Davee Elküldve Január26, 2017 Megoszt Elküldve Január26, 2017 21 órája, Directors írta: Nos úgy döntöttem eredetit tennék bele. Viszont nem tudom hogy ez https://cromax.hu/elektromos_rendszer/gyujtasrendszer/gyujtogyertya/gyujtogyertya_opel_flr8ldcu_ketpolusu_15584 a két pólusú kell bele vagy ez az https://cromax.hu/elektromos_rendszer/gyujtasrendszer/gyujtogyertya/gyujtogyertya_opel_suzuki_bosch_wr8dc_32354 egy pólusú. 1 pólusú, 2-vel döglődne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Directors Elküldve Január26, 2017 Megoszt Elküldve Január26, 2017 Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január26, 2017 Megoszt Elküldve Január26, 2017 Egyértelműen, határozottan egypólusú kell a C12NZ-be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rucip2 Elküldve Január28, 2017 Megoszt Elküldve Január28, 2017 On 2017. 01. 22. at 15:53, zotya975 írta: Milyen színű a kapocshoz tartozó vezeték? Na most tudtam csak megnézni: piros színű Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január28, 2017 Megoszt Elküldve Január28, 2017 3 órája, rucip2 írta: Na most tudtam csak megnézni: piros színű A piros általában a fix táp színe. A rádión meg kell nézni ott-van e a jele-felirata +12-vagy valami hasonló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rucip2 Elküldve Február1, 2017 Megoszt Elküldve Február1, 2017 On 2017. 01. 28. at 15:19, zotya975 írta: A piros általában a fix táp színe. A rádión meg kell nézni ott-van e a jele-felirata +12-vagy valami hasonló. A rádió hátulján a KL 15 szerepel mint felirat, ahova ez a vezeték megy.A fix táp -nál KL 30 ahol meg is van a 12V. Közben sikerült megoldani.A piros vezeték elvág,ide rákötöttem a rádió alatt lévő cigaretta gyújtó 12v-ját.Így már kitudtam kódolni, és a gyújtás levéve és visszakapcsolva is tudja ki és bekapcsolni a rádiót Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február1, 2017 Megoszt Elküldve Február1, 2017 5 órája, rucip2 írta: A rádió hátulján a KL 15 szerepel mint felirat, ahova ez a vezeték megy.A fix táp -nál KL 30 ahol meg is van a 12V. Közben sikerült megoldani.A piros vezeték elvág,ide rákötöttem a rádió alatt lévő cigaretta gyújtó 12v-ját.Így már kitudtam kódolni, és a gyújtás levéve és visszakapcsolva is tudja ki és bekapcsolni a rádiót Akkor most jó is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rucip2 Elküldve Február3, 2017 Megoszt Elküldve Február3, 2017 On 2017. 02. 01. at 23:35, zotya975 írta: Akkor most jó is? Igen jó lett Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február4, 2017 Megoszt Elküldve Február4, 2017 17 órája, rucip2 írta: Igen jó lett Király.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisgyerek7 Elküldve Február13, 2017 Megoszt Elküldve Február13, 2017 sziasztok corsa b 1.4 si vásárlás előtt állok. mire kell figyelni? a tulaj mondta hogy az előző vásárló elvitte szervízbe és ott mondták hogy hidrotőke miatt kopog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február13, 2017 Megoszt Elküldve Február13, 2017 8 perce, kisgyerek7 írta: sziasztok corsa b 1.4 si vásárlás előtt állok. mire kell figyelni? a tulaj mondta hogy az előző vásárló elvitte szervízbe és ott mondták hogy hidrotőke miatt kopog. Ha valóban a tőke kopog( inkább csetteg) azt nem olyan nagy munka kimosni, vagy cserélni. Elég jellegzetes hangja van aki hallott már ilyet az ráismer hogy valóban az-e.Jó motor, ha nincs széthajtva sokáig elmegy. Ha nem 100% hogy mikor volt vezérlés csere vásárlás után azzal lehet kezdeni olajcserével egybekötve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február13, 2017 Megoszt Elküldve Február13, 2017 Csak nehogy hajtókarcsapágy miatt kopogjon, arra figyelj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
orsiluca Elküldve Február28, 2017 Megoszt Elküldve Február28, 2017 Üdv! Érdeklődnék, hogy a hűtőből hogyan lehet leengedni a folyadékot? Két gumicső megy bele, egyik jobbról másik balról, de mindkettő fent, illetve a jobb aljánál van valamilyen hőmérséklet jeladó, mert vezeték fut bele. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február28, 2017 Megoszt Elküldve Február28, 2017 Teljesen nem tudod leengedni, csak addig a szintig ahol a legalsó nyílás van (neked ez a hőgomba). Ha teljesen le szeretnéd engedni a hűtőfolyadékot, akkor ki kell szerelni a hűtőt, de igazából ez sem bonyolult: csöveket és csatlakozókat le kell venni róla, felül a két sarkán van egy-egy csavar ami a zárhídhoz rögzíti, aztán befelé a motor felé meg kell egy kicsit dönteni, és felfelé kihúzni. Ha szerencséd van, akkor kifér a leömlőtől úgy is hogy rajta marad a hűtőventillátor. Ha kint van a hűtő, akkor érdemesebb ecetes vízzel átmosni, iszonyat vízkődarabok jönnek ki némelyikből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
orsiluca Elküldve Február28, 2017 Megoszt Elküldve Február28, 2017 1 perc, tgabika76 írta: Teljesen nem tudod leengedni, csak addig a szintig ahol a legalsó nyílás van (neked ez a hőgomba). Ha teljesen le szeretnéd engedni a hűtőfolyadékot, akkor ki kell szerelni a hűtőt, de igazából ez sem bonyolult: csöveket és csatlakozókat le kell venni róla, felül a két sarkán van egy-egy csavar ami a zárhídhoz rögzíti, aztán befelé a motor felé meg kell egy kicsit dönteni, és felfelé kihúzni. Ha szerencséd van, akkor kifér a leömlőtől úgy is hogy rajta marad a hűtőventillátor. Ha kint van a hűtő, akkor érdemesebb ecetes vízzel átmosni, iszonyat vízkődarabok jönnek ki némelyikből. ezen gondolkoztam, hogy érdemes-e átmosni, mert több helyen olvastam, hogy utána az addig rejtett vagy eltömődött lyuk "kitömődik", és folyni kezd. Akkor csak leengedem úgy, hogy azt a gombát kicsavarom? És milyen színű fagyálló kell bele és mennyi? Ha jól emlékszem 1:1 arányban kell higítani és összesen 4 liternyi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Február28, 2017 Megoszt Elküldve Február28, 2017 1 hour ago, orsiluca said: ezen gondolkoztam, hogy érdemes-e átmosni, mert több helyen olvastam, hogy utána az addig rejtett vagy eltömődött lyuk "kitömődik", és folyni kezd. Akkor csak leengedem úgy, hogy azt a gombát kicsavarom? És milyen színű fagyálló kell bele és mennyi? Ha jól emlékszem 1:1 arányban kell higítani és összesen 4 liternyi? Ezt neked kell eldöntened. Ha már öreg a hűtő, és tele van vízkővel, akkor előfordulhat, hogy az addig tömítő vízkő kioldódik, és folyatni fog a hűtő. Ha mással nem is, de desztillált vízzel mindenképpen érdemes átmosni az egész rendszert többször, hogy a benne maradó folyadék minél jobban felhíguljon. A legjobb a rózsaszín fagyálló koncentrátum, rajta van, hogy milyen arányban hígítva milyen fagyáspontot érsz el vele. A 4 liter szerintem kevés lesz bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
orsiluca Elküldve Március1, 2017 Megoszt Elküldve Március1, 2017 Köszönöm a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Március1, 2017 Megoszt Elküldve Március1, 2017 11 hours ago, orsiluca said: Köszönöm a segítséget. Én hasonlóképpen jártam. Kritikán aluli volt a fűtés, ezért először átmostam a rendszert trisós oldattal. Utánna meg csak magát a fűtőradiátort. Az akció eredménye az lett, hogy a fűtés feljavult, de elkezdett folyatni a hűtő. Kicseréltem egy utángyártottra. Igazából 10 perc a csere, de 10 ezer Ft bánta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisgyerek7 Elküldve Március2, 2017 Megoszt Elküldve Március2, 2017 Sziasztok. c14se motor majdnemhogy okadja a fustot viz nem fogy olaj nem trutyis. Kicsit mintha benzin szaga lenne az egesznek. Hidegen melegen is produkalja. Valakinek valami otlet esetleg. Koszonom elore is Link to comment Megosztás: More sharing options...
orsiluca Elküldve Március2, 2017 Megoszt Elküldve Március2, 2017 15 órája, Adam1 írta: Én hasonlóképpen jártam. Kritikán aluli volt a fűtés, ezért először átmostam a rendszert trisós oldattal. Utánna meg csak magát a fűtőradiátort. Az akció eredménye az lett, hogy a fűtés feljavult, de elkezdett folyatni a hűtő. Kicseréltem egy utángyártottra. Igazából 10 perc a csere, de 10 ezer Ft bánta. Na, erről beszéltem. Most nem csöpög. De ha megbolygatom, tuti valahol ereszteni fog. lehet, hogy még nekikezdés előtt beszerzek egy bontott, de jó hűtőt, mielőtt ott állnék megfürödve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március2, 2017 Megoszt Elküldve Március2, 2017 2 órája, orsiluca írta: Na, erről beszéltem. Most nem csöpög. De ha megbolygatom, tuti valahol ereszteni fog. lehet, hogy még nekikezdés előtt beszerzek egy bontott, de jó hűtőt, mielőtt ott állnék megfürödve. Nem a vízhűtő szivárgása problémásabb hanem a radiátoré. Rejtve is marad a szivárgás jó darabig, meg nehezebb is cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Március2, 2017 Megoszt Elküldve Március2, 2017 Sajnos igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Március3, 2017 Megoszt Elküldve Március3, 2017 23 órája, orsiluca írta: Na, erről beszéltem. Most nem csöpög. De ha megbolygatom, tuti valahol ereszteni fog. lehet, hogy még nekikezdés előtt beszerzek egy bontott, de jó hűtőt, mielőtt ott állnék megfürödve. Van fűtő radiátorom ha kell. Bontott gyári. Link to comment Megosztás: More sharing options...
enjoy Elküldve Március3, 2017 Megoszt Elküldve Március3, 2017 (edited) Sziasztok. Valaki tud esetleg javitasi kezikonyvet/ szervizkonyvet honnan tudnek szerezni b-s corsahoz? Pdf-ben lelehet valahonnan tolteni? Módosítva Március3, 2017 : enjoy Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március3, 2017 Megoszt Elküldve Március3, 2017 1 óra, enjoy írta: Sziasztok. Valaki tud esetleg javitasi kezikonyvet/ szervizkonyvet honnan tudnek szerezni b-s corsahoz? Pdf-ben lelehet valahonnan tolteni? Mivel jogvédett tartalomról beszélünk itt a fórumon nem fogsz tudni hozzájutni. Ugyanezen ok miatt, ha fel is töltik valahova ( fáljmegosztó, torrentoldal) mindíg eltűnik egy idő után. De keresni kell, néha rá lehet akadni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts