendezte de már nem szívta be, nem szokott teljesen száraz lenni motorleállás után közvetlenül, később már persze elpárolog. Nem opel, de a gyertya színe autó független: http://www.fiatbravo.hu/leirasok/view.php?id=131 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dani122 Elküldve Augusztus1, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2017 On 2017. 07. 11. at 17:32, Dani122 írta: Kitisztítottam, nem volt megszorulva de jó sok korom jött ki belőle.+ az alapjárati motor helyét is kiganéztam.( az egyik csavarja nem volt meghúzva rendesen.ez is lehetett a gondja szerintem.)Most mintha jobbnak tünne. Nem lehet hibakódot olvasni. Összekötöttem az 5-6 érintkezőt de nem villogja ki csak az alapjárati motor zsizseg.akkor sem villogja ha kihúzom az alapjárati csatiját. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tasty Flapper Elküldve Augusztus10, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2017 Sziasztok! Még egy kérdésem lenne. Ilyen kábelt hogyan tudok találni? Vagy ilyen csatlakozót? Mire keressek? Mert eddig nem sok mindenre jutottam. Jól gondolom, hogy ezt a kettőt kéne összekötni? Mert a kilométerórát szeretném bekötni, végre ki lett cserélve a váltó, de más a csatlakozó rajta. Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Augusztus11, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2017 9 órája, Tasty Flapper írta: Sziasztok! Még egy kérdésem lenne. Ilyen kábelt hogyan tudok találni? Vagy ilyen csatlakozót? Mire keressek? Mert eddig nem sok mindenre jutottam. Jól gondolom, hogy ezt a kettőt kéne összekötni? Mert a kilométerórát szeretném bekötni, végre ki lett cserélve a váltó, de más a csatlakozó rajta. Előre is köszönöm! Nekem van ilyen csatlakozóm, csak kötegben, kibontani belőle nincs igazán időm, ha kell egyben viheted a köteget. Előtte nem spirálos volt véletlenül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts